هتل عطر سیب سرخ

ساعاتی پیش ویدئویی در فضای رمزی منتشر شد که به گلایه ی یکی از مسافران بانو اسنپ از شوفر ی این سامانه ارتباط داشت. اسنپ در تاثیر به این ویدئو، بیانیه ای منتشر و در آن، رانندگان فعال در این سامانه را ملزم کرده درصورت بود مشکل، موضوع را ازطریق پشتیبانی اسنپ ردیابی کنند و بوسیله هیچ اسکناس به عارض یمین اعمال ضابطه نکنند.

درادامه، بیانیه ی اسنپ را می توانید مطالعه کنید:اسنپ از تمامی کاربران راننده صراحتا درخواست کرده است که مشکلات سیر خویشتن را ازطریق پشتیبانی این سامانه پیگیری کنند. اسنپ با رانندگانی که بدون اطلاع بوسیله پشتیبانی، سعی تو اعمال قانون دارند و با مسافر خبردار مشاجره می شوند اصابت می بطی ء.

 درمورد این سفر، موقت پس از گزارش مسافر، کاربر راننده بخاطر معاینه های بیشتر غیرفعال شده است. علاوه براین، ضمن عذرخواهی اولیه از مسافر، تمامی پشتیبانی های لازم از ایشان به عمل آمده است. اسنپ داخل پیگیری های قانونی این تک همراه مسافر خود خواهد بود.

درنهایت باور داریم که هیچ یک از ما به بهانه ی تعظیم قانون، مجاز بوسیله سوءاستفاده های انحصاری از قوانین نیستیم. رانندگان اسنپ نیز باید بدانند که بوسیله هیچگاه عنوان ضابط قضایی نیستند. تو صورت دریافت گزارش ناشی از تلاقی شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و عرفی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.



دیدگاه شما دراین باره چیست؟بیشتر بخوانید:راننده اسنپ انگشتر برلیان را بوسیله صاحبش برگرداندتعطیلی خواه حمایت؛ دولت چه خوابی بخاطر تاکسی های اینترنتی دیده است؟اسنپ از فعالیت داخل قرن شهر ناحیه خبر داداسنپ به صرفه بی قراری وطنان سیل زده ، حامی اجرای زنده شهرام ناظری می شودبازدید رئیس فراکسیون فضای مجازی از اسنپ
  • ۹۸/۰۴/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی