هتل عطر سیب سرخ

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASدرحالیHAROOOON که فن شناسی 5G هنوز داخل آغاز راه است، اپل قضیه توسعه 6G را مطلع کرده. بر اساس گزارش های منتشرشده، اپل به همراه گوگل و ال جی روی فن شناسی 6G فرمان می کند و به اتحاد طایفه سپس ارتباطات موبایل (Next G G) Alliance مستمر است؛ این موافقت دست خط توسعه شبکه 6G برای موبایل را مشخص خواهد.کرد مقاله های:مرتبط سامسونگ از ایده های عزت طلبانه خود برای فناوری 6G می گویداینترنت 6G می تواند سرعتی پیمانه ۸۰۰۰ مقابل اینترنت 5G داشته

باشد اتحادیه راهکارهای صنعت (ارتباطات The Alliance for Telecommunications Industry) Solutions ماه گذشته با پیوند چند شرکت آمریکایی و کانادایی و همینطور اریکسون و نوکیا، گروهی متد اندازی کرد که وظیفه آن تبدیل آمریکا به مرکز 6G جهان.

است بر ماخذ گزارش های منتشرشده، این شریک شدن ها چند روز دیگر درون کتاب ۱۶ نوامبر با غصه دیدار خواهند. کرد در این رویداد بزرگ ترین اپراتورهای موبایل آمریکا از عموم ورایزن،
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرهاد دژپسند وزیر قناعت داخل حاشیه نویسی جلسه هیئت دولت تو جمع خبرنگاران با اشاره بوسیله نوسانات راسته بورس، اعتراف کرد: نوسان در ذات بازار سرمایه است، این بازار عمدتاً مبتنی پهلو رفتار سهامداران و عرضه کنندگان سهام است. دولت با قواعدی که درود می کند سعی دارد این نوسانات بوسیله سمتی برود که متمایز ها و فعالیت ها به یک میدان درست و در حال نمو تبدیل شود. قدیم در همگی دوروبر ها دو طرف یعنی عرضه کنندگان و متقاضیان نقش موثری در چارچوب قواعد شورای عالی بورس دارند. روز نوسانی برای بورس تهران | کاهش ۵۰۲ واحدی متمایز کل

دژپسند گفت: اخیراً یکسری مباحثی مطرح شد که کنار راسته بورس اثر گذاشت. مثلاً اینکه قرار است ارزش منفعت بانکی افزودن واضح بطی ء اما رئیس کل بانک مرکزی این خبر را تکذیب کرد. بحثی است که نرخ سود بین بانکی بالا رفته و حتما باید از این موضوع جلوگیری شود. برخی نااطمینانی ها که به دلیل اظهارنظراتی وجود که شفاعت گرایانه درون مورد میدان بورس مطرح شد، که این باعث می شود سهامداران اصلی و خرد دچار خسارت و خسران شوند.

وی اضافه کرد:  چنانچه ما مدافع منافع سهامداران بینش هستیم باید از اظهارنظرهایی که در معاملات بازار اخلال خلق کردن می نرم به شدت پرهیز کنیم. برای برخی سهامداران نگرانی خلق کردن شد که این جریان متمایز ممکن است یک روانی ثابت باشد. ما دستور کار هایی را برای ارائه داریم، و نه تنها دولت که شورای عالی بورس برنامه ای دارد که تا ته سال ساری بتواند ۱۰۰ انبازی را به صورت نمایش اولیه، نمایش بطی ء.

وزیر صرفه جویی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی تو این بن وجود دارد و امیدوارم کسانی که در راسته سرمایه هستند به منظور بهره مندی از این شرایط، با مداقه ایفا کنند. اوراق، بخش میدان سهام تراشیدن. بازار وام یک جزئی دیگر از بازار سرمایه است.

وی دنباله قسط: تصمیم ما این است که طولانی احاله های دولت در بازار بورس انجام بگیرد، این برای نقش، ابهت و راندمان راسته بورس است. ما منحصر کردیم که عرضه ها و واگذاری هایمان را در راسته بورس انجام دهیم چون شفاف و تندرست است و خدمتگزاری بر مبنای یک فضا رقابتی انجام می گیرد. این داخل راستای محکمی بازار تنخواه است.

دژپسند گفت: ما نباید اموال مان را به راحتی تو میدان تنخواه تو معرض سودا و فروش استراحت دهیم بلکه باید فراوان دقت کنیم. ما باید مطالعه، مشاوره و بیع را مدنظر صبر بدهیم. امروز بازار ما بازارگردان دارد. حدود ۲۰۰ شرکت دارای بازارگردان هستند. ما می خواهیم مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کنیم که نقدشوندگی درون بازار تنخواه بالا برود. امیدواریم میدان مدرن تر و پایدارتر شود. من معتقدم حواشی وجود دارد که معلول سلبی بر بازار می گذارد و ما می خواهیم این حواشی را بوسیله حداقل برسانیم. اظهارات مهتر کل بانک مرکزی درباره نرخ ارز و تحول نرخ سود بانکی
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خراسان، ماجرای این جنایت ترسناک که از پیگیری یک حادثه کودک ربایی توسط کارآگاهان پلیسآگاهی خراسان رضوی لو رفت، از آنجا آغاز شد که شهریور سال ۹۷ پیرمردی با نماینده وابستگی گرفت و از ربوده شدن نوه چهار ساله اش وقوف انصاف. 

این پیرمرد در حالی که زیاد نگران بود در شکایت خویشتن اقرار کرد: نوه ام که الیاس نام دارد تو کوچه مشغول ورزش بود که توسط فرد ناشناسی ربوده شد. با توجه بوسیله شکوه ماجرا، پیگیری این پرونده به کارآگاهان دایره جنایی نماینده آگاهی خراسان رضوی ودیعه شد. 

کارآگاهان در تحقیقات میدانی خویشتن به سرنخ هایی رسیدند که مشخص می کرد بابا ۳۴ ساله الیاس از حدود اوایل اردیبهشت مفقود شده است و هیچگاه کس تا اینکه قوم اش از او اطلاعی ندارند اما همسر وی پس ازآن از نقل مکان ناگهانی از منزل استیجاری در منطقه بولوار بهمن منزلی را در خیابان شهید چراغچی کرایه کرده است که او نیز از ۲۰ روز قبل دیگر داخل محل زندگی اش حضور ندارد و به مکان نامعلومی رفته است.  تعاون متهمان 

با جمع آوری این اطلاعات، احتمال وقوع یک جنایت قوت گرفت و این پرونده با توجه بوسیله حساسیت ویژه ای که پیدا کرده بود، در اختیار متهم اختصاص جنایت عمد مشهد قرار گرفت. 

چند روز بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که قاضی میرزایی با مطالعه دقیق پرونده و تحقیقات رخ گرفته، دستور وقوف محل پنهانی و تعاون مادر الیاس (زوجه ۲۸ ساله) را صادر کرد. کارآگاهان دایره جنایی همچنین با رصدهای اطلاعاتی و بهره گیری از امکانات پلیسی و داخل اثنای تحقیقات خود بوسیله ارتباط اهریمنی زن ۲۸ ساله با پسری بوسیله اشتهار مهرداد پی بردند.

به این نظم دیگر شکی نماند که ماجرای یک جنایت در پس پرده کودک ربایی قرار دارد. به همین برهان قاضی میرزایی از کارآگاهان شوق مبدا بخاطر دستگیری مهرداد اقدام کنند چراکه او کمیسیون مفقوده این تصادم بود. کارآگاهان که دیگر موضوع آدم ربایی را پایان یافته می دانستند، در یک عملیات هماهنگ مهرداد را تو منطقه خواجه ربیع دستگیر و به مقر انتظامی نقل مکان کردند. بیان به دفن جسد در اتاق خواب 

این جوان ۲۴ ساله درون همان مراحل اولیه بازجویی به صراحت قتل همسر «ز-م» را پذیرفت و گفت: با همکاری آن زوجه شوهرش را کشتیم و تو اتاق خواب منزل استیجاری دفن کردیم. در پی اعترافات این جوان، بلافاصله کارآگاهان فیروز شدند مخفیگاه زن ۲۸ ساله را درون یک اتاقک ۱۲ متری در منطقه روستای ده غیبی شناسایی و او را تو حالی دستگیر کنند که الیاس را در کنار خود داشت. 

این زن نیز در اعترافات خود به جنایت همسرش با همکاری مهرداد اشاره کرد و گفت: با مهرداد که شاگرد ثمر فروشی بود، اواخر سال گذشته آشنا شدم و در جای پا تماس شیطانی با او، همسرم را کشتیم و جسدش را دفن کردیم. 

پس از کشف لاشه در منزل مسکونی، دو متهم این بایگانی جنایی، برای بازسازی صحنه قتل و تشریح جزئیات این جنایت هولناک به محل عارضه حادثه هدایت شدند. 



مهرداد جوان ۲۴ ساله ضمن توضیح چگونگی آشنایی خود با «ز-م» ابعاد دیگری از این ماجرا را فاش کرد و گفت: طوری دلباخته «ز» شده بودم که هر موثر از من می خواست برایش ادا می دادم. او که با شوهرش تفاوت داشت مدام ناراحت وجود و از کتک کاری های همسرش نزد من گلایه می کرد تا این که به پیشنهاد «ز» تصمیم گرفتیم شوهرش را بکشیم و با هم ازدواج کنیم. 

ابتدا چند متین سمی خریدم تا او شوهرش را با آن ها به جنایت برساند اما او قرص ها را کوبیده و در آب داروی گیاهی جوشانده ریخته بود که برقرار ها پی زهردار خود را از دست قسط و او نتوانست شوهرش را بکشد به همین برهان تصمیم گرفتم او را با طناب و در خواب خفه کنم. 

«ز» کلید منزلش را بوسیله غلام داده بود، آن شب حدود شایسته کردن یک بامداد بود که با ربط «ز» به منزل آن ها رفتم و تو آشپزخانه پنهان شدم تا «ز» چفت را دور گردن همسرش بیندازد که پای بساط خوابش گرفتار حیات! ولی شوهر او از خواب واقف شد و برای نوشیدن آب به آشپزخانه آمد. او که از دیدن من شوکه شده وجود چوبی را برداشت و به جانب من حمله کرد. 

در این وقت من نخ را برداشتم و دور گردنش انداختم. در حالی که او پهلو معلول فشار طناب خم شده بود، «ز» همچنین چوب را از روی زمین برداشت و ضربه ای درست به قانون شوهرش کوبید. من همچنان نخ را می کشیدم و شوهر ۳۴ ساله او در حال خرخر کردن بود که «ز» یکی دیگر از همان سفت ها را آورد و درون دهان شوهرش فرو کرد. وقتی دیگر لحظه نکشید او را داخل همان جا دفن کردیم. می خواستیم از کشور فرار کنیم اما نشد

عیال ۲۸ ساله با تایید رابطه شیطانی خود گفت: از کتک زدن های شوهرم فرسوده شده بودم و غرض بوسیله قتل او گرفتم. آن شب وقتی با مهرداد برده شد و من غصه با چوب ضربه ای بوسیله سرش زدم، بی جان روی زمین افتاد. جسد را در حمام کشیدیم تا پسر ۱۰ ساله ام که مسبوق شده وجود آن را نبیند! صبح روز بعد بیل و کلنگ از ابزارفروشی خریدم و پیکر بی جان شوهرم را در همان خانه دفن کردیم. 

۱۶ روز هم درون منزل محل دفن لاشه با مهرداد زندگی می کردم تا این که تصمیم به هزیمت از قلمرو گرفتیم. ولی سایت کاریابی باز نمی شد چرا که می خواستیم به نشانی کار کننده به ترکیه برویم و از آنجا به اروپا بگریزیم. بوسیله همین برهان برای ابتیاع قطعه خاکی که در یکی از روستاهای فاروج داشتم نزد خانواده ام رفتم و به آن ها گفتم شوهرم رجولیت را کشته و تو مرز عاشق است تا پول برایش ببرم، اما فیروز به خرید زمین نشدم و به مشهد بازگشتم. 

پدر و مادرم که ناراحت شده بودند به مشهد آمدند تا ماجرای قتل را بفهمند اما نشانی دقیق منزل کرایه ای مرا نمی دانستند که به تازگی به آنجا نقل مکان کرده بودیم. وقتی آن ها مخبر محله شدند فرزند بزرگم داخل حالی بوسیله حیاط آمد که هنوز الیاس فرزند چهار ساله ام در برزن بود. غلام و مهرداد و پسر ۱۰ ساله ام به پشت بام گریختیم تا برادر و پدرم ما را نبینند. آن ها هرچه زنگ زدند ما داخل را باز نکردیم و بوسیله ناچار پسرم الیاس را با خودشان بردند و چند روز بعد غلام با اجیرکردن یک موتورسوار به بولوار طبرسی رفتم و پسرم را با خودم بردم.  صدور حکم قصاص نفس 

به دنبال اعترافات جلوه گر متهمان، این بایگانی جنایی پس از اتمام تحقیقات داخل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و توسط قضات با امتحان دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت. 

مهرداد عامل اصلی این جنایت خوفناک پس از تقریر صریح به ترور «احمد- ج» (مقتول) چگونگی و جزئیات ماجرای آشنایی خود با زنی متاهل را تطویل قسط و گفت: چند ماه بعد از پایان نوکری سربازی بیکار بودم تا این که با «ز» داخل ثمر فروشی آشنا شدم و عده تلفنم را به او دادم این متد حیات که رابطه شیطانی بین غلام و او شکل گرفت که درون نهایت بوسیله ترور شوهرش انجامید. 

قضات دادگاه پس از شنیدن دفاعیات متهمان و وکلای قراول آنان و با توجه به محتویات پرونده، رأی بوسیله قصاص حین مهرداد دادند و همدست او را نیز به تحمل زندان طویل المدت محکوم کردند. اجرای فرمان

درون پی اعتراض متهمان به رأی صادر شده از سوی دادگاه، این پرونده جنایی در نمایندگی ۳۷ دیوان عالی کشور مورد بررسی های دقیق قضایی قرار گرفت ولی قضات دیوان ممتاز نیز پس از مطالعه دقیق پرونده رأی صادر شده از لفظ نمایندگی چهارم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی را تایید کردند و به این ترتیب نخ دار بر گردن عامل کشتار شیطانی آویخته شد. 

پس از عفو حدود دو سال از ماجرای این قتل و درحالی که اولیای حین حاضر بوسیله اغماض نشدند، مقدمات اجرای حکم قصاص دم فراهم شد و سپیده نفس روز گذشته قاتل ۲۴ ساله پای چوبه دار رفت. گفت وگو با قاتل 

مهرداد عامل این جنایت وحشتناک، در حاشیه برگزاری جلسات محکمه درباره چگونگی وقوع این حادثه ترسناک گفت: پس از پایان خدمت سربازی چند ماه بیکار بودم که با معرفی یکی از دوستانم تو اتلیه تزریق پلاستیک مبتلا فقره شدم ولی آنجا دوام نیاوردم تا این که به پیشنهاد خریدار مال دزدی ام به مغازه دشت فروشی او رفتم و به عنوان ناشی دشت فروشی امر می کردم. 

یک روز «ز» (همسر مقتول) بوسیله ثمر فروشی آمد او که مانتوی کوتاه و لباس های تنگ و چسبان پوشیده بود با حرکات و رفتارش احساسات مرا تحریک کرد. وقتی شماره تلفنش را گرفتم و وارد تلگرام شدم، تصاویر زیادی از او دیدم که در ورق مدنی خودش گذاشته بود. طوری دلباخته اش شدم که گویی مرا جادو کرد. 

قبل از این که با آن عیال روبه رو شوم سرم تو لاک خودم حیات و با کبوترانم دلگشا بودم و با آن ها زندگی می کردم اما از آن نصیب که او با لبخندهای شیطانی به زندگی غلام وارد شد دیگر چیزی سوا رسیدن به او برایم اهمیت نداشت. خیلی زود وفاق های تلفنی ما به دیدارهای پنهانی کشید. دیگر فراهم بودم بخاطر این هواهای نفسانی هر مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بکنم. وقتی «ز» مشکلات خانوادگی خودش را برایم بازگو کرد دیگر نتوانستم طاقت کنم و در اجرای نقشه شیطانی قتل همسرش با او همراه شدم و خودم را بیچاره کردم.
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رضاخواه در احصائیه کاربری اش در توییتر نوشت: «شیعیان میشیگان که چند ماه گذشته به کشتن قاسم سلیمانی تعرض کرده بودند، محصول دونالد ترامپ بسیج شدند و شکست او در این ولایت و انتخابات آمریکا را مفتاح زدند.»
به گزارش همشهری آنلاین، خلال روزهای گذشته در خبری نشانی شده بود که آخرین بخش از سرمد مانده خانه مسکونی امیر اقتدار (امیرلشکر محمود خان انصاری ملقب بوسیله امیراقتدار، نظامی و دولتمرد دوروبر قاجار و پهلوی) که بعدها پسرش ژنرال محمدولی انصاری (وزیر متد و ترابری دوران پهلوی دوم) درون آن توقف داشت، تا چند روز دیگر با رای دربار عدل اداری تخریب می شود.

نصراله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ تهران در واکنش به معارفه تخریب عمارت امیر اقتدار، گفت: به منظور حفظ کردن بنای تاریخی امیر اقتدار که در خیابان حافظ واقع شده است، در حال مذاکره با مالک این بنا هستیم تا مشاغل مورد تأیید میراث فرهنگی در این مکان خلق کردن شود.

آبادیان با رمز به این که هنوز تقاضایی برای صدور پروانه ساختمان عمل نشده است، تصریح کرد: اما با این حال وقتی که حکم خرابکاری این عمارت چند دستگاهی مطرح شد، شهرداری ناحیه و منطقه از سید جلب کردند تا درباره حفظ و نگهداری این مجموعه مذاکراتی انجام شود و امیدواریم این مذاکرات به جمع بندی نهایی برسد.

آبادیان افزود: با توجه به رای دیوان رحم اداری، شهرداری منطقه موظف است نسبت به صدور پروانه اقدام کند. ضمن این که داخل سال ۱۳۹۴ که از موسسه میراث فرهنگی استعلام شده بود، این سازمان اعلام کرد که با توجه به بها ساختمان، تخریب و نوسازی آن امکان پذیر زدودن اما مالک به دیوان عدل اداری شکایت و دیوان بر شالوده آن، رای صادر کرده که با توجه به اینکه مالکان از حقوق مالکانه برخوردار هستند لذا صدور پروانه الزامی است.

وی افزود: علاوه کنار این اگر آرای دیوان عدالت اداری انجام نشود، نافرمانی محسوب می شود. با این همه ولی پیگیر هستیم تا سرور را به مناظره دعوت کنیم و پس ازآن از تشکیل جلسات، امیدواریم به نتایج نواخت درباره حفظ این عمارت چند دستگاهی تاریخی برسیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران یادآور شد: مکانی که این عمارت درون آن واقع شده، قابلیت تبدیل بوسیله مجموع تجاری را دارد، و با توجه بوسیله همین موضوع قرار است به سید پیشنهاد شود که داخل راستای حفظ مشاغلی که مدنظر و مورد تایید میراث فرهنگی است از جمله فروشگاه های صنایع دستی و سایر مشاغل این چنینی، اقدام کند و با توجه بوسیله این که قوانین و ضوابط و مقرراتی داریم که مصرف بوسیله قیافه مشاغل تک تایید میراث فرهنگی بدون پرداخت خرج و عوارض است، امیدواریم سید برای حفظ این خانه مسکونی وظیفه خور شود که این مساله هم بوسیله نفع کارفرما است و هم بوسیله نفع خانه دادن.

مجموعه باغ و خانه امیراقتدار داخل چهارراه عزیزخان (خیابان حافظ فعلی)، کوچه اقتدار، پلاک ۶ واقع شده است. معبر شمالی آن به یاد امیر، خیابان امیری و معبر جنوبی نیز به اشتهار اقتدار اشتهار گذاری شده است که هنوز هر دو معروفیت به خشکی امدن گذرها پایا مانده است. قسمت فضای سبز و باغ این عمارت بزرگ داخل دوران پهلوی دوم ساختمان بهداری ارتش شد و قدری کوچکی از شرق این باغ-عمارت چند دستگاهی بزرگ، به چاپخانه بانک تهران تحول شد.
AفریدونGHAROOOON عباسی، رئیس کانون کارمایه باشگاه داخل توضیح طرح وان گفت:طرح سهمیه بندی تمامی حامل های کارمایه با نشانی طرح وان مخفف واحد انرژی، را مجموعه ای از صاحب نظران تو بسرنوشت شوم دچار کردن انرژی ارائه کردند و در دستور کار کمیسیون راحتی گرفت.

بخاطر چسبیدگی بوسیله استعمال بهینه بوسیله جای آنکه صرفا بنزین سهمیه بندی شود باید اقدام بوسیله سهمیه بندی همه حامل های انرژی دربرگیرنده برق، آب، گاز، بنزین، گازوئیل، نفت سفید کرد؛ لذا برای تحقق این ایده، طرحی جامع با عنوان طرح وان آماده شده، اما هنوز به جنین اعلام وصول نرسیده است.

درواقع یارانه ای که دولت می خواهد بوسیله هر فرد دهد به لباس وان خواهد بود.

 اشکالات طرح اولیه واضح شده و پس از معاینه درون کمیسیون به لباس لایحه یا مستقیم اعلام وصول می شود خواه جماعت به طالع آن را ارائه می نرم تا از بخت به مجلس ارسال و درون اذن کار فراغت بگیرد.

این طرح تو رخ اجرا و تصویب اجرا می شود و مراحل آزمایشی تا تکمیل فرایند طرح نباید ضغطه ایی به جامعه ساختن بطی ء و هنوز سهمیه هر فرد برای هر حامل کارمایه بی پرده نیست.

اینکه چه میزان به هرفرد تعلق می گیرد باید تجسس شود چرا که بوسیله طور مدل میزان بنزین یک خودروی انحصاری و جمعی متفاوت است و باید تمجید درستی مطرح شود.بیشتر بخوانید:نیسان مگنایت برای کشورهای در حال ترقی معرفی شدمرسدس AMG GT، احتمالا رکورد نوربرگ رینگ را شکسته شده استمدل مفهومی از شاسی اهتزاز برقی مرسدس بنز EQC 4×4² معرفی شدپورشه پانامرا توربو S S پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ معرفی شدقدرتمندترین شاسی بلند گیتی باز هم قدرتمندتر