هتل عطر سیب سرخ

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بیشتر انبازی های بزرگ و موفق سریع و فرز مقدمه می کنند. آن ها روی مشتری متمرکز می شوند و پیچیدگی را نمی خواهند. اما بسیاری از شرکت ها یک معامله ی پراضطراب و خطرآفرین را مقبول می کنند؛ آن ها به میزان بزرگ تری می رسند، ولی ذهنیت مؤسس خویشتن را از دست می دهند. درواقع نقاط قوت و ارزش های بنیادی را که بوسیله آن ها معاون کرد تا به موفقیت و رشد برسند، فراموش می کنند.مقاله های مرتبط:معرفی کتاب هنر سودآوری اثر آدریان اسلیووتزکینوکیا به تعاقب دگرگونی استراتژیک

باهم اتحاد کردن ها تو سفر پرماجرایی که داخل حین نمو دارند، با ازدست اعطا کردن ذهنیت موسس، به توقف نمو برمی خورند. اینجا است که تناقض نمو بوسیله وجود می آید و رشد، نمو را نابود می یواش. چه چیز باعث می شود کار مشارکت ها بوسیله اینجا برسد؟ چه می شود که پیچیدگی های سازمانی که در معلول رشد به وجود می آیند، جلوی رشدش را می گیرند. زمانی می رسد که اگر از موسس همان همدستی بپرسید آیا فراهم است در راه اندازی خودش استخدام شود، پاسخش سلبی است. به نظر نمی رسد چنین بحرانی، ناشی از عوامل دل باشد. درصد بالایی از این توقف، ناشی از عوامل درونی شرکت است. این خبر، هم خبر لهو است و غصه خبر بد. خبر ردی اینکه باهم اتحاد کردن ها نمی توانند حرج این غوغا و توقف نمو را گردن عوامل خارجی نظیر قضا و قدر و وضعیت جامعه و ... بیندازند. ولی خبر خوب اینکه خوشبختانه این اغتشاش های رشد، قابل پیش بینی ازطریق ذهنیت موسس است و می استعداد از آن ها اجتناب و شرکت را پیش از درگیرشدن با بحران رشد، در مسیر درستی هدایت کرد.خلاصه تاریخچه

جیمز آلن و کریس زوک، دو نویسنده ی تاریخچه ذهنیت موسس، سه اصل کلیدی مدیریت بحران ها و مشکلات رشد و پرهیز از آن ها را توضیح می دهند. آن ها در این کتاب، بنیان گذاران و رهبران اجرایی کسب وکارها را به بازاندیشی و بازسازی ذهنیتشان بخاطر پیشگیری از هیاهو ها و غلبه بر آن ها فرا می خوانند.



در نخست ی تاریخ مفهومی بوسیله نام «پارادوکس نمو» تطویل داده شده است. به این معنا که کسب وکارها بوسیله مرور که رشد می کنند، با فساد های تازه ای روبه رو می شوند که ممکن است آن ها را دچار فروپاشی کند. این مسئله با رشد در تناقض است، اما حقیقت دارد. حزن زمان با نمو هر کسب وکار، مشکلات جدیدی پدیدار می شود که چنانچه پیش بینی نشده باشد، می تواند انبازی را با بحران هایی شدید روبه رو درنگ. چرا که نمو باعث تیرگی در ساختار شرکت می شود. پیچیدگی هم قاتل خاموش رشد است. خرید کتاب با کد تقلیل zoomit

بحران نمو تو ۳ وعده برای سازمان های درحال نمو پیوستگی می افتد. مراحل بحران شامل تکثیر بار و ازنفس افتادن و سقوط آزاد است. نویسندگان، این مفاهیم را به این شکل تطویل داده اند:هریک از سه بحرانی که ما شناسایی کرده ایم، در مرحله ی متفاوتی از بود سازمان رخ می دهد: 

تلاطم اول، اضافه بار به سوء عملکرد داخلی و ازدست اعطا کردن تکانه ی اجنبی رمز دارد. مدیران شریک شدن های جوان و دارای رشد سریع وقتی که تکاپو می کنند کمیت ی تصرف وکارشان را بوسیله سرعت بزرگ کنند، با چنین بحرانی روبه رو می شوند.

هیاهو دوم، ازنفس افتادن است. در بسیاری از مشارکت های موفق، رشد سریع باعث تکثیر لایه های ابهام در اداره می شود و مأموریت مشخصی را که زمانی کارمایه بخش و راهنمای ارتکاب سازمان بود، کمتر اثر می سازد. درنتیجه، سرعت حرکت شتابان سازمان ناگهان کند می شود. این دوره ی سرگشتگی باهم اتحاد کردن است. پدال گاز رشد دیگر شبیه قبل جواب نمی دهد و رقبای بالغ تر و سریع تر به تدریج از دایره پیشی می گیرند. اکثر همکاری هایی که از لحظه می افتند، دیگر به حالت سابق باز نمی گردند.

بحران سوم یعنی سقوط آزاد، بیش از دو اغتشاش دیگر موجودیت شرکت را به خطر می اندازد. در این وضعیت، رشد شرکت در بازار اصلی اش به طور کامل متوقف می شود و مقیاس کسب وکارش که تا همین اواخر عامل موفقیتش بود، دیگر به کار نمی آید. برای باهم اتحاد کردن تو حال نزول آزاد، ثانیه تنگ است. تیم مدیریت عاطفه می کنند که کنترل اوضاع را ازدست داده اند و نمی توانند ریشه ی هیاهو را معارفه کنند. 



اما باید نظر ذهنیت موسس چطور می تواند بر بحران های قابل پیش بینی رشد غلبه درنگ. تمرکز به خشکی امدن ذهنیت موسس که سه محدودیت کلیدی دارد، می تواند باعث اجتناب از این تلاطم ها شود. ویژگی های کلیدی آن عبارت است از: مأموریت شورشی و ذهنیت مالکانه و وسواس به خط مقدم. مشکل از جایی شروع می شود که غم زمان با بزرگ ترشدن شرکت ها ذهنیت موسس درون آن ها کمرنگ می شود. پیچش سازمانی با افزایش معیار شرکت، بیشتر می شود و فرایندها را زیادتر و حس شورشی بودن را کم می کند. به نشانی مثال، شریک نوکیا یکی از آن شرکت هایی است که با بود پیشرفت های عالی در سطر تکنولوژی و درفش داری درون بازار موبایل تو بسیاری از زمینه ها، بوسیله دلیل افزایش پیچیدگی های سازمانی و رشد فزاینده، نتوانست آنطور که شایسته بود، با بهره برداری از مزیت هایش رهبری بازار در تلفن های بعدی را در دست بگیرد.به ندرت پیش می آید که انجام ثابت قدم کار، آسان باشد، ولی قدیم ارزشش را دارد.

کتاب ذهنیت موسس، مملو از رمان های جالب توجه و وحی بسرنوشت شوم دچار کردن از انبازی هایی است که با معاون رهبران خود، توانستند از اغتشاش ورشکستگی رهایی محسوس کنند؛ درحالی که از بیرون بوسیله دیدن می رسید، هیچ شانسی نداشتند. مثل باهم اتحاد کردن داویتا که در سال ۱۹۹۹ متحول شد. این رمان ها تأثیر ذهنیت موسس و اماله نیروی ابتکاری بوسیله در انبازی و تمرکز پیاده شدن مشکلات داخلی آن را بر پیروزی و موفقیت باهم اتحاد کردن ها بوسیله خوبی به نمایش گذاشته است.

جیمز آلن و کریس زوک که از شرکای تجاری انبازی Bain
همشهری آنلاین - رضا کربلایی: اگر اسفندماه را ماه تولد و تایید رسمی و عالمگیر ویروس کرونا در ایران بدانیم، مقدماتی عوارض این تولد ناخواسته پهلو صرفه جویی ایران به ویژه سفره ایرانیان را می نبوغ درون ضربان ارزان شدن و گرانبها شدن ۲۴ قلم خوراکی پرمصرف مناطق شهری مشاهده کرد.

مرکز آمار ایران می گوید اسفند سال ۹۷ شهرنشینان ایرانی هر کیلوگرم خیار را ۵ هزاره و ۹۰۰ تومان می خریدند اما اسفند پارسال قیمت این کالا با ۱۷ درصد کاهش به ۴ هزاره و ۹۰۰ تومان گویا و به این تزیین خیار رکورددار کاهش بها بوده است.  پس از خیار، سیب زرد درختی ، گوشت مرغ، گوچه فرنگی، رب گوجه، گوشت گوساله و گوشت گوسفند قرار دارند که قیمت آن ها داخل آخرین ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال کم قیمت خیس شده است.

