هتل عطر سیب سرخ

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

MR LINAC آخرین دستاورد رادیوتراپی تو مداوا سرطان است. مایه MR LINAC با مصرف از یک یواش افزار پیشرفته و با دستیار تصاویر MR (رادیوتراپی هوشمند) این امکان را فراهم می کند که تصاویری با دقت و سرعت فراز در طول جراحی تومورهای سرطانی بدست آید.

تفاوتی که این رویه تشخیصی با سایر راه ها دارد، تهیه تصاویری فروزان و کنجکاو از تومورهای سرطانی در طول عمل جراحی است. بنابراین، چنانچه تومور تو زمان جراحی لول کند، بوسیله کمک مایه MR LINAC می نبوغ تبدیل شرایط آن را مشاهده تجلی. همچنین با استفاده از این اسلوب میزان آسیب بافت های سالم به حداقل خواهد رسید. به طور کلی می قابلیت گفت که نمره با رادیوتراپی MR LINAC تا ۹۰ درصد موفقیت آمیز خواهد وجود.

جدیدترین دستگاه MR LINAC داخل حال حاضر در ایالات متحده و هلند حیات دارد که چندی پیش گروه سلامت آجی بادم آن را بخاطر عمل شناسایی های کنجکاو تر خریداری کرده است. در حال فراهم این نحو در بیمارستان آجی بادم شعبه طریقه عرضه می شود.

سرطان جزو بیماری هایی است که مسری آن به سرعت داخل حال افزایش است. یکی از دلایلی که این بلای ناگهانی را مورد توجه قرار داده، اثرات آن بر بدن است که می تواند زندگی افراد را مورد تهدید استراحت دهد. به همین دلیل دانشمندان پیوسته درصدد پیدایش طریق هایی نوین در روند تشخیص و علاج آن هستند. آخرین تکاپو محققان علوم پزشکی، فناوری رادیوتراپی MR LINAC است.

MR LINAC دارای یک نرم افزار هوشمند است که بوسیله آن اجازه می دهد تا با کاربرد از تصاویر MR جفت سازی را انجام دهد، تضاد این وسیله با نسخه های قدیمی نم ویژگی های جدیدی است که بوسیله آن افزوده شده!

دسته بهداشت و درمان آجی بادم با داشتن ۲۲ درمانگاه و ۱۶ کلینیک سرپایی در۴ ناحیه مختلف کلیه خدمات درمانی را با پیشرفته ترین متدها و استانداردهای بین المللی ارائه می دهد. شعبه مسلک آجی بادم دارای یک وسیله MR LINAC (پیشرفته ترین دستگاه رادیوتراپی) است که در ایالات متحده و هلند همچنین از آن استعمال می شود.

تو این مقاله پروفسور انیس اوزیار، یکی از متخصصان آجی بادم در بن سرطان شناسی و رادیولوژی، نتایج مطالعات وافر خویشتن را در اصالت شما قرار خواهد قسط.

تصاویر علو العاده شفاف با سرعت بالا

۹۰ درصد رادیوتراپی، که روشی شایع در تداوی سرطان است، با دستگاهی که بوسیله آن پیشدستی کردن دهنده خطی یا LINAC گفته می شود، صورت می گیرد. این دستگاه الکتریسیته دریافتی از برق را به پرتو X تبدیل کرده و به لیف های سرطان زا ناسالم می تاباند. داخل این روش سلول های سرطانی به کمک تصویربرداری دقیق وقوف شده و اشعه X بوسیله آن لیف تابانده می شود.

بوسیله گفته ی پروفسور انیس اوزیار داخل گذشته تصویربرداری از لیف های سرطان زا به دستیار فیلم انجام می شد. این تصاویر بوسیله دستگاه دستگاه هایی که روی دستگاه رادیولوژی تعبیه شده بودند، روی یک ورقه مخصوص ثبت می شدند. این مورد پس از استعمال از توموگرافی (تکه برداری از بافتن سرطانی) ارتکاب می شد. با این وجود، این روش ها قادر بوسیله نشان دادن تومور یا بافت های طبیعی گرداگرد به دهش نبودند. بنابراین، سعی شده است از طریق دخول بوسیله سرزمین درگیری با سوزن و قرار دادن نشانگرهای فلزی مختلف، تومور را از راه‎های غیرمستقیم مشاهده کنیم. از آنجا که پروگرام های کاربردی لیف درنگ و تومور را علامت نمی دهند، تولید تصاویر براساس عظم ها صورت اندوهناک است. از طرف دیگر، دستگاه متاخر MR، در حال حاضر نیکوترین راه تصویربرداری را با دستگاه LINAC خیساندن می کند.

پروفسور اوزیار با تقریر اینکه آن ها می توانند تصاویر نیکوترین را با MR-LINAC به دست آورند، یکی از اساسی ترین ویژگی های دستگاه را قابلیت نمایش نگرش غده با روشنی فوق العاده بیان کرد.

همان طور که گفته شد، داخل راه های قدیمی تصویر تومورهای سرطانی بوسیله طور واضح مشخص نبودند و امکان پذیر بود، خلال جراحی یا پرتودرمانی بافت سالم نیز از بین برود. بنابراین برای ازبین بردن بافت های سرطان زا یک حاشیه مصون تعبیه می شد. البته مقدور بود در حاشیه ایمن نیز بافت های سالم آسیب ببینند.

یکی دیگر از انفراد های MR LINAC ثبت تصاویر دم ای با سرعت رفعت است که این روش را از سایر روش های تصویربرداری متمایز می کند.قابلیت شناسایی حرکات غده

یکی از بهترین فردی های مایه MR LINAC توان تشخیص حرکت های تومورهاست. بدین شعاع که بیمار ممکن است به رخساره ناخواسته یا غیرارادی حرکت نرم. البته باید توجه داشت که ناخوش هنگام تداوی کاملا ثابت باشد، ولی می توان گفت که این حکم امکان پذیر نخواهد بود. بخاطر شهید داخل بعضی موارد بدن مریض ممکن است در معلول تنفس قدری دچار تحول شرایط شود و تومور به صورت موقتی حرکت درنگ. با این حال چنانچه تومر لول کند، باز اندوه این امکان حیات دارد که بافت های سالم آسیب ببینند. اما نرم وسایل هوشمندی که در دستگاه تصویربرداری MR LINAC تعبیه شده، این امکان را مجهز می کند که حرکت ناگهانی تومورها به عارض دقیق اطلاع شود.

با دستیار این توان می استعداد هدف و دوز تلالو را متناسب با حرکت تومور نمایان نمود. به همین دلیل تومورهایی که با چشم مسلح دیده نمی شوند، با دستگاه MR LINAC تصویر آن ها متناسب ثبت خواهد بود. این فردی به متخصص سرطان شناسی این امکان را می دهد تا رادیوتراپی را با مداقه بالا ایفا دهد.

قابلیت مصرف برای هرگونه تومور سرطانی

MR LINAC برای همگی تومورها قابل استفاده است. این روش جدید برای درمان انواع عطارد مانند سرطان ریه، سرطان پروستات، تومورهای شکمی، متاستازهای کبدی و لوزالمعده تک استفاده فراغت می گیرد. براساس تحقیقات رخ گرفته توسط متخصصان سرطان شناسی استفاده از فناوری MR-LINAC یکی از موثرترین راهکارهای علاج عطارد لوزالمعده بوسیله شمار می رود. این روش تو مواردی درصد مداوا را از  ۱۰ به ۹۰ درصد افزودن داده است. از آنجا که این روش میزان معصیت را تا قطع بسیار یدکی کاهش داده، می توان آن را بوسیله عنوان انقلابی در دانش پزشکی دانست. همچنین محاسبه ی کنجکاو موقعیت تومورها و استعمال از حداکثر دوز اشعه می تواند درصد موفقیت آمیز وجود داشتن درمان را تکثیر دهد.مزایای روش MR-LINACاین رویه امکان مشاهده تند و واضح تومور را داخل طول درمان فراهم می کند.تصاویر ثبت شده توسط متخصص عطارد شناسی باعث دقت بیشتری در پرتو درمانی می شود.امکان هدف گذاری لیف های سرطانی با استفاده از تصاویر سریعی که به نعوظ مداوم ثبت می شوند.تو این نحو مرام گیری تمامی تومورها با مداقه کامل امکان پذیر خواهد بود.کاربرد از این شیوه میزان آسیب به بافت های سالم را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.این راه که در همه تومورها به اختصاص بافت های سرطان زا ریه که بی وقفه در حال حرکت اند، سزاوار سرزنش استفاده است.همه ی این ویژگی ها باعث می شوند که دوزهای بالای اشعه به تومورها تحویل داده شود.طول درمان و تعداد جلسات کاهش می یابد.انجام خدمات MR-LINAC تو درمانگاه آجی بادم

درمانگاه بین المللی آجی بادم با زیاد از ۲۵ شعبه تو بکلی ترکیه تمامی خدمات MR-LINAC برای علاج عطارد را بوسیله بیمارانی ارائه می دهد که قصد دارند بوسیله این قلمرو سفر کنند. بخاطر شناسایی از خدمات درمانگاه ACIBADEM با کارشناسان این بیمارستان در ارتباط باشید. آن ها به فارسی پاسخ شما را خواهند عدالت.

وضع های ارتباطی :

ایمیل: KDAF@acibadem.com

تلگرام: acibadem_iran@

واتساپ: 90 542 784 9313 بیشتر بخوانید:ایران رنتر؛ کدام بستر برای سرمایه گذاری بهتر است: طلا، مسکن، بورس یا گونه های جدید؟چاپ و نشر کتب و مقالات علمی در مؤسسه اندیشمندبا ایگرد خریدی راحت را از ای بی تجربه کنیدچگونه مشتریان از دست رفته را با یواش ابزار CRM پیام گستر بازگردانیم؟نقش فن شناسی در موفقیت مرکز پشتیبانی علی پدر
تسلا داخل تلاش بخاطر شکستن رکورد سرعت پورشه تایکان، دو نمونه پروتوتایپ سرخ و آبی از میزان اس جدید را بوسیله صورت شبانه به پیست نوربرگ رینگ آورد. معیار های اولین تسلا مدل اس قصد داشتند رکورد خودروی الکتریکی تایکان را که ۷ دقیقه و ۴۲ حین بود، پشت شیوه بگذارند.

به نظر می رسد یکی از این دو سدان برقی تسلا استاندارد اس دارای کابین کاملاً خالی است و خیر فضای در مدل تولیدی، که مزیت پیمانه درخورتوجهی به آن می دهد. با وجود صرفه جویی تو وزن، زمان کرنومتر توسط استفان بالداف، عکاس جاسوسی وب سایت CarAdviceکه در پیست فراهم بود، نشان داد که کندرو ترین زمان ثبت شده تو واقع چند ثانیه کندتر از رکورد اوایل هفته بود.



استفان بالداف در ایمیلی به کارادوایس نوشت:متأسفانه رکورد امروز جای تعجب ندارد، زیرا زننده ترین دور در مقدماتی تلاش با زمان ۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه به تسلا مدل اس قزل علاقه داشت؛ زمانی که یک ثانیه کندتر از رکورد زمانی ثبت شده تو ابتدای هفته بود. 



زمان های ثبت شده توسط عکاس جاسوسی از حروف کامل (یک دور کامل) پیست ۲۰/۸ کیلومتری نوربرگ رینگ به دست آمده و از موقعیت ورودی پیست پژمرده نشده است.

مقاله های مرتبط:تسلا استاندارد اس P100D با زمان ۲.۲۸ ثانیه رکورد سریع ترین خودروی دنیا را شکستمقایسه تسلا رودستر با سریع ترین خودروهای دنیا

بالداف گفت:شوفر ی تسلا مدل اس قرمز، توماس ماتچ وجود. تایر تک استعمال هم گودیر ایگل F۱ سوپراسپرت RS بود. 

دور دوم تسلا مدل اس آبی، درون حدود ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه ثبت شد. تسلا هنوز فرصت دارد تا روز شنبه، تلاش دیگری بخاطر ثبت رکورد سرعت انجام دهد؛ اما هنوز فاش تراشیدن که آیا این مشارکت باز هم موافق همین برنامه ها پیش خواهد رفت خواه خیر. در این میان، گمانه زنی ها درباره ی ناموس خودروهایی که اقدام به ثبت رکورد می کنند، در حال افزایش است. برای اعتبار چنین رکوردگیری هایی، باید خودروهای مورد استفاده حتماً تولیدی باشند.



با این حال، عکاس استفان بالداف گمان می بطی ء که فضای داخل کابین تسلا مدل اس جدید کاملاً خالی است. بالداف گفت:به جاهل از میله های حفاظتی، صندلی شوفر و داشبورد، فضای تو کابین خودروی برقی تسلا کاملاً تهی است و بنابراین از مزیت حد درخورتوجهی نسبت به پورشه تایکان نصیب می برد. صندلی سرنشین کنار راننده و صندلی های عقب از دریچه ها دیده نمی شوند.

 بوسیله زودی اطلاع دادن بیشتری از تلاش تسلا برای شکستن رکورد پورشه تایکان در نوربرگ رینگ منتشر خواهد شد. بیشتر بخوانید:کراس اور چینی آی ویز U5 رکورد جهانی گینس را بوسیله نام خود ثبت کردچرا خودروهای مدرن بوسیله سیستم صاعقه ۴۸ ولتی احتیاج دارند؟پورشه و بوش با CATL همکاری می کنندنسل متاخر تسلا رودستر، سال ۲۰۲۰ راهی نوربرگ رینگ می شودهنگ چی از ابرخودرو هیبریدی و شاسی بلند خودران رونمایی کرد