هتل عطر سیب سرخ

ویروس کرونا که داخل سرتاسر جهان درحال عزاداری است، معمولا اقدام بردبار رطوبت با کودکان دارد و تا به امروز کمینه ترین شمار عفونت های اطلاع شده متعلق بوسیله این گروه اهل سنت بوده است. حال، بزرگ ترین مطالعه ای که تاکنون درمورد ویروس کرونا جدید (SARS-CoV-2) و کودکان عمل شده است، علامت می دهد که هرچند بیشتر آن ها دچار علائم خفیف یا متوسط می شوند، درصد اندکی از خردسالان بوسیله خاص نوزادان و کودکان پیش دبستانی امکان پذیر است بوسیله شدت بیمار شوند. در این تجسس که در مجله ی Pediatrics منتشر شد، زیاد از ۲ هزار کودک مریض از سرتاسر چروک مورد تجسس قرار گرفتند.

وارسی ی جدید تصویری واضح تر از چگونگی خاصیت ویروس کرونا عامل کووید ۱۹ روی کبیر ترین گروه سنی مهیا می کند. بوسیله گفته ی کارشناسان، معرفت حاصل از این نوع استیناف ها می تواند روی محاکمه هایی مثل تعطیلی مدارس، آمادگی بیمارستان ها و توسعه ی درمان و واکسنی بخاطر مصیبت تاثیرگذار باشد.

پژوهشگران ۲۱۴۳ کودک زیر ۱۸ سال را که از ۸ فوریه به مرکز پیشگیری و کنترل بیماری چین گزارش شده بودند و بلای ناگهانی حدود یک سومشان با آزمایش آزمایشگاهی ثبوت شده بود، مورد تجزیه و تجرید فراغت دادند. سایر موارد براساس علائم، پرتونگاری قفسه سینه، آزمایش خون و اینکه نوزاد درمعرض افراد مشغول به ویروس کرونا قرار پژمان یا نه، به نشانی موارد مشکوک طبقه بندی شده بودند.مقاله های مرتبط:کرونا در کودکان؛ خردسالان هم بوسیله کووید۱۹ مبتلا می شوند؟هشدار سازمان بهداشت جهانی: از استعمال ایبوپروفن برای درمان علائم کووید۱۹ بپرهیزیدناقلان پنهان؛ عامل ترویج وسیع ویروس کرونا درون سطح گیتی

درحدود نیمی از کودکان علائم خفیف مانند تب، خستگی، سرفه، احتقان و احتمالا تهوع یا اسهال داشتند. بیش از یک سومین (حدود ۳۹ درصد) مصیبت ملایمی داشتند و دارای علائم دیگری مانند جوهر الریه خواه مشکلات ریوی بودند که بوسیله وسیله ی سی تی اسکن تایید می شد؛ اما تنگی نفس آشکاری نداشتند. حدود ۴ درصد نیز علائمی نداشتند. به گفته ی شیلو تانگ، نویسنده ی ارشد مقاله و مدیر بخش همه گیرشناسی و آمار زیستی مرکز پزشکی کودکان شانگهای، ۱۲۵ کودک (حدود ۶ درصد) دچار بیماری شدیدی شده بودند و یک پسر ۱۴ ساله که عفونت ویروس کرونا درون او اثبات شده بود، از جهان رفت. شرایط ۱۳ نفر از آن ها «بحرانی» حیات و در آستانه ی نارسایی تنفسی یا نارسایی قد قرار داشتند. بقیه ی موارد، به خاطر مشکلات تنفسی شدید در دسته «اکید» مرتبه بندی شدند. طبیب سرینیواس مورتی، دانشیار پزشکی کودکان در دانشگاه بریتیش کلمبیا که در این پژوهش مشارکتی نداشته است، گفت:آنچه این نتایج به ما نشان می دهد این است که بیمارستان ها باید بخاطر کودکان بیمار آماده باشند برای اینکه نمی توانیم بوسیله کلی کودکان را رد کنیم. نتیجه گیری حقیقی آن است که ارزش ابتلای کودکان بوسیله مصیبت ممکن است با بها ابتلای افراد بزرگسال قابل مقایسه باشد؛ اما شدت مصیبت داخل آن ها کمتر است. با این حال حتی داخل کودکان همچنین طیفی از بیماری حیات دارد و مواردی هستند که نیاز به علاج های تهاجمی تر دارند.

بنا بوسیله گزارش این مطالعه، بیش از ۶۰ درصد از ۱۲۵ طفولیت که به شدت بیمار شده یا در شرایط بحرانی صبر داشتند، دارای سن ۵ سال یا کمتر بودند. ۴۰ نفر از آن ها نوزادان ذیل ۱۲ ماه بودند.



در اوایل ماه جاری، نوزادی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کودکان ووهان تو چین درمان شد

دکتر تانگ گفت که معتقد است کودکان کم سن وسال به دلیل اینکه جهیز تنفسی و دیگر عملکردهای بدنشان بوسیله سرعت درحال توسعه است، دربرابر عفونت حساس نم هستند. طبیب آندره کروز، دانشیار پزشکی کودکان در کالج پزشکی بیلور و نویسنده ی تفسیریدرمورد این مطالعه گفت که نوزادان و کودکان پیش دبستانی به دلیل حاضر بودن تکلیف سیستم زنهار مقدور است دچار بیماری شدیدتری شوند. او داخل مصاحبه ای گفت:آن ها قبلا درمعرض ویروس قرار نگرفته اند و بنابراین نمی توانند پاسخ امنیت موثری دربرابر بیماری تدارک ببینند.

دانشمندان به طور حاد سعی داخل تعیین این مساله دارند که چرا بوسیله نظر می رسد بسیاری از کودکان چندان از ویروس کرونا جدید آسیب نبینند. این الگو در مسری های پیشین ویروس سارس داخل چین و ویروس مرس تو خاورمیانه همچنین دیده می شد. حکیم مورتی گفت به نظر می رسد که موارد کودکان مبتلا به عفونت ویروس کرونا جدید در ایتالیا، سنگاپور و کره جنوبی همچنین چنین باشد.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه احاله و قضیه شیوعواکسن کرونا؛ هرآنچه باید درباره تلاش جهانی برای مقابله با کووید۱۹ بدانیدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام

یکی از تئوری هایی که در این بنیان مطرح می شود آن است که گیرنده خواه پروتئین موجود در سلول های انسانی که ذرات ویروس به آن متصل می شوند و گیرنده ی ACE2 نامیده می شود، در کودکان کم سن به نعوظ برجسته بیان نمی شود و شاید لباس دیگری داشته باشد. حکیم مورتی توضیح عدالت:نحوه ی توسعه ی این پروتئین تو کودکان امکان پذیر است با توسعه ی آن در بزرگسالان یکسان نباشد و شاید به همین دلیل، همراهی برجستگی های ویروس با سلول های انسانی سخت نمدار شود و بوسیله این ترتیب ویروس به دهش نمی تواند وارد سلول شده و در آن اضافه پیدا نرم.

تئوری دیگر این است که بیشتر کودکان نسبت بوسیله افراد بزرگسال دارای کبد های تندرست رطوبت هستند. افراد بزرگسال با احتمال بیشتری در طول زندگی در معرض آلودگی ها استراحت گرفته اند و افراد دارای بیماری اکید ویروس کرونا معمولا دارای بیماری بن ای هستند یا سیستم پناه پیر یا ضعیفی دارند.

کارشناسان می گویند ممکن است پاسخ سیستم زنهار کودکان دربرابر ویروس بوسیله پیمانه ی پاسخ سیستم ایمنی افراد بزرگسال قوی نباشد. پزشکان دریافته اند که فداکار از آسیب هایی که افراد بزرگسال مبتلا به عفونت ویروس کرونا بردبار می شوند، صرفا شاگرد از خود ویروس نیست بلکه حاصل پاسخ کنف تهاجمی است که موجب ابراز التهابی برنگ خون در اندام های بدن می شود.



کودکان درحال ورزش درون فضای بیرون درون پکن تو روز سه گانه شنبه

معاینه ی متاخر اگرچه فراخ است و شامل مواردی از مناطق مختلف چروک و نه فقط ووهان می شود، سوالات یدکی را همچنان بی پاسخ می گذارد. بخاطر مثال، پژوهشگران دریافتند که بیشتر موارد جدی و بحرانی در کودکان مشکوک بوسیله ابتلا بوسیله عفونت مشاهده شده است (که بیماری آن ها ازطریق آزمایش تایید نشده بود و این احتمال بود دارد که علاوه بر کووید ۱۹ عفونت های دیگری بدن آن ها درگیری کرده خواه عفونت آن ها به کلی از نوع دیگری بوده باشد). همچنین روبرو نیست که وضعیت در کشورهای دیگری همانند آمریکا همچنین این سیاق خواهد وجود و آیا شمار کودکان مشغول به حالت اکید بیماری در مناطق دیگر جهان همچنین نسبت بوسیله افراد بزرگسال کمتر خواهد وجود. دکتر کروز بسان دیگر کارشناسان پارسا است تعداد یدکی از افراد دارای علائم خفیف یا بیماری بدون مدال به دلیل انجام ندادن آزمایش در چنین مواردی، خبر نمی شوند. او می گوید:هرم سنی چروک با هرم سنی آمریکا متفاوت است. آن ها نسبت به ما کودکان زیاد کمتری دارند. از آن جایی که بیشتر تمرکز روی افراد بزرگسال بوده است، کودکان زیادی مورد معاینه قرار نگرفته اند. ممکن است ما بار بیماری را درون کودکان کمتر از حد برآورد کرده باشیم.

 کشف کردن پاسخ سوالاتی که درمورد ویروس کرونا تو کودکان مطرح می شود، مزایایی فراتر از جمعیت کودکان دارد. این کار می تواند بینشی در این مورد مجهز کند که چرا برخی بیماران درمعرض خطر بالاتری فراغت دارند. به گفته ی حکیم مورتی، شاید تجسس ی فیزیولوژی افرادی که کمتر تحت تاثیر بلای ناگهانی قرار اندوهناک اند، بتواند به توسعه علاج و واکسن بخاطر مصیبت کمک بطی ء.بیشتر بخوانید:واکسن ویروس کرونا؛ شروع کارآزمایی ها و پنج سؤال اساسیدیجی کالا دوهزار نیروی متاخر بخاطر مقدر شدن های لجستیک و انبارداری استخدام می کنددانشمندان: ویروس کرونا سلاح بیولوژیک نیست و منشأ طبیعی داردهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۹ اسفند ۹۸]مهتر جمهور: مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند
  • ۹۹/۰۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی