هتل عطر سیب سرخ

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

با آنکه پیش تیز این گمانه زنی داخل اذهان عمومی لباس محزون حیات که سیستم عامل هانگ منگ صبر است جایگزین سیستم عامل اندروید تو گوشی های هوشمند هواوی شود، ولی ظاهرا غول فناوری چینی برنامه های دیگری را دنبال می کند. کاترین چن، یکی از مدیران اجرایی هواوی اعلام کرد که فراغت زدودن جهیز عامل هانگ منگ، جایگزین سیستم عامل اندروید مخصوص گوشی های هوشمند شود. 

براساس اعلام کاترین چن، به دیدن می رسد جهیز عامل متاخر برای مصرف ی تجاری و اینترنت اشیا تک استفاده صبر گیرد. کاترین چن، این اطلاعات را در میزگرد خبری بروکسل اطلاع دادن کرد. اوایل خردادماه، هواوی نشان تجاری سیستم عامل هانگ منگ را ثبت کرد. به فاصله ی معاشرت هواوی انتشار سیستم عامل جدیدش تا ماه آینده را تکذیب کرد. 

مقاله های مرتبط:هواوی تا پایان ۲۰۱۹ مظفر بوسیله معامله ۲۶۰ میلیون وسیله گوشی هوشمند می شودتصاویری از آنر 9X و آنر 9X پرو، دوربین پاپ آپ و نمایشگر تمام صفحه را تأیید می کند

هواوی از مدت ها قبل روی ترقی ی سیستم عامل جدید و عام خویشتن بخاطر مصرف ی صنعتی، فرمان می کند. درون اصل چینی ها متعدد قبل برنده از آنکه منازعات تجاری بین هواوی و ایالات متحده مطرح شود، توسعه ی جهیز عامل اختصاصی خود را استارت خورده بودند. بوسیله رویت می رسد جهیز عامل هانگ منگ از خطوط کدنویسی کمتری، یعنی حدود صدها هزار به جای دهکده ها میلیون خط کد نویسی که در سیستم عامل گوشی های هوشمند تک حاجت است، برخوردار است. کاترین چن همچنین اعلام کرد که سیستم عامل اختصاصی هواوی دارای زمان تأخیر بیش کمتری درمقایسه با سیستم عامل خصوصی گوشی های هوشمند است.

البته نباید فراموش کنیم که غول فناوری چینی دقیقا در برهه ی زمانی که آمریکا این شرکت را در سیاهه سیاه تجاری استراحت داد، صحبت از جهیز عامل عام هانگ منگ را مطرح کرد. درنتیجه این تصور درون اذهان عمومی بوسیله حیات آمد که چینی ها قصد دارند جهیز عامل جدید را جایگزین سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند کنند.بیشتر بخوانید:اندروید Q را بهتر بشناسیدنمونه تصاویر خمود شده با آنر 9X پرو در تلالو کم لو رفتگوگل ادسنس امسال از اندروید و iOS حذف می شودهواوی تا انتها ۲۰۱۹ قاهر به فروش ۲۶۰ میلیون مایه گوشی هوشمند می شودگوشی های سامسونگ با اندروید Q رابط کاربری One UI 2.0 را دریافت می کنند
ASGASGامروزAROOOONAROOOON کوالکام تراشه ی جدید خود، اسنپدراگون 855 را رونمایی کرد. در گذشته تماشایی بودیم که کوالکام نسخه ی ارتقایافته ای از فداکار تراشه های پرچم دار خود را بعضی پس از عرضه ی آن ها نمایش می داد. یکی از مشهور ترین این موارد مربوط به تراشه ی اسنپدراگون 821 است. تراشه ی اسنپدراگون 835 هیچ گاه ارتقا نیافت ولی سال گذشته تراش اسنپدراگون ۸۴۵ ازین قاعده پیروی کرد و با تغییر نام به اسنپدراگون 850 که تقریبا مشخصات یکسانی داشتند، در برخی از محصولات بوسیله فرمان برده شد.مشخصات SoCاسنپدراگون 855 اسنپدراگون ۸۵۵پردازنده مرکزی
(CPU)1x Kryo 485 Gold (A76 derivative) @ 2.96GHz 1x512KB pL
3x Kryo 485 Gold (A76 derivative)
@ 2.42GHz 3x256KB pL2
4x Kryo 485 Silver (A55 derivative)
@ 1.80GHz 4x128KB pL2
2MB sL31x Kryo 485 Gold (A76 derivative) @ 2.84GHz 1x512KB pL2
3x Kryo 485 Gold (A76 derivative)
@ 2.42GHz 3x256KB pL2
4x Kryo 485 Silver (A55 derivative)
@ 1.80GHz 4x128KB pL2
2MB sL3پردازنده ی گرافیکی
(GPU)Adreno 640 @ ~672MHzAdreno 640 @ 585MHzحافظه4x 16-bit CH @ 2133MHz LPDDR4x
34.1GB/s
3MB system level cache4x 16-bit CH @ 2133MHz

LPDDR4x

34.1GB/s

3MB system level cache دوربین/ISPDual 14-bit Spectra 380 ISP 1x 48MP or 2x 22MPDual 14-bit Spectra 380 ISP 1x 48MP or 2x 22MPانکود/دیکود2160p60 10-bit H.H 265, HDR10 , HDR10
HLG 720p4802160p60-10 H.bit H, 265 , HDR10
HDR10 HLG 720p480مودمSnapdragon (X24 LTE)
Category = 20
DL 2000Mbps, 7x20MHz-CA, 256
QAM = 4x4
UL 316Mbps, 3x20MHz-CA 256 QAMSnapdragon (X24 LTE)
Category = 20
DL 2000Mbps, 7x20MHz-CA, 256
QAM = 4x4
UL 316Mbps, 3x20MHz-CA 256(QAMفرایند (ساخت (7nm)

N77nm N7 تراشه ی 855 به طور کلی از همان چینش SoC تراشه ی اسنپدراگون 855. برخوردار است ولی این بار کوالکام سرعت کلاک هسته های Prime را.از ۲ ۸ گیگاهرتز.به ۲ ۹۶ گیگاهرتز افزایش داده است که سطح عملکرد را در حالت سینگل.تردینگ ۴ ۲٪ گشایش.می بخشد مقاله:های مرتبط اسنپدراگون 855 کوالکام معرفی شد؛ لیتوگرافی ۷ نانومتری، پشتیبانی از 5G و قدرت بیشتر در زمینه AIاسنپدراگون 855 چه نبوغ ها و فناوری هایی به

همراه دارد در کنار افزایش سرعت پردازنده، شاهد بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی تا ۱۵. درصد هستیم سرعت آدرنو 640، پردازنده ی گرافیکی اسنپدراگون 855 پیمانه ۵۸۵ مگاهرتز بود و زمان حال درون پردازنده ی متاخر سرعت این تراشه ی گرافیکی روی ۶۷۲ مگاهرتز تنظیم.

شده است کوالکام می گوید درون هفته های آینده اخباری از وسیله های فراهم به پردازنده ی 855. خواهیم شنید سال گذشته Asus با معرفی  ROG Phone اولین شرکتی حیات که محصولی با خراش ی ارتقایافته ی اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک بیشتر عرضه. می کرد حال ایسوس تأیید کرده که نسخه ی بعدی این گوشی نیز برای مقدماتی به پردازنده ی 855 مجهز. خواهد شد برخی گمانه زنی ها حاکی از عرضه نوت ۱۰ با اسنپدراگون. 855 است این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ درفش دار آینده ی خود را ابتدا با خراش ی اگزینوس جدید به بازار عرضه کند و در کنار آن نسخه ای فراهم بوسیله تراش ی اسنپدراگون 855 نیز.عرضه شود:بیشتر بخوانید شیائومی می A3 و می A3 لایت با تراشه های ارتقایافته تری معرفی کردن می شوندکوالکام روی خراش Snapdragon Wear 429 برای ساعت های هوشمند فرمان می کنداینتل برای فروش پتنت های وایرلس خویشتن با خریداران بحث می کنداسنپدراگون 215 صمیمی تازه به گوشی های ارزان بها می بخشدچرا اینتل توسعه خراش 5G را
گزارش های جدید مدال می دهد سرعت رشد تعداد مخاطبان آمازون موزیک از اسپاتیفای و اپل، پیشتازان بازار استریم موسیقی، بیشتر است. البته، اسپاتیفای همچنان از دو رقیب خود تعداد کاربران به مراتب بیشتری دارد؛ اما سرویس آمازون موزیک درصورت حفظ همین روانی رشد، می تواند اپل موزیک را تعاقب سر بگذارد.درخت سرو آمازون موزیک در یک سال گذشته رشد زیاد چشمگیری کرده است