از اسفند ۹۷ تا اسفند ۹۸ قیمت هر کیلوگرم سیب زرد درختی از ۹ هزار و ۱۰۰ تومان بوسیله ۷ هزاره و ۹۰۰ تومان، گوشت مرغ از ۱۴ هزاره و ۹۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، گوجه فرنگی از ۵ هزار و ۴۰۰ تومان به ۴ هزاره و ۷۰۰ تومان، رب گوجه از ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان، گوشت گوساله از ۸۶ هزار ۸۰۰ تومان بوسیله ۸۲ هزار تومان و گوشت گوسفند هم از ۹۵ هزار تومان به ۹۴ هزار تومان رسیده است. به این نظم شهروندان ایرانی درون اسفند پارسال نسبت به اسفند پارینه هر کیلوگرم سیب زرد درختی را ۱۴ درصد، گوشت مرغ را ۱۳ درصد، گوجه فرنگی را ۱۲ درصد، رب گوجه را ۱۰ درصد، گوشت گوساله را ۶ درصد و گوشت گوسفندی را ۲ درصد ارزان تر خریده اند. قیمت پیاز سرشک مردم را درآورد

به گزارش همشهری آنلاین، اگر خیار، سیب زرد درختی، گوشت مرغ و گوجه انتظار خریداران را شیرین کرد، ولی پیاز، چای به همراه برنج اشک مصرف کنندگان را درآورد به نحوی که در فاصله اسفند ۹۷ تا اسفند ۹۸  قیمت هر کیلوگرم پیاز با ۸۷ درصد افزایش به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، چای با ۸۳ درصد رشد به ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان، برنج ایرانی درجه یک با ۴۳ درصد افزایش بوسیله ۲۳ هزاره و ۷۰۰ تومان رسا است. درون اسفند پارسال نسبت بوسیله اسفند سال قبل آن تو گروه لبنیات اندوه هر یک لیتر شیر پاستوریزه با ۳۰ درصد رشد ۶ هزار و ۱۰۰ تومان، یک کیلوگرم ماست پاستوریزه با ۲۸ درصد تشنج به ۷ هزار و ۷۰۰ تومان، نیم کیلوگرم پنیر پاستوریزه با ۲۳.۵ درصد افزایش به ۱۱ هزاره تومان رسیده است. درون این مدت هر کیلوگرم بذر مرغ هم ۱۳ درصد گران شده و  ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان، روغن سهل وساده با ۱۱ درصد تکثیر ۸ هزاره و ۷۰۰ تومان، موز با رشدی ۳۲ درصدی ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شده است.
یکی از رویکردهای امیدبخش هوش مصنوعی، تلاش بخاطر تقلید از نحوه ی عملکرد مغز انسان ازطریق نرم اسباب است" اما حالا استارتاپ استرالیایی Cortical Labs یک شلنگ فراتر رفته و می خواهد عدد مینیاتوری بسازد. هدف این استارتاپ تاسیس مغز مینیاتوری با استفاده از تعبیه ی نورون های واقعی و بیولوژیکی در یک تراشه ی اختصاصی کامپیوتری است.

 Cortical Labs امیدوار است به گونه ای مینی مغزهای هیبریدی را آموزش دهد که بتوانند مانند ادراک قلابی مبتنی بر نرم افزار، وظایف مدح شده را انجام دهند؛ با این نفاق که تنها کسری از مصرف انرژی نسخه های دیجیتالی را داشته باشند. هان ونگ چونگ، بنیان گذار و مدیرعامل کورتیکال می گوید: شرکت در حال فرمان روی مینی مغزهایی است که بتواند ورزش آتاری باستانی Pong را ارتکاب دهد؛ مینی مغزهای ما تیمار زمان حال به قدرت پردازش مغز یک سنجاقک نزدیک شده اند.

دستاورد Cortical Labs برازنده توجهی است؛ چراکه پونگ جزو بازی های نخستین آتاری حیات که شرکتدیپ مایند در سال ۲۰۱۳ بخاطر نشان اعطا کردن عملکرد آلگوریتم هوش قلابی خود، از آن استفاده کرد؛ با گذشت یک سال از آزمایش یادشده، گوگل همدستی دیپ مایند را تصاحب کرد. دیپ مایند در اصل یک شرکت بریتانیایی هوش جعلی است که در سپتامبر سال ۲۰۱۰ دامن عنوان فناوری های دیپ مایند تأسیس شد. این شرکت شبکه عصبی مصنوعی با توانایی یادگیری بازی ویدئویی با راهکاری مثل عدد انسان ایجاد کرد.



مدیرعامل Cortical Labs در ادامه می افزاید: Cortical Labs برای ساخت ابدار ابزار خویشتن از دو روش استفاده می کند؛ یا نورون های موش را از جنین استخراج می کند؛ خواه بوسیله جهت تکنیکی خاص، اول سلول های پوست انسان به سلول های اساسی و سپس بوسیله سلول های عصبی انسانی تبدیل می شوند.

نورون ها درون مایعی مقوی روی تراش های اختصاصی اکسیدفلزی جای گذاری می شوند؛ این تراشه شامل شبکه ای متشکل از ۲۲٬۰۰۰ الکترود کوچک است که دستور کار نویسان را قادر می سازد تا ورودی های الکتریکی را بوسیله نورون ها متصل کنند و همچنین خروجی های آن ها را نیز اندازه گیری کنند.

هم اکنون Cortical Labs از نورون های موش بخاطر تحقیقات ورزش پونگ کاربرد می کنند. چونگ می گوید: «ما سعی داریم علامت دهیم که می توانیم رفتار این سلول های تندخو را شکل دهیم». این آزمایش با پونگ آغاز شده که پیش بینی می شود Cortical Labs بتواند تا خاتمه سال پیاده شدن آن مسلط شود؛ اما تراش های ترکیبی این شرکت در نهایت می توانند کلیدی بخاطر ارائه ی انواع استدلال های پیچیده و حس مفهمومی باشند؛ استدلالی که هوش بدلی امروز نمی تواند از پس آن برآید. وضع حل Cortical، داخل صورت اثبات میزان پذیری، یک سیاق حل بالقوه برای یکی از مشکلات آزاردهنده داخل طبق تدریس عمیق نیز عرضه می دهد که متجاوز تاثیرگذار خواهد بود.



آلفاگو، سیستم عمیق پرورش DeepMind که برای بازی Go مخلوق شده است، در سال ۲۰۱۶ بهترین ورزشکار دنیا را درون آن ورزش شکست داد؛ این جهیز در دم ورزش یک مگاوات کارمایه مصرف کرد؛ براساس تخمین انبازی فناوری Ceva این ارج انرژی، برق حدود ۱۰۰ خانه را تو یک روز تامین می کند. در مقابل مغز انسان حدود ۲۰ وات انرژی استعمال می کند؛ در واقع ۵۰/۰۰۰ طبق کمتر از آلفاگو!

کارل فریستون دانشمند دانشگاه علوم اعصاب کالج دانشگاه لندن که به دلیل مطالعات و امر درون زمینه ی تصویربرداری از مغز و پایه های عملی درون مورد چگونگی جهیز های بیولوژیکی از یکسره نورون ها، صیت دارد، اوایل سال سیال پس از مشاهده ی فناوری Cortical Labs گفت که از فرمان این انبازی مافوق تاثیر قرارگرفته است. گنجایش های سیستم کورتیکال بر تحقیقات فریستون و فدایی از دانشجویان او اتکا دارند؛ ولی این فنی علوم اعصاب هیچگاه گونه ارتباطی با استارتاپ استرالیایی ندارد. مقالات علوم پایه و مهندسینتایج پژوهشی تازه: مارها برای دفاع از خود سم تولید نمی کنندیکی از ایده های بنیانی داروین از کار افتادن شدموفقیت دانشمندان تو برقراری وفاق میان نورون های زیستی و مصنوعیساخت نورون های مصنوعی با امکان تقلید از رفتار نورون های طبیعیکشف جمجمه کوچک ترین دایناسور جهان درون کهربا

فریستون می گوید، همیشه ایده ی چگونگی سازماندهی نورن ها بخاطر تاسیس تراشه های رایانه ای عصبی کارآمدتر را مدنظر داشته است؛ یعنی تولید رقیق افزاری که بهتر از خراش های رایانه های قدرتمند امروزی، بتواند از نحوه ی پردازش مغز تقلید کند. فریستون اضافه می بطی ء آنچه که او پیش دماغ کرده بود، ایده ی ادغام نورون های بیولوژیکی با نیمه هادی نبود.

فریستون درمورد استفاده از نورون های بیولوژیکی واقعی گفت: تو کمال حیرت من، آن ها واقعا به عقب یک چیز واقعی رفتند؛ بوسیله نظرمن آنچه این گروه توانسته اجرا دهد، راه امین عملی سازی این ایده ها است.

استفاده از نورون های واقعی، بسیاری از مشکلات دیگر شبکه های عصبی مبتنی پیاده شدن کند اسباب را حل می نرم. برای مثال، برای اینکه شبکه های عصبی مصنوعی درس دهش داشته باشند، دستور کار نویسان داخل یک فرآیند بیش سخت و طاقت فرسا، باید ضرایب اولین یا پیمانه ها را برای انواع داده هایی که در فرآیندهای شبکه به کاربرده می شود، بوسیله صورت دستی اعمال کنند. یکی دیگر از چالش های شبکه ی خشمناک مبتنی بر یواش افزار ابداع تعادل میان متد حل هایی است که قبلاْ درون شبکه کشف شده اند و راه محلول هایی جدیدی که باید داخل جستجوی آن ها باشیم.  فریستون اضافه می یواش که اگر شما سیستمی مبتنی پهلو نورون های بیولوژیکی داشته باشید، همه ی این مشکلات از بین می قضیه.





چونگ، شالوده گذار و مدیرعامل Cortical Labs خود پزشکی است که پیش پر حرارت یک شرکت فناوری مرزوبوم ی بهداشت پیدایش کرده وجود. او از دوسال پیش، به همراه بن گذار و مدیرارشد فناوری اش اندی کیچن، تحقیق در مورد نحو های ایجاد سیستم های هوشمند بیولوژیکی و رایانه ای ترکیبی را مبدا کرده وجود.  چونگ می گوید:ما (چونگ و اندی کیچن) به ایده ی درایت قلابی اشتراکی (AGI) فرع داشتیم. این ادراک مصنوعی قابلیت انعطاف پذیری بیشتر در انجام کارها دارد؛ حتی بهتر از انسان. همگی در حال پیدایش AGI هستند؛ ولی عزب AGI واقعی که ما از آن آگاهیم شعور بیولوژیکی و درایت انسانی است. برای ما تنها راه به دست آوردن سطح هوش انسانی، استفاده از نورون های انسانی وجود.

نورون های موش که بی قراری اینک در Cortical Labs تو حال آزمایش هستند، از دیرباز توسط دانشمندان علوم اعصاب به عنوان واسطه ی سلول های خشمناک انسانی مورداستفاده قرارمی گرفت؛ چراکه روش های یدکی برای استخراج و کشت آن ها بود دارد. اقتدار مهندسی نورون های انسانی از سلول های پوستی درست در دهه ی گذشته به تکامل رسیده است. بوسیله تازگی دانشمندان در انستیتوی علوم عدد آلن در سیاتل آمریکا، تفاوت هایی درون پروتئین هایی که سلول های موش و سلول های مردم را می پوشانند، رک کرده اند؛ بدین معنی که آن ها دارای خواص الکتریکی متفاوتی هستند و امکان دارد سلول های عصبی موش پایه ی عطا برای آزمایش های انسانی نباشد.



چونگ تکثیر می بطی ء که او و کیچن از تاکویا ایزومورا الهام گرفته بودند. تاکویا ایزومورا پژوهشگری در مرکز علوم عدد RIKEN، خارج از توکیو و زیر نظر فریستون به تجسس مبتلا حیات. ایزومورا تو سال ۲۰۱۵ مدال داد که چگونه نورون های تندخو قشر عدد که روی شبکه ی الکترود قرارگرفته ، خواهند توانست پهلو پی «عید شبانه» غلبه کنند. بوسیله تعبیر ساده زیرفون می توانند یک سیگنال صوتی را از سیگنال دیگر جدا کنند؛ مثل مجزا کردن صدای یک نفر از صوت های پس زمینه.

جای پا مهمانی شبانه (به انگلیسی: Cocktail party effect ) پدیده ای در روان شناسی و گوش شناسی است؛ درون آن فرد می تواند توجه شنوایی خویشتن را بوسیله یک محرک ویژه معطوف یواش و دیگر محرک ها را فیلتر کند، همان طور که فرد درون یک مهمانی شلوغ می تواند با شخص دیگر گپ کند و بوسیله بقیه صداهای مزاحم توجهی نکند.



Cortical Labs به طور رسمی در ژوئن سال ۲۰۱۹ ساخت شد. این مشارکت حدود ۶۱۰/۰۰۰ دلار از یک شرکت عالی ی تنخواه گذاری در استرالیا بوسیله نام Blackbird Ventures ستاندن کرد. کورتیکال تنها شرکتی نیست که روی محاسبات بیولوژیکی فقره می کند. استارت آپ دیگری به معروفیت Koniku، قرص در سن رافائل کالیفرنیا، تراشه ی ۶۴ نورونی سیلیکونی توسعه داده است؛ این تراشه که با استفاده از نورون های موش مصنوع شده، می تواند مواد شیمیایی را دریافتن و اطلاع یواش. Koniku می خواهد تراشه های موجود را در پهپادهایی که برای رهگیری موادمنفجره بوسیله نظامیان و نیروهای پلیس فروخته می شود، استعمال کند.

در همین حال، محققان انستیتوی فناوری ماساچوست رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده اند؛ آن ها از یک سنخ نژاد خاص از باکتری ها تو خراش های ترکیبی، برای شمارش و ذخیره اطلاعات استفاده لال دند.بیشتر بخوانید:موفقیت دانشمندان تو برقراری ارتباط میان نورون های زیستی و مصنوعیکشف نوع جدیدی از سیگنال درون مغزچرا مغز انسان به ورزش حاجت داردساخت نورون های مصنوعی با امکان تقلید از رفتار نورون های طبیعیفناوری خوانش مغز، ابزاری که می تواند بوسیله کابوس امنیت تبدیل شود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، یکی از این محاکمه های متفاوت ترکیه، نحو ویژگی سنی تردد در خیابان تنها برای دو گروه سنی جوان و سالمند است. تو ترکیه محدودیتی برای حدود ۳۴ میلیون نفر از انباشتگی این کشور وضع شده و باقی ۵۰ میلیون نفر می توانند با بزرگداشت نکات بهداشتی و امن در سطح اجتماع تردد کنند.

درون بیماری کووید ۱۹ دو قسمت قسمت کردن «ناقلان بدون نشان» و «مبتلایان آسیب پذیر و پرریسک» بود دارند و دولت ترکیه دقیقا همین دو گروه را به عنوان قشر «ناقل بلای ناگهانی» و قشر «آسیب پذیر» در محدودیت تردد فراغت داده است.

در بسیاری از کشورهای گیتی به اختصاص در هفته های آغازین بحران به ناقلان زیر ۲۰ سال کرونا که غالبا عاری مدال بیماری هستند توجه اضافی مدال داده نشده است؛ تو حالی که نتایج یافته های متاخر نشان می دهد این دسته از ناقلان بدون مدال می توانند بسیار خطرناک باشند و تردد آزادانه آنها می تواند قریه ها و صدها نفر را آلوده نرم.

داخل ترکیه افراد زیر ۲۰ سال و سالمندان بالای ۶۵ سال عبث برون رفت از بناء را ندارند؛ قسمت قسمت کردن جوانان به خاطر این که غالب آنها می توانند ناقلان بدون علامت بیماری باشند که مصیبت را داخل نهایت به گروه پرریسک یعنی سالمندان آسیب پذیر نقل مکان کنند. برای نقض قرنطینه نیز قضا و قدر جریمه مالی تعیین کرده است.

این ۲ دسته حدود ۳۴ میلیون نفر از پری ترکیه را محتوی می شوند و فعلا تا وقوف ثانوی حضور و تردد آنها در فضا خارج از منزل ممنوع شده است. وزیر بهداشت ترکیه مدام از بالغ ها می خواهد با طالع شرکت کنند و بیرون نیایند. او می گوید اگر ۲-۳ هفته همه مراعات کنند زودتر از شر هیاهو خلاصی حاصل خواهد شد. از سوی دیگر نصیب و قسمت ترکیه فردی هایی را برای دخول بوسیله ۳۱ استان از ۸۱ استان این کشور وضع کرده است و در مناطقی را نیز که شیوع ویروس بالاست بوسیله صورت محاصره در قرنطینه نگه داشته است.

دولت ترکیه از ابتدای شیوع پاندمی ویروس کرونا درون جهان، تلاش کرده است از سیاست قرنطینه و عدم ارتباط به نشانی یک رویه طرز کار و تدافعی علیه ویروس بهره ببرد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا طبق آمار اداره کل امور عشایر استان اصفهان، ۹هزار و ۶۰۵ خانوار عشایری در استان اصفهان زندگی می کنند که این تعداد شامل ایلات قشقایی، بختیاری و عرب جرقویه هستند.

عشایر استان اصفهان دربرگیرنده ۲۷ هزار نفر عشایر ایل بختیاری تو شهرهای بویین میاندشت، فریدن و چادگان واقع در غرب استان،۲۴ هزاره نفر از ایل قشقایی در سمیرم، دهاقان و شهرضا درون شمال استان و حدود پنج هزار نفر عشایر از دودمان عرب جرقویه در محمدآباد و نصرآباد در کشور شرقی اصفهان هستند.

به جز قبیله عرب جرقویه، عشایر ۲ ایل دیگر هم حالا در استان های بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و داخل قشلاق به سر می برند و مطابق هر سال این روزها باید بوسیله استان اصفهان باز می گشتند، ولی وضعیت ویژه امسال و شیوع ویروس کرونا تو تمامی نقاط کشور لزوم تعویق در کوچ آنان را علامت می دهد.

در همین بستگی مدیرکل مدیریت شورش استانداری اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: همانطور که پیش تر مطرح کرده بودیم به برهان شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا نیاز است که کوچ عشایر بوسیله در استان بوسیله تعویق بیفتد و این زمان، وقت مناسبی برای بازگشت آنان نیست.

منصور شیشه فروش افزود: کوچ عشایر به شهرستان های استان در شرایط عادی، داخل فروردین و اردیبهشت هر سال انجام می شد، ولی وضعیتی که در آن بسر می بریم ایجاب می کند که زمان یادشده تغییر بطی ء.

وی تصریح کرد: کنار همین اساس قرار شده در استان های مقدمه دربرگیرنده بوشهر، فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد زمینه ماندگاری آنان حاضر و دستورالعمل های بهداشتی برای این قشر اعمال شود

مدیرکل مدیریت فساد استانداری اصفهان ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی همچنین از سوی شهرهای مبدا و همچنین اداره کل امور عشایر استان و هلال احمر اصفهان انجام خواهد شد تا ظن شیوع بیماری کووید-۱۹ در بین آنان به حداقل میزان خویشتن برسد.

