هتل عطر سیب سرخ

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مایکروسافتSGHAROOOONSGHAROOOON بوسیله تازگی درجریان رویدادی عام از جدیدترین محصولات خانواده ی سرفیس رونمایی کرد. هفته ی گذشته کوپرتینویی ها چند فیلم تبلیغاتی جدید از محصولات تازه معرفی شده، از یکسره تبلتسرفیس پرو ایکس را منتشر کردند. این ویدئوها را می توانید تو زیر مشاهده کنید. همه ی این فیلم ها مزیت های سرفیس های مایکروسافت را برجسته کرده و قابلیت های اصلی مایه را به عارض می کشند.

( آنچه در دنباله می خوانید، توصیف مایکروسافت از دستگاه های سرفیس جدید است.)مقاله های مرتبط:سرفیس لپ تاپ 3 با آستان USB-C و پردازنده نسل دهمی اینتل معرفی شدسرفیس لپ تاپ 3 دربرابر سرفیس لپ تاپ 2سرفیس لپ تاپ ۳طراحی لطیف و ظریف؛ کم پهنا و سبک؛ اندازه آن از ۱/۳ کیلوگرم آغاز می شود؛ حمل سرفیس لپ تاپ ۳ آسان خواهد بود.از میان ترکیبات می توانید چند رنگ جزیی گزینش کنید: ماسه سنگی جدید، مشکی مات پلاس، آبی کبالت و پلاتینیوم.سرعت و کاراییِ بهبودیافته بخاطر ایفا هر آنچه می خواهید؛ با جدیدترین پردازنده ها؛ سرفیس لپ تاپ ۳ دو برابر سریع تر از سرفیس لپ تاپ ۲ است.دارای متد های بیشتری برای اتصال؛ با حضور های USB-C و USB-A A برای متصل شدن بوسیله نمایشگرها؛ داک...و ؛ لوازم.شارژ دارای قابلیت باتری در کامل روز؛ با حداکثر/۱۱ ۵ شایسته کردن عمر باتری؛ بوسیله علاوه ی زمان استندبای، وقتی از آن استفاده نمی. کنید باقابلیت شارژ نوک تیز از صفر تا ۸۰ درصد در زمان تقریبی یک.روزگار مقاله های:مرتبط مایکروسافت سرفیس پرو ایکس را با تراشه عام SQ1 معرفی کردسرفیس پرو ایکس در طبق آیپد پروسرفیس پرو ایکسمشکلی تو نبود وای فای نیست؛ علاوه بر وای فای، هر استاندارد با اتصال LTE Advanced Pro نمایش خواهد.شد ایده آل بخاطر زندگیِ درون حرکت شما؛ صیقلی و باریک؛ با اثر جزیی مشکی. کدر سرفیس پرو ایکس فقط/۷ ۳ میلی متر عرض دارد و وزن آن از ۸۰۰ گرم آغاز می.شود با صفحه نمایش ۱۳ اینچی بیشتر ببینید و بیشتر کار. کنید با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه ی پیکسل سنس لمسی و نسبت تصویر ۳ به ۲ که امضای سرفیس است، می توانید زیادترین فضای طرز کار را داشته.باشید غلبه گرفته از کوالکام؛ پردازنده ی متاخر مایکروسافت SQ1، عملکرد چندگانه ی لپ تاپ، زندگی باتری طولانی و وحدت سریع LTE و وای فای را برای شما به ارمغان می.آورد طراحی فوق مصنوع و تطبیق. پذیر سرفیس پرو ایکس با تغییر شدن از لپ تاپی علو کم پهنا به تبلتی قدرتمند و بعد تغییر بوسیله استودیویی قابل حمل، با شما سازگار خواهد.

شد مقاله های:مرتبط مایکروسافت سرفیس پرو 7 را با تراشه تبار دهمی اینتل و درگاه-USB C رونمایی کردسرفیس پرو 7 چه تفاوت هایی با سرفیس پرو 6 دارد؟سرفیس پرو ۷نسلی جدید، بهترین لپ تاپ تو کلاس خود با قابلیت استفاده به رخ لپ تاپ و استودیو؛ بنابراین می توانید تایپ کنید، لمس کنید، ترسیم کنید، بنویسید، امر کنید و طبیعی تر بازی.کنید قدرتمندتر و سریع نم از سرفیس پرو ۶؛ با پردازنده ی اینتل در سطح لپ تاپ و گرافیکی.پیشرفته با راه های پیشرفته ای برای اتصال، با دو درگاه-USB C و-A USB A برای اتصال بوسیله نمایشگرها، داک و همچنین.رخت شارژ مدل سازی فوق العاده ای که کمیت آن را حس نخواهید کرد؛ سرفیس پرو ۷ زبر العاده ساخته و سبک است و قطع آن ۸۰۰ گرم شروع.می شود دوام باتری طولانی/تا ۱۰ ۵ ساعت؛ به علاوه ی امکان شارژ سریع از صفر تا تقریبا ۸۰ درصد داخل حدود.&یک;/ساعت
    المپوس بوسیله لطافت از دوربینOM-D E-M5 Mark III رونمایی کرده است که ادامه دهنده ی اسلوب E-M5 Mark II به احصائیه می رود. این دوربین المپوس عاری آینه ی کامپکت، بسیاری از فردی های پیشرفته ی ثمر رده بالای OM-D E-M1 Mark II را به ارث برده است که تاریخچه معرفی کردن آن بوسیله حدود سه سال قبل برمی گردد. هدف پا بر جا المپوس از ساخت E-M5 Mark III، قرار دادن قابلیت های کاربردی و تجهیزات پیشرفته در بدنه ای فوق فشرده بوده است. سازنده ادعا دارد که ابعاد محصول جدید آن، تنها ۵۵ درصد از حجم میانگین دوربین های بدون آینه فول فریم موجود در راسته را دارد. البته حسگر میکرو چهارسوم به کار رفته تو دوربین مذکور بیش کوچک تر از نمونه های موجود در دوربین های فول فریم است.

    بسیاری از قطعات به کار رفته درون E-M5 Mark III کوچک سازی شده است تا بتوانند درون راستای کاهش اندازه ی قد ی دستگاه قرار گیرند. المپوس اذعان دارد که بهبودهای چشمگیر در مبنا ی بهترین سازی مصرف انرژی موجب شده است تا بتواند از باتری کوچک مرطوب BLS-50 بخاطر محصول متاخر خود استعمال کند که علاوه به خشکی امدن کاهش اندازه، موجب استیل برنده شدن مایه نیز شده است. همچنین المپوس از ابعاد کوچک این دوربین را مزیت متجاوز عظمت برای محیط هایی می داند که امکان استفاده از سه پایه در آن ها وجود ندارد. 

    مقاله های مرتبط:دوربین های میکرو چهارسوم چیست و چگونه صنعت عکاسی را متحول کرد؟نگاهی به ده سال کتاب دوربین های میکرو چهار سومبا بهترین لنز های جهیز میکرو چهارسوم آشنا شوید

    داخل قلب دوربین جدید المپوس، یک حسگر ۲۰.۴ مگاپیکسلی Live MOS میکرو چهارسوم وجود دارد که نسبت بوسیله مدل ی ۱۶ مگاپیکسلی به فرمان رفته در E-M5 Mark II، ترفیع مناسبی محسوب می شود. طیف ایزوی تذکر شده برای آن نیز تو محدوده ی ۲۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قرار دارد. پردازنده ی تصویر TruePic VIII نیز وظیفه ی پردازش عکس های ثبت شده را برعهده دارد. این دوربین می تواند اقدام به تصویربرداری پیوسته با نرخ ۱۰ فریمبرثانیه کند که البته این مقدار هنگام قفل بودن فوکوس به نرخ ۳۰ فریم بر دم افزایش پیدا می کند. منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و ۲.۳۶ میلیون عمه در تقدیر پشتی دستگاه دیده می شود که درون دون آن پنل ۳ اینچی لمسی قرار دارد.

    نسل جدید E-M5 می تواند رفتار بوسیله پرونده ویدئو های 4K با بها ۲۴ فریم درون ثانیه و FHD با نرخ ۳۰ فریم تو ثانیه بطی ء. سیستم فوکوس خودکار دوربین نیز از ۱۲۱ نقطه برای عبرت فوکوس استفاده می یواش که در ۶ حالت خودکار به رخ تکی، ۵ نقطه ای، ۹ نقطه ای، ۲۵ نقطه ای، ۱۲۱ نقطه ای و حالت کوچک قابل مصرف است. این سیستم تا اینکه تو هنگام کاربرد از لنزهای کندرو می تواند سرعت و دقت خود را حفظ کند. فناوری دنبال کردن سوژه همچنین می تواند براساس اطلاعات دریافت شده از Live View و تصاویر ثبت شده، حرکات سوژه را تحت نظر بگیرد و پیش بینی بطی ء.



    از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به ارتعاش گیر تویی ۵ پایه اشاره کرد که داخل هر دو مقدر شدن عکاسی و فیلم برداری، کاربران را همراهی می کند. عضو ی مایه نسبت به تغییرات آب و هوایی مقاوم است تا کاربران در وضعیت مختلف رود بدون نگرانی از ورود گرد و غبار یا قطرات بارش بوسیله فرمان خود امتداد دهند. باتری دستگاه نیز قادر است با هربار شارژ، اقدام به ثبت ۳۱۰ تصویر کند. حالت های نرم افزاری مختلفی همچنین مانند تصویربرداری با رزولوشن بالای ۵۰ مگاپیکسلی روی سه پایه و ۱۶ فیلتر هنری همچنین برای میوه در دید پژمرده شده است. درون نهایت نیز باید یکدلی وای - فای و بلوتوث نیز برای به ابونمان گذاری معلومات و شارژ دوربین از عادت USB اشاره کرد. 

    المپوس OM-D E-M5 Mark III تو دو رنگ مشکی و نقره ای از ماه آینده ی میلادی با برچسب قیمت۱۲۰۰ دلار بخاطر نسخه ی بدون لنز و ۱۵۰۰ دلار برای نسخه ی دارای لنز M.Zuiko DIgital ED با فاصله ی کانونی ۱۴-۱۵۰ میلی متر و ضریب گشودگی ۴.۰ تا ۵.۶، به بازار ارائه می شود.بیشتر بخوانید:GoPro دوربین نمونه Hero8 Black را رونمایی کردپتنت جدید کانن جزئیات فناوری آینده واحد IBIS دوربین های این شرکت را نشان می دهدطهران تا تهران از دریچه پاناسونیک GH5Sفوجی فیلم دوربین X-A7 را با ارج ۷۰۰ دلار معرفی کردن کردسیگما تولید لنزهای مانت K مخصوص دوربین های پنتاکس را متوقف می نرم
    دست خط سبز یادآور خاطرات یک صاحب منصب ارشد زندان بوسیله نام پل اجکام (تام هنکس) داخل سال ۱۹۳۵ است. او رئیس بخشی است که درآن بردگی های اعدامی مشتاق اجرای کار خود میباشند.

     مهمترین حبس این بخش یک سیاهپوست درشت اندام و خوش بیرونی به معروفیت جان کافی (مایکل کلارک دانکن) است که پل با او شناخت می شود و به خشکی امدن جای پا قدرت ماورایی جان از درد و بلای ناگهانی خاصی که دارد رهایی می یابد. این آغاز رفاقت صمیمی این دو داخل زندان است. درون دنباله در می یابیم که جان اشتباها متهم به جنایت دو کودک شده است و در حیات این مرد درشت بدنه با ظاهری رعب آور جز کرامت انسانی و سرشتی پاک نمی توان سراغ گرفت...

    حروف سبز ازماندگارهای تاریخ سینما در ژانردرام اجتماعی است. و از طرفی یک فیلم کالت و مقیاس به شمار میآید. مفاهیم: فیلم کالت چیست؟

    طرفه اینکه خوش نویسی سبز هرگز از سوی آکادمی اسکار تحویل گرفته نشد و در سنت اسکار سال ۲۰۰۰ با وجود نامزدی درون ۴ شاخه (نیکوترین فیلم، نیکوترین ستاره نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین فیلمبرداری) اما هیچ کدام از آن ها را بوسیله دست نیاورد. اما استقبال پرشکوه تماشاگران و منتقدان از فیلم در گسستگی اکران و پس از آن درون سالهای بعد؛ باعث شد سطر سبز جزو محبوبترین فیلمهای تاریخچه سینما معروفیت بگیرد. درون دیل ۵ قاب از فیلم سطر سبز را ببینید: مسیر سبز| تام هنکس و مایکل کلارک دانکن مسیر سبز| بری پپر؛ تام هنکس ودیوید مورس مسیر سبز | تام هنکس؛ مایکل کلارک دانکن و دیوید مورس تو یک چهارچوب مسیر سبز جرو صد فیلم معزز تاریخ سینما پوستر رسمی فیلم خوش نویسی سبز شناسنامه فیلم:

    ادیب و کارگردان: فرانک دارابونت / تهیه کننده: فرانک دارابونت و دیوید والدس 
    بازیگران: جامع هنکس/ دیوید مورس/  مسبب هانت/ مایکل کلارک دانکن/ بری پپر/ جیمز کرامول/ داچ هاچینسن/ پاتریشا کلارکسون/ 
    موسیقی : توماس نیومن/ فیلم برداری : دیوید تاترسال و تاد مک مالن
    تدوین : ریچارد فرانسیس-بروس
    ثمر:  برادران وارنر
    اکران:۱۰ دسامبر ۱۹۹۹
    مدت زمان :۱۸۸ دقیقه
    بودجه :۶۰ میلیون دلار
    فروش :۳۰۰ میلیون دلار
    نوکیا 8.1 بوسیله نخستین تلفن همراه خانواده ی نوکیا تبدیل شد که با آخرین ورژن اندروید یعنی اندروید ۱۰ به روزرسانی می شود. باهم اتحاد کردن HMD گلوبال مالک راست انحصاری نوکیا این خبر را اعلام کرده اما جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

    به روزرسانی نوکیا 8.1 با اندروید ۱۰، حالت موجب یابی و سیستم پاسخ هوشمند این تلفن همراه را تبدیل خواهد رحم. این بوسیله روزرسانی نیز کنترل حریم خصوصی، تم تاریک، حالت متمرکز و توان اتصال دستگاه های اعضای قوم را به این دستگاه اضافه خواهد کرد.

    HMD آماده می شود تا سال ساری میلادی اندروید ۱۰ را بخاطر نوکیا ۷.۱ و نوکیا ۹ PureView بی قراری منتشر کند.بیشتر بخوانید:چه گوشی هایی اندروید 10 را گرفتن می کنند؟برنامه ی Snip and Sketch برای ویندوز 10 با قابلیت های جدید به روز شدفیچرفون مبتنی بر اندروید 8.1 نوکیا در ویدئویی کوتاه دیده شدبا بهترین گوشی های هوشمند و تبلت های ایفا 2019 آشنا شویدنوکیا 9 PureView تشخیص ناامیدکننده ۸۵ را از DxOMark دریافت کرد
    به گزارش ایسنا، واسطه های ملکی در شهرهای اطراف مجموعه شهری تهران و کرج ابراز می کنند که نرخ های پیشنهادی مسکن ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است ولی کمتر خریداری تو میدان دیده می شود. البته فایل های مافوق قیمت هنوز برای فروش شانس دارند. قیمت مسکن تو هشتگرد به ثبات رسید

    یکی از مشاوران املاک بطرف خانه جدید هشتگرد گفت: از حدود یک سال قبل نمو افسارگسیخته قیمت مسکن در هشتگرد آغاز شد که تو هفته های اخیر مقدار ها بوسیله سکون فصیح اما خریدار هم کم شده است. با این حیات فایل های زیر قیمت بازار انعام دارند. البته خرید و ابتیاع تو این جا نسبت بوسیله تهران از رونق بهتری برخوردار است و هنوز رکود طولانی بوسیله این منطقه نرسیده است.

    او با تقریر این که قیمت مسکن داخل هشتگرد معقول زیرفون از پردیس است، اظهار کرد: سال قبل قیمت ساختمانی در پردیس تا ۵۰۰ درصد و در هشتگرد تا ۳۰۰ درصد افزایش یافت اما به تدریج تماشایی کاهش قیمت هستیم؛ بوسیله طوری که تو فداکار ارزش های پیشنهادی نرخ ها ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان نسبت به اردیبهشت امسال کاهش یافته است.

    بررسی های میدانی از شهر جدید پردیس همچنین گویای آن است که حباب مقدار آپارتمان درون این بطرف خانه بوسیله سرعت داخل حال تخلیه شدن  است. سال قبل آپارتمان در برخی فازهای مسکن مهر پردیس تا ۶۰۰ میلیون تومان بی قراری سودا و فروش شد ولی در هفته های اخیر ارج ها به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان روان و در برخی واحدهای تحویل آینده ارج ها ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان است. کاهش کم قیمت ساختمان در تهران

    تو ولایت تهران نیز هنگام دو ماه اخیر بها خانه دو هبوط ماهیانه را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت ها در مرداد و شهریور ماه به ترتیب ۲.۴ و ۲.۸ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت. با این حال جهش بها ها طی دو سال اخیر، متقاضیان را از خرید، ناتوان کرده است. آمار گویای آن است که ارج بناء داخل تهران نسبت به چهار سال قبل ۲۰۸ درصد، نسبت بوسیله سه سال قبل ۱۹۶ درصد، نسبت بوسیله دو سال قبل ۱۶۶ درصد و نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است. در ماه های اخیر سرعت نمو قیمت کاهش یافت؛ تا این که مرداد ماه امسال پس از ۲۰ ماه رشد افسار گسیخته، میانگین قیمت ها نسبت بوسیله ماه قبل ۲.۴ درصد کاهش پیدا کرد. درون شهریور ماه ۱۳۹۸ همچنین افت قیمت دنباله یافت و آمار بانک مرکزی از افت ۲.۸ درصدی قیمت نسبت بوسیله ماه قبل حکایت داشت. با این وجود میانجی های ملکی از واکنش خنثی متقاضیان بوسیله کاهش ناچیز قیمت مسکن شناسایی می دهند.  چرا کاهش ارزش مسکن محسوس نیست؟

    داخل شرایطی که طبق آمار رسمی قیمت مسکن نسبت به دو ماه قبل ۶۹۰ هزار تومان کاهش یافته و اندک معاملات در دسته فایل های به ارزش عمل می شود، عده ای از فروشندگان که احتیاج چندانی بوسیله نقدینگی ندارند و حدود نیمی از بازار خانه را در بر می گیرند تمایلی به کاهش نرخ نشان نمی دهند. این در حالی است که اغلب متقاضیان مصرفی در انتظار ریزش بها ها هستند.

    بازار خانه پس از جهش های ماهیانه که ۲۰ ماه طول کشید از تیر ماه سال جاری دانا فاز فروش واحدهای زیر بها شده و معاملات عمدتا در این دسته از آپارتمان ها عارض می گیرد. به همین لحاظ آن چه در بازار ساختمان شهر تهران دیده می شود با آماری که از معاملات بیرون می آید متفاوت است. گروهی از فروشندگان که حضور چشمگیری در آگهی های مجازی بیع ملک دارند هنوز در طبق پذیرش رکود بازار مقاومت نشان می دهند و قیمت های پیشنهادی را پایین  نمی آورند. این موضوع به مغایرت معنادار قیمت ها تو آمار رسمی و کف راسته منجر شده است.

    داخل لفظ برابر حدود یک چهارم مالکان که چشم انداز رکودی داخل میدان می بینند با ارایه تخفیفات ۵ تا ۱۵ درصد از قیمت های نامتعارفی که درون اردیبهشت ماه به ثبت رسید کوتاه آمده اند. مطالعه ها نشان می دهد که معاملات صرفا بین خریداران واقعی و فروشندگان پول لازم انجام می شود و بوسیله همین دلیل حجم معاملات درون شهریور ماه امسال نسبت به سال گذشته ۷۳  درصد و نسبت به دو سال قبل ۸۲ درصد کاهش یافته است. قیمت قطعی نیز نسبت به دو ماه قبل به طور میانگین ۶۹۰ هزار تومان پایین آمده است.

    تعلل برای بسته شدن قرارداد تا تیر ماه سال جاری از سوی عرضه اجرا می شد ولی بی قراری اکنون معاملات از طرف مطالبه به حالت  تعلیق درآمده است.

    دوگانه کاهش غلبه ابتیاع و مراد برای کاهش قیمت باعث سقوط تاریخی قیمت بناء مشت کم در کبد سال اخیر شده است. بوسیله مگر تعداد اندکی از متقاضیان مصرفی که در راسته حضور دارند، بخش بنیانی خریداران حقیقی در انتظار کاهش بیشتر ارزش ها هستند. این در حالی است که فایل های نامتعارف حدود نیمی از بازار را داخل بر گرفته اند و انتظار می رود با ناامید شدن فروشندگان این نوع واحدها از افزودن قیمت، بوسیله تدریج سهم این فایل ها در آگهی ها کاهش پیدا کند.
    نسخه ی به روزشده ی فولکس واگن پاسات و اشکودا سوپرب داخل حال مجهز در میدان اروپا به معامله می رسند؛ اما فولکس واگن قصد دارد تا نسل بعدی دو سدان کلاس D محبوب خود را که درون سال های آتی رونمایی خواهند شد، در کارخانه ای جدید درون سرزمین ترکیه به تولید برساند.

    کنار اساس یک مدرک داخلی در فولکس واگن که از لفظ اتوموتیو نیوز منتشر شده است، فولکس واگن، ترکیه را در مقایسه با بلغارستان جا بهتری برای تولید محصولات خود می داند و کارخانه ی جدید خویشتن را در آنجا احداث خواهد کرد. فولکس واگن بخاطر این تصمیم خویشتن دلایل خوب و محکمی دارد که مهم ترین آن ها وضعیت اقتصادی مثبت و رو به رشد ترکیه و بازار ارشد خودروها در ترکیه با توجه به جمعیت ۸۰ میلیون نفری این کشور هستند. هنوز غرض آلمانی ها به طور رسمی اخبار نشده؛ ولی سخنگوی فولکس واگن ثبوت دارد که مذاکرات بخاطر احداث کارخانه ی متاخر مراحل نهایی خود را طی می بطی ء.



    داخل ماه نوامبر سال گذشته فولکس واگن اخبار کرده بود تولید مقیاس پاسات بوسیله کارخانه ی اشکودا داخل بطرف خانه کوازینی در جمهوری سیلی انتقال معلوم خواهد کرد و این مدل درون کنار دو معیار اشکودا سوپرب و کودیاک از سال ۲۰۲۳ تولید خواهد شد. در حال حاضر نمونه های اشکودا کوراک و سئات Ateca در کارخانه ی کوازینی تولید می شوند؛ ولی تولید آن ها راحتی است به کارخانه ی جدید ارجاع فاش کند. تو آن زمان فولکس واگن اعلام کرده بود که به دنبال مکان جدید برای احداث شیار تولید خود تو اروپای شرقی است.

    کارخانه ی جدید فولکس واگن در ۴۰ کیلومتری سیرت شهر ازمیر ساخته خواهد شد و فولکس واگن برای احداث آن ۱.۰۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد. پروژه ی ساخت این کارخانه ی متاخر از سال ۲۰۲۲ آغاز می شود و تیراژ تولید خودرو نیز به ۳۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. پیش دماغ می شود که کارخانه ی یادشده و تأمین کنندگان حوالی آن بتوانند برای ۴ هزار نفر اشتغال ایجاد کنند. مقاله های مرتبط:فولکس واگن پاسات بوسیله رکورد تولید ۳۰ میلیون وسیله رسیدنگاه عمیق بوسیله فولکس واگن پاسات GT مدل ۲۰۱۸

    در حال مهیا تولید فولکس واگن پاسات در کارخانه ای تو خانه دادن Emden آلمان ارتکاب می شود. فولکس واگن قصد دارد تا داخل آینده خودروهای الکتریکی را در این جا تولید کند؛ اما اشکودا سوپرب در کارخانه ی کوازینی تو جمهوری چک تولید می شود. بر مبنا گزارش های منتشر شده دو سوم تولید کارخانه ی متاخر فولکس واگن در ترکیه را مدل پاسات به خود خاص خواهد قسط. در این گزارش همچنین به کاهش چشمگیر فروش خودرو تو بازار داخلی ترکیه اشاره شده است؛ به طوری که در هفت ماه اول سال عزب ۲۱۲ هزار دستگاه خودرو فروخته شده؛ در حالی که بیع خودرو داخل ترکیه طی دو سال گذشته به ۴۸۱ هزار وسیله می رسید. بیشتر بخوانید:ارشد ترین دادگاه رسوایی آلایندگی دیزل فولکس واگن در آلمان برگزار شدمدیران فولکس واگن با اتهام جدیدی روبه رو شدندلوگوی جدید فولکس واگن رونمایی شدفولکس واگن ID.3 رونمایی شدآئودی A5 و S5 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شدند
    فارس نوشت: برخی منابع فرانسوی روز سه شنبه مدعی شده اند «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران پیاده شدن طریق یک سند چهار بندی به عنوان مبنایی بخاطر دیدار با یکدیگر در حاشیه کنفرانس جلسه عمومی سازمان ملل متحد و آغاز دوباره بحث میان ایران و آمریکا سازش کرده بودند.  

    «پالیتیکو» به نقل از این منابع مدعی شده دیدار سران دو ملک علی رغم سازش بر روال این سند محقق نشده زیرا عالم اصرار داشته ترامپ مطلع رفع بایکوت ها میوه ایران را اعلام درنگ.  

    سندیت خبری «پالیتیکو» که مدعی شده این سند را نظر کرده، در دنباله به ذکر جزئیات مفاد آن پرداخته است.  

    درون سند ادعایی، تهران اتفاق کرده «هرگز به دنبال دستیابی به زنجیر هسته ای نخواهد وجود و کاملاً به تعهدات خود پایبند است، ضمن آنکه مذاکره بر عادت چارچوبی طولانی مدت تر درباره فعالیت های هسته ای خودش را می پذیرد.»

    تهران نیز متعهد شده «ایران از هر گونه ستیزه جویی خودداری خواهد کرد و از شیوه مباحثه به متعاقب صلح و احترام واقعی در منطقه خواهد بود.»

    در حصه دیگری از سند، ایالات متحده با «رفع همه تحریم های بازاعمال شده بعد از سال ۲۰۱۷» ائتلاف کرده است. تو متن این سند آمده است: «ایران از اقتدار کامل برای صادر کردن نفت خود و کاربرد آزادانه از درآمدهای خود برخوردار خواهد شد.»

    موافق ادعای پالیتیکو، با آنکه در متن سند صریحاً بوسیله برنامه موشک های بالستیک ایران اشاره نشده، مقام های فرانسوی می گویند، برداشت همه طرف ها از لحن مربوط به نقش منطقه ای تهران این حیات که مسائل موشکی قدری از مذاکرات خواهد حیات.

