هتل عطر سیب سرخ

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

زمان حال که در آستانه تکمیل دهه ی دوم قرن بیست ویکم هستیم شاید زمان مناسبی باشد که به بهترین های دهه ای که گذشت، نگاهی بیندازیم. احتمالا مقاله های بسیاری درباره ی بهترین اپلیکیشن ها، بهترین ورزش ها و فناوری های قصبه سال گذشته خوانده باشید؛ اما ممکن است بپرسید بهترین سرمایه گذاری این دهه چه بوده است؟ احتمالا درست گمان زده اید. پاسخ صحیح این سوال، بیت کوین است؛ چراکه اگر ده سال پیش یک دلار روی بیت کوین تنخواه گذاری کرده بودید، این سرمایه داخل حال حاضر بیش از ۹۰ هزار دلار ارزش داشت.مقاله های مرتبط:از اینستاگرام تا یوتیوب، نیکوترین اپلیکیشن های موبایل در دهه ای که گذشت۸۰ درصد از ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شده است

بر بن گزارش اخیر اداره اوراق بهادار بانک آمریکا، سرمایه ی خریداران ارز های دیجیتال داخل اوایل این دهه و زمانی که ارزشی کمتر از یک سنت داشت، شیوه به سپهر کشیده است.ارزش بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ به حدود ۲۰ هزاره دلار رسید که زیادترین میزان ثبت شده تو تاریخچه بیت کوین است. این اتفاق اطلاع ناروایی بخاطر گیمرهای کامپیوتری محسوب می شد؛ چراکه هجوم همه جانبه مردم برای فروش تجهیزات ماینینگ، باعث کمیاب شدن کارت گرافیک شد و افزایش شدید قیمت این میوه را به همراه داشت.

بااین همه تنها پس از یک سال، قیمت بیت کوین بوسیله کمتر از ۳۲۰۰ دلار افت کرد. داخل یک سال گذشته، این ارز دیجیتال نوسانات قیمت دیگری نیز تجربه کرد؛ بدین نظام که در مبدا تماشاگر رشد قیمت و سپس نزول نسبی و با سراشیب کُند آن بودیم. در حال حاضر، ارزش بیت کوین رقمی درحدود ۶۶۰۰ دلار است. ناگفته نماند موج صعودی قیمت بیت کوین نقش مهمی داخل افزایش ارزش سهام AMD ایفا کرده است.



کارشناسان عقیده دارند احتمالا در سال آینده ی میلادی، مجددا تماشاگر افزودن قیمت بیت کوین خواهیم وجود. این گمانه زنی از دو پارامتر نشئت می گیرد: ۱. اقبال عمومی مشارکت های مختلف به بیت کوین و روند روزافزون پذیرش این ارز دیجیتال بوسیله عنوان روشی نوین در پرداخت؛ ۲. فیسبوک بخاطر ارائه ی ارز دیجیتال خود، لیبرا، به بازار با مشکلات قضایی بسیاری دست به گریبان و کمتر کسی به آن خوش بین است.

ردی ازاله نگاهی تیمار به بدترین سرمایه گذاری های دهه قبل بیندازیم که ازجمله ی آن ها، کیات واحد پول میانمار است. بوسیله دلیل درگیری های ملی درون این کشور که پیش از این برمه نام داشت، ارزش پول ملی این کشور آسیایی در دهه ی گذشته، با کاستی شدیدی مواجه شد. به عنوان مثال، چنانچه ۱۰ سال پیش یک دلار روی کیات سرمایه گذاری کرده باشید، این رقم حالا بوسیله چهاردهم یک تشریفات رسیده است. بورس سهام و ارز یونان همچنین در ده سال گذشته شاهد کاستی شدیدی بوده است. درحالی که نرخ یک دلار آمریکا در بازار سهام این کشور درمقایسه با ۱۰ سال پیش با نمو حدود ۲۵۰ درصدی به ۳/۴۶ دلار فصیح است، در یونان این رقم تو مدت زمان مشابه، از یک دلار بوسیله هست رسم سقوط کرده است.



اگر شما کاربران زومیت همچنین درزمینه ی بیع ارزهای دیجیتال خواه سرمایه گذاری روی بیت کوین امتحان ای دارید، داخل بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 بیشتر بخوانید:افت نرخ بیت کوین دراثر خط و نشان نوبت چیناینفوگرافیک: اطلس ای از فورک های بیت کوینبلومبرگ: یک بال بیت کوین عامل صعود قیمت در سال ۲۰۱۷ بوده استنگاهی به تأسیسات ماینینگ بیت کوین درون ایسلندمدیرعامل بایننس اضافه بها بیت کوین تا ۱۶ هزار دلار را پیش بینی کرد
با شروع موج تصرف و کارها و فروشگاه های اینترنتی داخل ایران، آستان وردپرس به نشانی سیستم مدیریت محتوا و سایت­ ساز بسیار پررنگ خیس و قوی تر شده است. بی آرامی حالا تعداد زیادی از توسعه­ دهندگان در حال به روزرسانی و توسعه ی وردپرس هستند و هرروز امکانات و ابزارهای نوین و کاربردی رطوبت بوسیله این سیستم افزوده می­ شود.

رویداد WPsummit پنجم و ششم دی با حضرت بیش از ۳۰۰ نفر از ترقی دهندگان وردپرس، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب سایت و مدیران فروشگاه ­های اینترنتی داخل دانشگاه هدایت مدرس برگزار خواهد شد و درکنار ایجاد بستری مفت برای شبکه­ سازی و علم­ افزایی، سیستم وردپرس و فروشگاه ساز آن، یعنی ووکامرس، بوسیله صورت تخصصی واکاوی و جدیدترین امکانات و بوسیله روزرسانی ­های آن معاینه می شود.

مخاطبان واقعی رویداد ترقی دهندگان وردپرس، طراحان فروشگاه های اینترنتی، مدیران فنی، وب مستران، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب سایت و مدیران فروشگاه ­های اینترنتی هستند. از رادیکال ترین محورهای رویداد می­ توان به «وردپرس در بازار جهانی»، «وردپرس؛ تصرف وکار و نوآوری»، «وردپرس تو بسترهای مختلف میزبانی»، «سیستم اختصاصی یا وردپرس»، «مزایا و معایب و بایدها و نبایدهای وردپرس» و «نقش وردپرس در روزی وری دیجیتال مارکتینگ» رمز کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بوسیله وب سایت wpsummit.ir رجوع و درصورت تمایل، با کد تخفیف ۳۰ درصدی zoomit در این رویداد ثبت صیت و شرکت کنید.بیشتر بخوانید:عادل فردوسی پور با برنامه کلاسیکو بوسیله شبکه های نمایش اینترنتی می آید؟ [بوسیله روزرسانی]سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال دی ماه امسال برگزار می شودشاتل موبایل سری متاخر عده های ارقه خود را به بازار نمایش کردرونمایی محصولات جدید هواوی داخل ایرانمیانگین درآمد ماهانه ۲۳ میلیون تومانی فروشندگان تو مارکت پاسبان دیجی کالا
به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از life hack نوشت: ابراز احساسات کار سهل ای نیست، چراکه همیشه در جامعه مورد تشویق قرار نمی گیرد. بسیاری از مردم حساس را با خودشان حمل می کنند و هر روز از خودشان می پرسند: «چرا این قدر سراسیمه هستم؟» همیشه می ترسیم برچسبی به ما زده شود و این ننگ باعث می شود درون مورد افسردگی، رنج ها، هم و اندوهمان حرفی به دیگران نزنیم. ما نمی خواهیم در نگاه دیگران ضعیف بوسیله نظر برسیم و احتمال متجاوز احساساتمان را نادیده می گیریم و تو نهایت سرکوبشان می کنیم. این نگاه بوسیله احساسات ممکن است در نهایت منجر به افسردگی ما شود. تفاوت غم و افسردگی

افسردگی مقدور است منجر به بی حسی، غم موکد و سنگین شود که نمی توانیم به راحتی با آن مقابله کنیم. مقدور است شما از همگی احاطه های خود برای گذر از بی قراری و اندوه مصرف کنید ولی در ملالت خسته هستید تا خودتان بوسیله تنهایی مسئله را محلول کنید.

به نعوظ معمول، بی آرامی و بی قراری زودگذرند و اتفاقی باعث آن می شود. می آید و می رود، در حالی که افسردگی برای مدت طولانی با ما می ماند و شاید هفته ها و ماه ها طول بکشد. ثابت قدم در جایی که دریافتن می کنیم تو حفره ای هستیم و بی تابی درخواست داشتن معاون از دیگران داریم. احساساتی که در غم و اندوه می چشیم

وقتی غمگین و اندوهگین هستیم، ممکن است دچار سردرگمی شوید: «از اینجا کجا بروم؟ بعدش چه؟ چه چیزی مقدار دارد که انجامش دهم؟» وقتی احساس التهاب می کنیم، عاطفه تنهایی غم به ما غلبه می یواش. احساس گم شدن می کنید. اینها احساسات مشترکی هستند که بین غصه و افسردگی مشترک هستند. اما مدت زمان بی آرامی طولی نمی کشد و بوسیله درازا نمی کشد. بخاطر دستیار به حال و روز افسردگی بهتر است از فنی دستیار بگیرید.



اما ۹ دلیل احتمالی برای غم و اندوه وجود دارد که نباید آن را نوظهور بگیریم:

۱- نداشتن پشتیبان

زمانی که ما عاطفه می کنیم باید برنده بازی خودمان باشیم و از دیگران حراست کنیم. وقتی چنین شرایطی وجود داشته باشد، بی قراری و اندوه ما زیاد می شود. درون این حالت افرادی را روبرو کنید که بوسیله آنها اعتماد دارید. در این دوره می توانید با اتکا به قوم و دوستان، احساس کنید تنها نیستید. احساس غم و اندوه یک ضعف محو و دیگران می توانند به شما دستیار کنند.

۲- ناتوانی در برقراری رابطه بخاطر نیازهای خود

غم و غصه یک روزه گرفتن بوسیله وجود نمی آید. ما هوی داریم سایرین حافظه ما را بخوانند. ما به دیگران فرصت نمی دهیم که با مای واقعی آشنا شوند؛ بمنظور ما از رد شدن می ترسیم. برای برقراری این ارتباط، لیستی از ارزش ها و اهداف خود بنویسید. پس ازآن از دیگران کمک بخواهید. بگذارید دیگران لیست شما را ببینند و انتخاب کنند که چگونه می توانند به شما کمک کنند.

۳- از دست دادن هویت

هویت ما زمانی که می خواهیم آدم در مورد ما فکر کنند، مرموز می شود. به جای مکتوم شدن تو تیمار و اندوه، احساسات خود را بوسیله تعهد پرداخت بگذارید. وقتی ماسک می زنید، نمی توانید معتبر باشید و داخل این حالت نیازهای زندگی خودتان را برآورده نمی کنید. در این حالت شما خنک می زنید و نسبت بوسیله رنج دیگران بی دریافتن می شوید و خود را تو انزوا فراغت می دهید. این ماسک به نحوی است که دیگران را از درد شما دور کند اما در درازمدت کارایی ندارد و این ماسک شکسته شده خواهد شد. وانمودسازی کردن به بسیاری از چیزها شما را از هویت پا بر جا خودتان دور می کند.

۴- مشقت

انسان برای همگی چیز رویه حل هایی دارند. بزرگ ترین پاسخی که می توانید به خوتان بدهید این است که به حزن و فکر خودتان عرض بگذارید و نگذارید پایین تر کنترل و تفوق آن درآیید. شما از سختی ها درس می گیرید. برای حوصله درد و رنج، خودتان را حفظ کنید و بهبود بخشید. با خودتان رئوف باشید که بهترین اسلوب رفع غم و اندوه است.

۵- گفت وگوی درونی منفی

شما ارزش همه چیز را دارید. متاسفانه تو حالت غصه و اندوه، شما فکر می کنید که ناچیز ارزش هستید؛ اما زمانی که مبدا بوسیله داشتن دیدگاه مثبت نسبت به خودتان می کنید، شما خودتان را شایسته و مثبت تر می بینید. احساس می کنید که شایسته شاد بودن هستید.

۶- احساس ناتوانی

تو حالاتی که غمگین هستید و بحران زده، احساس کمبود نیرو می کنید. شما تجربه های ناعادلانه ای داشتید. هیچ سیستم حمایتی نداشتید. در شرایطی که مشکلات یدکی به شما حمله ور شده اند، عاطفه ناتوانی می کنید و یکی از دلایل بیم و اندوه شما همین وضعیت است.



۷- نداشتن تمرکز

شما ممکن است زندگی نیکی داشته باشید اما نمی دانید راه بعدی شما چیست. تا حدی سرگردان می شوید که تمرکز خود را از دست می دهید و خودتان را تو آینه نمی شناسید. راهکار جدی در این شرایط این است که برگزینی کنید. طرز اندیشه شما همگی چیزی است که اهمیت دارد. دوباره در این عمه حزن متخصصان گفت وگوی درونی مثبت را پیشنهاد می دهند که تمرکز شما را بیشتر می کند.

۸- سرکوب احساسات در مورد «تغییر» در خود

 فقر، درد و بی عدالتی؛ مسائلی که خارج از استعداد شخصی ما هستند و ممکن است احساس کنیم که ما تو شرایط فعلی نمی توانیم موثر کنیم؛ اما باید جدیت کنیم. می توانید بجنگید یا متوقف شوید. به جای سرزنش، ببینید چه مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش می توانید انجام دهید. همه چیز فوراً تغییر نخواهد کرد اما می توانیم دگرگونی خلق کنیم.

۹- افسردگی

اگر این احساسات که در مورد آن نوشتیم شما را مختار نمی کند، از در با خودتان درگیرید، احساس غیرمفیدی دارید و شرایطی دارید که داخل تک آن توضیح دادیم گریبان شما را پژمرده است، امکان پذیر است دلیل آن رنجش باشد. غم و تیمار سزا و عاطفه ناحق و تهی داشتن، نشانگر افسردگی است. آمادگی داشته باشید و نزد متخصص بروید و به خودتان برای علاج زمان بدهید.



اطرافیان ابد فرد در بحرانرا به سادگی تشخیص نمی دهند. آنها گفت وگوی خفیه شما را نمی بینند. گپ های منفی شما را نمی شنوند ولی شما را دوست دارند. غالب افراد وقتی صحبت از حزن و بی آرامی است، خموشی می کنند. شما تنها نیستید و بدانید تا به ملالت مشغول نشده اید و برای معاون بوسیله اقدامات اضافی نیاز ندارید، تو مورد آن با دوستان و خانواده خودتان دست افزار بزنید.
او تا حالا چندین کتاب نوشته، مثل «باغ وحش روی ریل»، «کارآگاه بازی های یک سوسک کمتر حافظه»، مجموعه ی چهار جلدی «دستورالعمل گیج ورزش» و...

بوسیله مناسبت چاپ کتاب های طنزشان، به سراغ او رفتیم که بپرسیم چه طور این همگی ایده ی خنده دار برای نوشتن بوسیله ذهنش می رسد.

* * * شنیده ایم رئیس باغ خانم کودن چه بوسیله بازار آمده. می شود برایمان بگویید روند از چه راحتی است؟

باغ مادام خل چه با سرایت زرافه و کلی گربه بوسیله بازار آمده. قضیه از این صبر است که مادام کم هوش چه و رئیس باغش که یک گربه است، به اضافه ی یک پسره که اسمش همین است، یعنی «پسره»، کلی ماجرای خنده دار برای کودک ها محکم کرده اند؛ پسره با آزمایش های عجیب و غریبش، خانم ابله چه با باغ پر از گربه اش و یک گربه ی بدبخت و وقت بریده که مثلاً رئیس است.