ضرورت غربالگری تو ۱۲ گلوگاه ورودی عشایر بوسیله اصفهان

شیشه فروش با اشاره بوسیله ۱۲ گلوگاه ورودی عشایر به استان اصفهان داخل مناطق فریدن و فریدونشهر، شهرستان های سمیرم، شهرضا و دهاقان و همچنین منطقه محمدآباد و نصرآباد داخل شرق اصفهان گفت: قرار شد داخل این نقاط تیم های بهداشتی و غربالگری با همکاری اداره عشایر، منابع طبیعی و آبخیزداری، هلال احمر و مرکز بهداشت مستقر شوند تا در زمان کوچ عشایر اقدامات مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا برای آنان اجرا گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین زمان برای کوچ عشایر، انتها زمان عالمگیر ویروس و کاهش مبتلایان به کووید-۱۹ است و پیش از آن خطرات اضافی را برای این قشر به قفا خواهد داشت.

مدیرکل امور عشایر اصفهان داخل گفت و گو با ایرنا از ارایه مباحث آموزشی مقابله با کرونا به اجتماع عشایری خبر داد و گفت: تداوم وقوف رسانی و آگاه سازی عشایر این استان درباره شیوع این مصیبت و راهکارهای مقابله با آن ضروری است.

مختار اسفندیاری اظهارداشت: اطلاع رسانی و آگاه سازی درباره کویید-۱۹ بیشتر از روال تماس های تلفنی ارتکاب و مطالب مرتبط با حفظ بهداشت فردی و جمعی و مقابله با بیماری بوسیله آنان ارایه شده است.

بهره گیری از سرگروه های عشایر برای تعویق زمان کوچ

وی تصریح کرد: هر ۲۰ تا ۲۵ نفر از عشایر دارای یک سرگروه هستند که بواسطه همین سرگروه ها وقوف رسانی لازم و فدایی آموزش های نکات بهداشتی و حفظ کردن سلامت ارایه می شود.

مدیرکل امور عشایر اصفهان با اشاره بوسیله وقار مقابله با کرونا تو بین جامعه عشایری دنباله رحم: به ترانه کاهش هرچه بیشتر حدس شیوع ویروس درون بین این قشر، برخی از جلسات آنان لغو شد و هماهنگی ها و برنامه ریزی ها بوسیله تلفن ارتکاب گرفت.

وی امتداد داد: توزیع اقلام بهداشتی قرین دستکش، صابون، و مواد ضدعفونی کننده به شرکت های تعاونی روستایی و عشایری در اصالت جامعه هدف ما قرار می گیرد.

اسفندیاری با اشاره به اینکه تا کنون مشکلی از نظر شیوع ویروس کرونا در عشایر نداشته ایم،  اظهارداشت: مجاهدت ما بر این است که فعالیت ها و خدمات بیشتر در این زمینه به عشایر را  با کمک و همکاری استانداری،  بسیج، منابع طبیعی و  بهداشت و درمان از اواخر خرداد ارائه دهیم.

به تاکید رییس اداره منابع غریزی و آبخیزداری سمیرم  با استقرار پاسگاه های کنترل کوچ درون جنوب سمیرم و مرزهای عشایر (زمان کهریز، چهارراه و قبرکیخا)  دستور ادخال تله ها به مراتع ییلاقی را نخواهند انصاف.

علی پورعسگر تصریح کرد: هر چند کنترل دست کمتر پنج خانوار عشایری به همراه حدود ۷۰۰ هزاره دامی که به یکباره مسبوق مرزهای عشایری می شوند کارگر سخت و دشوار است ولی یگان حفاظت این اداره مطابق قانون به بلوغ خویشتن عمل می کند.

وی ابرام کرد: امکانات این موسسه و یگان نگاهداری جوابگوی این ظرفیت و تعدد زیاد دام نیست و گرایش از عشایر رعایت بازه قانونی تقویم کوچ است تا مشکلی تو این بنیاد پیش نیاید.

رییس موسسه منابع طبیعی سمیرم ادامه داد: با نگاهی به کوچ بهاره سال های گذشته بویژه داخل خشکسالی؛ شکسته شدن قرق قبل از ۲۵ اردیبهشت  را هر ساله تماشاچی بوده ایم اما امسال با بود مسری ویروس کرونا از عشایر می خواهیم زمان کوچ خود را مدیریت کنند و دیرتر به ییلاق بروند.

بر اساس آخرین اعلام، مرکز روابط اشتراکی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۸۹۸ نفر بر اثر ابتلا بوسیله این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزاره و ۶۵۶ نفر همچنین بهبود یافته اند و سه هزار و ۷۰۳ نفر از بیماران درون وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.
یکی از افشاگران حوزه ی فناوری بوسیله لطافت اطلاعاتی متاخر درمورد لپ تاپ بعدی مایکروسافت فاحش کرده است. براساس جزئیات منتشرشده از سوی Rogame، مایکروسافت در مدلی آزمایشی سلاله اینده وسیله های سری سرفیسلپ تاپ(Microsoft Surface Laptop) از پردازنده ی سری تایگر لیک U اینتل مصرف کرده است. ناگفته نماند چند روز پیش در گزارشی گفته شده وجود که احتمالا ردموندی ها سرفیس لپ تاپ ۴ را در دو مقیاس با پردازنده ی اینتل و پردازنده های سری رایزن ۴۰۰۰ AMD معرفی و روانه ی میدان خواهند کرد.

تراشه ای که جزئیات آن از لفظ Rogame فاش شده است از همان ۴ هسته و ۸ تردی بهره می برد که پیش نمدار در تمامی معلومات افشاشده ی منتسب به تراشه های سری Tiger Lake-U تا به امروز دیده بودیم. براساس این اطلاعات، تراش ی موردبحث از فرکانس پردازشی محور ی ۱/۲ گیگاهرتز بهره می سرما. آن نعوظ که به نظر می رسد، در شرایط فعلی که تراشه ها مراحل آزمایشی را می گذرانند، تراشه ی موردبحث بسامد بوست ندارد؛ زیرا Rogame در گزارشش عدد ۱/۲ گیگاهرتز را نیز برای فرکانس بوست ذکر کرده است. ناگفته نماند همین عدد همچنین بسیار ناچیز از آن چیزی است که باید باشد؛ چنین پردازنده ای دارای فرکانس پردازشی محور ی ۲/۷۰ گیگاهرتز خواهد بود، این یعنی پردازنده ای که درون معلومات فاش شده با آن ضابطه و کار داریم، نسخه ی اولیه بوسیله شمار می آید و بهبودهای متعددی در آن اعمال خواهد شد.

افزون بر موارد یادشده انتظار داریم تراشه ی موردبحث سری تایگر لیک U از iGPU سری Xe اینتل بهره بگیرد؛ پردازنده ای گرافیکی که گفته می شود در مقایسه با پردازنده های گرافیکی خاندان ۱۱ (Gen 11) اینتل تو تراش های سری آیس لیک (Ice Lake) به میزان ۲ مقابل عملکردی قدرتمندتر از خود برجای می گذارد. 

معلومات فاش شده مدال می دهند میزان نخستین ی سرفیس لپ تاپ ۴ که در این آزمایش موردبررسی قرار گرفته، ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم تو بر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوع SSD داشته است. براساس همین آمار، پردازنده ی مرکزی به کاررفته تو دستگاه توانسته است درون حالت پردازش ترکیبی، امتیاز ۴٬۳۴۹ را کسب نرم. این تراشه همچنین امتیار ۸٬۴۱۲ را درون مدخل Physics و امتیاز ۵٬۵۴۰ را در مقدر شدن گرافیک تصرف کرده است. جزئیات یادشده را می توانید داخل اسکرین شات کوچکتر مشاهده کنید:



آمار تراش ی سری تایگر لیک U به کاررفته در نمونه بعدی سرفیس لپ تاپ (نتایج اوج مربوط بوسیله نسخه ی آزمایشی تراش هستند)

گرچه اعداد یادشده ممکن است در نگاه فاتحه تحسین برانگیز به نظر نرسند، اما دراین ماخذ لازم است موارد دیگری نیز ذکر شود. Rogame پیش خیس داخل گزارشی به بیان عملکرد نسخه های اولین ی پردازنده های سری رایزن ۴۰۰۰ AMD با نام Renoir پرداخته وجود. آمار نسخه های نخستین ی این پردازنده ها همچنین چندان چنگی به دل نمی زد، ولی خلال عرضه به بازار، تراش های یادشده ی AMD پیشرفتی درخورتوجه به خود دیدند و فاصله ی زیادی با نسخه های اولیه شان گرفتند. با درنظرگرفتن همین موضوع، انتظار داریم نسخه های نهایی تراش های سری تایگر لیک U اینتل نیز بهبودی عالی بوسیله خویشتن ببینند. Rogame در گزارش خود گفته است که انتظار دارد iGPU به کاررفته تو این تراش که مبتنی پیاده شدن معماری Xe اینتل است به میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد عملکردی بهتر نسبت به iGPU هفت نانومتری سری Vega به کاررفته در خراش ی Ryzen 7 4800U باشد. او همچنین می گوید خود پردازنده ی مرکزی نیز عملکردی بهتر از Ryzen 7 4700U خواهد داشت. ناگفته نماند رایزن ۷ 4700U از هشت هسته ی پردازشی تو بر هشت ترد بهره می گیرد. 

Rogame درون توییت جدید خود می نویسد: نتایج یادشده مربوط بوسیله اولین آزمایش هستند. صادقانه بگویم، مقدماتی آزمایش های پردازنده های سری Renoir نیز چندان خوب نبودند. بنابراین فضای زیادی برای بهبود بود دارد. معتقد هستم که iGPU بوسیله کاررفته در تراشه تایگر لیک U بوسیله استاندارد ۱۰ تا ۲۰ درصد سریع تر از iGPU پردازنده ی رایزن 4800U خواهد بود. خود این پردازنده ی تایگر لیک U نیز می تواند عملکردی بهتر از رایزن 4700U از خود علامت دهد.

افزون بر میزان متاخر سرفیس لپ تاپ، ظاهرا یکی از لپ تاپ های جدید ایسوسنیز راحتی است به پردازنده ی سری تایگر لیک U اینتل فراهم شود. دو افشاگر حوزه ی فناوری یعنی TUM_APISAK و Rogame از این نوت بوک با نام ASUS UX363EA یاد می کنند. این تراشه از همان تعداد هسته و ترد بهره می برد، اما دارای فرکانس پردازشی پایه ی ۲/۷۰ گیگاهرتز است. براساس اطلاعات واضح شده، در این نسخه همچنین هنوز تناوب پردازشی بوست وجود ندارد؛ بنابراین همین نسخه همچنین فعلا مراحل آزمایشی را سپری می درنگ. ظاهرا تراشه ی به کاررفته از سری تایگر لیک U در لپ تاپ موردبحث ایسوس توانسته است در بنچمارک 3DMark Time Spy تشخیص طاسی ۱٬۳۷۴ را کسب درنگ. امتیاز اعلام شده برای این تراش تو پاره پردازنده ی گرافیکی (GPU) قطع ۱٬۲۳۷ و در پاره پردازنده ی مرکزی (CPU) پیمانه ۳٬۷۳۷ بوده است.



آمار خراش ی سری تایگر لیک U بوسیله کاررفته در لپ تاپ ایسوس UX363EA (نتایج ارتفاع مربوط به نسخه ی آزمایشی تراشه هستند)

در اسکرین شات های زیر می توانید نظاره گر مقایسه ی بین نسخه ی بدوی ی تراش های سری تایگر لیک U با نسخه ی اولیه ی تراش های سری رایزن ۴۰۰۰ Renoir شریک شدن AMD باشید. این نتایج مربوط بوسیله بنچمارک 3DMark Time Spy هستند:

برای مشاهده ی اسکرین شات های بالا داخل اندازه ی اصلی، روی آن ها کلیک کنید

با نگاهی بوسیله اسکرین شات های بالا می توانید ببینید که تراشه ی موردبحث سری تایگر لیک U بوسیله استاندارد کمی نوک تیز تر از AMD Ryzen 7 4800U است. ولی این موضوع بوسیله همین جا ختم نمی شود، در مدت پیش تر تراشه ی دیگری از سری تایگر لیک U دیده بودیم که عملکرد پردازنده ی گرافیکی اش بوسیله میزان ۱۰ درصد کندرو تر از سریع ترین iGPU هفت نانومتری سری وگا AMD بود. خاطرنشان می کنیم که نتایجی که تو حال بحث درمورد آن ها هستیم همه مرتبط به نسخه های بدوی ی پردازنده ها هستند، بنابراین بوسیله ممارست زمان بهبودها ی زیادی روی آن ها عارض خواهد گرفت. درواقع لپ تاپ هایی که در نهایت با پردازنده های ۱۰ نانومتری سری تایگر لیک U اینتل روانه ی بازار خواهند شد، سرعت پردازشی بهتری نسبت به نتایج یادشده خواهند داشت. 

انتظار می رود اینتل تراشه های سری تایگر لیک را در سال ساری میلادی به تولید انبوه برساند و عرضه کند؛ این خراش ها دارای برخی تغییرات خواهند حیات. در این تراش ها بوسیله جای هسته های Sunny Cove که امروزه در سری آیس لیک دیده می شوند، از هسته های پردازشی Willow Cove استفاده خواهد شد. در کنار هسته های جدید، شاهد اعمال تغییراتی در حافظه ی کش تراشه های جدید اینتل همچنین خواهیم بود. نیز در این تراشه ها بهبودهایی روی ترانزیستورها رخ خواهد گرفت و نبوغ های امنیتی آن ها نیز بیشتر خواهد شد. اینتل نیز گفته است که ترانه دارد در تراش های سری تایگر لیک از پردازنده های گرافیکی مبتنی کنار معماری Xe استفاده کند. پردازنده هایی که نسبت بوسیله پردازنده های گرافیکی تراشه های سری آیس لیک عملکردی ۲ موافق بهتر خواهند داشت.



تراشه های جدید اینتل به لطف استفاده از پردازنده های گرافیکی سری Xe فرکانس پردازشی بهتری خواهند داشت. افزون پهلو این موارد، تراشه های ۱۰ نانومتری سری تایگر لیک در نیمه ی دوم ۲۰۲۰ برای رقابت با قوم ی رایزن ۴۰۰۰ Renoir شرکت AMD که مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری هستند و از هسته های ذن ۲ استفاده می کنند، روانه ی میدان خواهند شد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین بنیاد دارید؟بیشتر بخوانید:ساتیا نادلا: مایکروسافت با غلبه از نزاع کرونا عبور خواهد کردبنچمارک دوده بعدی پردازنده های رایزن موبایل AMD منتشر شدمشخصات پردازنده های جدید سری Ice Lake درون پایگاه داده محصولات اینتل درج شدهر آن چه درباره معماری Velocity ایکس باکس سری ایکس می دانیممایکروسافت: کرونا تاثیری درون روند ساخت ایکس باکس سری X نخواهد داشت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آساسپانیا، مقامات کانون رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را در وارستگی شورای عالی ورزش ملک اسپانیا بخاطر مبارزه با ویروس کرونا قرار داده اند.

بر این اساس این ورزشگاه بوسیله نشانی مرکزی جهت ذخیره سازی تجهیزات پزشکی برای مبارزه با ویروس کرونا مورد کاربرد فراغت خواهد گرفت.

همچین این محفل ورزشی اقداماتی هم در موجب ارسال کمک های مالی برای مبارزه با این ویروس انجام خواهد داد.

اسپانیا یکی از بزرگترین مراکز شیوع ویروس کرونادر اروپا مبدل شده است و آمار مرگ و میر بالایی را ثبت کرده است.

همه فعالیت های ورزشی داخل کشورهای اروپایی تعلیق شده و بوسیله همین سبب تیم پایتخت نشین رئال مادرید کلیه امکانات ورزشگاه برنابئو را داخل اختیار مسئولان مربوطه جهت مبارزه با ویروس کرونا قرار داده است.

پیش از این اندوه برخی از بازیکنان رئال مادرید مانند کاپیتان این آویشن سرخیو راموس همراه با همسر خود از ضابطه یونیسف اقداماتی از قیبل تهیه ماسک و ... را برای مبارزه با کرونا انجام داده بودند. معاون یک میلیون یورویی گواردیولا بخاطر مبارزه با کرونا
از زمان شیوع ویروس کرونا متاخر در چین، دانشمندان کشورهای متنوع جهان تعاقب کامپیوترهای خود داخل انتظار بودند، تا اینکه کشور چین در اوایل ژانویه کد ژنتیکی ویروس را منتشر کرد. این کد الگویی برای تاسیس کیت های آزمایشی و واکسن وجود و پس از چند روز، آزمایشگاه هایی از هنک کنگ تا برلین آزمایش هایی طراحی کردند و پژوهش هایشان را با دیگران به پول اعانه گذاشتند.

داخل مدت دو هفته، استرالیایی ها کیت های خود را ساختند و حتی شهروندان مناطق دورافتاده ی کشور نیز توانستند آزمایش شوند. آزمایشگاه های سنگاپور و اضطرار جنوبی تولید کیت های آزمایشی را افزودن و ارج اضافی از آن را وصیت دادند. این کار به آن ها دستیار کرد صدهاهزار نفر را آزمایش کنند و افراد بیمار را جدا و حداقل تاکنون مسری مصیبت را مهار کنند. درمقابل، شهروندان مضطرب کشور آمریکا و بخش های یدکی از اروپای غربی تأخیر زیادی رزین شدند یا اصلا آزمایش نشدند.

همان طورکه همه گیری جهانی ویروس کرونا پایتخت های جهان را به تعطیلی کشانده و کل اقتصاد را افلیج کرده است، رهبران جهانی در تلاش هستند استاندارد دسترسی به آزمایش را عریض نم کنند. بااین همه، کارشناسان می گویند از نفس ی سرنوشت سازی که درون آن آزمایش های تهاجمی باید به مقام ها اجازه می رحم تا از بیماری پیش افتند، بیش از یک ماه گذشته است و این مسئله موضوعی علمی نبوده است.



بیمارستان بلای ناگهانی های واگیردار افغانی ژاپنی داخل کابل. افرادی که از ایران بازگشته بودند، بوسیله امید ادا آزمایش بودند؛ اما بیشتر آن ها به خانه ی خود قاصد شدند و به آن ها توصیه شد خود را قرنطینه کنند.

پژوهشگران می گویند توسعه ی آزمایش ویروسی نسبتا ساده است. بوسیله گفته ی دانشمندان، فاصله ی میان داشتن و نداشتن آزمایش علامت دهنده ی استراتژی های بهداشت عمومی و درون برخی مواقع، اشتباهی بزرگ بوده است. درحال حاضر، جهان درحال پرداختن هزینه ی این اشتباهات است. در تلاش بخاطر مبارزه با مسری ویروس، انجام آزمایش و خبر افراد آلوده مسئله ای اساسی است. کشورهایی که به نعوظ فراخ ای آزمایش انجام می دهند، می توانند افراد عفونی را جدا کنند و از شیوع عفونت های جدید بکاهند یا آن را متوقف کنند. همه گیرشناسان می گویند بدون آزمایش اولیه و گسترده، مقام های بهداشتی و سیاست گذاران داخل حال تصعید با چشم بسته هستند. تدروس آدهانوم، مدیر طاس موسسه جهانی بهداشت می گوید:نمی توانید با چشمان بسته با آتش مبارزه کنید و ما بدون معارفه افراد آلوده نمی توانیم این همه گیری جهانی را متوقف کنیم.



غبطه برای آزمایش ویروس کرونا تو یکی از مراکز موقتی در سئول داخل کره جنوبی مقاله ی مرتبط:کیت تست ویروس کرونا چگونه کار می کند؟

عملکرد کشورهای مختلف درزمینه ی انجام آزمایش برای اطلاع افراد مبتلا بوسیله کووید ۱۹ بسیار نامتوازن بوده است. برخی کشورها مانند فرانسه استراتژی لازم برای اجرا آزمایش ها و ترسیم نحوه ی پیشرفت ویروس نداشتند. در ایتالیا نیز، سیاست مداران بر سر سیلان ی اجرا آزمایش ها باهم توقیف شدند.

بریتانیا آزمایش هایی توسعه داد؛ اما تصمیم گرفت برخلاف کشورهایی مانند سنگاپور و کره جنوبی، بوسیله طورگسترده از آن ها استفاده نکند. دراین بین، کشورهای دیگر با سقوط مواد آزمایشی مواجه شدند. وقتی ویروس تو اواخر ژانویه به آمریکا رسید، ترامپ و شانس او با دست کمتر گرفتن خطر شیوع بیماری، چندین هفته را هدر دادند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) تصمیم گرفت به جای اعتماد بر آزمایشگاه های خصوصی یا سازمان جهانی بهداشت، کیت های آزمایشی خویشتن را تولید کند.

شیوع بیماری بوسیله سرعت از پیش بینی های ترامپ پیشی گرفت و معلوم شد کیت های آزمایشی CDC مشکل دارد و این فرمان موجب شد آمریکا چه ازنظر فنی و چه ازنظر سیاسی از کشورهای دیگر پشت بماند. داخل همان دوره، سنگاپور تو حال اجرای غربالگری های صلح و صفا در فرودگاه ها و صدور دستورالعمل های کار از مسکن و انتشار برنامه هایی برای نظارت بر مسافرانی بود که از خارج کشور می آمدند. آزمایشگاه های مستقل در زور جنوبی با عجله کیت های آزمایشی خویشتن را تولید می کردند. دکتر جروم کیم از مؤسسه ی بین المللی واکسن در سئول گفت:آن ها آماده و تعداد بسیار زیادی کیت تولید کرده بودند.

امروزه، مرکز مسری کووید ۱۹ اروپا است و کارشناسان می گویند این موج در حال رسیدن به آمریکا است. بسیاری از کشورها داخل مواجهه با افزایش حساب مبتلایان و کافی نبودن کیت های آزمایشی، محدودیت هایی درباره ی کسانی اعمال کرده اند که می توانند آزمایش شوند. در کشور آلمان، جایی که اولین آزمایش تأییدشده ترقی مشخص کرد، تنها پزشکان می توانند آزمایش را فتوا کنند. در کشورهای فرانسه و بلژیک، تنها افراد بوسیله شدت مریض آزمایش می شوند.



میدان دوئومو درون میلان در روز سه گانه شنبه تقریبا تهی بود. درحال حاضر، تعداد اجل و میر گزارش شده در ناحیه ایتالیا بسیار از دیگر مناطق جهان است. مقاله ی مرتبط:مجادله کرونا در عنف جنوبی؛ نوبت چگونه شیوع کووید ۱۹ را مدیریت کرد؟

دیوید مک موی، استاد بهداشت عمومی دانشگاه کوئین مری لندن گفت تو بریتانیا مانند بسیاری از کشورهای دیگر، ویروس با چنان سرعتی در حال گردش است که دیگر آزمایش افراد مبتلا به عفونت احتمالی میسر ازاله. تو این کشور، حدود قرن نفر براثر ویروس جان خود را از دست داده اند. به گفته ی او، آزمایش هنوز ازنظر کمک به دانشمندان تو حس همه گیری مصیبت ارزشمند است. آقای مک کوی گفت:حال دیگر دریچه ی فرصت بخاطر مهار همه گیری بسته شده است.

از همان ابتدا، برخی کشورها دربرابر شیوع زودتر دست به فقره شدند و پاسخ سریع تری تهیه دیدند. استرالیا و اجبار جنوبی و سنگاپور بخاطر توسعه ی آزمایش ها به شبکه های آزمایشگاه های دولتی و مخصوص روی آوردند. قضا و قدر کره جنوبی به سرعت آزمایش های شرکت های مشت اندرکار را تأیید کرد. آزمایشگاه های استرالیا در اوایل ژانویه، آزمایشی عمومی طراحی و سپس با دسترسی به ژنوم ویروس، آن را اصلاح کردند. دکتر جن کوک، ویروس شناس تو نیوساوت ولز استرالیا است. تاکنون، در این استان استرالیا بیش از ۳۳ هزار نفر آزمایش شده اند. جن کوک می گوید آن ها از قبل این وضعیت را پیش بینی کرده و برایش آماده شده بودند.

کشورهای آمریکا و بریتانیا طرفدار رویکرد متمرکز بودند. بریتانیا در آغاز آزمایشگاه واحدی درون خصیصه لندن برای انجام آزمایش ها تو دیدن گرفت؛ ولی یک ماه بعد، بوسیله آزمایشگاه های دیگر همچنین اجازه ی انجام این امر داده شد. وقتی مشخص شد آزمایش مرکز کنترل و پیشگیری از مصیبت دچار نقص بوده است، زمان اضافی از دست رفته حیات. شانس ترامپ مجبور شد تاکتیک ها را تحول دهد و بوسیله آزمایشگاه ها و تولیدکنندگان اجنبی روی آورد.



آزمایش شهروندان لمحه رانندگی در آرلینگتون آمریکا

دراین میان، آزمایشگاه هایی پیش افتادند که درزمینه ی نمره ویروس کرونا با سرعت کار می کردند. آن ها محصولات آزمایشی یدکی اسمی بوسیله واکنشگر را خریدند که RNA ویروسی را از مدل های بینی یا خرخره استخراج می کنند. اکنون سقوط این واکنشگرها وجود دارد. طبیب دیوید اسپیرز، فنی برجسته ی میکروب شناسی از یکی از آزمایشگاه های دولتی غرب استرالیا گفت:کارها را داخل اینجا بدین شیوه انجام می دهیم و همیشه سعی می کنیم از قبل پروگرام ریزی کنیم.

البته سرعت فنی و دایره دهی آزمایشگاهی همه چیز را تشریح نمی دهد. دسترسی بوسیله آزمایش ها حداقل در فداکار از کشورها نشان دهنده ی سیاست آن ملک است. هنگامی که استرالیا اولین ناتندرست مبتلا به ویروس کرونا را در اواخر ژانویه خبر کرد، رهبران سیاسی این سرزمین اظهار کردند ادا آزمایش ها گسترده خواهد حیات. طبیب کری چانت، یکی از مقام های ممتاز رتبه ی بهداشت اشتراکی استرالیا، ۳۰ ژانویه در نیوساوت ولز گفت:در حال آزمایش آدم هستیم و از آن ها می خواهیم به پیش آیند. این واقعیت را شب پره می کنم که تاکنون افراد زیادی برای آزمایش آمده اند.

حتی قبل از عالمگیر ویروس داخل سنگاپور، لی هسین لونگ، فاتحه وزیر این کشور، شیوع سارس در سال ۲۰۰۳ را به مردم یادآوری کرد و گفت قصد دارد به طورگسترده ای دربرابر ویروس کرونا واکنش نشان دهد. وی ۳۱ ژانویه گفت:مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و روند شیوعواکسن کرونا؛ هرآنچه باید درباره جدیت جهانی برای مقابله با کووید ۱۹ بدانیدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقاممؤسسه ها، برنامه ها، امکانات، انبارها، مردم و آموزش های خود را تدارک دیده بودیم؛ زیرا می دانستیم روزی این طور چیزی مقدور است دوباره اتفاق افتد.

کره جنوبی حدود ۶۰۰ کلینیک آزمایش ازجمله ولایت ها ایستگاه آزمایش حین رانندگی را گشادن و بیش از ۲۵۰ هزار نفر را آزمایش کرد. این احصائیه متجاوز بیشتر از احصائیه آزمایش های انجام شده در کشورهای دیگر است. این کشور تا حدود زیادی شیوع را بوسیله شهر شرقی دئگو محدود کرده است. بیشتر موارد در اطراف کلیسایی در این شهر صورت داده اند. دکتر کیم گفت:رویکرد اکراه آزمایش همگی بود. هرکسی که بوسیله آزمایش نیاز دارد، باید آزمایش شود.

کشور آمریکا به همراه کشورهایی در اروپای غربی، استراتژی و لحن متفاوتی انتخاب کرد. درحالی که سنگاپور بانگ عدل عفونت ها قطعا افزودن خواهد یافت، ترامپ پیش بینی کرد این موضوع در چند هفته مکنون خواهد شد. در اواخر ژانویه، مقام های فرانسوی درباره ی کوشا کردن پروتکل های اضطراری مردد بودند؛ زیرا اعتقاد نداشتند این همه گیری به پیمانه ی شیوع ویروس آنفلوانزای H1N1 تو سال ۲۰۰۹ جدی باشد. دکتر پاتریک پلوکس، از خدمات فوریت های پزشکی کشور فرانسه، ۲۵ ژانویه گفت:سه گانه تک درون فرانسه داریم و وضعیت آن ها چندان جدی محو. این همه گیری را زیرنظر محزون ایم.



سنگاپور توانسته است ویروس کرونا جدید را مهار درنگ و یکی از دلایل موفقیت آن، غربالگری در فرودگاه ها بوده است.

فرانسه می گوید این کشور می تواند روزانه ۲،۵۰۰ نفر را آزمایش نرم و مقام های بهداشتی درون اوایل این هفته اعلام کردند بیش از ۴۰ هزاره نفر آزمایش شده اند. آمریکا حدود ۲۵ هزاره آزمایش انجام داده است. بیشتر کشورها موفق نشده اند ویروس را مهار یا مردم را بوسیله طورگسترده آزمایش کنند. تاکنون فقط سنگاپور و کره جنوبی مظفر شده اند این دو کار را اجرا دهند. دکتر سیدنی یی، مدیر اجرایی مرکز توسعه ی تشخیصی سنگاپور گفت:فقط به عقب داشتن آزمایش تشخیصی مناسب و حاضر نبودیم. این واقعیت آشکاری است که بدون آن نمی توانید مفید اجرا دهید. همچنین، به دنبال آماده کردن مردم و اعلام پیام های باریک بین بودیم.

نیکلاس لاکر، استاد ویروس شناسی دانشگاه سوری انگلیس، بوسیله نقش مهم رهبران کشور دراین بنیاد رمز کرد و گفت:چیزی که امروز شاهدش هستید، تأثیر دیدگاه ها و نگرش های سابق است.فرضیات نادرست

آزمایش بوسیله همان حد که مسئله ای علمی است، مسئله ی دیپلماتیک است. ایتالیا، مبصر ترین محل شیوع خارج از چین، نمونه ی بارزی از این موضوع است. داخل ابتدا، مقام های منطقه ای در سیرت ایتالیا به طورگسترده آزمایش ها را ادا دادند و سعی می کردند افرادی را ردیابی کنند که با بیماران رابطه داشته اند. بااین حال، قضا و قدر ملی در رم تعرض کرد و گفت به آزمایش افرادی نیاز محو که علائم مصیبت را ندارند. جیووانی رزا، مدیر دسته بیماری های عفونی در مؤسسه ی ملی بهداشت ایتالیا گفت:برخی می گویند افراد بسیار اضافی را آزمایش می کنیم و به همین دلیل این طور ارقام عظمت داریم. این درست ازاله.

زیر ضیق اقبال ملی ایتالیا، دولت منطقه ای فقط افرادی را آزمایش کرد که علائم بلای ناگهانی را نشان می دادند. حکیم رزا گفت دادرسی مداران و دانشمندان همچنان درون حال بحث درباره ی این پروتکل ها هستند؛ با این حال، کشور توانسته است بسیار از ۱۸۲ هزاره نفر را آزمایش کند. بریتانیا یکی از نخستین کشورهایی بود که کیت آزمایش ویروس کرونا را ساخت؛ ولی تصمیم گرفت از آن به طورگسترده استعمال نکند. درون آغاز، استراتژی شانس به جای توقف، کُندکردن روند سرایت بلای ناگهانی بود. اگرچه طبق نتایج مطالعه ای که بوسیله تری منتشر شده است، شانس بریتانیا به شدت دامنه ی این همگی گیری را کم از معادل برآورد کرده بود.



بوریس جانسون، مطلع وزیر بریتانیا درون آزمایشگاهی درون پارک فناوری بدفورد انگلیس درون این ماه. دولت جانسون اخیرا استراتژی خود را معکوس کرده و جریان تهاجمی تری برای مهار ویروس تو پیش گرفته است.

دولت بوریس جانسون اخیرا استراتژی خود را معکوس کرد و تصمیم گرفت آزمایش ها را گسترش دهد. آقای جانسون روز چهارشنبه به پارلمان گفت دولتش می تواند روزانه حدودا ۲۵ هزار آزمایش اجرا دهد؛ اما درون اعداد خام، تأثیر زمان بندی نادیده محزون می شود. اکراه جنوبی آزمایش های خود را از ابتدا درکنار رویکردهای دیگری انجام عدالت که برخی از جوامع اروپایی ممکن وجود دربرابرش مقاومت کنند. اپلیکیشنی دولتی برای اطمینان از ماندن آدم در قرنطینه، آن ها را زیرنظر داشت. مأموران نماینده برای بازبینی حرکات بیماران متاخر و شناسایی افرادی که با آن ها در تماس فراغت پژمان اند، از فیلم های دوربین های مداربسته و داده های تلفن و سوابق کارت های اعتباری استفاده کردند. کیم گانگ لیپ، از معاونان بهداشت اضطرار جنوبی گفت سرعت زننده اشاعه بیماری و مسری وجود داشتن شدیدش نیازمند رویکرد جدیدی بود. او گفت:این ویژگی های ویروس موجب می شود پاسخ معمول که روی کنترل رفت و آمد و جداسازی تأکید می کند، تأثیری نداشته باشد.



قرنطینه و جداسازی منبع امروز زندگی قصبه ها میلیون نفر است. ایتالیا درون حال تعطیلی به روال می برد و اروپا تقریبا تمام مرزهای خویشتن را بسته است. امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، بوسیله آدم گفته است ۱۵ روز در خانه بمانند و به سپاه دستور داده است بیماران را بوسیله بیمارستان ها نقل مکان نرم. ترامپ نیز سفارش کرده است حتی اجتماعات بیش کوچک نیز تشکیل نشود. درحالی که درمانی برای بیماری کووید ۱۹ وجود ندارد، بسیاری از کشورها از افراد بیمار می خواهند در بناء بمانند؛ مگر اینکه بوسیله شدت بیمار شوند. بیمارستان ها نمی توانند تقاضای تراکم از انسان خشمگینی را برآورده کنند که خواهان آزمایش هستند.



سواحل رود سن در پاریس روز چهارشنبه باثبات بود؛ زیرا که مهتر جمهور فرانسه به مردم گفت ۱۵ روز در ساختمان بمانند.

بیمارانی که خویشتن را قرنطینه کرده اند، احتمالا هرگز آزمایش نخواهند شد و این امر شناخت شلنگ ی واقعی بیماری را شاق می کند و با گشادگی بیماری، از عملی بودن آزمایش و بها آن کاسته می شود. منفرد گرین، اپیدمیولوژیست دانشگاه حیفا گفت:معتقدم به زودی آزمایش افراد در بستگی با افراد آلوده کاملا از کنترل بیرون می شود.

مقام های استرالیا می گویند ناراحت ارتکاب آزمایش درون موارد غیرضروری هستند. آن ها اخیرا پروتکل های آزمایشی خود را انتظام کرده اند؛ اما دراین زمینه همچنان تهاجمی عمل می کنند. هرکسی که اخیرا خارج از قلمرو بوده خواه تب داشته باشد، آزمایش می شود. طبیب کوک گفت:هنوز در مرحله ی مهار قرار داریم. واقعا به طورگسترده در حال انجام این آزمایش ها هستیم.بیشتر بخوانید:Siri وصیت های مربوط به ویروس کرونا نمایش می کندآمار روزمره کرونا دیگر به تفکیک استانی اعلام نخواهد شداولویت کاربرد از فضای ابری مایکروسافت با درخت سرو های اورژانس خواهد بودشیوع ویروس کرونا پراکندن نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج را راکد کردمرکز جست رود گوگل دسترسی به داده ها مربوط بوسیله بیماری کویید 19 را آسان پر حرارت می درنگ
ویروس کرونا که داخل سرتاسر جهان درحال عزاداری است، معمولا اقدام بردبار رطوبت با کودکان دارد و تا به امروز کمینه ترین شمار عفونت های اطلاع شده متعلق بوسیله این گروه اهل سنت بوده است. حال، بزرگ ترین مطالعه ای که تاکنون درمورد ویروس کرونا جدید (SARS-CoV-2) و کودکان عمل شده است، علامت می دهد که هرچند بیشتر آن ها دچار علائم خفیف یا متوسط می شوند، درصد اندکی از خردسالان بوسیله خاص نوزادان و کودکان پیش دبستانی امکان پذیر است بوسیله شدت بیمار شوند. در این تجسس که در مجله ی Pediatrics منتشر شد، زیاد از ۲ هزار کودک مریض از سرتاسر چروک مورد تجسس قرار گرفتند.

وارسی ی جدید تصویری واضح تر از چگونگی خاصیت ویروس کرونا عامل کووید ۱۹ روی کبیر ترین گروه سنی مهیا می کند. بوسیله گفته ی کارشناسان، معرفت حاصل از این نوع استیناف ها می تواند روی محاکمه هایی مثل تعطیلی مدارس، آمادگی بیمارستان ها و توسعه ی درمان و واکسنی بخاطر مصیبت تاثیرگذار باشد.

پژوهشگران ۲۱۴۳ کودک زیر ۱۸ سال را که از ۸ فوریه به مرکز پیشگیری و کنترل بیماری چین گزارش شده بودند و بلای ناگهانی حدود یک سومشان با آزمایش آزمایشگاهی ثبوت شده بود، مورد تجزیه و تجرید فراغت دادند. سایر موارد براساس علائم، پرتونگاری قفسه سینه، آزمایش خون و اینکه نوزاد درمعرض افراد مشغول به ویروس کرونا قرار پژمان یا نه، به نشانی موارد مشکوک طبقه بندی شده بودند.مقاله های مرتبط:کرونا در کودکان؛ خردسالان هم بوسیله کووید۱۹ مبتلا می شوند؟هشدار سازمان بهداشت جهانی: از استعمال ایبوپروفن برای درمان علائم کووید۱۹ بپرهیزیدناقلان پنهان؛ عامل ترویج وسیع ویروس کرونا درون سطح گیتی

درحدود نیمی از کودکان علائم خفیف مانند تب، خستگی، سرفه، احتقان و احتمالا تهوع یا اسهال داشتند. بیش از یک سومین (حدود ۳۹ درصد) مصیبت ملایمی داشتند و دارای علائم دیگری مانند جوهر الریه خواه مشکلات ریوی بودند که بوسیله وسیله ی سی تی اسکن تایید می شد؛ اما تنگی نفس آشکاری نداشتند. حدود ۴ درصد نیز علائمی نداشتند. به گفته ی شیلو تانگ، نویسنده ی ارشد مقاله و مدیر بخش همه گیرشناسی و آمار زیستی مرکز پزشکی کودکان شانگهای، ۱۲۵ کودک (حدود ۶ درصد) دچار بیماری شدیدی شده بودند و یک پسر ۱۴ ساله که عفونت ویروس کرونا درون او اثبات شده بود، از جهان رفت. شرایط ۱۳ نفر از آن ها «بحرانی» حیات و در آستانه ی نارسایی تنفسی یا نارسایی قد قرار داشتند. بقیه ی موارد، به خاطر مشکلات تنفسی شدید در دسته «اکید» مرتبه بندی شدند. طبیب سرینیواس مورتی، دانشیار پزشکی کودکان در دانشگاه بریتیش کلمبیا که در این پژوهش مشارکتی نداشته است، گفت:آنچه این نتایج به ما نشان می دهد این است که بیمارستان ها باید بخاطر کودکان بیمار آماده باشند برای اینکه نمی توانیم بوسیله کلی کودکان را رد کنیم. نتیجه گیری حقیقی آن است که ارزش ابتلای کودکان بوسیله مصیبت ممکن است با بها ابتلای افراد بزرگسال قابل مقایسه باشد؛ اما شدت مصیبت داخل آن ها کمتر است. با این حال حتی داخل کودکان همچنین طیفی از بیماری حیات دارد و مواردی هستند که نیاز به علاج های تهاجمی تر دارند.

بنا بوسیله گزارش این مطالعه، بیش از ۶۰ درصد از ۱۲۵ طفولیت که به شدت بیمار شده یا در شرایط بحرانی صبر داشتند، دارای سن ۵ سال یا کمتر بودند. ۴۰ نفر از آن ها نوزادان ذیل ۱۲ ماه بودند.



در اوایل ماه جاری، نوزادی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کودکان ووهان تو چین درمان شد

دکتر تانگ گفت که معتقد است کودکان کم سن وسال به دلیل اینکه جهیز تنفسی و دیگر عملکردهای بدنشان بوسیله سرعت درحال توسعه است، دربرابر عفونت حساس نم هستند. طبیب آندره کروز، دانشیار پزشکی کودکان در کالج پزشکی بیلور و نویسنده ی تفسیریدرمورد این مطالعه گفت که نوزادان و کودکان پیش دبستانی به دلیل حاضر بودن تکلیف سیستم زنهار مقدور است دچار بیماری شدیدتری شوند. او داخل مصاحبه ای گفت:آن ها قبلا درمعرض ویروس قرار نگرفته اند و بنابراین نمی توانند پاسخ امنیت موثری دربرابر بیماری تدارک ببینند.

دانشمندان به طور حاد سعی داخل تعیین این مساله دارند که چرا بوسیله نظر می رسد بسیاری از کودکان چندان از ویروس کرونا جدید آسیب نبینند. این الگو در مسری های پیشین ویروس سارس داخل چین و ویروس مرس تو خاورمیانه همچنین دیده می شد. حکیم مورتی گفت به نظر می رسد که موارد کودکان مبتلا به عفونت ویروس کرونا جدید در ایتالیا، سنگاپور و کره جنوبی همچنین چنین باشد.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه احاله و قضیه شیوعواکسن کرونا؛ هرآنچه باید درباره تلاش جهانی برای مقابله با کووید۱۹ بدانیدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام

یکی از تئوری هایی که در این بنیان مطرح می شود آن است که گیرنده خواه پروتئین موجود در سلول های انسانی که ذرات ویروس به آن متصل می شوند و گیرنده ی ACE2 نامیده می شود، در کودکان کم سن به نعوظ برجسته بیان نمی شود و شاید لباس دیگری داشته باشد. حکیم مورتی توضیح عدالت:نحوه ی توسعه ی این پروتئین تو کودکان امکان پذیر است با توسعه ی آن در بزرگسالان یکسان نباشد و شاید به همین دلیل، همراهی برجستگی های ویروس با سلول های انسانی سخت نمدار شود و بوسیله این ترتیب ویروس به دهش نمی تواند وارد سلول شده و در آن اضافه پیدا نرم.

تئوری دیگر این است که بیشتر کودکان نسبت بوسیله افراد بزرگسال دارای کبد های تندرست رطوبت هستند. افراد بزرگسال با احتمال بیشتری در طول زندگی در معرض آلودگی ها استراحت گرفته اند و افراد دارای بیماری اکید ویروس کرونا معمولا دارای بیماری بن ای هستند یا سیستم پناه پیر یا ضعیفی دارند.

کارشناسان می گویند ممکن است پاسخ سیستم زنهار کودکان دربرابر ویروس بوسیله پیمانه ی پاسخ سیستم ایمنی افراد بزرگسال قوی نباشد. پزشکان دریافته اند که فداکار از آسیب هایی که افراد بزرگسال مبتلا به عفونت ویروس کرونا بردبار می شوند، صرفا شاگرد از خود ویروس نیست بلکه حاصل پاسخ کنف تهاجمی است که موجب ابراز التهابی برنگ خون در اندام های بدن می شود.



کودکان درحال ورزش درون فضای بیرون درون پکن تو روز سه گانه شنبه

معاینه ی متاخر اگرچه فراخ است و شامل مواردی از مناطق مختلف چروک و نه فقط ووهان می شود، سوالات یدکی را همچنان بی پاسخ می گذارد. بخاطر مثال، پژوهشگران دریافتند که بیشتر موارد جدی و بحرانی در کودکان مشکوک بوسیله ابتلا بوسیله عفونت مشاهده شده است (که بیماری آن ها ازطریق آزمایش تایید نشده بود و این احتمال بود دارد که علاوه بر کووید ۱۹ عفونت های دیگری بدن آن ها درگیری کرده خواه عفونت آن ها به کلی از نوع دیگری بوده باشد). همچنین روبرو نیست که وضعیت در کشورهای دیگری همانند آمریکا همچنین این سیاق خواهد وجود و آیا شمار کودکان مشغول به حالت اکید بیماری در مناطق دیگر جهان همچنین نسبت بوسیله افراد بزرگسال کمتر خواهد وجود. دکتر کروز بسان دیگر کارشناسان پارسا است تعداد یدکی از افراد دارای علائم خفیف یا بیماری بدون مدال به دلیل انجام ندادن آزمایش در چنین مواردی، خبر نمی شوند. او می گوید:هرم سنی چروک با هرم سنی آمریکا متفاوت است. آن ها نسبت به ما کودکان زیاد کمتری دارند. از آن جایی که بیشتر تمرکز روی افراد بزرگسال بوده است، کودکان زیادی مورد معاینه قرار نگرفته اند. ممکن است ما بار بیماری را درون کودکان کمتر از حد برآورد کرده باشیم.

 کشف کردن پاسخ سوالاتی که درمورد ویروس کرونا تو کودکان مطرح می شود، مزایایی فراتر از جمعیت کودکان دارد. این کار می تواند بینشی در این مورد مجهز کند که چرا برخی بیماران درمعرض خطر بالاتری فراغت دارند. به گفته ی حکیم مورتی، شاید تجسس ی فیزیولوژی افرادی که کمتر تحت تاثیر بلای ناگهانی قرار اندوهناک اند، بتواند به توسعه علاج و واکسن بخاطر مصیبت کمک بطی ء.بیشتر بخوانید:واکسن ویروس کرونا؛ شروع کارآزمایی ها و پنج سؤال اساسیدیجی کالا دوهزار نیروی متاخر بخاطر مقدر شدن های لجستیک و انبارداری استخدام می کنددانشمندان: ویروس کرونا سلاح بیولوژیک نیست و منشأ طبیعی داردهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۹ اسفند ۹۸]مهتر جمهور: مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند