هتل عطر سیب سرخ

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

مایکروسافت درون قضیه برگزاری مراسمبیلد ۲۰۲۰ (Microsoft Build 2020) اطلاع دادن کرد که برنامه هایی اختصاص برای ارائه ی ابزارهای متاخر بوسیله توسعه دهندگان دارد. ردموندی ها در این تشریفات ابزارهای ویژه ای را دراختیار توسعه دهندگان قرار دادند تا آن ها را ترغیب کنند به جای جهیز های عامل مک OS یا لینوکس به استفاده از ویندوز روی بیاورند.

براساس اعلام رسمی،ویندوز ترمینال برای مشتریان مستخدم مایکروسافت از وعده ی آزمایشی بیرون شده است. به علاوه ردموندی ها اعلام می کنند که نسخه ی جدید ساب سیستم ویندوز بخاطر لینوکس (Windows Subsystem for Linux) که با نام WSL 2 از آن یاد می شود قرار است از این پس از پردازنده های گرافیکی و اپلیکیشن های GUI لینوکس پشتیبانی کند. همچنین برابر گفته های مایکروسافت مسئله نصب WSL 2 نسبت به نسخه ی مبدا بسیار ساده تر شده است. مایکروسافت افزون بر این موارد ویندوز پکیج منیجر (Windows Package Manager) را به عارض آزمایشی دردسترس توسعه دهندگان قرار داده است.

مایکروسافت دعوی می کند که امروزه یک میلیارد کاربر کوشا به قیافه ماهانه ازطریق رایانه ی شخصی، کنسول های ورزش قوم ی ایکس باکس وان و دستگاه های سری هولولنز به استفاده از ویندوز ۱۰ می پردازند. این موضوع باعث می شود ویندوز ۱۰ پلتفرمی متجاوز عظیم برای توسعه دهندگان باشد تا این افراد بتوانند از تخصص خویشتن به منظور تولید اپلیکیشن بخاطر کاربران بی شمار ویندوز ۱۰ استفاده کنند. در اوایل ماه جاری میلادی حیات که مایکروسافت اعلام کرد دنیاگیری ویروس کرونا در نهایت به نفع ویندوز تمام شده و شمار کاربران این سیستم عامل افزایش پیدا کرده است.

مایکروسافت می گوید در عرض تنها یک ماه، متجاوز از چهار تریلیون دقیقه زمان توسط کاربران در ویندوز ۱۰ صرف کردن شده است. این مغز نسبت به سال گذشته بوسیله میزان ۷۵ درصد افزایش پیدا کرده است. این یعنی امروزه ترقی دهندگان دلایل بیشتری به منظور روی آوردن به ویندوز درون پیش روی خود می بینند. بدین ترتیب توسعه دهندگان با شناسایی از مقیاس عظیم کاربران ویندوز ۱۰ داخل تلاش هستند ضمن خلق اپلیکیشن های جدید، داخل راستای گشایش هرچه بیشتر اپلیکیشن های فعلی همچنین گام بردارند. مایکروسافت با اطلاع از این موضوع قصد دارد سیلان ساخت و گشایش اپلیکیشن ها را ازطریق ابزارهایی خاص برای توسعه دهندگان و البته دایره های آن ها میسر نم کنند.



تو همین راستا مایکروسافت شب گذشته ویندوز ترمینال ۱ (Windows Terminal 1.0) را به صورت رسمی دردسترس قرار داد؛ آزمایش این پلتفرم از مدت ها پیش آغاز شده بود و گستردن رسمی نسخه ی شروع آن نشان می دهد که ویندوز ترمینال امروزه تو حالت آرام قرار دارد و باگ های احتمالی آن تا پیمانه امکان رفع شده اند. ناگفته نماند نسخه ی پیش نمایش ویندوز ترمینال نخستین جنین داخل سال گذشته به خلال برگزاری بیلد ۲۰۱۹ دردسترس قرار گرفت. اگر بوسیله تهیه ی آن علاقه دارید می توانید ویندوز ترمینال را ازطریق فروشگاه مایکروسافت یا گیت هابدانلود کنید. 

اپلیکیشن متن باز ویندوز ترمینال دارای چندین تب، منوهای مختلف، پنجره های قابل جابه جایی داخل رابط کاربری، میان بُر، پشتیبانی از کاراکترهای یونیکد (Unicode) و UTF-8، پشتیبانی از ایموجی و افزونه است و درکنار این ها نوعی موتور رندر متن خاص دارد که بخاطر بهبود قابلیت هایش بوسیله پردازنده ی گرافیکی سیستم تکیه می شود. به علاوه ویندوز ترمینال از تم ها ، سبک ها و پیکربندهای سفارشی پشتیبانی می کند. ویندوز ترمینال مخصوص کاربران پاورشل، Cmd، ساب سیستم ویندوز برای لینوکس و دیگر ابزارهای مشابه است.

مایکروسافت نیز درون روز ابتدا برگزاری بیلد ۲۰۲۰ از اعمال برخی بهبودهای عمده در WSL وقوف عدالت که از بین آن ها می توانیم به پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی و البته اپلیکیشن های GUI لینوکس اشاره کنیم. همچنین همان طور که بالاتر اعلام کردیم، WSL 2 مایکروسافت با شهود بوسیله روزرسانی جدید مسئله نصب ساده لطافت ارائه می دهد. WSL را می توان نوعی سیستم ویژه درون ویندوز به حساب آورد که در راستای سازگاری هرچه بیشتر این سیستم عامل با لینوکس قدم برمی دارد؛ درواقع ازطریق WSL اجرای کدهای باینری لینوکس روی ویندوز فراهم می شود. 

مایکروسافت نخستین مرحله هنگام برگزاری مراسم بیلد ۲۰۱۹ اطلاع دادن کرد که روی نسخه ی جدید ساب سیستم ویندوز برای لینوکس فقره می درنگ. براساس داده ها رسمی ابزار WSL 2 صبر است با به روزرسانی بنیادی بعدی ویندوز ۱۰ دردسترس قرار گیرد که ترویج آن بخاطر اواخر ماه سیال میلادی گلچین شده است. مایکروسافت از این به روزرسانی با نام «به روزرسانی مه ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰» یاد می یواش. ناگفته نماند WSL 2 به طی نشر ازطریق بوسیله روزرسانی ویندوز ۱۰ به نبوغ های جدیدی که مایکروسافت معرفی کردن کرده، فراهم نخواهد بود.

درون نیمه ی دوم سال ساری میلادی، ابزار WSL 2 استراحت است به صورت رسمی بوسیله پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی مجهز شود. این قابلیت جالب بوسیله ابزارهای لینوکس امکان می دهد از قدرت پردازشی پردازنده ی گرافیکی بوسیله عزم گشایش عملکرد خود نصیب بگیرند. بدین ترتیب روند ارتکاب فدایی کارها درون حین توسعه ی اپلیکیشن ها به خصوص در حوزه ی رایانش موازی (Parallel Computing)نوک تیز تر از قبل می شود. همچنین مایکروسافت می گوید قابلیت جدید WSL 2 به بهبود روند آزمایش میزان های فهم بدلی و تدریس ماشین منتهی می شود. فردی به شعبه از مایکروسافت در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده است: «پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی قرار است خلال چند ماه آینده به WSL 2 اضافه شود. این توان مطلع بخاطر کاربران جماعت ی Fast ویندوز اینسایدر دردسترس صبر خواهد گرفت».

 درون پیاده شدن این ها مایکروسافت به رخ رسمی از اضافه شدن پشتیبانی اپلیکیشن های GUI لینوکس به WSL 2 شناسایی می دهد. بااین حال تاکنون تاریخ دقیق افزودن شدن این پشتیبانی اعلام نشده است. فردی به نمایندگی از مایکروسافت تو این وفاق می گوید: «در اواخر سال جاری میلادی اطلاعاتی بیشتر درمورد زمان باریک بین تکثیر شدن پشتیبانی از اپلیکیشن های GUI لینوکس بوسیله WSL 2 با شما در میان خواهیم گذاشت». این اتحاد به کاربران امکان می دهد پس از بازکردن WSL به رخساره مستقیم به اجرای اپلیکیشن های GUI لینوکس بپردازند، بدون اینکه مجبور باشند به ابزارهای متفرقه (شکننده پارتی) متکی شوند. همچنین این تغییر در WSL 2 بدین معنا است که ترقی دهندگان می توانند از این پس درون فضای لینوکس، محیط های یکپارچه ی توسعه ی کند افزار (IDE) موردعلاقه ی خودشان را ادا کنند. 

مایکروسافت درنهایت اعلام کرده است که تا پیش از پایان امسال، WSL 2 سیلان انتصاب ساده تری به کاربران ارائه خواهد داد. پس از اضافه شدن این قابلیت، توسعه دهندگان خواهند توانست به سادگی و ازطریق دستور «wsl.exe –install» سیستم را مجددا راه اندازی کند. این استعداد باعث می شود کسانی که به لطافت به استفاده از اپلیکیشن های لینوکس در ویندوز روی آورده اند، با چالش کمتری مواجه شوند. در حال مهیا ترقی دهندگان برای ارتکاب این کار به مایکروسافت استور متکی هستند. مایکروسافت می گوید سهل سازی روند انتصاب طی ماه های آتی ابتدا برای کاربران کانون ی Fast اینسایدر دردسترس راحتی می گیرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این بنیاد دارید؟بیشتر بخوانید:ویژگی چت بوسیله ویژوال استودیو Live Share افزایش شدسوپرکامپیوتر مایکروسافت پهلو محور پلتفرم آژور داخل مراسم بیلد معرفی کردن شداولین نمایش مرورگر مایکروسافت اج روی لینوکسمایکروسافت و فدکس قرارداد شریک امضا کردندمایکروسافت و سونی تو مسیر بهبود دوربین های هوشمند دامنه برمی دارند
این مطلب بوسیله روزرسانی شده است. برای معاینه ی بخش جدید، اینجارا کلیک کنید...

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، اعلام کرد طرح فاصله گذاری اجتماعی که وزارت بهداشت به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرده بود، با محضر تمام ۲۵ وسیله اجرایی مرتبط تصویب شد. وی تصریح کرد:اساس این طرح مبتنی بر شریک و همکاری مردم است و برابر آن، مراکز پرتجمع و متراکم داخل شهرها ازجمله بوستان ها و پارک ها و فروشگاه های بزرگ در کل قلمرو تعطیل خواهند بود. همچنین همه ی فروشگاه های تأمین کننده ی کالاها و مایحتاج عمومی آدم شبانه روز فعال خواهند حیات. مقاله های مرتبط:ویروس کرونا و امساک گزینی اجتماعی؛ چگونه به زندگی معمولی خویشتن درون اجتماع ادامه دهیم؟ناقلان پنهان؛ عامل انتشار وسیع ویروس کرونا تو سطح جهان

علی ربیعی، واج گوی دولت، درباره ی این طرح می گوید:امروز با دستور رئیس جمهوری، نوبت و دایره ها و فعالیت های اقتصادی مگر در موارد خاص و حساس تا ۱۵ فروردین تعطیل اخبار می شود که فهرست آن را وزارت بهداشت ارائه کرده است و با شریک شدن وزیر صمت اعلام خواهد شد.

ربیعی یادآور شد با تصمیمات گرفته شده تو ستاد، کمترین مدل کارکنان در اداره ها درگاه خواهند داشت و برخی از آن ها نیز به شکل دورکاری است و بدین ترتیب، اقتصاد ملک به هیچ وجه آسیب نخواهد دیدن.

بوسیله گفته ی وزیر بهداشت، ایران توانسته موج فاتحه بیماری را کنترل کند و بر آن مسلط شود و تو برخی از شهرها، ورودی و خروجی بیماران به تعادل رسیده است. وی می گوید اورنگ های تهی اندوه داریم و این مدال می دهد موج اول این بلای ناگهانی را کنترل کرده ایم. بااین حال، امکان پذیر است با بازگشت مسافران نوروزی، موج دوم بیماری کووید ۱۹ را داخل کشور تماشاچی باشیم. طبق اعلام علی حیدری نجات، سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح غربالگری از میان حدودا ۱۱ میلیون نفر، تاکنون ۸ هزار نفر مشکوک به کرونا در ورودی های شهری ۱۳ استان معارفه شده اند.

دکتر زالی، فرمانده ی عملیات مدیریت کرونا درون تهران، نیز می گوید زیادترین مسافرانی که داخل این ایام تو کشور جابه جا شدند، از استان تهران بودند و مقاصد سفر آن ها به همه ی استان ها اعم از آلوده یا غیرآلوده بوده است. درحالی کهقرار حیات این شیرهدار گیری از ۲۴ اسفند بخاطر ترددها انجام شود، درنهایت با ابلاغ رئیس جمهور، از فردا سفرهای جدید و برون رفت از شهرها ممنوع خواهد بود. سخن گوی دولت می گوید آیین نامه ی اینکه چه کسانی برای چه کارهایی می توانند از شهرهایشان خارج شوند، درون وزارت کشور مقبول و ابلاغ خواهد شد. بوسیله گفته ی وی، آمار مدال می دهد در جایی که سیر انجام شده، موج جدیدی از بیماری پیوستگی افتاده است.مقاله های مرتبط:کاهش بی سابقه ی بهای بلیت قطار و جت در ایام شیوع کرونارئیس جمهور: غربالگری مسافران نوروزی ازطریق تماس تلفنی انجام می شود

ربیعی می گوید پند می کنیم مسافران بازگشت خود را طوری تنظیم کنند که به روزهای خاتمه نرسد و این موضوع موجب تجمع نشود. او اعتقاد دارد این غرض پر اب گیرانه و ممکن است تعدادی از مردم را ناراضی کند؛ اما شانس ناچار است برای سلامت انسان و حفظ کردن جان آن ها تصمیمات سخت گیرانه بگیرد و انباره ی قضاییه تخلف از این رخصت را بررسی می بطی ء و جرایم خاص نافرمانی را مدنظر قرار می دهد و نیروی انتظامی هم دراین زمینه پیشگیری و رفتار خواهد کرد. در عین حال، ربیعی تأکید می درنگ:مسافران خروجی به سمت تهران دیگر نباید شهر به قریه مسیرها را خلال کنند. این تصمیمی است که قطعا باید اجرا شود و باید از بزرگراه ها و کمربندی ها گذر کنند. در خروجی شهرها، مسافران کنترل می شوند و با ایجاد آمادگی وزارت بهداشت و هلال احمر، بوسیله مسافران باید برگه های سلامت داده شود تا در مسیر بازگشت بتوانند حرکت کنند.

به گفته ی رئیس پاسبان راه راهور ناجا، مدت اجرای ویژگی های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تسلسل اخبار می شود.

از دیگر تصمیمات دولت، تعطیلی مراکز تفریحی بود. ربیعی گفت:در میتینگ ی امروز ستاد گزارش شد تجمع ها و حضورها درون پارک ها وجود دارد و عده ای روال عادی دوردور خود را می کنند که حتما تصمیمات سخت گیرانه دراین بنیان اتخاذ خواهد شد و امسال بوسیله طورقطع سیزده بدر سال قبل را نخواهیم داشت و شلوغی تو تمام مراکز ممنوع است و از آن جلوگیری خواهد شد. اگر بوسیله همین لباس ترددهای غیرضروری درون سطح شهر انجام شود، حتما تصمیمات سختگیرانه و شدید لطافت اتخاذ خواهیم کرد.

سخن گوی شانس درباره ی غربالگری مسافران گفت با تمهیدات وزارت ارتباطات، حرکت این افراد وقوف می شود که به کجاها می قضیه. همچنین، امروز ابلاغ شد افراد مشکوک خواه مبتلا بوسیله کرونا اعمال قانون و قرنطینه خواهند شد. درصورت شدیدنبودن بلای ناگهانی آن ها این قرنطینه در منزل خواه نقاهتگاه های وزارت بهداشت و درمان خواهد بود که باید ۱۵ روز خود را بوسیله قیافه قرنطینه سپری کنند.

غلام حسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، بی قراری درحساب توییتری خود از تعطیلی تمام بوستان های شهر تهران خبر داد. وی نوشت:در های ادخال و پارکینگ کلیه ی بوستان های محصور ودیعه خواهد شد و داخل مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری‬⁩ با شریک شهروندان تاحدممکن از ادخال باز داشتن می کنند.

وی نیز با بیان اینکه تعداد مسافران مترو به یک هجدهم زمان طبیعی کاهش یافته است، از تعطیلی مترو هشتگرد و کاهش ساعت نوکری رسانی تو تهران معارفه داد.باتوجه بوسیله مصوبات ستاد مبارزه با #کرونا و تأکید شورای شهر تهران، تعداد سرویسهای #مترو به یک ثالث کاهش یافت؛ و درخت سرو مترو کرج هر شایسته کردن یک مرحله انجام می شود. مترو هشتگرد تعطیل شد.— غلامحسین محمدی🇮🇷 (@G_H_Mohammadi) March 27, 2020



سخن گوی وزارت بهداشت می گوید مردم حتما برای حفظ کردن سلامتی خود و خانواده و اطرافیانشان به سامانه ی salamat.gov.ir مراجعه کنند.

به روزرسانی ۸ فروردین:

به گزارش پایگاه شناسایی رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه عده یک کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: درون دنباله ی اقدامات پیوسته یک ماه اخیر توسط همگی ی دستگاه ها که با حداکثر حجم به عارض ۲۴ ساعته و پیوسته برای مقابله و واداشتن از گسترش شیوع کرونا تو ملک صورت گرفت، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با شعار کمک به تشدید معادل زنجیره ی احاله بیماری با رویکرد کاهش مناسبت ها، حاضر بودن برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری درون سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از صبح جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می شود و داخل صورت اجابت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

داخل زمان اجرای این طرح؛

۱- صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن خانه دادن بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. نحوه ی اطلاع افراد ساکن و بومی با استعمال از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه روزنامه خودرو عارض می پذیرد.

۲- خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای نگرش درگاه فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه دیر کردن می شود. این افراد در کشش سطر اجازه ی ورود بوسیله شهرها را نداشته و از کنار گذرها گذر خواهند کرد.

۳- مدارس و دانشگاه ها تا سرانجام زمان طرح تعطیل است.

۴- پارک ها، بوستان ها، باغ ملی ها، مراکز تفریحی، استخرها و... که محل تجمع افراد هستند، تعطیل خواهند وجود.

۵- اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح داخل قالب گروه بندی سه گانه گانه (گروهی که باید کاملا فعال باشند مسیل شماره یک، گروهی که باید تعطیل شوند و گروهی که براساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آن ها می تواند مجاز باشد، جدول عده دو) به شرح پیوست، فعالیت می کنند.



۶- ادارت دولتی مقابل تصویب نامه صادره کمک محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی حداکثر با یک ثالث نیروهای اداری و به قیافه شیفت بندی خدمات رسانی خواهند کرد.

۷- برگزاری هرگونه مراسم که جهت تجمع افراد شود (اعم از رسمی و غیررسمی) ممنوع است.

۸- تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت ها نمی شود.

۹- ویژگی حداکثری در جابجائی مسافر با هواپیما، قطار و اتوبوس های بین شهری ضمن اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، اعمال می شود.

۱۰- طرح کنترل های بهداشتی تو مبادی خروجی با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت بسیج، هلال احمر و سایر مدخل های ذیربط داخل نقاط مورد نظر، اجرایی خواهد شد.

۱۱- ممنوعیت های گلچین شده شامل کارکنان مایه های دولتی که نگرش سکونت آن ها با محل کارشان در یک خال قرار ندارد نمی گردد و تیم های تشخیصی معتمد داخل مبادی کنترلی با احراز موضوع نسبت به صدور تردد این گروه از کارمندان اقدام می کنند.

در دنباله ی این طرح تأکید شده است: «بوسیله نیت تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک (۱) ماه با اخذ کلیه ی هزینه های جانبی توقیف می شود. نیز جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزاره تومان و پلمپ واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی بوسیله مدت یک ماه، تو رخصت حکم قرار دارد.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر تو وزارت سرزمین داخل اطلاعیه های بعدی جزییات و نکات تک تأکید را مستمرا به وقوف کلیه مردم عزیز ایران می رساند و همچنین این کمیته آماده ی اخذ نظرات و پیشنهاد ها است.

برای معارفه عموم، کمیته ی مستقر داخل وزارت کشور در سطح ملی و ستادهای استانی و شهرستانی مدیریت بلای ناگهانی کرونا استوار تو استانداری ها و فرمانداری ها، مسئول پیگیری فرایند اجرای طرح بوده و به صورت روزانه ضمن رصد شرایط، نسبت به اتخاذ تدابیر لازم رفتار خواهد کرد.»

به روزرسانی ۹ فروردین:

رئیس جمهور امروز گفت طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصل مصوبه ی آن تا ۱۵ فروردین و دنباله اشتا ۲۰ فروردین است.

وی همچنین از اختصاص ۲۰ درصد بودجه ی سال به مقابله با کرونا خبر داد؛ او گفت به عبارت دیگر حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ناحیه به مقابله با بلای ناگهانی کرونا اختصاص یافته که این فرمان باتوجه به وضعیت تحریم، بخاطر تمام گیتی شگفتی آور بوده است.

فقیه همچنین خاطرنشان کرد:ما بر ابتیاع و فروش اینترنتی تأکید کردیم تا حتی الامکان مردم نیازهای خویشتن را از مشارکت های اینترنتی فراهم کنند و قرار شد اقداماتی که شده و لازم است، از طریق وزارت سمت مطرح شود تا مردم تا جایی که نیاز هست، از ساختمان خارج نشوند و فاصله گذاری مدنی ارتکاب شود.

رئیس جمهور همچنین گفت که ۹۰ درصد هزینه ی درمان کرونای بیماران را دولت و بیمه صیقل کرده و بیمار تنها روستا درصد هزینه را پرداخت می کند.

حسین ذوالفقاری، مهتر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درمورد کاهش ترددها گفته است، از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون بیش از ۶۵ درصد از حجم فعالیت ناوگان محموله ونقل داخل بکلی سرزمین کاهش پیدا کرده است.

به روزرسانی ۲۱ فروردین:

بوسیله گفته ی سعادتمند ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷۵ درصد واحدهای صنفی در بکلی ملک (به جز استان تهران) فعالیت خود را از سر می گیرند. ممبینی داخل پروگرام گفت وگوی خاص خبری داخل شبکه دوم بادخور کردن بوسیله فعالیت سه میلیون واحد صنفی داخل سطح سرزمین رمز و تقریر کرد:در طرح بور گذاری اجتماعی هوشمند، اصناف و مشاغل بوسیله دو قسمت قسمت کردن ی کمینه خطر و پرخطر شاخه می شوند که مشاغل ناچیز خطر داخل تهران از ۳۰ فروردین و در سایر استان ها از ۲۳ فروردین مجاز بوسیله فعالیت هستند؛ البته قهری داخل بازگشایی ندارند.

ممبینی گفت بسیاری از صنوفی که در گروه بندی قبلی تعطیل شده بودند مجاز به فعالیت خواهند بود که احتمالاً بیش از ۷۵ درصد صنوف را محتوی می شود. بازگشایی آن ها همچنین تدریجی حلق.

مهتر اتاق اصناف ایران درمورد ضرر اصناف در زمان اجرای طرح فاصله گذاری مدنی گفت:واحدهای صنفی طی مدت تعطیلی، یومیه ۲۷ هزاره میلیارد تومان هزینه برای حقوق و اجاره متحمل شدند.مقاله های مرتبط:فعالیت کسب وکارها بوسیله جز داخل تهران از ۲۳ فروردین آغاز می شود

مهتر جمهور شیخ داخل آخرین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع دادن کرده بود که تصرف وکارهای کم ریسک در استان ها بوسیله جز تهران از شنبه ۲۳ فروردین به تعهد رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت و درمان آغاز به فعالیت می کنند. فعالیت های اقتصادی تهران همچنین از روز شنبه ۳۰ فروردین آغاز می شود. ادارات دولتی از ۲۳ فروردین با دو ثالث نیرو و از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ بعد از پشت فعالیت خواهند کرد.

حال کمیته وقوف رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، جزئیات جدید فعالیت های صنفی را درون اطلاعیه شماره دو طرح فاصله گذاری هوشمند منتشر کرده است. بوسیله گزارش شبکه اطلاع سیما، در این اطلاعیه آمده است:ضمن سپاس از شرکت و مشارکت مردم معزز ایران تو اجرای طرح فاصله گذاری مدنی برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ و باتوجه بوسیله مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، جزئیات فعالیت اصناف در طرح بور گذاری هوشمند، موارد زیر را به شناسایی جمله می رساند:

۱- مجددا تأکید می گردد باتوجه بوسیله ماهیت گسترش و نبوغ بلای ناگهانی کووید ۱۹ (کرونا) فاصله گذاری اجتماعی رادیکال ترین راهکار کنترل همه گیری این بیماری است و بزرگداشت این فاصله تا زمانی که که مصیبت تو جامعه درچرخش باشد ضروری و با عنایت به اینکه می تواند تا ۹۵ درصد عایق از شیوع گردد باید ادامه یابد.

۲- طرح بور گذاری هوشمند ادامه طرح بور گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه هم زمان با شیوع بلای ناگهانی کرونا در ایران ادا شده و درون این مرحله، صرفا مشاغل «جاهل پرریسک» همراه با التزام بوسیله بزرگداشت دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت تداوی و آموزش پزشکی از تاریخ ۲۳ فرودین داخل استان های ناحیه و از ۳۰ فروردین تو تهران مجوز فعالیت برملا می کنند.

۳- کلیه واحد های تولید در حصه های مختلف صنف و صنعت داخل راستای شکل پذیری شعار تیک تولید در سال ۱۳۹۹ با رعایت دقیق و تمام پروتکل های (دستورالعمل های) بهداشتی کمافی السابق بوسیله فعالیت خویشتن ادامه می دهند.

۳. آن قسمت قسمت کردن از واحد های صنفی توزیعی و خدمات فنی که حسب ضرورت و باتوجه به نیاز از بدو شروع غوغا بیماری کرونا بوسیله منظور تأمین مایحتاج عمومی مردم بسان گروه فعالیت های صنفی مرتبط به مواد غذایی و گروه فعالیت های مربوط به خدمات متخصص و تعمیر رخت خانگی و منزل در حال خدمات رسانی به مردم بوده اند، کماکان در چارچوب پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت دراین حوزه ها هستند.

۴- فعالیت های صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا به دلیل شرایط محیطی حاکم بر اینگونه فعالیت ها و ازدحام جمعیت در آن واحد ها بعنوان فعالیت های پرخطر (پرریسک) تعطیل اعلام شده اند، تا اعلام معمولی شدن شرایط شیوع بیماری کرونا از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل اعلام می گردد.

این فعالیت درون حوزه ی اصناف، محتوی آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران ها، تالار خوش آمد و تالار مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه ها، چایخانه ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی هستند.

۵- جاهل از فعالیت های موضوع بند ۳ (فعالیت های پرخطر)، پایا فعالیت های واحد های صنفی کم ریسک خواه کمینه ریسک درصورت تمایل می توانند با رعایت مقررات و ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی با شرایط ذیربط به فعالیت خود ادامه دهند.

۶- ثبت معروفیت و قبض مجوز فعالیت داخل ایام پیش رو شیوع مصیبت کرونا درون سامانه وزارت بهداشت تداوی واموزش پزشکی که متعاقبا اعلام می گردد خواهد وجود.

۷- تأیید تعهدنامه به رخساره الکترونیکی مبنی پهلو احترام گذاردن دستورالعمل های بهداشتی درون سامانه خواهد شد و اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه مزبور و نصب آن در واحد صنفی الزامی است.

به روزرسانی ۳۱ فروردین:

پس از بازگشایی تصرف وکارهای کم خطر در تهران از ۳۰ فروردین ماه،امروز رئیس جمهور تو نشست ی ستاد مقابله با کرونا اخبار کرد پاساژها و بازارهای مسقف که جزو  مشاغل با خطر متوسط محسوب می شوند، از ابتدا اردیبهشت ماه بازگشایی خواهند شد.

ساعت کار پاساژها و بازارهای مسقف تا ۱۸ (۶ سپس از قفا) خواهد حیات. مهتر اتاق اصناف قلمرو اعلام کرد که تمامی واحدهای صنفی ناچیز خطر ثابت قدم در بازار تهران، پاساژها و بازارهای مسقف باید تو سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و کد مجوز بهداشت را دریافت کنند؛ سپس، همانند دیگر اصناف، این کد را درون ورودی واحد صنفی خود گمارش کنند؛ فعالیت واحدهای صنفی بدون ثبت اشتهار و قبض کد مجوز، غیرمجاز خواهد بود.

مهتر اتاق اصناف خبر داد که درصورت مشارکت اصناف و مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، امکان ازسرگیری فعالیت اصناف پرخطر نیز در مراحل مربوط باینده فاصله گذاری هوشمند مجهز خواهد شد.

فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به جز فروشگاه های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و محفل های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، سلمانی و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، کمیسیون های ورزشی و بدنسازی، سالن پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا، جزو صنوف پرخطر بوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خویشتن را ندارند.

رئیس جمهور امروز گفت هجوم نیاوردن افراد در بازگشایی اصناف مدال داده که انسان و کسبه همکاری دهش با شانس داشته اند بااین حال موضوع کرونا هنوز تمام نشده و باید اصول بهداشتی را همچنان بزرگداشت کنیم. این درحالی است که با اختتام قبض تعطیلات سال نو و از ۱۵ ماه جاری، شاهد اضافه موکد ترددها و ترافیک سنگین در شهر تهران بودیم؛ به گونه ای که خبرگزاری پلیس دیروز اعلام کرد تردد و ترافیک ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. دیروز حزن انسان بوسیله سبب تدارک ی سیم کارت رایگان جلوی مراکز ابتیاع سیم کارت تجمعات وسیع کردند؛ این تجمعات باوجود ممنوعیت دنباله ی موقت خرید حضوری سیم کارت، امروز اندوه ادامه داشت.



تجمع تو شهر تهران برای تمهید سیم کارت رایگان؛ منبع فارس

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد کهاماکن مقدس و مساجد تا نیمه ی اردیبهشت تعطیل خواهند بود و داخل اواسط اردیبهشت در جلساتی دیگر تو این بنیان غرض گیری خواهد شد.

در مورد بازگشایی مدارس و آمورش و دانشگاه ها غرض جدیدی گرفته نشده و تنها دانشجویان در مقطع دکتری می توانند فعالیت آموزشی داشته باشند و بقیه موارد فعلاً به منوال قبل و به رخ کلاس های مجازی و غیرحضوری به فعالیت ادامه می دهند.

همان طور که گفته شده بود، از فردا، مبدا اردیبهشت ماه، ممنوعیت تردد میان استانی برداشته می شود. هفت روز پیش، تردد درمیان شهرهای هر استان اندوه آزاد شده وجود.

به روزرسانی ۷ اردیبهشت:

حسن روحانی امروز، جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا را اطلاع دادن کرد.

رئیس جمهور گفت ناحیه براساس معیار مسری و ابتلا به کرونا و تعداد فوتی ها، به مناطق سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی می شود و مساجد، اماکن مذهبی بقاع متبرکه و نمازهای جمعه به خشکی امدن همین زمینه داخل مناطق سفید بازگشایی می شوند. وی خلال توضیحاتی تکثیر کرد:میزان و مقررات را وزرات بهداشت تدوین و ابلاغ می کند. براساس این معیارها و بوسیله طور مثال چنانچه در یک شهرستان ورودی بوسیله درمانگاه یک هفته صفر شده و فردی به بیمارستان مراجعه نکرده و فوتی تیمار نداشته است و بهبودیافتگان افزایش فاحش کرد و این سیلان در هفته ی دوم تکرار شد، وزارت بهداشت این منطقه را سفید اعلام می یواش.

وزارت بهداشت و درمان این مناطق را تو اطلس ای مشخص کرده و درون رسانه ملی به مردم اعلام می کند؛ اگر مردم مراعات کنند این مناطق همچنان سفید خواهند ماند اما  چنانچه مردم مقررات بهداشتی را مراعات نکنند ممکن است وضعیت آن منطقه زرد خواه حتی قرمز شود؛ تا زمانی که منطقه سفید باقی بماند وضعیت جدید فرمانده می شود. مقاله های مرتبط:روحانی: اگر کرونا اوج بگیرد، ناگزیر بوسیله احیاء دوباره محدودیت ها هستیماستفاده از ماسک تو مترو الزامی شد

روحانی گفت در جلسات آینده بررسی می کنیم که براساس منطقه بندی کرونا، آیا می توان مشاغل پریسک را بازگشایی کرد یا خیر.

روحانی تشریح داد که با آغاز ماه رمضان در کشور، بارها آدم و مسئولان خواستار بازگشایی اماکن مذهبی شده اند و ما غصه درون دولت می خواستیم درباره ی بازگشایی اماکن مذهبی مصوبه ای گشاد مرطوب داشته باشیم اما باید درنظر داشت که بازگشایی محوطه بقاع متبرکه تنها سیلان ی موجود در این مسئله نیست چرا که وقتی بازگشایی اماکن مذهبی اعلام شود، سیر آدم به آن مناطق آغاز می شود و تکریم مسائل بهداشتی در ابزار نقلیه و هتل و راسته و غیره نیز مطرح می شود که باید درکنار هم به این مسائل جستار و درمورد آن تصمیم گیری کرد.



ملا گفت، اکنون و براساس معیار مصوب منطقه ای و تقسیم بندی کشور، ۱۲۷ منطقه سفید توسط وزارت بهداشت اطلاع دادن شده و در نیمه ی اردیبهشت، مساجد، اماکن مذهبی بقاع متبرکه و محل های برگزاری نماز جمعه در این مناطق با رعایت پروتکل های مشخص بازگشایی می شود.چهار استان تهران، فارس، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در تقسیم بندی، وضعیت قزل دارند

مهتر جمهور در مورد ساعت کار پاساژها در مناطق گرمسیر کشور نیز گفت، باتوجه به اینکه گفته بودیم پاساژها شایسته کردن ۱۸ بسته می شود و تو این مناطق شرایط به گونه ای است که پاساژها عمدتاً از روزگار ۴ پس ازآن از ظهر باز می شوند، بنا شد استانداران بتوانند این مدت زمان را تا ساعت ۲۰ افزودن دهند. رئیس جمهوری همچنین گفت:بخاطر عوارض های مستقیم و مالیات پیاده شدن ارج افزوده هم، مواردی که انقضای آن ها یک اردیبهشت ماه است، تا تاریخچه ۳۱ تیرماه تمدید می شود.

محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت دیروز گفته بود که تو روزهای گذشته در فدایی استان ها شاهد اضافه موارد بیماری بودیم. او تکثیر کرد که آمار ابتلا تو چهار استان تهران، فارس، آذربایجان خاوری و آذربایجان غربی کماکان بالا است. این درحالی است که علیرضا زالی، حاکم ستاد عملیات مقابله با کرونا درون تهران، می گوید استاندارد رنجور شدن افراد در بیمارستان های استان تهران ۱/۵ درصد افزایش یافته است.

به روزرسانی ۱۴ اردیبهشت ماه:

حسن عالم امروز تو مجمع ستاد ملی کرونا، خبر از بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جمعه در ۱۳۲ منطقه ی کم خطر کشور ازلحاظ شیوع کرونا و نیز احتمال بازگشایی مدارس تو این مناطق انصاف.

به گفته ی مهتر جمهور و براساس گزارش ها، ۸۳ درصد آدم کشور اصول بهداشتی را بوسیله خوبی مراعات کرده اند که این موضوع نشان دهنده ی همکاری با مسئولان است. به همین سبب مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی کاهش یافته است. فقیه گفت ۷۸ میلیون نفر درون طالع اول غربالگری در کشور تک غربالگری راحتی گرفتند و ۳۰ میلیون نفر نیز تو جنین دوم مافوق غربالگری قرار گرفتند.

فقیه درخصوص تصمیمات جدید در ستاد مقابله با کرونا گفت:امروز غرض گرفتیم بخاطر ۱۳۲ شهرستان (۱۵۷ شهر) که شرایطی کم مخاطره دارنداز فردا مساجد در آنجا باز شوند و نماز جمعه در آن ها برگزار شود. همچنین در برخی از صنوف همانند آرایشگاه ها و مراکز ورزشی، تا اینکه در مناطق قرمز، بازگشایی هایی به صورت پلکانی و باآرامش خواهیم داشت؛ در نسب حال فراموش نمی کنیم که کرونا همچنان هست و ممکن است روزی با اوج مصیبت مواجه شویم.

مهتر جمهور همچنین از حدس بازگشایی مدارس از بیست وهفتم اردیبهشت ماه خبر داد.

گفتنی است؛ مناطق سفید، زرد و قزل بر مبنای مقیاس بستری ها یا معیار فوت در هر منطقه مرتبه بندی می شود. تمرکز واقعی روی مناطق شهرستانی است و خیر استانی. مناطق سفید شهرهایی هستند که تو کل آن شهرستان طی ۱۴ روز گذشته، کمتر از یک نفر بوسیله صورت روزانه رنجور شده باشد؛ بوسیله عبارتی، تو دو هفته ناچیز از ۱۴ مورد بستری داشته یا به ازای هر ۱۰۰هزار نفر جمعیت شهرستان کمتر از یک علیل وجود داشته باشد.

فهرست شهرهای سفید و قرمز را درادامه مشاهده می کنید؛ هر منطقه ای که نام آن ذکر نشده، زرد قلمداد می شود:استانشهرهای سفیدشهرهای قرمزآذربایجان شرقیآذرشهر ـ اسکو ـ  بستان آباد ـ  جلفا ـ خداآفرین ـ  عجب شیر ـ ملکان ـ هریس ـ هوراندسراب - میانه آذربایجان غربیپلدشت ـ پیرانشهر ـ سردشت ـ شوط ـ ماکو ـ نقده تکاباردبیلاصلاندوز ـ خلخال ـ دما ـ نیراردبیل - پارس آباد - مشکین شهر اصفهانبوئین و میاندشت ـ  تیران و کرون برخوار - خمینی روستا - کاشان - نطنز - اشتهاردالبرزطالقانفردیسایلامبدره ـ  دهلران ـ  ملکشاهی ـ هلیلان-بوشهرتنگستان ـ دشتی ـ دیر ـ عسلویه ـ کنگان-چهارمحال و بختیاریخان میرزا ـ کیار ـ زیرکوه-تهران-ری - شمیرانات - فیروزکوهخراسان رضویجغتای ـ  جوین ـ درگز  ـ کوه سرخبجستان - موتمن آباد - گنابادخراسان جنوبی-طبس - ارم - قائنات - نهبندان خراسان شمالی-فاروجخوزستانآغاجاری ـ امیدیه ـ اندیکا ـ ایذه ـ رامهرمز ـ گتوند ـ مسجدسلیمان ـ هفتکل ـ هندیجان ـ هویزهآبادان - شوشتر - کارونسمنانمیامیآرادان - سرخه - شاهرودسیستان و بلوچستانتفتان ـ چابهار ـ خاش ـ دشتیاری ـ دلگان ـ زابل ـ زهک ـ سیب و سوران ـ فنوج ـ قصرقند ـ کنارک ـ خاش ـ مهرستان ـ میرجاوه ـ نیک شهر ـ نیمروز ـ هامون ـ هیرمند-فارسآباده ـ ارسنجان ـ اقلید ـ اوز ـ بختگان ـ بوانات ـ بیضا ـ پاسارگاد ـ خرامه ـ خرم بید ـ خفر ـ خنج ـ داراب ـ رستم ـ زرقان ـ زرین دشت ـ سپیدان ـ سروستان ـ فراشبند ـ فیروزآبا ـ قیر و کارزین ـ کوار ـ کوهچنار ـ لامرد ـ ممسنی ـ نرمی ـ نی ریز-قزوینآبیکقزوینکردستانبانه ـ دهگلاندیواندرهکرمانبافت ـ رودبار جنوب ـ ریگان ـ فاریاب ـ فهرج ـ کهنوج ـ کوهبنان ـ منوجان-کرمانشاهقصر شیرین ـ گیلانغرب-کهگیلویه و بویر احمدباشت ـ بهمئی ـ چرام ـ دنا ـ لنده ـ مارگون-گلستانرامیان ـ گمیشانبندرگزگیلانرضوانشهر ـ سیاهکل آستارا - رودسرلرستانچگنیازنا - رومشکان - سلسلهمازندرانسوادکوه شمالی ـ کلاردشت ـ محمودآباد ـ  میاندورودسوادکوه - گلوگاه مرکزیخندابآشتیان - اراکهرمزگانابوموسی ـ بستک ـ بشاگرد ـ بندرلنگه ـ پارسیان ـ جاسک ـ خمیر ـ سیریک ـ دین ـ هرمز.-قم-قمهمدان-تویسرکان - کبودرآهنگ یزد-ابرکوه - اردکان - انگشتر - میبدزنجان-زنجان - خرم دره - سلطانیه - ماهنشان 

به گفته ی کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، مردم می توانند آخرین نقشه از وضعیت کرونا (سفید، زرد و قرمز) تو شهرستان های سرزمین را ازطریق اپلیکیشن ماسک (www.mask.ir) مشاهده کنند.

به روزرسانی ۲۷ اردیبهشت ماه:

به دستور رئیس جمهور درون ستاد مقابله با کرونا، صحن اماکن مذهبی، رستوران ها و مسابقات ورزشی پس از ماه رمضان بازگشایی خواهند شد.

حسن روحانی گفت، ایوان ها و بخش حرم در اماکن مقدس همچنان امانت می ماند اما حیاط ها باز خواهد شد. بوسیله گفته ی او، بنا شده فعلاً سه شایسته کردن در بامداد و سه گانه ساعت بعدازظهر درهای حیاط باز شود و آدم وارد صحن شوند و زیارت کنند ولی توقف بسیار نداشته باشند.

وی همچنین گفت، کنکور دانشگاه ها در چارچوب پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، دانشگاه ها از ۱۷ خردادماه فعالیت های خویشتن را از عادت می گیرند، فعالیت های ورزشی بدون گواه همچنین در چارچوب پروتکل ها آزاد می شود. مدارس همچنین از امروز، ۲۷ اردیبهشت ماه به عزم رفع دشواری درسی، داخل سراسر کشور بازگشایی شدند اما حضور در آن ها اجباری نیست. البته احتمال می جوی که پایان سال تحصیلی در خوزستان، اندوه به برهان گرمای هوا که هرساله عارض می دهد و حزن شیوع کرونا اعلام شود.

رئیس جمهوری درمورد مراسم عید فطر گفت که نماز در مساجد و اماکن باز هر کوچه برگزار شده و در اجتماعات بزرگ و مصلاها برگزار نمی شود. راهپیمایی روز قدس همچنین بنا به غرض ستاد مقابله و مدیریت کرونا تو ۲۱۸ بطرف خانه سفید، نه به صورت راهپیمایی بلکه بوسیله رخساره اجتماع داخل نگرش نماز جمعه برگزار می شود؛ با این تفاوت که در تهران به دلیل وجود شرایط قرمز راهپیمایی خودرویی ادا خواهد گرفت و مسئولیت آن را سپاه پاسداران برعهده خواهد داشت.

روحانی گفت ما باید در قلمرو تا اطلاع ثانوی فاصله گذاری هوشمند را داشته باشیم و این موضوع ممکن است ماه ها طول بکشد و بعید است که ویروس کرونا از بین برود. وی توضیح داد:اصلاً مدتی عادات گذشته را فراموش کنیم، پیش از این ما وقتی به اندوه می رسیدیم دست دراز می کردیم و یکدیگر را تو آغوش می گرفتیم، بوسیله خانه ی پدر و پاپا می رفتیم، اما باید این ها را مدتی فراموش کنیم و با تلفن و فضای مجازی و طرق دیگر، با مراعات فاصله ی اجتماعی عمر کنیم. کرونا هست و باید عمر خویشتن را با آن معادله دهیم.

مردم بدانند که باید با ویروس کرونا زندگی کنند تا زمانی که یا این ویروس از بین برود، که پرت می دانم، یا درمان قطعی بخاطر آن پیدا شود، که هنوز نمودار نشده است، خواه واکسن مطمئنی کشف شود، که هنوز استوار نشده و اگر بدعت شود، پیدا زدودن چه زمان بوسیله دست ما برسد.

رئیس جمهور نیز گفت که پیش از این مقرر شده حیات تا افراد مبتلا داخل جامعه جدا شوند و بیماری او به خودش، خانواده و محل کارش معارفه داده شود؛ بااین حال این موضوع انجام نشده و مبتلایان داخل جامعه رفت وآمد دارند؛ در این رخساره دیگر اقدامات دولت همچنین بی خاصیت می شوند.

باید توجه داشت که شرایط شیوع کرونا درون مناطقی چون خوزستان هنگام روزهای اخیر طغیانی بوده و بوسیله همین دلیل خواست می جوی که تدابیر برای این استان متفاوت باشد.بیشتر بخوانید:صدا و اشکار کردن نیت دارد تلوبیون را بخردهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۹۹]اپلیکیشن ماسک از گوگل پلی حذف شدنتایج پژوهشی تازه: مرگ و میر هفتگی ویروس کرونا ۲۰ موافق آنفولانزا استسازمان بهداشت جهانی: ویروس کرونا احتمالا هرگز ناپدید نخواهد شد
AدرGHAROOOON صنعت خودروسازی امروزی، تسلا به عنوان یکی همدستی های نوآور و تاریخ ساز شناخته می شود که برخی برای آن عنوان قدیس را به فقره می برند. خودروساز کالیفرنیا به عنوان یکی از انبازی های سازنده خودروی الکتریکی، توانست محصولاتی تولید کند که عاری سوزاندن سوخت بنزین، قادر بودند عملکردی در معادل خودروهای رایج سنتی از خود نشان دهند. شاید باور کردن این واج شاداب باشد، اما خودروساز سیلیکون ولی اولین شرکتی حلق که رویکرد متفاوتی برای طراحی خودرو در پیش گرفت. پیش از تسلا، شرکت های دیگری نیز بودند که با روش متفاوتی پا بوسیله عرصه ی خودروسازی گذاشتند و البته فدایی از آن ها چندان موفقیتی به دست نیاوردند. تو این مطلب به برخی از مدل هایی می پردازیم که بدون توجه به دهش یا بدی، در زمان خود توانستند گونه موجود را بوسیله هم بزنند و قاعده ی متفاوتی برای نقشه کشی خودرودر پیش گیرند. پانارد (۱۸۹۱)؛ سازنده ابتدایی پیشرانه بدون سوپاپ



پانارد (Panhard) با ابتیاع مجوز تاسیس پیشرانه های دو سیلندر از دایملر، نخستین گام های خود را در صنعت خودروسازی برداشت. این مشارکت فرانسوی که توسط امیل لواسور و رنه پانارد، دو مهندس چیره آن زمان مدیریت می شد، به سرعت شروع به خلق خودروهایی کرد که پیشرانه های آن بوسیله صورت داخلی و تبعه مدل سازی می شدند. 

خودروهای پانارد برنده ی مسابقات استقامتی متعددی در دهه های ۱۸۹۰ و ۱۹۰۰ شدند؛ اما این شرکت به برهان چند عارضه مرگبار در سال ۱۹۰۸ از شرکت داخل مسابقات انصراف داد. پانارد پس ازآن از آن بیشتر تمرکز خود را روی نوآوری گذاشت و مقدماتی پیشرانه بدون سوپاپ خویشتن را تو سال ۱۹۱۰ عرضه کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، پانارد برای اینکه تو عرصه خودروسازی باقی بماند، نخست به مبادله کردن خودروهایی به صرفه تر و دسترس پذیرتر کرد. قبل از جنگ افراد کمی می توانستند خودروهای سریع و لوکس پانارد را خریداری کنند. با این حال پانارد نوآوری خود را با ساخت خودروهایی آیرودینامیک و با استفاده از مواد سبک وزن متشابه آلومینیوم ادامه انصاف تا در استعمال سوخت صرفه جویی شود. 

پانارد داخل دنباله نتوانست متشابه سایر رقبا، منابع لازم را برای بوسیله روزرسانی و توسعه شیار تولید خود مهیا کند و بوسیله همین دلیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی با مسائل مالی دست وپنجه کند می کرد. پایان پانارد در سال ۱۹۵۶ توسط سیتروئن تصاحب و دو سال بعد تعطیل شد. در شمایل بالا، خودروی پانارد دینا را مشاهده می کنید.رامپلر اتومبیل (۱۹۲۱)؛ توجه به کاهش مصرف سوخت



ادموند رامپلر، معماری کردن اتریشی می کام از تجارب فراگرفته تو تاسیس هواپیما، در دنیای خودرو نیز نصیب ببرد. رامپلر در سال ۱۹۲۱، خودرویی تقریبا مشابه زیردریایی به اسم Tropfenwagen با بدنه ی جرعه ای شکل و ضریب کشش ۰/۲۸ مدل سازی کرد. به زبان ساده تر، این خودرو هم اندازه ی شورولت ولت وجود. Tropfanwagen با استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر W شکل با قدرت ۳۶ اسب بخار، می توانست بدون استفاده زیاد سوخت به سرعتی حدود ۱۰۵ کیلومتربرساعت برسد.

درون آن زمان بهترین کمپین بازاریابی دنیا نمی توانست ایده ی رامپلر را تو شیوه طراحی خودرو نجات دهد. در دهه ی ۱۹۲۰ میلادی، مالکان خودرو نتوانستند اهمیت صرفه جویی در کاربرد سوخت را دریابند و به برهان آسفالت های ضعیف جاده ها نمی تواستند به استراحت با سرعت ۱۰۵ کیلومتربرساعت حرکت کنند. خریداران از طراحی عجیب Tropfenwagen و اینکه محفظه وعده با دسترسی قلب ندارد، شکایت می کردند. این خودرو آنقدر منفور وجود که رامپلر آخرین مقیاس های آن را بوسیله همدستی فیلم سازی UFA فروخت. آن نمونه ها بوسیله رویه فجیعی در فیلم متروپلیس سال ۱۹۲۶ تو آتش سوختند. بیشتر مورخان می گویند که تقریبا ۱۰۰ نمونه از Tropfenwagen بین سال های ۱۹۲۱ تا ۱۹۲۵ تولید شد و ناچیز تر از ۱۰ نمونه از آن تا سال ۲۰۱۹ باقی ماند.ولوو (۱۹۲۷)؛ پیدایش خودروهای مصون و آیرودینامیک



اگرچه بدوی خودروی ولوو نوآورانه نبود، این شرکت با عرضه PV36 در سال ۱۹۳۵ به آینده مراد داشت. این خودر ولوو قابلیت های آیرودینامیکی بیشتری نسبت به خودروهای رقبا داشت چون چراغ های جلو با تن ترکیب شده و چرخ های پشت آن پوشانده شده بودند. در آن زمان، رانندگان از این ظاهر خوششان نمی آمد و استدلال می کردند که PV36 (ملقب بوسیله Carioca) سنگین، کم استعداد و گران قیمت است. ولوو قبل از توقف تولید این خودرو، ۵۰۰ وسیله از آن ساخت.

مشکلاتی که PV36 داشت، ولوو را از آزمایش ایده های متاخر منصرف نکرد. ولوو تو سال ۱۹۵۹ کمربند امنیت سه خال ای را معرفی کرد ولی بعداً حق ثبت اختراع خویشتن را پس گرفت تا سایر خودروسازان بتوانند عاری صیقل هزینه های حق اختراع، این قابلیت را به خودروهای خویشتن اضافه کنند. مصرف از تسمه ایمنی در نخست بحث برانگیز بود و بسیاری از رانندگان از بستن آن خودداری می کردند ولی ولوو دست خط خود را با ثبات قدم ادامه داد. داخل سال ۲۰۱۹، هیچ شرکتی نمی تواند خودرویی بدون کمربند حمایت بفروشد.کورد (۱۹۲۹)؛ سازنده اولین خودروی محرک جلو



داخل دورانی که اکثر خودروها از سیستم محرک عقب مصرف می کردند، همدستی کورد مستقر در ایندیانا، پس از مشاهده چگونگی اقدام خودروها در طول مسابقات ایندیاناپولیس ۵۰۰ و رقابت های ۲۴ ساعته لمان، اقدام به آزمایش سیستم محرک جلو روی خودرو کرد. L-29 اولین خودروی محرک جلو آمریکایی بود که به عموم مردم فروخته شد و نخستین مایه نقلیه ی حاضر به این جهیز داخل گیتی اشتهار گرفت. خرید خودرویی ارشد و گرانقیمت به روش ناامیدکننده ای سخت حیات و تولید L-29 تو سال ۱۹۳۱ پس از ساخت حدود ۵۰۰۰ دستگاه پایان یافت.

کورد تا زمان رونمایی از مدل ۸۱۰ درسال ۱۹۳۵ محصول جدیدی نداشت. این مدل با معروفیت مستعار «coffin nose»، خودرویی محرک جلو بود که چراغ های جلو آن با بدنه خیساندن شده و در زیر فلپ های فلزی پنهان شده بودند؛ این طور طراحی هایی درون اواسط دهه ۱۹۳۰ بسیار آینده نگر بود. نمونه ۸۱۰ رفعت کمتری نسبت به خودروهای محرک عقب داشت، بنابراین نیازی به تخته رکاب خودرو نبود. بوسیله عقیده بسیاری، کورد خودرویی آینده محور مدل سازی کرده بود. داخل ادامه مدل ۸۱۰ به ۸۱۲ دگرگونی یافت، که با سوپرشارژر عرضه می شد، ولی نوآوری های کورد کافی نبود تا این شریک شدن را تو بازار نگه دارد و آخرین خودروی خود را در سال ۱۹۳۷ تاسیس.استوت سواری حکم (۱۹۳۴)؛ بدوی مینی ون



پیش از آن که فولکس واگن خودروی بیتل را تبدیل بوسیله اتوبوس کند، ویلیام استوت، طرح ریز هواپیما، مینی ون را اختراع کرد. در سال ۱۹۳۴، او همکاری خودروسازی Stout را تأسیس کرد و خودروی خانوادگی بوسیله نام Scarab را توسعه عدالت که در آن زمان شباهتی به هیچ یک از خودروهای موجود تو جاده نداشت. طراحی آینده نگر با روشنایی محیطی، قفل های برقی، فیلتر گردوغبار و صندلی های چرمی از عموم امکانات این خودرو به شمار می رفت. علاوه پهلو این صندلی های Scarab می توانستند درون طول اتاقک حرکت کنند که آن را به فضایی شبیه اتاق صبر تغییر می کرد. Scarab روی کاغذ شبیه خودروهای مفهومی و خودرانی بود که تاکنون در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده اند.

مغایرت درون این بود که Scarab واقعی و تو منبع حال بسیار گرانقیمت بود. قیمت آن از حدود ۵،۰۰۰ دلار (تقریبا ۹۵،۰۰۰ دلار براساس نرخ پول تو سال ۲۰۱۹) آغاز می شد و Stout آن را فقط با دعوت نامه بوسیله فروش می رساند. Hemmings گزارش می دهد که سیاهه مشتریان این شریک محتوی خانواده فایراستون و خانواده استراناهان (Stranahan) می شد که شریک Champion Spark Plug را تأسیس کردند. بحران جهانی دوم، تولید Scarab را سپس از اینکه استوت ۹ نمونه از آن را ساخت، به طور تصادفی بوسیله ته رساند.ساب (۱۹۴۵)؛ کاربرد از فناوری هواپیما در خودرو



ساب (Saab) نخستین گام های خویشتن را در صنعتی خودروسازی متفاوت مرطوب از رقبایش برداشت. بسان رامبلر در دهه ی ۱۹۲۰، این شرکت برای مدل سازی خودرو از تجربه ی خود در ساخت جت نصیب برد. ناگهانی حلق که ساب ۹۲ به عنوان اولین خودروی این شرکت، شکلی شبیه بال هواپیما دارد.

ساب داخل بیشتر عمر خود از طریق عملکرد و ایمنی به دنبال نوآوری بوده است. خودروی ۹۹ که در سال ۱۹۶۸ رونمایی شد، از سوئیچی بین صندلی های جلو نصیب می برد تا از زانوهای راننده درون طی وقوع نگهداری کند و سرتیز جلوی خودرو با الهام از هواپیما، باعث افزودن دید می شد. ساب درون سال ۱۹۷۸ توربوشارژر به ۹۹ اضافه کرد و به سرعت یکی از قابلیت های بارز آن شد.

وضعیت این شریک شدن سوئدی در دهه ۱۹۹۰ وقتی که زیر رویت جنرال موتورز تلاش کرد با بی ام و و آئودی رقابت کند، چندان مطلوب نبود. ساب پس از سال ها زیان مالی، توسط جنرال موتورز تعطیل شد و درون سال ۲۰۱۲ به دنبال تلاش های بسیار برای بقا، به افلاس رسید. از سال ۲۰۱۹، باهم اتحاد کردن خودروهای الکتریکی ملی سوئد (NEVS) مالکیت این برند را تو اختیار دارد و غالباً در مورد احیای آن گپ کرده، اما برای تحقق این مرام اقدامات قدری انجام داده است.تاکر (۱۹۴۶)؛ عزا چراغ به طرفین



تاکر (Tucker) یکی از خودروسازانی بود که قصد داشت خودروی کاملا جدیدی بسازد تا بتواند با مدل های مصنوع شده توسط خودروسازان مبصر تر رقابت کند. این همکاری کنف خودرو را درون اولویت اول صبر عدالت. به همین منظور، خودروی چهاردر ۴۸ که داخل تصویر ارائه داده شده است، از چراغ سوم سریع الحرکه وابسته به علت لول خودرو، میله پیچشی در دون پنل سقفی، داشبورد نرم و تیغ دار کردن جلوی ضدضربه روزی می برد. این شیشه به سرود جلوگیری از آسیب دید سرنشینان در حین رخداد نقشه کشی شده حیات.

تاکر ۱۷ میلیون دلار (حدود ۱۷۹ میلیون دلار براساس قیمت سال ۲۰۱۹) درون بازار بورس برای تأمین بودجه توسعه اولین خودروی خود جمع آوری و به سرعت برنامه لوازم جانبی تاکر را راه اندازی کرد. این برنامه به خریداران امکان می داد که از طریق پیش سفارش قطعات اولیه، تجهیزات جانبی خودروی آینده خود مثل رادیو و روکش صندلی ها را انتخاب کنند. پس از تلاطم جهانی دوم، آمریکایی ها برای تغییرات اساسی و نوآوری در صنعتی خودروسازی آماده بودند. دولت آمریکا درباره ی این طرح تحقیقات خویشتن را آغاز کرد و پس از غیرقانونی اخبار شدن طرح، چند نفر از مدیران تاکر متهم شدند. درحالی که این اتهامات بعداً رد شد، تبلیغات منفی آسیب زیادی بوسیله تضمین ی تاکر وارد کرد و آن را بوسیله مرحله ی تعطیلی کشاند. تاکر درون سال ۱۹۴۸ و پس از تاسیس ۵۱ دستگاه خودرو، برای قدیم تعطیل شد. نمونه های بازمانده ی تاکر امروزه ارج کلکسیونی زیادی دارند.اتوبیانکی (۱۹۵۵)؛ سازنده اولین خودروی پیشرانه عرضی



اتوبیانکی (Autobianchi) در بیشتر زندگی خود به عنوان آزمایشگاه تویی فیات فعالیت می کرد. این شرکت در سال ۱۹۵۵ توسط فیات، پیرلی و بیانکی مخلوق شد و اولین خودرو شهری آن بیانکینیا (Bianchina) نام داشت که براساس استاندارد پیشرانه عقب فیات ۵۰۰ ساخته شده حیات. اتوبیانکی بعداً خودروی کانورتیبل ساتلینا را پیاده شدن مبنای معیار 600D و حاضر به هیکل فایبرگلاس فروخت.

مهم ترین مدل اتوبیانکی، پریمویولا (Primula) وجود که درون سال ۱۹۶۴ عرضه شد. در آن زمان خودروهای پیشرانه ظهر داخل ایتالیا و بیرون از این کشور بسیار محبوب بودند؛ اما دانته جیانکوزا، طرح ریز فیات اعتقاد داشت که این مسئله بوسیله زودی تغییر می نرم. پریمیولا (خودروی بالا داخل تمثال) با پیشرانه عرضی چهار استوانه اندکی جلوتر از محفظه سرنشینان و جهیز محرک جلو متوجه بازار شد. این اولین محصول فیات حیات که از چنین طرحی در پیکربندی خود استفاده می کرد.

مدیران فیات، پریمیولا را به اتوبیانکی واگذار کردند مربوط به این خودرو تفاوت بسیار یدکی با محصولات مورد تعلق ی مشتریان فیات داشت. آن ها فکر کردن می کردند که اگر این طرح ضعف بخورد، فیات فراوان کبود شدگی نمی بیند، بجای صیت آن درون هیچ کجای خودرو بود ندارد. پریمیولا خیلی خوب عمل کرد و طرح گاراژ آن درون خودروی ۱۲۸ مورد استفاده صبر گرفت که در سال ۱۹۶۹ نمایش شد. تقریبا تمام مدل های فیات که از آن زمان عرضه می شدند، از طرح های مکانیکی پریمیولا بهره می بردند.

اتوبیانکی بعداً برند آستین مینی را تصاحب و خودروی A112 را به عنوان یکی از پیشگامان کلاس هاچ بک نمایش کرد. در سال ۱۹۷۱ مدلی از این خودرو با تیونینگ آبارت (Abarth) رونمایی شد. فیات در آن زمان به حاشیه رانده شد و همین باعث شد تا تولید مدل A112 بسی به کشش نیانجامد. در سال ۱۹۸۶ با کاهش محبوبیت A112، تولید این خودرو به پایان رسید. فیات مدیریت برندهای زیادی را تو اختیار داشت، بوسیله همین دلیل برند اتوبیانکی را با لانچیا ترکیب کرد و این شرکت در سال ۱۹۸۹ تعطیل شد.سیتروئن دی اس (۱۹۵۵)؛ جهیز تعلیق پنوماتیک



داخل دهه ی ۱۹۵۰، جایگزینی سیتروئن ترکشن آوانت (Citroen Traction Avant) با یک خودروی مدرن جبری به دیدن می رسید. این خودرو از سال ۱۹۳۴ به فروش می رسید و در مقابل در تمام این مدت بدون تحول باقی باقی مانده بود، از متداول افتاد. برای مطابقت با تغییر زمانه، سیتروئن یک خودروی خانوادگی مدل سازی کرد که حداقل ۲۰ سال جلوتر از رقبایش بود. خودروی دی اس (DS) داخل سال ۱۹۵۵ با طراحی آینده نگرانه و سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد.

رنو و پژو در آن زمان به ندرت نگران تحول عمیق سیتروئن بودند. هنگامی که دی اس داخل کنار خودروی سیتروئن 2CV قرار داده می شد، ظاهری آینده نگرانه نم داشت. این مدل در سال ۱۹۷۵ با پیشرانه های قدرتمند و چراغ های جلوی متحرک وابسته به موجب حرکت خودرو به روزرسانی شد. تا سال ۱۹۷۵ که تولید این خودرو متوقف شد، همچنان شبیه مدل های قرن بیستم و دوم به نظر می رسید. تا آن زمان فداکار از رقبا توانستند به سرعت این خودرو برسند، اما هیچ کدام فراغت یا مدل سازی آن را نداشتند. اگرچه مدل CX که جایگزین این خودرو شد، از چراغ های جلوی متحرک وابسته بوسیله جهت حرکت بهره نمی برد، این فناوری در سال های ابتدایی قرن ۲۱ دوباره ظهور کرد.BMC مینی (۱۹۵۹)؛ هاچبک کوچک شهری



تو دهه ی ۱۹۵۰، خودروسازان بریتانیایی سهم خود را تو بازار از دست دادند و شریک هایی که در حال ساخت خودروهای کوچک و با مصرف سوخت اقتصادی بودند، تسهیم آن ها را تصاحب کردند. شرکت بریتیش موتور (British Motor) از الک ایسیگونیس درخواست کرد تا یک خودروی چهارنفره و کوچک و به نفع طراحی بطی ء. این مأموریت تقریبا غیرممکن به نظر می رسید اما ایسیگونیس پیشرانه را در بالای جعبه دنده قرار داد و آن را بوسیله کنار چرخاند. خودروی اصلی مینی (Mini) که در سال ۱۹۵۹ عرضه شد، با خودروهای کوچکی که بخاطر هم چشمی با آن ها طراحی شده بود، از دیدن طراحی و فناوری فاصله ی اضافی داشت.

پیکربندی پیشگامانه ی ایسیگونیس برای خودروی کوچک مینی، آن را به یکی از هوشمندانه ترین مقیاس های صنعتی خوردروسازی تبدیل کرد. درحالی که هیچگاه وقت ایده ی قرار دادن پیشرانه در بالای محبوب و رایج نشد، ۱۰ خودروی جدید فروخته شده در سال ۲۰۱۹ از طرح پیشرانه عرضی استفاده می کنند.آمفی حکم (۱۹۶۱)؛ سازنده ابتدایی خودروی دوزیست



شرکت آمفی کار (Amphicar) آلمان با عرضه ی خودرویی به نام ۷۷۰ مجهز بوسیله پیشرانه ی پیدایش تریومف (Triumph) معروف شد. این خودروی دوزیست می توانست در روی آب و زمین حرکت کند که آن را به یکی از محصولات جالب داخل صنعتی خودروسازی جهان دگرگونی کرد. آمفی فرمان امیدوار بود قوم های آمریکایی که تعطیلات خویشتن را نزدیک دریاچه می گذرانند، این خودروی دوزیست را بخرند. آمفی کار تصمیم داشت سالانه ۲۵،۰۰۰ دستگاه از این خودرو را بسازد. خودروی ۷۷۰ که درون سال ۱۹۶۱ ارائه شد، اولین خودرو از جنس خویشتن بود که در دسترس جمله قرار گرفت. اشتهار ۷۷۰ نشانگر این است که می تواند با سرعت ۷ مایل برساعت (۱۱/۲ کیلومتربرساعت) روی آب و ۷۰ مایل برساعت (۱۱۲ کیلومتربرساعت) روی زمین حرکت کند.

تولید ۷۷۰ در سال ۱۹۶۵ به فرجام رسید، ولی آمفی فقره مونتاژ خودرو را امتداد داد تا اینکه در سال ۱۹۶۸ کاملا تعطیل شد. این شریک شدن تو مجموع ۳،۸۷۸ دستگاه ساخت و ۳،۰۴۶ دستگاه از آن ها را به آمریکا صادر کرد. پس از آن هیچ شرکتی نتوانست جای خالی آمفی کار را مملو درنگ و تا سال ۲۰۱۹، خودروهای دوزیست همچنان درون فیلم های علمی تخیلی دیده می شوند.

نکته ی جالب: آمفی کار توسط گروه Quandt باریک شده است، که آن را بوسیله مشارکت همشیره بی ام و تحول می کند.کوموتور (۱۹۶۷)؛ اولین خودروی مجهز بوسیله پیشرانه وانکل



داخل دهه ی ۱۹۶۰ میلادی، شریک های NSU و سیتروئن هردو اعتقاد داشتند که خودروهای آینده از پیشرانه دوار وانکل (Wankel) استفاده خواهند کرد. آن ها داخل سال ۱۹۶۷ شرکت سرمایه گذاری مشترکی در لوکزامبورگ به نام کوموتور (Comotor) بوسیله منظور طراحی و پیدایش پیشرانه بخاطر گوناگون خودروها تأسیس کردند. از رویت تئوری، سرمایه گذاری آن ها عاقلانه بود، از طرف پیشرانه ی وانکل جمع وجور، ساده و دارای کارکرد روان بود. تو عمل، این پیشرانه با مصرف سوخت زیاد و مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان مشت وپنجه بطی ء می کرد.

فناوری پیشرفته ی کوموتور در مدل آزمایشی سیتروئن M35 و خودروهای GS Birotor و NSU Ro80 بوسیله کار گرفته شد. قرار بود یکی از پیشرانه های کوموتور درون مدل های درفش دار CX تک استعمال قرار گیرد؛ اما بحران نفتی سال ۱۹۷۳ آسیب زیادی به پروگرام های کوموتور زد و پس از مدت کوتاهی، این باهم اتحاد کردن تلاش های تحقیقاتی خود را متوقف کرد.

درون سال ۱۹۶۹ فولکس واگن، شریک NSU را با اتو یونیون (Auto Union) ادغام کرد و برند جدید آئودی تولد شد؛ با این بود تولید خودروی Ro80 تا سال ۱۹۷۷ امتداد داشت. سیتروئن نیز که هرگز خودرویی مجهز به پیشرانه ی وانکل را بوسیله تولید انبوه نرساند، داخل سال ۱۹۷۶ به ورشکستگی رسید و این شرکت توسط پژو تصاحب شد.بریکلین (۱۹۷۴)؛ ساخت خودرو با ترجیح امنیت



مالکوم بریکلین، یکی از کارآفرینانی که به رویه اندازی سوبارو درون آمریکا کمک کرد. بریکلین مشارکت خود را بخاطر تولید محصولاتی با تمرکز روی امن خودرو تشکیل عدالت. اولین میزان تولیدی بریکلین، خودروی کوپه SV-1 با تن ی آکریلیک و دارای درهای گالوینگ حیات که معروفیت آن مخفف کلمات «Safety Vehicle One» است. بریکلین عزیمت داشت کلکسیون ی کاملی از خودروهای مصون را که احتمالا SV-2 و SV-3 و غیره نامیده می شدند، ارائه کند. 

بریکلین درهای گالوینگ را به این برهان برگزینی کرد که هنگام باز شدن جلوی عبور و نرم کردن را نمی گرفتند. خودروی کوپه بریکلین از قفس کاهلی گیر و ضربه گیر یکپارچه ای بهره می سرما که فراتر از استانداردهای تصادف دولت آمریکا داخل دهه ی ۱۹۷۰ بود. بریکلین فکر می کرد که سیگار کشیدن پشت فقره خودرو ایمن نیست، SV-1 به فندک سیگار مهیا نبود.

استان نیو برانزویک کانادا داخل مجاهدت بخاطر رفع بیکاری، میلیون ها دلار روی پروژه ی بریکلین سرمایه گذاری کرد اما خیلی کندرو به آن فرجام قسط. شرکت بریکلین تو سال ۱۹۷۵ و پس از ساخت ۲،۹۵۴ دستگاه خودرو تعطیل شد. مالکوم بریکلین هیچ وقت طالع پیدا نکرد که رویکرد خود تو تقدم ایمنی برای مدل سازی خودرو را در سایر مدل ها بوسیله فرمان گیرد. شرکت Consolidated International واقع در کلمبوس شهر اوهایو، ۳۶ دستگاه خودروی ناتمام را در خط تولید بریکلین به همراه کامل قطعات و مواد ابتدایی خریداری کرد و به توزیع کننده ی رسمی این انبازی تبدیل شد.باهم اتحاد کردن دلورین موتور (۱۹۷۵)؛ سوپراسپرت ارزان مقدار با درهای گالوینگ



جان ز. دلورین، یکی از مدیران ارشد جنرال موتورز بود که باهم اتحاد کردن خود را درون سال ۱۹۷۵ تأسیس کرد. دلورین می خواست یک خودروی اسپرت تولید نرم که سریع، ارزان قیمت و مصون باشد. دلورین تمام جزئیات و فرایندهای صنعت خودروسازی را با ترفیع درون همدستی جنرال موتورز یاد گرفت؛ به طوری که اگر تنها یک نفر می توانست چنین پروژه ی بلندپروازانه ای را با موفقیت انجام دهد، فقط دلورین بود. او انحصاری به شهرت جورجتو جورجارو را برای تبدیل رویایش بوسیله واقعیت، استخدام کرد.

خودروی دلورین DMC-12 در سال ۱۹۸۱ با ظاهری بسیار جالب، درهای گالوینگ و بدنه ای از جنس فولاد ضدزنگ رونمایی شد. با این وجود خودرو دقیقاً آن طوری که دلورین تصور می کرد، نبود. عدد ۱۲ داخل اشتهار این خودرو بوسیله ارزش محور ۱۲ هزاره دلاری ( حدود ۳۳,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹) اشاره داشت ولی هنگامی که DMC-12 برای فروش به بازار عرضه شد، قیمت آن به ۲۶،۱۷۵ دلار (حدود ۷۳,۰۰۰ دلار داخل سال ۲۰۱۹) رسید. به زبان ساده تر، مدلی بیش پایین از شورولت کوروت در آن زمان قیمتی حدود ۱۵،۲۴۸ دلار (۴۲،۵۰۰ دلار داخل سال ۲۰۱۹) داشت. مشکلات کنترل کیفیت در کارخانه ی دانماری (Dunmurry) ایرلند شمالی (کارخانه ای که این خودرو تو آن ساخته می شد) و عملکرد ضعیف پیشرانه PVR V6، باعث لکه دار شدن شهرت این خودرو شد. 

اقبال انگلیس که بوسیله دلورین معاون مالی می کرد، از اعطا کردن پول بیشتر به این خودروساز خودداری کرد و همکاری دلورین اتومبیل بوسیله برهان بدهی های زیاد خویشتن ورشکست شد. وقتی دلورین به جرم قاچاق مواد مخدر توسط FBI دستگیر شد، فضاحت بیشتری به کود آمد. البته مدتی بعد دلورین از این اتهامات تبرئه شد؛ اما همدستی دلورین موتور هیچگاه گاه نتوانست دوباره احیا شود.ساترن (۱۹۸۵)؛ سازنده خودروهای ساده و ارزان



جنرال موتورز داخل سال ۱۹۸۵ برند سترن (Saturn) را ساخت تا بتواند داخل موافق خودروسازان ژاپنی قرین هوندا و تویوتا به رقابت بپردازد و خوشبختانه تسهیم از مشت رفته ی خویشتن را در میدان به دست آورد. معماران این برند با نگرش جدیدی شروع به کار کردند تا تصورات خود را درباره خودرو و شرکت خودروسازی ایده آل به واقعیت تبدیل کنند. سترن به تعاقب تجمل گرایی، غلبه و عملکرد یا ظاهر ملیح نبود. به طور خلاصه، سترن می خواست که خودروهای عادی برای افراد معمولی تولید یواش.

ابداع برند سترن یکی از پروژه های متجاوز خطرناک جنرال موتورز بوده است. خودروهای آن تقریبا هیچگاه اشتراکی با سایر اعضای جنرال موتورز نداشت. میزان های اولیه مانند سری S S از پنل های قد پلاستیکی ضدضربه بهره می بردند که روی پلتفرم اختصاص این برند سوار می شدند و از پیشرانه های چهار سیلندری که بوسیله نعوظ اختصاص بخاطر محصولات سترن ساخته می شدند، استفاده می. کردند تولید خودروهای سترن داخل کارخانه اسپرینگ هیل قصبه تنسی انجام می.

شد خودروهای سترن داخل دهه ۱۹۹۰ میلادی فروش نسبتا نواخت داشتند که بخشی از آن بوسیله دلیل قیمت پایین و مقطوع محصولات بود؛ عاملی که بیشتر خریداران را بوسیله نمایشگاه های خودرو جذب می. کرد اما این برند در اوایل دهه ۲۰۰۰ با نمایش ی تعدادی از مدل های لوکس و گران قیمت، وجهه ی خویشتن را خراب کرد و از مأموریت اولیه ی خود منحرف. شد حتی خودروهای داخلی آن نیز فرق چندانی با خودروهای مصنوع شده درون سایر برندهای تحت نظر جنرال موتورز نداشتند و محبوبیت این برند به تدریج در میان مشتریان رو به کاهش. گذاشت داخل سال ۲۰۰۹، جنرال موتورز پس از ورشکستگی، اعلام کرد که مشیت دارد سترن را به شرکت پنسکه (اتومبیل Penske) Automobile. بفروشد این قرارداد بعداً در همان سال منتفی شد و سترن در زباله دانی صنعتی خودروسازی به پونتیاک و هامر.پیوست مک (لارن)۱۹۸۹ ؛ تاسیس ابرخودرو با فرمان تو



وسط در دهه ۱۹۸۰ میلادی هیچگاه کمبودی از نظر حضور خودروهای سوپراسپرت کندرو و قدرتمند بود نداشت؛ اما مک لارن معتقد بود که می تواند محصولی بسازد که بهتر از بقیه عمل. کند ران دنیس مهتر هیئت مدیره مک لارن، منصور اوجه سهام دار دارا این باهم اتحاد کردن و گوردون موری به عنوان مدیر فنی، می خواستند سریع ترین و بهترین خودروی سوپراسپرت دنیا را. بسازند بخاطر فرود امدن به این طور جایگاهی، خودروی سوپراسپرت مک لارن باید نسبت غلبه به پیمانه بهتری نسبت به میزان های تولیدی موجود داشته و درون نسب حال اسایش و قابل استعمال. باشد آن ها تصمیم گرفتند خودرو را مک لارن F1 نام گذاری.کنند مقاله های:مرتبط نمونه ای کمیاب از تاکر 48 آماده حراج شدبهترین خودروها از برندهایی که بوسیله تاریخ

پیوستند تیم مسئول توسعه خودروی سوپراسپرت F1 از تخصص و تجربه ی مک لارن در مسابقات سواری رانی برای حل مشکلات پیش آمده مصرف. کردند این میزان به اولین خودروی تولیدی دارای مجوز تردد داخل خیابان و حاضر بوسیله پیکر ی مونوکوک فیبر کربنی تبدیل. شد پیشرانه ی خورجینی ۱۲ استوانه این خودرو از قطعات بی ام و مخلوق شده است اما مک لارن قطعات پیشرانه را به دلایل حرارتی با ورقی از طلای خالص. پوشاندند استراحت دادن صندلی راننده در جلو و مرکز، احتیاج به استفاده از طرح راست یا چپ فرمان را از بین می برد و در ضمن محیط بخاطر نشستن سه گانه سرنشین هموار می. کرد مک لارن اف وان مناسب قیمت نبود، اما خودروساز بریتانیایی پس از معرفی این خودرو پیش از گرندپری فرمول یک موناکو در سال ۱۹۹۲، سفارش های بیشتری نسبت بوسیله آن چه انتظار می رفت، اخذ.

کرد مک لارن هیچگاه پروگرام ای برای حضور درون مسابقات سواری رانی با F1 نداشت؛ اما مشتریان این شرکت، بازو دنیس و تیمش را متقاعد کردند که نمونه GTR این خودرو را تدارک کرده و داخل مسابقات ۲۴ ساعته لمان سال ۱۹۹۵ همکاری. کنند این خودروساز انگلیسی ایستگاه های اول، سوم، چهارم و پنجم را با مک لارن اف وان در لمان سال ۱۹۹۵ به دست.آورد EV1 جنرال (موتورز)۱۹۹۶ ؛ خودروی اسپرت برقی برای



یکسره خودروی EV1، اولین تلاش جدی جنرال موتورز داخل تاسیس خودروی الکتریکی برای جمله مردم. حیات EV1 داخل سال ۱۹۹۶ و از ضابطه پروگرام ی دربست خودرو به برخی رانندگان در تعداد معدودی از شهرهای آمریکا از جمله لس آنجلس ارائه. شد مسئولان جنرال موتورز این امر «را ارزیابی مهندسی در شرایط» پا بر جا خواندند و بوسیله انبازی کنندگان هشدار دادند که در هر زمان از آن ها خواسته می شود که خودرو را بدون شناسایی قبلی برگردانند؛ این دقیقاً همان چیزی حیات که اتحاد.

افتاد جنرال موتورز تمام ۱،۱۱۷ مدل را قبل از پایان سال ۲۰۰۳ فراخواند و بسیاری از آن ها را نابود. کرد این باهم اتحاد کردن دعوی می کرد که ادعا بخاطر خودروی برقی برای تعبیر کردن تنخواه گذاری روی آن بسیار از حد کم است و تا زمانی که تولید شورولت بولت تو سال ۲۰۱۶ آغاز شد، خودروی برقی دیگری عرضه.نکرد تویوتا (پریوس)۱۹۹۷ ؛ پیش گام عصر



هیبریدی معیار نخستین تویوتا پریوس در کشش عمر ۶ ساله ی خود تماشاگر تغییرات بسیار زیادی بود که شاید هیچ خودروسازی داخل تمام عمر خود چنین تغییراتی را تجربه. نکرد تویوتا اولین شرکتی نبود که پیشرانه های (هیبریدی فناوری بنزینی برقی که منشا ء آن به اوایل صد بیستم می) رسد را آزمایش کرد؛ اما خودروساز ژاپنی در زمانی که بسیاری از رقبایش در حال معرفی کردن مدل های دیزلی بودند، این پیشرانه را آماده و بخاطر جمله مردم داخل بکلی جهان عرضه.

کرد تویوتا قدیم سیاستی دوگانه داخل تماس با خودروهای دیزلی داشت؛ اما فناوری هیبریدی که درون پریوس استفاده شده بود، تو سال ۲۰۱۹ در بسیاری از اعضای قوم ی تویوتا و همچنین میزان های مزدا و سوبارو بسط. یافت رقبای این همدستی بالاخره توانستند به سطح فناوری خودرو تویوتا پریوس برسند و هم اکنون هر خودروسازی حداقل یک مدل خودروی هیبریدی درون خط تولید خود. دارد شریک هایی که مدل هیبریدی ندارند، در حال تلاش مضاعف هستند تا زودتر آن را به میدان عرضه.کنند (گوگل)۲۰۰۹ ؛ پیشتاز فناوری خودرو



خودران گوگل با سرمایه ی عظیم خود، درسال ۲۰۰۹ تیم کوچکی از محققان باتجربه را بخاطر شروع امر روی خودرو خودران استخدام کرد؛ تو آن زمان هیچگاه کسی به این طور پروژه ای پندار نمی. کرد بسیاری از افراد با خود تفکر می «کردند آیا چیزی را که بسیاری از خودروسازان بزرگ با سال ها سابقه ی تاریخی بوسیله آن نرسیده اند، شرکتی فناوری می تواند بدون هیچ تخصص خودرویی بوسیله آن مشت»

یابد؟ به زودی گوگل در جای پا کسب تعداد زیادی از داده ها و اطلاعات، با سرعت زیاد صدرنشین فناوری خودرو خودران. شد تو سال ۲۰۱۲، تویوتا پریوس حاضر به فناوری ترقی یافته ی گوگل، اولین خودروی خودرانی بود که داخل دهکده متحده مجوز تردد قبض. کرد در سال ۲۰۱۶، تلاش های این مشارکت تحت برند (ویمو) Waymo دوباره به امر خویشتن ادامه داد و خودروی بدون راننده و سرویس تجاری تاکسی (اینترنتی اشتراک) موتور را راه اندازی.کرد (ترافوگیا ۲۰۱۹ و پس از)آن ؛ بدوی خودروی



پرنده تا سال ۲۰۱۹، خودروهای پرنده که از دهه ۱۹۶۰ در پروگرام های تلویزیونی شبیه جتسونز وعده داده شده بودند، هنوز واقف دنیای پا بر جا. نشدند بهینه نحو بخاطر رفت وآمد هوایی، هنوز هم فروش بلیت جت. است بسیاری از شریک ها تقلا کرده اند موانع فنی و قانونی را که در سطر پرواز با خودروهای پرنده تولید می شود، از بین ببرند؛ اما هیچکدام به اندازه ی باهم اتحاد کردن (ترافوگیا) Terrafugia واقع در ماساچوست بوسیله واقعی کردن این ایده و آرزو نزدیک نشده.

است ترافوگیا شرکتی متعلق به جیلی است که با سرمایه ی بی نهایت خویشتن بسیاری از برندهای معتبر خودروسازی از جمله ولوو، لوتوس و نیمی از اسمارت را اداره می. یواش این شرکت درون حال کار روی خودروی پرنده پلاگین هیبریدی خودرانی به شهرت-TF X است که گفته می شود داخل سال ۲۰۲۳ بوسیله طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز خواهد. کرد چنانچه ترافوگیا و جیلی موفق به طراحی و فروش اولین خودروی پرنده برای عموم انسان شوند، نقشی برجسته در تاریخ خودروسازی بوسیله مشت خواهند.آورد بیشتر:بخوانید فناوری دستیار شوفر باعث افزایش حواس پرتی شوفر می شودگوگل همگی اپلیکیشن های پیام رسان خویشتن را داخل یک آویشن واحد جمع می کنداریک اشمیت ظاهرا از ماه فوریه گوگل را ترک کرده استگوگل بوسیله اشتباه ۱۰ دستگاه پیکسل 4 را برای یکی از خریداران ارسال کردفورد اطلاعات خودروهای خودران خویشتن را تو اختیار محققان قرار می
Jacob King/PA
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم روز یکشنبه گفت: این دانه ها توسط تیم ناتوران خمیس و با نظارت مدیریت فضا زیست دایره منطقه آزاد قشم تا زمان متولد نگاهداری می شوند.

سرور هاشم داخته افزود: هر ساله از هفته دوم اسفند تا هفته دوم اردیبهشت ماه، سواحل ماسه ای روستای سراشیب دراز میزبان لاکپشت های پوزه عقابی است که برای تخمگذاری به زادگاه خود بازمی گردند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۸۱ تا کنون، جوانان جامعه محلی روستای شیب دراز با عنوان دسته «ناتوران خمیس» با گذراندن دوره های آموزشی، در حفاظت از برز این سبع و کمک به بقای تبار آن نقش مهمی ایفا کرده اند.

هفت رویه لاک پشت بحری تو دنیا شناخته شده اند که پوزه عقابی ها یکی از آن ها محسوب می شوند. این لاک قفا ها همگی ساله درون سواحل ماسه ای روستای لیز دراز داخل ۴۵ کیلومتری جنوب شهر قشم تخم گذاری می کنند. حدود دو ماه کشش می کشد تا نوزاد لاک دنبال ها از دانه خارج شده و راهی دریا شوند.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با اجرای طرح نگاهداری از لاک پشت های پوزه عقابی از ضعف این گونه در قشم جلوگیری شد و علاوه بر آن تاثیرات مثبتی تو حوزه های اشتغال زایی و ارتقاء معیشت اجتماع محلی روستای شیب دراز و صنعت گردشگری جزیره خلق کردن شد.

وی با یادآوری تعطیلی این سایت در بر سایت های گردشگری به ترانه جلوگیری از مسری ویروس کرونا افزود: گردشگران از ازدحام تو این سایت اجتناب کنند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد،  کنفرانس  انتخابات هیات گلف استان به ریاست مدیر اداره کل بازی و جوانان استان و با پیشگاه اعضای نشست انتخاب هیات گلف برگزار شد.  بوسیله دلیل آستان نداشتن کورش نیک اثر داوطلب دیگر تصدی این هیات، رأی گیری با حضرت محمودی برگزار و وی تفویض شد.

محمودی جانب های نایب رئیس هیات گلفهمدان، سرپرست هیات اسکی همدان، رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان های بهار، موثق آباد و اسدآباد استان، مباشر رئیس هیات آمادگی جسمانی استان کهگیلویه و بویراحمد را در اصالت داشته و درجات مربیگری در رشته های آمادگی جسمانی، ایروبیک، اسکی، شنا، کوهنوردی، نجات غریق، غواصی و... را در ترازنامه دارد.
فایل های PDF را می قابلیت یکی از فرمت های پرکاربرد فایل داخل جهان دانست؛ اما تغییر این فایل به پاورپوینت فرمان میسر ای نیست. اگر منظور دارید فایل PDF آموزشی را بوسیله پاورپوینت تبدیل کنید، باید بدانید انجام این حکم ناممکن نیست. ما تو زومیت مشیت داریم شما را با نحو تبدیل فایل PDF بوسیله پاورپوینت و تبدیل پاورپوینت به فایل PDF آشنا کنیم. با ما همراه باشید.تغییر فایل PDF به پاورپوینت

دو روش سهل برای دگرگونی فایل PDF بوسیله پاورپوینت حیات دارد: یکی ازطریق برنامه ی وب و دیگری ازطریق پروگرام ی دسکتاپ.SmallPDF

با کمی خیز وجو در وب، می توانید ابزارهای کاملی پیدا کنید که فایل PDF را به آسانی بوسیله PPT تبدیل یواش. با این حال، ما افزار SmallPDF را معرفی می کنیم. داخل آزمایش های انجام شده، عملکرد این ابزار وب در دگرگونی فرمت فایل پی دی اف به پاورپوینت علو العاده بود. این برنامه مزایای مهم و ارزشمند دیگری هم دارد. درون مرحله ی اول، استفاده از آن کاملا رایگان است و هیچ کدام از فایل های شما را داخل سرورهای خود نگه نخواهد داشت. بااین حال، اگر بخواهید فایل مدنظرتان را مجددا دانلود کنید، جایی بخاطر نگرانی وجود ندارد و فایل ها فقط یک ساعت در سرورها باقی خواهند ماند. این وسایل کاملا مبتنی به خشکی امدن وب است و نیازی بوسیله نصب آن روی سیستم محو.



بخاطر شروع تبدیل فایل، خبردار وب سایت SmallPDF شوید. با مصرف از نوار بالای صفحه، گزینه ی All Tools را برگزینی و سپس روی گزینه Convert from PDF کلیک کنید تا درنهایت، بتوانید گزینه ی PDF to PPT را بخاطر آغاز فرایند دگرگونی فایل تفویض کنید. هم اکنون، باکس زردرنگی مشاهده خواهید کرد. سه راه برای افزایش فایل های مدنظرتان برای تحول فرمت وجود دارد و می توانید از یک روش بخاطر افزودن فایل استعمال کنید.



نکته: درصورتی که ترانه دارید فایلی را از گوگل درایو خواه DropBox اضافه کنید، باید تأییدیه لازم برای دسترسی SmallPDF را صادر کنید. اگر احساس مرحمت از ادا این کار ندارید، PDF مدنظر را روی رایانه دانلود و بعد آن را در دستور کار ی وب آپلود کنید. پس از آنکه فایل مدنظرتان را برای آپلود تفویض کردید، مراحل تبدیل فرمت فایل آغاز خواهد شد. زمانی که باید منتظر آپلود فایل PDF باشید، به حجم فایل اصلی بستگی دارد. هنگامی که کار آپلود کامل شود، فرایند دگرگونی فایل آغاز خواهد شد و بازهم مدت زمان آن بوسیله حجم فایل PDF بستگی دارد.



درنهایت، صفحه ی نتایج را مشاهده خواهید کرد. می توانید فایل پاورپوینت جدیدتان را مستقیما روی کامپیوتر دانلود کنید و تا اینکه امکان ذخیره داخل گوگل درایو و DropBox وجود دارد. در صورتی که می خواهید فایل دوم را دگرگونی کنید، کافی است روی Start Over کلیک کنید.Wondershare PDFelement

هیچ دستور کار ی ارزشمندی به عارض پیش فرض برای تبدیل فایل PDF به فایل پاورپوینت تو دسکتاپ حیات ندارد. منطق توسعه دهندگان زیاد میسر است: تعداد بسیار کمی از افراد به تغییر این طور فرمت هایی بوسیله یکدیگر نیاز خواهند داشت. هم اکنون، زمان آن رسیده از خود بپرسید: کدام برنامه می تواند بخاطر تبدیل فایل PDF به پاورپوینت مناسب باشد؟ تو سرنوشت قبل، بوسیله SmallPDF اشاره کردیم که مبتنی کنار وب بود؛ اما این، برنامه ی جدیدی است و توان های زیاد خوبی غم دارد. iLovePDF و Adobe Pro DC ازجمله ابزارهای شناخته شده ی تبدیل فایل PDF به PPT است.

اگر قصد دارید میان این دو اپلیکیشن یکی را انتخاب کنید، قطعا Acrobat Pro DC انتخاب خوبی است؛ ولی ماهانه ۱۵ دلار برای مصرف از باید پرداخت کنید. تو صورتی که بوسیله پشت مصرف از جایگزین ارزان تری هستید، Wondershare PDFelement می تواند تفویض مناسبی بخاطر شما باشد. استفاده از این ابزار نیازمند پرداخت ۶۰ دلار است؛ اما فقط یک مرحله باید پرداخت کنید تا بخاطر ابد امکان استفاده از آن کوشا شود. توجه کنید بازهم دوره ای آزمایشی دردسترس استراحت دارد تا بتوانید امکانات آن را به دهش تجزیه و تفریق کنید.



برای تبدیل فایل PDF بوسیله فرمت PPT، دستور کار را اجرا و فایل اصلی را باز کنید. بعد روی زبانه ی صفحه ی اصلی کلیک و درون سمت حق هم To Others را برگزینی کنید. متن گفت وگوی پس انداز شده ای نمایش داده خواهد شد. فایل PPT را داخل منو کشویی Save as Type انتخاب کنید و روی گزینه ی ذخیره سازی (Save) ضربه بزنید. تغییر فرمت فایل بسته به حجم آن، مدتی کشش خواهید کشید.تغییر فایل پاورپوینت به PDF

تو بسرنوشت شوم دچار کردن قبل، با روش تغییر فایل PDF بوسیله پاورپوینت آشنا شدید؛ ولی بد نیست با راه تبدیل فایل پاورپوینت به PDF بی آرامی آشنا شوید. برای این کار، کافی است فایل PPT خود را باز و درادامه، روی گزینه ی File موجود در سمت چپ سرنوشت بالای صفحه کلیک کنید. تو این مرحله، باید گزینه ی Export را گزینش کنید تا بتوانید متوجه تنظیمات شوید.



درون اینجا، ملتفت بخش Create PDF/XPS Document خواهید شد و باید گزینه ی Create PDF/XPS را تفویض کنید.



پنجره ی جدیدی روبرو می شود و باید مکانی را برگزینی کنید که می خواهید فایل مدنظرتان پس انداز شود. تو باکس Save as Type، نام فرمت PDf را مشاهده می کنید. احتمالا دو گزینه توجه شما را به خود دعوت خواهد کرد و آن غم در جانب حق پنجره ی مدنظر قرار دارد.

Standard: با تفویض این گزینه، فایل نهایی شما با کیفیت چشمگیر پس انداز می شود. این گزینه برای زمانی مناسب است که بخواهید آن را آنلاین منتشر کنید یا فقط بوسیله پرینتی از آن نیاز داشته باشید.

Minimum Size: با انتخاب این گزینه، فایل مدنظرتان چونی کمتری خواهد داشت. همچنین برای انتخاب آنلاین، گزینه ی متجاوز مناسبی است. شهود فایل بازپسین با ظرفیت کم، می تواند بخاطر ارسال آنلاین هم کم قیمت باشد.



درنهایت با کلیک روی گزینه ی Publish، می توانید بوسیله فراغت فایل مدنظرتان را در مکان مشخص شده ستاندن کنید.مقاله های مرتبط:چگونه فایل های PDF را به راحتی به JPG خواه فرمت های دیگر عکس تغییر کنیم؟چگونه پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی دگرگونی کنیم؟جمع بندی

فایل های PDF و پاورپوینت از  فایل های مهمی هستند که در زمینه های مختلف، بوسیله ویژه آموزشی استفاده می شوند. تبدیل این دو فایل به یکدیگر می تواند یکی از نیازمندی های کاربران باشد و انجام آن نیز با مراحل ذکرشده آسان خواهد بود.

 بیشتر بخوانید:آموزش رمزگذاری روی فایل های آفیس و PDFچگونه فایل های PDF را بوسیله قرار به JPG یا فرمت های دیگر عکس دگرگونی کنیم؟گوگل تو پی اضافه تیراندازی تو آمریکا، الگوریتم های موتور جست وجوی خود را مصالحه کرده استقابلیت نگاشتن زیرنویس و کپشن گذاری در مکالمات ویدئویی بوسیله اسکایپ تکثیر می شودمایکروسافت آیکون های نرم افزار Office را بازطراحی می یواش