تا این مکان استقبال از این کتاب خوب بوده و امیدوارم خواننده هایی که پس ازآن از این هم کتاب را می خوانند دوستش داشته باشند. می گویند شما وافر خلاق هستید. خلاقیتتان را از کجا می آورید؟

لابد فکر می کنید صبح ها نان و پنیر و خلاقیت می خورم! ولی اصلاً این نعوظ ازاله. شاید غم بهتر باشد جواب این سؤال را پسره بدهد. بجای او بی اندازه از من خلاق تر است. مثلاً به این فکر می کند که گربه را با گریزگاه ترکیب کند و موجود عجیبی به اسم «گزغ» بسازد. یا یک خیساندن جدیدی از گربه و مارمولک به دنیای جانوران به کنیه گربولک اضافه کند. ولی چنانچه بخواهم در تک خودم بگویم، باید به دنیای بچگی ام برگردیم. به بچگی خودم و نوزاد های دیگر که نگاه می کنم می بینم پر از خلاقیت اند. دنیای کودکی و نوجوانی لبریز از خلاقیت، فکرها و حرف های ابتکاری است که می تواند طاسی ایده بخاطر نوشتن به انسان بدهد. چه شد که تصمیم گرفتید بسیار مرطوب کتاب هایتان را طنز بنویسید؟

راستش من هیچ وقت بوسیله طور رسمی تصمیم نگرفتم شوخی بنویسم! من همان طوری که فکر کردن می کنم می نویسم، اما معمولاٌ بقیه به فکرهای من می خندند! ناچیز کم وقتی این خنده ها تکرار شد واقف شدم که انگار حرف های من بخاطر بقیه بامزه است و به این مدلی که غلام می نویسم، متلک می گویند. در زمان نوجوانی تاریخ طنزی خوانده اید که یادتان مانده باشد؟

بارها و بارها کتاب های هیکل عضو را می خواندم و هربار از طنزی که در ماجراهایش بود لذت می بردم و تعجب می کردم که دبیر ی تَن تَن چه طور توانسته این همه شعر باحال و متنوع و ماجراجویانه بنویسد که طنز غم باشد. توی دلم می گفتم: «دلگشا بوسیله حالش!» نوجوان هایی که می خواهند نویسنده شوند، بوسیله خصوص طنزنویس، باید چه فرمان کنند؟

پیشنهادم بوسیله نوجوان ها این است که خوب به اطرافشان، به شخصیت و روابط آدم ها، به گفت وگوها و اتفاقات کوچکی که دور و برشان می افتد، مداقه کنند. اتفاقات معمولی و روزانه ی ما لبریز از طنز است. فقط کافی است زاویه مان را با آن ها طوری تنظیم کنیم که قسمت طنزشان بوسیله چشممان بیاید.

------------------------------------------------------ اندکی از کتابِ

باغ وحش روی ریل (صفحه ی۵تا۸)

این که می گویند در سفر باید شناخت، خیلی مستحکم است. غلام حتی همسترم را بی آرامی تو سفر شناختم. هرچند اصلاً قرار نبود با ما به این سفر بیاید. اما آمدنش باعث شد شخصیتش برایم رو شود و اخلاقش بیش پر حرارت دستم بیاید. غیر از همستر، بابام را حزن داخل همین سفر شناختم. آن اندوه بعد از ۱۴سال آزگار!

قرار حیات ۱۰ روز از عید را با قطار برویم جنوب پیش خال ام. ۱۰ روز برای دوربودن از همستر انحصاری انسان، خیلی بسیار است. قرین این است که آدم ۱۰ روز از مسواکش دور باشد. آیا این درست است؟

این درست نیست و در مدت درست نیست، من بوسیله توصیه های امنیت مامانم گوش نکردم. مامانم بوسیله غلام و بابا و برادر و خواهرم اولتیماتوم انصاف که افزار ورزش هایمان را بوسیله هم سایه ها بسپاریم. منظورش از ادوات بازی همستر من، کاسکوی بابا، گربه ی برادرم و قوطی ی کرم های ابریشم همشیره پنج ساله ام بود؛ توهینی نابخشودنی!