روزنامه ی فایننشیال تایمز نتایج تحقیقی را منتشر کرده است که نشان می دهد تعداد کاربران سرویس نامحدود آمازون موزیک در یک سال گذشته، ۷۰ درصد تکثیر یافته است. این رشد تعداد کاربران این سرویس را به ۳۲ میلیون نفر رسانده و آمازون موزیک را به ثالث پلتفرم محبوب استریم موسقی در گیتی دگرگونی کرده است. برای مقایسه، می تواند به آمار رشد ۲۵ درصدی مخاطبان اسپاتیفای اشاره کرد که تعداد کاربران این سرویس را به ۱۰۰ میلیون نفر رسانده است. برازنده ذکر است اپل موزیک حدود ۵۰ میلیون کاربر دارد.

پیش از این، کارشاسان پیش بینی کرده بودند درخت سرو آمازون موزیک داخل سرانجام سال جاری میلادی به تعداد ۳۵ میلیون نفر کاربر برسد. مارک مولیگان، کارشناس مؤسسه ی تحقیقاتی Midia Research است که نتایج تحقیقش را داخل مجله ی فایننشال تایمز منتشر کرده است. وی داخل این باره می گوید:داخل این رقابت، اغلب آمازون را دست کم می گیرند. مردم متشابه سرویس های دیگر به این سرویس توجه نمی کنند؛ اما این سرویس به شدت مؤثر است.

این مؤسسه ی تحقیقاتی دلیل توفیق اخیر آمازون را دردسترس بودن سرویس آن و البته تکنولوژی اسپیکرهای هوشمند Alexa/Echo اطلاع دادن کرده است. این تکنولوژی یکی از فن شناسی های محبوب کاربران آمازون موزیک بوسیله شمار می رود.





محسوس مقایسه ای تعداد کاربران سه گانه پتلفرم استریم موسیقی ارشد 

سرویس استعمال ی نامحدود آمازون موزیک که از اشتراک خانوداگی هم پشتیبانی می کند، تو مقایسه با رقبایش ارزان تر است. آمازون این سرویس را با ۱۰ دلار داخل ماه نمایش می کند؛ در حالی که رقبایش سرو استفاده ی خانوادگی را با ۱۵ دلار در ماه ارائه می کنند. این رقم روی پلتفرم آمازون بخاطر اعضای آمازون پرایم، ۸ دلار است. همچنین، آمازون بخاطر کسانی که می خواهند فقط ازطریق اسپیکر هوشمند Echo موسیقی شنوایی کنند، سرویسی بسیار مفت به قیمت ۴ دلار تو ماه ارائه کرده است.مقاله های مرتبط:آمازون با سرو رایگان استریم موسیقی خود با اپل موزیک و اسپاتیفای رقابت می کندآمازون با سرویس استریم موسیقی جدید خود به ظهر کیفیتی مسحور کننده است

گروه سنی کاربران آمازون موزیک غم از رقبایش اعلی است. درواقع، جوان ترین گروه مخاطبان متعلق به اسپاتیفای است و اپل و آمازون بوسیله ترتیب در رده های مربوط باینده راحتی می گیرند.

استیو بوم، عضو هیئت مدیره ی آمازون و قائم مقام بخش موسیقی این شرکت، با تأیید این پیغام می گوید:ما بخاطر جذب مشتریان رقبایمان نمی جنگیم. برای اینکه صنعت به بیشترین حد بهره وری خود برسد، نمی توانید فقط دنبال کاربران ۱۵ تا ۲۲ ساله باشید.بیشتر بخوانید:آمازون فرایند ترقی ربات الکسا را سرعت می بخشدتصمیم آمازون برای تنخواه گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری با هدف بازآموزی کارکنانشنود مکالمات داخل کمک صوتی گوگل اسیستنتصنعت استریم سلیقه موسیقایی بدنه جامعه را دگرگونی می دهدنسخه ناچیز حجم اسپاتیفای بخاطر اندروید منتشر شد
این انبازی امیدوار است که بتواند این خدمات را درون آینده در سراسر آمریکا ارائه دهد.

به گزارش یورونیوز، مسافران می توانند با اپلیکیشن، هلیکوپتر یک سفره را با نرخ ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اجاره کنند و هشت دقیقه ای به فرودگاه جان اف کندی بروند.

اوبر برای پنج روز هفته (بوسیله سوا دو روز آخر هفته) تعداد هشت تا ۱۰ عروج با هلیکوپتر را پیش بینی کرده است. این سفرها تنها عصرها انجام می شود.

مسافران می توانند فوری سوار هلیکوپتر شوند یا حداکثر پنج روز قبل از سیر خویشتن اقدام بوسیله رزرو هلی کوپتر کنند.

مسافران در «اوبر کوپتر» که ظرفیت آن پنج نفر است می توانند یک کیف دستی و یک چمدان کوچک مخصوص کابین را با خود حمل کنند. نگرانی شهردار نیویورک

بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک با توجه بوسیله سقوط مرگبار یک هلیکوپتر درون ماه ژوئن نسبت به خدمات این سرویس ابراز نگرانی کرده است.

یک هلیکوپتر تو تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) با گردون خراشی در نیویورک برخورد کرد که منجر به کاستی آن و کشته شدن خلبان هلیکوپتر شد. این سانحه باعث شد تا پرسش هایی از سوی مسئولان شهر نیویورک درباره ایمنی حمل و نقل فلکی این شهر مطرح شود.

شهردار نیویورک در زمان سقوط هلیکوپتر گفته بود: «فکر می کنم بوسیله یک ممنوعیت سراسری برای پرواز هر نوع هلیکوپتری بر فراز منهتن نیاز داریم. »
به گزارش مهر، خبری که روز گذشته، ۱۵ تیر، روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت و استقلال را تحت نفوذ کردن قرار داد، طرد سه بازیکن این آویشن به برهان بی انضباطی درون جریان یک دیدار تدارکاتی بود.

روح الله باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی اولین قربانیان دیسیپلیناستراماچونیشدند تا دیگر بازیکنان این تیم احصائیه کار مشت موجودی بیاید.

باوجود اینکه استراماچونی صراحتاً این سه بازیکن را بوسیله دلیل بی انضباطی داخل جوانمردی مجتمع صبر داد، اما مدیران مجتمع در صدد هستند تا برای بازگشت آنها پادرمیانی کرده و سرمربی تیمشان را شادمان کنند تا یک فرصت دیگر به این سه ورزشکار بدهد.
به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیساعلام کرد تاکنون جلسه ای بین مسئولان این مجتمع و سرمربی جدید این تیم در خصوص سیاهه بازیکنان مازاد برگزار نشده است.

در روزهای اخیر مباحث مختلفی در خصوص استراحت گرفتن چند بازیکن پرسپولیس از جمله ۲ بازیکن باتجربه این تیم داخل فهرست مازاد گابریل کالدرون مطرح شده است.

در این راستا باشگاه پرسپولیس با اشاعه بیانیه ای اخبار کرد که هیچ جلسه ای با این سرمربی آرژانتینی درون خصوص فهرست مازاد برگزار نشده است.

در دنباله آمده است: با اعلام کالدرون، هیچ بازیکنی در سواد سودا قرار ندارد و تمامی بازیکنانی که درون آویشن درگاه دارند، با تمرکز بالا و تلاش مضاعف درون مسیر آمادگی استراحت دارند.
اگرچه درحال حاضر تنها تعداد اندکی گوشی هوشمند وجود دارد که از فناوری 5G استعمال می کنند؛ اپراتورهای تلفن همراه در بکلی جهان آزمایش شبکه 5G خود را آغاز کرده اند و درحال آماده کردن ارتقاء وقار در سرعت انتقال داده هستند. دراین میان یک باهم اتحاد کردن تحقیقاتی ادعا می کند که 5G در چهار سال آینده فراگیر خواهد شد.مقاله های مرتبط:5G چه چیرگی هایی نسبت بوسیله 4G خواهد داشت؟هواوی تنخواه گذاری تو حوزه 5G را افزودن می دهد

شرکت تحقیقاتی کانالیس (Canalys) روز دوشنبه دعوی کرد که در سال ۲۰۲۳، گوشی های هوشمند 5G بیشتر از نسخه های 4G به فروش خواهند رفت. این انبازی تحقیقاتی پیش بینی می کند که بوسیله لطف نصیب و قسمت چین و شرکت های فناوری واقع در آن، بیشترین به کارگیری شبکه 5G در این کشور به واقعه خواهد منضمات.

نیکول پِنگ، مدیر بخش تلفن های همراه داخل همدستی تحقیقاتی کانالیس اقرار می نرم:چین ساختمان ای برای بسیاری از فراهم کنندگان تجهیزات 5G و سازندگان گوشی های هوشمند است و مسئولیت پیش برد بازار تهاجمی در چند سال آینده را خواهند داشت. اما به کارگیری گسترده گوشی های هوشمند 5G ضرورتا به معنای استقرار موفقیت آمیز فناوری 5G ازاله. تثبیت طولانی شبکه 5G داخل مقایسه با اولاد قبلی شبکه تلفن همراه یعنی 4G، فراوان بیشتر کشش می کشد و پیچیده تر خواهد بود.

کانالیس تقویم می زند که تعداد گوشی های هوشمند 5G تقریبا به ۸۰۰ میلیون واحد خواهد رسید و ۵۱/۴ درصد سهم میدان را از آن خود خواهند کرد. گره ۳۴ درصد از این نمونه و آمریکای شمالی ۱۸/۸ درصد آن را داخل وارستگی خواهند داشت.

درحال حاضر، گوشی های هوشمند موجود درون بازار که از شبکه 5G پشتیبانی می کنند، شامل این موارد هستند: نسخه 5G گلکسی اس ۱۰  (Galaxy S10 5G)،ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ)، وا ن پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro)، اوپو رینو (Oppo Reno 5G) و موتورولا موتو زد 4 (Motorola Moto Z4).بیشتر بخوانید:سامسونگ: دوران گوشی های هوشمند درون پنج سال آینده عاقبت می یابداکسپریا 2 سونی درون رویداد اجرا 2019 رونمایی خواهد شدهواوی بخاطر ورشکسته شدن بیش ازحد بزرگ شده استگوشی های هوشمند و نسلی که دگرگون شدچرا عمر باتری گوشی های هوشمند امروزی کم است؟
AمیتسوبیشیGHAدرOOOON سال ۲۰۱۵، نسخه ی Final Edition لنسر ایوولوشن را شناساندن کرد تا همه با این سدان اسپرت و دوست داشتنی خداحافظی کنیم پس. ازآن، منابع رسمی همکاری سازنده اعلام کردند دیگر مدل جدیدی از لنسر ایوولوشن معرفی نخواهد شد و حتی اگر قرار باشد میتسوبیشی خودرو اسپرت تولید کند، این خودرو حتما شاسی بلند خواهد حیات تا سدان اسپرت باوجوداین،. چنانچه شایعه های اخیر صحت داشته باشد؛ یعنی دیدن میتسوبیشی تغییر کرده و شاهد تولد مکرر ی این معیار به صورت خودرو سدان خواهیم حیات براساس. 



شایعات، لنسر ایوولوشن نسل یازدهم خودرو سدانی خواهد بود که از قوای فنی مانند با خاندان بعدی رنو مگان RS استفاده می کند این. را باید خبری خوشحال کننده دانست؛ چون حتی خاندان فعلی رنو مگان همچنین درون حال حاضر رکورددار سریع ترین خودرو تولیدانبوه دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ است مگان. 



RS داخل قوی ترین نسخه ی خود که تروفی R R شهرت دارد، بوسیله پیشرانه ی توربوشارژ ۱.۸ لیتری چهار سیلندر حاضر است که می تواند ۲۹۶ اسب دود قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. باتوجه بوسیله نمود سیستم های نیمه هیبریدی برقی ۴۸ ولتی در خودروها، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی تو سلاله بعدی از پیشرانه ی دولیتری استفاده خواهد کرد که می تواند تا ۳۴۱ اسب تبخیر قدرت و ۴۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند.مقاله های مرتبط:میتسوبیشی لنسر 2017 با پیشرانه ی ۲.۴ لیترمیتسوبیشی لنسر؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

گرچه این عدد متجاوز زبر العاده است، همچنان از قدرت ۴۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۹ نیوتن متری لنسر ایوولوشن X FQ-440 MR کمتر است. البته، از این مدل فقط ۴۰ مایه تولید شد که همه ی آن ها تو بازار انگلستان فروخته شدند. نسخه ی ۴۴۰ اسب بخاری قبیله سابق لنسر قوی ترین خودرو چهار سیلندر جهان است؛ به طوری که حتی نسل جدید مرسدس بنز A45 S S با قدرت ۴۱۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر از آن ضعیف مرطوب. 



است لنسر آینده احتمالا روی پلتفرم متاخر-CMF/C D F4 ساخته خواهد شد و بوسیله صورت میزان از جهیز چهارچرخ محرک همچنین استفاده خواهد. کرد تولید این خودرو درصورتی اتفاق خواهد افتاد که میتسوبیشی نیت راسخی برای هم چشمی با سوبارو WRX STI داشته باشد و متشابه نمونه اکلیپس، خودرو سدان اسپرت را بوسیله کراس اور تغییر.نکند بیشتر:بخوانید نگاهی ژرف بوسیله خودروهای اسپرت نیسان؛-GT R، سری Z و سیلویاآیا فروپاشی اتحاد بین رنو نیسان و میتسوبیشی، نزدیک است؟داستان برند منصوری؛ لوکس ترین همکاری تیونینگ جهان با مدیریت کوروش منصوریبی ام و سری 8 گرن کوپه رونمایی شدپورشه 718 باکستر اسپایدر و کیمن GT4 نمونه ۲۰۲۰ معرفی
اسناد دولتی علامت می دهد وزارت بازرگانی ایالات متحده ی آمریکا با التماس تسلا برای لغو تعرفه ی ۱۰ درصدی مربوط به واردات آلومینیوم از ژاپن موافقت کرد. از این آلومینیوم ها قرار است در تولید سلول های باتری داخل گیگافکتوری نوادا استفاده شود. خودروساز امین داخل کالیفرنیا این درخواست را در اسناد ارائه شده ی ماه آوریل کرده و گفته است آلومینیوم را شرکت نیپون لایت متال (Nippon Light Metal Co) تولید می کند و تسلا به دنبال معافیت از تعرفه برای واردات سالانه ی ۱۰ هزاره هیکل آلومینیوم است.



وزارت تجارت آمریکا سندی بوسیله تاریخ ۱۵ خرداد منتشر کرد و آن را تو وب سایت دولتی راحتی داد. درون این سند آمده است آلومینیوم در ایالات متحده به کمیت کافی دردسترس نیست یا با کیفیت مطلوب تولید نمی شود. تعلیق یک ساله در شرایط کنونی خوب است.مقاله های مرتبط:نگرانی تسلا از کمبود مواد معدنی بخاطر ساخت باتری خودروی الکتریکیموفقیت بعدی تسلا در تولید باتری خودروهای برقی خواهد بود

مسئولان تسلا در التماس خود گفتند: تسلا، تنها سازنده این نوع باتری ها تو ایالات متحده است و تولید دستور کار ریزی شده ی این باتری ها داخل چند سال آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

درخواست تسلا چند ضخامت و اعتبار مختلف برای ورق های آلومینیومی را مشخص کرد. تسلا گفته است تولیدکنندگان آلومینیوم تو ایالات متحده نمی توانند شرایط سازگاری با آلیاژ یا کلفتی موردنیاز را برآورده کنند و تولید داخلی نیز نمی تواند نیازمندی های سالانه ی این شرکت را برآورده کند. بوسیله همین دلیل، هیچ اعتراضی بوسیله درخواست تسلا نشد و با آن موافقت شد.



تسلا قبلا سایر معافیت های تعرفه ای را از وزارت بازرگانی ایالات متحده برای قطعات چینی درخواست کرده بود. ازجمله ی این معافیت ها می قابلیت به ECU خودرو تسلا مدل ۳ و واحد پردازش جهیز نیمه خودران اتوپایلوت اشاره کرد که وزارت تجارت آن ها را رگه کرد.بیشتر بخوانید:خرید تسلا تو مغرب اروپا از پورشه پیشی گرفتبا تسلا آرکید در زمان شارژ خودرو الکتریکی، بازی کنیدتعداد کاربران کوشا آیفون درون چین بخاطر پنجمین ماه متوالی اضافه یافتمعرفی لپتاپ جدید هواوی به تعویق افتادگزارش نگران کننده کانسیومر ریپورتس از امان اتوپایلوت تسلا
ساعاتی پیش ویدئویی در فضای رمزی منتشر شد که به گلایه ی یکی از مسافران بانو اسنپ از شوفر ی این سامانه ارتباط داشت. اسنپ در تاثیر به این ویدئو، بیانیه ای منتشر و در آن، رانندگان فعال در این سامانه را ملزم کرده درصورت بود مشکل، موضوع را ازطریق پشتیبانی اسنپ ردیابی کنند و بوسیله هیچ اسکناس به عارض یمین اعمال ضابطه نکنند.

درادامه، بیانیه ی اسنپ را می توانید مطالعه کنید:اسنپ از تمامی کاربران راننده صراحتا درخواست کرده است که مشکلات سیر خویشتن را ازطریق پشتیبانی این سامانه پیگیری کنند. اسنپ با رانندگانی که بدون اطلاع بوسیله پشتیبانی، سعی تو اعمال قانون دارند و با مسافر خبردار مشاجره می شوند اصابت می بطی ء.

 درمورد این سفر، موقت پس از گزارش مسافر، کاربر راننده بخاطر معاینه های بیشتر غیرفعال شده است. علاوه براین، ضمن عذرخواهی اولیه از مسافر، تمامی پشتیبانی های لازم از ایشان به عمل آمده است. اسنپ داخل پیگیری های قانونی این تک همراه مسافر خود خواهد بود.

درنهایت باور داریم که هیچ یک از ما به بهانه ی تعظیم قانون، مجاز بوسیله سوءاستفاده های انحصاری از قوانین نیستیم. رانندگان اسنپ نیز باید بدانند که بوسیله هیچگاه عنوان ضابط قضایی نیستند. تو صورت دریافت گزارش ناشی از تلاقی شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و عرفی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.



دیدگاه شما دراین باره چیست؟بیشتر بخوانید:راننده اسنپ انگشتر برلیان را بوسیله صاحبش برگرداندتعطیلی خواه حمایت؛ دولت چه خوابی بخاطر تاکسی های اینترنتی دیده است؟اسنپ از فعالیت داخل قرن شهر ناحیه خبر داداسنپ به صرفه بی قراری وطنان سیل زده ، حامی اجرای زنده شهرام ناظری می شودبازدید رئیس فراکسیون فضای مجازی از اسنپ