    یک مقام فرانسوی آگاه به این رایزنی ها گفت: «برای همه بی پرده بود که مباحثه پیاده شدن شیوه مسائل منطقه ای الزاماً برنامه موشکی آنها را هم داخل برمی گرفت.»

    پالیتیکو نوشته رسانه های آمریکایی قرین نیویورک تایمز و نیویورکر در روزهای گذشته جزئیاتی از تلاش های دیپلماتیک ادا شده برای آوردن تهران و واشنگتن بر قانون میز مذاکره را گزارش داده اند، ولی هیچ رسانه ای تا به حال متن این طرح که توسط «امانوئل ماکرون»، مهتر جمهور فرانسه پیشنهاد شده را گزارش نداده وجود.  

    مطابق ادعای پالیتیکو، سند بوسیله گونه ای تنظیم شده وجود که به همه طرف ها امکان دهد خودشان را قهرمان اخبار کنند. در رخ موفقیت در پیشبرد این طرح، ترامپ می توانست اعلام کند او تو هدف دیرینه اش برای بسط ارامش هسته ای و گنجاندن مسائل منطقه ای تو آن موفق شدهاست. طرف ایرانی تیمار می توانست ادعا یواش که درون موافق سیاست فشار حداکثری مقاومت کرده و توانسته اختتام همه بایکوت ها را رفع یواش. ماکرون هم می توانست خودش را به نشانی واسط صلح و کسی که توانسته از دعوایی جدید تو خاورمیانه جلوگیری کند، معرفی بطی ء.

    به گفته مقام های فرانسوی ترامپ در دیداری که سه شنبه هفته گذشته درون هتل «Lotte New York Palace» با ماکرون داشت با این سند ائتلاف کرده. رئیس جمهور فرانسه در مرحله بعد، همین سند را در هتل « Millennium Hilton New York One UN Plaza » بوسیله ملا نشان داده است.  

    مقام فرانسوی ادعا کرده است: «او (فقیه) با موارد پا بر جا در این سند اتفاق کرد و از رئیس جمهور تشکر کرد در مقابل گفت در آن بوسیله وضوح از تحریم ها واج به میان آمده، اما او گفت ترامپ باید قبل از ورود به نشست بگوید که تحریم ها را رفع می بطی ء.»

    مقام فرانسوی مدعی شده ماکرون و تیم او بخاطر اینکه بتوانند از توافق حاصل شده بر طریق این سند و حضور روحانی تو نیویورک بهره برداری کنند پیشنهاد برقراری یک ربط تلفنی ایمن بین روحانی و ترامپ را مطرح کردند.  

    طبق این ادعا، ایرانی ها با اینکه تکنسین ها برگ برقراری این تماس را فراهم کنند موافقت کردند، اما با خود وابستگی تلفنی موافقت نکردند.

    بوسیله نوشته پالیتیکو ماکرون ساعاتی بعدتر بوسیله مسکن ایرانی ها مراجعت اما رئیس جمهور ایران تمایلی برای مشارکت درون این گفت وگوی تلفنی نداشت.  

    مقابل این گزارش، «ماکرون در ادامه با ترامپ گفت وگو کرد و اتفاقات پیش آمده را برای او گفت. او از ترامپ بابت پذیرا بودنش به مذاکره بر زمینه پیشنهادات فرانسه شکر کرد و گفت که ایرانی ها می گویند برای اینکه بتوانند با دیدار اتفاق کنند به زمان بیشتری حاجت دارند.»

    مقام های آمریکایی درخواست پالیتیکو برای اظهارنظر درباره این گزارش را رد کرده اند.  این رسانه نتوانسته به مقامات ایران دسترسی پیدا درنگ.
    مسافرت رفتن چه قسمت قسمت کردن پرسنل یا مورد نفره، حتی با دوستان و آشنایان، یکی از سرگرمی ها و لذت های زندگی به حساب می آید. به هر حال کسی که درون تمام کشش سال مشغول کار و مجاهدت بخاطر تصرف درآمد است، کریه نیست که گوشه ای از زندگی خود را به استراحت و رفرش عدد و سلامت روح و روانش به سفر ویژه دهد. البته که برای افراد شاغل که مشغله های زیادی دارند، سفر روبیدن گرفتاری هایی دارد که نفس آن ها را می گیرد و شاید بوسیله خیال آن ترجیح دهند که داخل تعطیلات عید یا تابستان به سیر تکاملی بروند. گره ی این مشکلات به دست پلتفرم بوکینگ ویلا باز می شود. شاید این سؤال برایتان به بود آید که چطور ممکن است یک سامانه ی اینترنتی با خدمات آنلاین، درون این مورد به شما دستیار کند؟ درون پاسخ به این سؤال باید بگویم که شما با استفاده از این سامانه ی رزرو و کرایه آنلاین ویلا می توانید به راحتی ویلای موردنظر خود را داخل مقصد دلخواهتان اجاره کنید و با خیالی آسوده، سیر تکاملی بروید. سایت بوکینگ ویلا این افتخار را دارد تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته، فکر شما را بابت رزرو سیر و مشکلات احتمالی آسوده بطی ء. بوکینگ ویلا با تیم پشتیبانی خود به شما تضمین نظافت ویلا و تسلیم آنلاین و همراهی شما تا ته سفر را می دهد. برایاجاره ویلا و سوئیت از بوکینگ ویلا بیدار سایت شوید و شهر تک نظر خود را گزینش کنید. بخاطر اجاره ویلا در رامسر، اجاره ویلا در چالوس، دربست سوئیت در کیش، اجاره ویلا تو دوره تهران و دربست ویلا در شمال می توانید به راحتی روی این میانبرها کلیک کنید.مزایای بوکینگ ویلا چیست؟

    بوکینگ ویلا همیشه سعی کرده تا با توجه بوسیله بازخورد مهمانان و صاحبان اقامتگاه، و با پالایش منظم ویلاها، اقامتگاهی گران کردن و درخور از لحاظ نفیس و امان و نظافت به مسافران عزیز پیشنهاد کند. نظرات مسافران هر اقامتگاه در ورقه مربوط به همان اقامتگاه راحتی خمود است و شما می توانید به مراجعه و توضیحات هر ویلا خواه سوئیت، کامنت سایر مسافران را بخوانید و با آگاهی تمام رفتار بوسیله رزرو آنلاین ویلا و سوئیت کنید.

    درون قلمرو ایران شهر های دیدنی و زیبای زیادی وجود دارد که هر کدام اماکن خاص و خاص ی خود را دارند یا جاذبه های طبیعی هر خانه دادن که بوسیله سنخ خویشتن جذابیت شگفتی انگیزی دارند. از خصیصه کشور گرفته تا نواحی مرکزی یا جنوب کشور، شما می توانید داخل بوکینگ ویلا، سوئیت و ویلا رزرو کنید. دیگر چه بهتر از اینکه با توجه بوسیله علایق شخصی از نظر موضع مکانی و ویلا به سیر بروید. بوکینگ ویلا حتی بخاطر کسانی که شوق دارند آخر هفته ی خویشتن را داخل پایتخت، یعنی تهران بگذراند هم گزینه ی اجاره ویلا اطراف تهران و بعضا خود شهر تهران را دارد. شما می توانید با مصرف از این پلتفرم در دهکده ها و روستاهای گرداگرد تهران مثل: کردان، لواسان، دماوند، فشم، آبسرد بوسیله استراحت ویلا یا سوئیت کرایه کنید.

    یکی از جاهای پرطرفدار بخاطر سفر تو ملک ایران، نواحی شمال ناحیه بوسیله حساب می آید. مناطق شمال کشور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و سالم، طبیعت اعجاب انگیز و سرسبز و همچنین دریا، درون میان گردشگران و خلقت گردان زیاد محبوب است. شهر های سیرت ملک از خطه ی استان بوستان مقدمه می شود، تا مازندران ادامه دارد و درون نهایت با گیلان به پایان می رسد و هر کدام از این استان ها به نوبه ی خویشتن اماکن دیدنی و مناظر خاص و ویژه ای دارند.

    اجاره ویلا و سوئیت تو رامسر را آنلاین تجربه کنید

    یکی از بخانه برگشتن هایی که برای سیر تکاملی در استان مازندران می توانیم به شما گردشگران عزیز پیشنهاد دهیم، رامسر است. رامسر با داشتن طبیعتی سرسبز و بی نظیر که با ساحلی زیبا درآمیخته شده است، حساسیت و حال خوبی برای کسانی که به آنجا سفر می کنند، به وجود می آورد. از جاذبه های گردشگری و دیدنی رامسر می توان به روستای جواهرده که واقعا مشابه جواهری در استان مازندران می درخشد، اشاره کرد. تله کابین رامسر، پارک جنگی صفارود، جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا، جنت رودبار، آبشار ایج، دژ مرمر رامسر، آبشار سیاسرت، قلعه ی مارکوه و همچنین آبگرم سادات کوچه جزئی از جاهای دیدنی شهر رامسر هستند و ولی وقوف عطا که برای شما گردشگران، این است که شما می توانید در این قصبه ملیح و پرجاذبه با دستیار سامانه ی کرایه ی ویلا و سوئیت آنلاین بوکینگ ویلا، ویلای موردنظر خویشتن را معین کنید. کرایه ویلا در رامسر مطمئن مرطوب و آسان تر از این نمی شود. حال ممکن است این سؤال برای شما بوسیله وجود آید که چگونه می توانید با کمک سایت بوکینگ ویلا، ویلا خواه سوئیت مورد علاقه ی خود را دربست یا رزرو کنید؟ خب مراحل انجام این کار زیاد سهل است.

    مراحل رزرو آنلاین تو بوکینگ ویلا چگونه انجام می شود؟

    برای اجاره ی ویلا یا سوئیت در سایت بوکینگ ویلا ابتدا دانا سایت www.bookingvila.com شوید.

    سپس مقصد مورد دید خود را ضربان وجو کنید. داخل قسمت ورق ی اصلی سایت بوکینگ ویلا، شهری را که قصد دارید به آن سفر کنید، در قسمت جستجوی نشانه نوشته و روی آن کلیک کنید.

    در این مرحله شما وارد صفحه ای شده اید که می توانید در آن ویلا های موجود در مقصد موردنظرتان را مشاهده کنید. درصورتی که ویلای مورد نظر خود را درون نگاه اول پیدا کردید، روی آن ویلا کلیک کنید تا هوشیار صفحه ی ویلا شوید و بوسیله صورت جزئی تر اطلاعات آن را ببینید و تجسس کنید. اگر ویلایی با محدودیت های خاص، مد نظرتان است، داخل قسمت جستجوی پیشرفته (فیلترها) مختصات مرسوم رویت خودتان را گزینش کنید و روی گزینه «اعمال فیلتر» کلیک کنید تا نتایج مطابق التماس شما فیلتر شود.

    در شلنگ سپس صفحه ای که مشاهده می کنید، صفحه ی ویلای برگزینی شده ی شما است. برای وارسی ی قوانین و سایر جزئیات ویلا، صفحه را اسکرول کنید (به پایین بکشید). در صورتی که تمایل به رزرو داشتید، روی تکمه ی التماس رزرو کلیک کنید. این را درون نظر داشته باشید که درخواست رزرو شما مجانی است.

    حال که قصد رزرو ویلا را داشته اید، در ابتدای کار  باید کتاب ورود و خروج خویشتن را برگزینی کنید. این نکته ی زیاد مهم را تو نظر داشته باشید که حداقل انتخاب شما برای رزرو ، «یک شب» است؛ یعنی باید همان روز و روز بعد آن  را انتخاب کنید. در کود ی بعد تعدادتان را وارد کنید و نهایتا روی تکمه ی التماس رزرو کلیک کنید تا به مرحله ی بازپسین کردن رزرو انتقال داده شوید.

    درون این سرنوشت پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خویشتن روی گزینه ی «ثبت نهایی درخواست» کلیک کنید و برای مدت حدودا ۳۰ دقیقه منتظر پاسخ میزبان بمانید و تو قیافه تأیید میزبان پرداخت را عمل داده و نهایتا شماره ی سید و آدرس دقیق ویلا را دریافت کنید. حال می توانید سفری راحت و بی دغدغه داشته و همچنین اطمینان خاطر داشته باشید که پس از سپری کردن جاده و رسیدن به مقصد می توانید در ویلای موردعلاقه ی خویشتن اقامت داشته باشید و در کنار دوستان یا خانواده ی خود نهایت لذت را ببرید.

    پیشنهاد خاص بوکینگ ویلا درون رامسر: مجتمع هالیدی پارک

    یکی از ویلاهایی که آویشن بوکینگ به شما گردشگران و مسافران پیشنهاد می کند، ویلای هالیدی پارک رامسر است که در ادامه تو تک فضای ویلا و امکانات آن بیشتر توضیح می دهیم.

    کمیسیون هالیدی پارک رامسر با امکانات زبر العاده و با استعمال از پلتفرم بوکینگ ویلا به قرار داخل اختیار شما علاقمندان استراحت می گیرد. این ویلا در بافت جنگلی بخانه برگشتن رامسر فراغت دارد و متراژ مسکن آن ۱۲۵ متر بوده و نیز ۷۵۰ متر زمین دارد. این ویلا دو اتاق خواب دارد و ظرفیت خوش آمد از ۶ نفر را میلیونر است. اگر به متعاقب ویلای لوکس بخاطر دورهمی های دوستانه خواه خانوادگی خویشتن می گردید، این ویلا را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. از امکانات این ویلا هرچقدر بگوییم کم گفتیم. استخر روباز، میز بیلیارد، هندبال دستی، باربیکیو و جهیز گرمایشی و سرمایشی ارزان طولانی امکاناتی محسوب می شود که اقامت در این ویلا را لذت مدخل و آسان کرده است. یکی از نکات مهمی که در مورد جایگاه این ویلا از دید موضع مکانی حیات دارد، این است که کافه ها و کاباره هایی در اطرافش هست و اگر بومی آشپزی نباشید یا صدای زیر مردانه داشته باشید که طعام خواه نوشیدنی خود را خارج از خانه بخورید، دسترسی منت به آن ها دارید.

    پس اگر به دنبال سوگ وگذاری بی دغدغه به همراه خانواده یا دوستانتان هستید و دلتان می خواهد که تمامی مراحل این سفر با آسودگی خاطر و به راحتی اجرا شود، بوکینگ ویلا را انتخاب کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.بیشتر بخوانید:نمو ۱۰۰ درصدی تعداد رانندگان عیال با آغازبه کار تعرفه بانوان ماکسیم مدیااد: راهکاری کارگر برای کسب درآمد از تبلیغاتفرصت عضویت درون باشگاه قیام با تخفیف ویژه بخاطر مدت محدودخرید بلیط هواپیما لحظه آخری در تیک باناستادسلام سایت رسیدن به معلم خصوصی و رحم آموزشی از هر کجای ایران
    ایسنا نوشت: فدریکا موگرینی بعد از نشست وزیران خارجه ایران و ۱ ۴ در پاسخ بوسیله سوال خبرنگاری درباره حدس جلسه و دیداری بین ایران و آمریکا و اینکه ایران می خواهد برجام را ترک کند؟ گفت: داخل باره احتمال دیدار رهبران نمی توانم گفتگو کنم و اینجا هستم به نشانی تسهیل کننده توافق و ضامن برجام. اما استقبال می کنم از تمام تلاش ها و گشوده شدن کانال های گفت وگو. مجمع امروز به وضوح این را در سطح وزرا گفت که مصالحه برجام همچنان پابرجاست و امتداد می دهیم با هدف مشترک برای حفظ آن.

    وی امتداد قسط: ما دو ستون داریم یکی مساله هسته ای و دیگری برداشتن بایکوت هاست. ما مجاهدت داریم هر دو حفظ شود و پنهان نمی کنم شاق درون اجرای این هدف وجود دارد اما همچنان همدستی می کنیم تا برجام حفظ کردن شود.

    مهتر سیاست خارجی هیئت قانونگذاری اروپا اظهار کرد: هر اقدامی ایران ارتکاب داده را تا الان می تواند بازگردد به خاطر اینکه این به نفع همه است و بوسیله صرفه پناه و صرفه جویی همه ماست. امیدوارم تعقل شکل پذیری علنی بطی ء و ملاقات امروز بتواند به حفظ کردن برجام در آینده منجر شود.