گربه و بذل ابریشم را نمی دانم، اما همستر یک موجود حی و یک شخصیت اجتماعی سزاوار سرزنش عزت است. او یک دوست و همراه همیشگی است که می تواند مقدار قابل قبولی از برگه های امتحانی را که معلم در دادن نمره ی خوب به آن ها خساست بوسیله خرج داده، با دندان هایش تیکه پاره کند و قلب صاحبش را یخ. تازه اگر هیچ کدام از این هنرها را نداشت باز بی قراری به کاسکوی بی اخلاق بابام شرف داشت؛ مربوط به قدیم خفه است و متشابه پرنده ی بعضی ها حرف زشت از دهنش درنمی جوی.

غلام نمی دانم بابام از چه چیز این کاسکو خوشش آمد که آن همگی پول بالایش رحم و از رفیقش خریدش. کاسکو که اسمش را گذاشته ایم بستانکار (اسم سابق اش بزرگمهر بود) پیش دلارام بابام تربیت شده. من و برادرم گاهی تو تک این که بابام چه رفیق بی تربیتی برای خودش گزینش کرده درددل می کنیم.

در عوض همستر یک جانور مظلوم و بی طریق و صداست که جای کسی را تنگ نمی کند و هیچگاه توقعی از اطرافیانش ندارد. همین که بگذاری اش توی گوی تا برای خودش عزاداری بطی ء و غذای مختصری حزن بوسیله او بدهی برایش کافی است. به فکر کردن کامل این دلایل محکمه مقبول من غرض گرفتم همسترم را با خودم به قطار بیاورم!





دبیر: زهرا شاهی

تصویرگر: مسعود کشمیری

ناشر: انتشارات علمی و فرهنگی

تلفن: ۸۸۶۶۵۷۲۸

قیمت: ۱۴هزار تومان
به گزارش همشهری آنلاین، این ویدئو به اصطلاح ساده اثراتویروس ایدز را پهلو پاره های گوناگون بدن برای شما تشریح می دهد.
پادکست Reasonably Sound برای علاقه مندان به علوم اصوات و شنوایی انسان، دلربایی های یدکی دارد. تاکنون ۴۵ اپیزود از این پادکست منتشر شده است و یکی از جذاب ترین آن ها، Whisper Quaiet نام دارد. نویسنده ی مقاله ی منبع امتحان اش از گوش اعطا کردن به اپیزود مذکور را با عبارت ASMR بیان می کند که با اصطلاح واکنش ارادی اوج گیری حسی شناخته می شود. در تحسین ساده، این حالت را می قابلیت مشابه به مورمورشدن بدن دراثر شنیدن نجوا شرح رحم.

نویسنده درباره ی امتحان ی شنیدن اپیزودی از پادکست Reasonably Sound می گوید:انگار یک نفر سرم را باز و با کنکاش داخل مغزم، قطعه ای مخفی را رک کرده بود؛ قطعه ای که با بود عجیب گرفته شدن کاربردی وجود.

سازنده ی پادکست Reasonably Sound، مایک رونتا، با مهارت بسیار قطعات صوتی را درکنارهم ترکیب می درنگ. او در یکی از اپیزودها از صدای باب راس نامی هم بهره می سرما تا تجربه ی گوش کاربر را جذاب تر کند.مقاله های مرتبط:مهندسی بی نهایت: شزم؛ ظهور قدرت فیزیک درون دنیای موسیقیجادوی نوا: نگاهی به روند توسعه ابزارهای پس انداز سازی صدا

Reasonably Sound پادکستی است که به لحن و مرزوبوم های تاریخی و فرهنگی اصوات ویژه و امتحان های صوتی اشاره می کند. رونتا درون اپیزودی درباره ی ASMR، نه تنها مفهوم سابق الذکر را بوسیله عارض ابتدایی شرح می دهد؛ بلکه تولد و ترقی ی فرهنگ آن را در شبکه های مدنی همچون یوتیوب معاینه می کند. شروع اتیکت سابق الذکر را می قابلیت در کمپینی تبلیغاتی از AT
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، داخل پاره کنسرت های پاپ این هفته، یکشنبه (سوم آذر ماه) کنسرت حمید هیراد دربرج میلاد برگزار خواهد شد.

سالن میلاد نمایشگاه هم در روزهای ۳، ۴ و ۷ آذر ماه بوسیله زیبایی میزبان سیروان خسروی، غبطه حاجیلی و بابک جهانبخش خواهد وجود.

دسته بانوان بهارآفرین همچنین ششم آذر ماه درون فرهنگسرای نیاوران بخاطر تعلق مندان اجرا خواهد کرد. شهاب مظفری همچنین درون همین تاریخچه در سالن وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت. کنسرت های سنتی، کلاسیک و تلفیقی

ثالث آذر تو بخش کنسرت های سنتی، کلاسیک و تلفیقی کنسرت «پاداش آهنگسازی احمد پژمان» تو سالن رودکی و دسته موسیقی رادها داخل تالار اتصال برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای نیاوران همچنین چهارم آذر ماه میزبان اجرای آذربایجانی قسمت قسمت کردن منت اسداللهی خواهد حیات.

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری لوریس چکناواریان تو سه شب متوالی از ۶ تا ۸ آذر در تالار پیوند برگزار خواهد شد.

چهارشنبه (ششم آذر ماه) همچنین کنسرت گروه زروان (رسیتال ویولن) در سالن رودکی برگزار می شود.

هفتم آذر ماه کنسرت های رسیتال پیانو «نگاهی از کنج» در تالار رودکی، «سروها ایستاده می میرند» در سالن وحدت و قسمت قسمت کردن آوای شمس در سالن معصوم علی (ع) بوسیله روی صحنه خواهند رفت.
اپل جزو شرکت هایی است که گارانتی خوبی را برای محصولاتش ارائه می دهد و همواره سعی می کند مشتریانش را راضی نگه دارد. این مشارکت اهل کوپرتینو به تازگی اعلام کرده است که با عرضه ی خدمات تعمیر محصولات به کاربران، سودی تصرف نمی کند و حلیم زیان مالی هم می شود. این ادعاها درحالی از سوی اپل منتشر می شوند که از مدتی پیش یکی از کمیسیون های فرعی وابسته به دنده ی آمریکا تلاش کرده بود مشکلاتی را در ماخذ ی قوانین آنتی تراست (ضد انحصار) بخاطر اپل به حیات بیاورد. اپل همچنین در پاسخ به این ادعاها، مجله ای را به مؤسسه های قانون گزار آمریکایی ارسال کرده و توضیحاتی را در رابطه با مرمت محصولات ارائه داده است.

کایل اندیر، قائم مقام اپل، در نامه ی موردبحث که به یکی کمیته های فرعی اداره ی دادگستری ایالات متحده ی آمریکا ارسال شده است، می گوید: «از ۲۰۰۹ به بعد بوسیله صورت سالانه نفقه ی ارائه ی خدمات تعمیر، بیشتر از درآمدی بوده است که اپل از این طریق کسب می کند». این یعنی عملا اپل از ارائه ی خدمات مرمت محصولات، متضرر می شود.

مقاله های مرتبط:اپل تعمیر مک بوک را برای مراکز تعمیرات متفرقه غیرممکن می کنداپل داخل طرح تعمیر رایگان، گوشی های آیفون 8 ناقص را عاری هزینه تعمیر می نرم

پاشیدن شناسایی ضرر اپل از نمایش ی خدمات تعمیر تعجب کارشناسان و البته کاربران را به دنبال داشته است؛ زیرا این همکاری برای مرمت محصولاتش صدها دلار پول از کاربرانش دریافت می یواش. افراد زیادی تاکنون بوسیله دلیل همین موضوع از اپل انتقاد کرده اند. برای مثال، اپل بخاطر تعمیر نمایشگر آیفونی که ضمانتش به اتمام رسیده است، بسته به مدل گوشی بین ۱۲۹ تا ۳۲۹ دلار پول از کاربر گرفتن می کند. نیز مقابل ادعای مشتریان، تعمیر لپ تاپ های سری مک بوک که دامن حمایت درخت سرو اپل کر پلاس ( AppleCare) نیستند بسته به نمونه پایگاه بین ۴۰۰ تا ۱٬۰۰۰ دلار هزینه بردار است. 

یکی از منتقدان شدید محاکمه های اپل درون ماخذ ی تعمیر محصولات، نیتن پراکتور نام دارد؛ او که یکی از مدیران کمپین های مؤسسه ی US Public Interest Research Group است، با شک و شک به ادعاهای متاخر اپل می نگرد و آن ها را اصلی نمی داند. او می گوید فروشگاه های متفرقه ی غیروابسته به اپل، هزینه ی کمتری برای مرمت محصولات شهود می کنند؛ بدیهی است که این فروشگاه ها تا زمانی که این فرمان برای شان سودده نباشد، آن را انجام نمی دهند. بنابراین اپل با قبض پول بیشتر، سود بیشتری بی آرامی دراین زمینه به جیب می زند. 

اپل برای تعمیر محصولاتش صدها دلار پول از کاربران گرفتن می کند؛ بنابراین عقیده کردن ضرردهی مدخل تعمیرات، کمی شیرهدار است

نیتن پراکتور در گفت و گو با رسانه ی پی سی مگ حرف های جالبی را به زبان آورده است؛ او در این تماس می گوید: «فداکار از فروشگاه های متفرقه ی کوچک برای مرمت محصولات چیزی تو حدود ۵۰ دلار ستاندن می کنند که بخشی از آن، بخاطر شان منفعت بوسیله حساب می آید. بنابراین این مطالبه که اپل با دریافت ۶۰۰ دلار از برخی کاربران به نیت تعمیر محصولات آن ها هیچگاه سودی به یقه نمی زند، بخاطر من پذیرفتنی زدودن و نمی توانم آن را باور کنم». 

نامه ی ارسال شده از لفظ اپل برای کمیته ی صوری موسسه ی دادگستری آمریکا محتوی هیچگاه راه جزئیات اضافی درمورد محاسبات این شرکت بخاطر تصرف سود از مرمت محصولاتش نیست. بااین حال پراکتور می گوید اپل صرفا نفقه ی ماهانه ی سرویس اپل لال را داخل نظر می گیرد و هیچ نحو اشاره ای به سودی که از طریق این درخت سرو عایدش می شود، ندارد. تو این روزنامه همچنین قائم مقام اپل بوسیله روشنی تلاش کرده است از سیاست های این انبازی در شالوده ی تعمیر محصولات دفاع یواش.

یکی از اقدامات عمده و جنجالی اپل، جلوگیری از فروشگاه های متفرقه بوسیله منظور تعمیر محصولاتش بوده است؛ این موضوع طی سال های اخیر توجهات زیادی را به سمت این شرکت احضار کرده و انتقادات شدیدی را همچنین به همراه داشته است. قائم مقام اپل دراین زمینه می گوید: «هدف ما این است که محصولات مشتریان مان به خوبی و در امنیت طولانی مرمت شوند و دیگر مشکلی متوجه آن ها نباشد. تعمیرهایی که توسط متخصصان آموزش دیده نشده توسط اپل روی محصولات اعمال می شوند، زنهار و مناسب نیستند و ممکن است به ساختن عیب در عملکرد دستگاه منتهی شوند. این تعمیرها حتی ممکن است روی کیفیت دشت و البته مواردی امنیتی، تأثیر منفی بگذارند».

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین بنیان دارید؟ بیشتر بخوانید:اپل عادت کنترل نرم ابزار iOS را تغییر می دهداپل برای ساخت نسل بعدی بطی ء افزار چندرسانه ای خود برای ویندوز آماده می شوداپل نام اپلیکیشن WWDC را به Apple Developer تغییر دادقوانین آلمان، اپل را مجبور بوسیله ارائه دسترسی NFC به رقبای اپل جای پا می کندرویداد مربوط باینده اپل یازدهم آذر در نیویورک برگزار می شود