هتل عطر سیب سرخ

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

مرسدس بنز EQC 400 فقط یک شاسی اهتزاز متاخر از مرسدس بنز نیست، بلکه مبدا کننده ی راهی متاخر و نمایانگر سری جدیدی از محصولات مرسدس بنز است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ به راسته خواهد آمد و مرسدس بنز جزئیاتی را از مشخصات و فناوری های آن انتشار داده است.

در امتداد عزیمت داریم ۶ تکنولوژی جالب این خودرو را شناساندن کنیم.۱. جهیز رهیاب ماهواره ای هوشمند



رانندگان EQC 400 می توانند در اپلیکیشن Mercedes me مسیر خانه تا محل فقره را معرفی کنند. همچنین امکان شناساندن زمان زین منزل نیز حیات دارد تا زمانی که راننده صبح ها بیدار خودرو می شود، سیستم تهویه دمای کابین را روی دمای انتخاب شده تنظیم کرده باشد. همچنین خودرو با دانستن مسیر روزانه ، مقیاس شارژی را که در هنگام الحاق به مقصد حاجت است، اطلاع دادن می نرم. سیستم رهیاب ماهواره ای هوشمند این خودرو می تواند روزانه اطلاعات ترافیک خوش نویسی را اخذ درنگ و اطلاعات دیگری همچون شرایط جغرافیایی سطر (توپولوژی)، میزان مصرف انرژی، دمای باتری و رله های شارژ موجود داخل مسیر را هم داشته باشد. این جهیز را می توان به عارض مستقیم از داخل خودرو نیز به کمک سیستم MBUX پروگرام ریزی کرد.۲. کنترل صوتی



سیستم MBUX درون مرسدس EQC دارای قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی است. امکانات این جهیز را می توان با اشعار کردن کلمه های کلیدی فعال خواه غیرفعال کرد. برای فاتحه امر باید با گفتن جمله ی «Hey Mercedes» جهیز را کوشا کرد، بعد می توان از خودرو سؤال کرد شارژ باتری چقدر است یا اینکه باتری چقدر شارژ شده است. تا اینکه می استعداد به خودرو اذن داد که تو نزدیک ترین ایستگاه شارژ، باتری را تا ۸۵ درصد شارژ کند.۳. جهیز استفاده انرژی نیکوترین



به گفته ی مهندسانی که EQC را ساخته اند، بسیار از یک سوم مصرف کارمایه در خودروهای برقی به نحوه ی رانندگی شوفر تماس دارد. بوسیله همین دلیل، مرسدس بنز سیستمی با نام ECO Assist مدل سازی کرده است که به رانندگان کمک می کند با حداکثر راندمان رانندگی کنند. این سیستم مفروضات تک احتیاج خود را از سیستم رهیاب ماهواره ای، سیستم نمره علائم جاده، رادارهای خودرو و دوربین ها دریافت می درنگ و داخل زمان های مناسب بوسیله راننده پیشنهاد می دهد که پای خود را از روی پدال مدفوع بردارد. این جهیز می تواند حالت رانندگی را نیز به نعوظ خودکار تنظیم کند.۴. حالت مسافت پیماپیش حداکثر



مرسدس بنز درکنار حالت های رانندگی متداولی مانند اکو، اسپرت، کامفورد و انحصاری سازی، حالت جدیدی را نیز به مدل EQC افزایش کرده است که Max Range یا بُرد حداکثر صیت دارد. در این حالت، خودرو طوری عمل می نرم که بتواند با شارژ همیشگی مانده تو باتری ها، بیشتری مسافت ممکن را طی نرم. در این حالت، حداکثر سرعت خودرو نیز محدود می شود و حتی میزان حرکت پدال سرگین کم زیرفون از حالت عادی است. گرچه داخل این حالت کیف رانندگی چندانی وجود ندارد،ولی برای کسانی که می خواهند از شعاع حرکتی بالای خودرو کاربرد کنند، زیاد کارآمد است.۵. شارژ آسان



مشتریان مرسدس EQC 400 در اروپا به بیش از ۳۰۰ هزار ایستگاه شارژ دسترسی دارند و پرداخت خرج ی شارژ همچنین به راحتی با مصرف از برنامه ی Mercedes me ایفا می شود. با استفاده از این یواش ابزار بی قراری می استعداد از گوشی همراه و هم از درون خودرو پول شارژ را پرداخت کرد. سیستم پرداخت هزینه ی شارژ تو این خودرو زیاد ساده و کاربرپسند است. نیز رانندگان یک مقیاس پرداخت را گزینش می کنند و پس از آن دیگر فرقی نمی کند به کدام ایستگاه شارژ بروند؛ از طرف همه مکان پول شارژ را بوسیله همان وضع انتخاب خواهند قسط. این ایستگاه های شارژ در همکاری مشترکی بین مرسدس بنز، فورد، بی ام و، فولکس واگن و لونیتی (Lonity) ساخته می شوند. پیش بینی می شوند مرسدس بنز برای مشتریان EQC 400 داخل ایالات متحده همچنین امکانات مشابهی را فراهم درنگ.۶. ایمنی سیستم برقی

مقاله های مرتبط:کراس اور طولانی برقی مرسدس بنز EQC معرفی شدنگاهی کوتاه به مرسدس بنز EQC

باتری مرسدس بنز EQC 400 از جنس خنک شونده با ابگونه و دارای ۳۸۴ سلول است. این باتری ۸۰ کیلووات ساعت حجم دارد و توسط یکی از زیر مجموعه های دایملر به صیت Deutsche Automotive ساخته می شود. این باتری دارای یک چهارچوب امین است تا داخل طی سانحه از آن مراقبت یواش. همچنین تقدیر هایی به منظور دستمالی شدن و جذب کارمایه بین باتری و قاب انتصاب شده اند. یک پوشش محافظ در جلوی باتری این خودرو حیات دارد که از تلاقی اجسام خارجی به اندام ی باتری جلوگیری می بطی ء. سیستم برق ولتاژ بالای این خودرو طوری طراحی شده است تا داخل طی عارضه به سرعت آرام شود. همچنین کامپیوتر EQC 400 بوسیله گونه ای مدل سازی شده است که می تواند تصمیم بگیرد آیا خلوت شدن سیستم برق قابل بازگشت یا غیرقابل بازگشت باشد. زمانی که جهیز برقی خاموش می شود، ولتاژ خارج از باتری فورا کاهش می یابد و دیگر بخاطر انسان خطرساز نیست. مرسدس بنز EQC 400 همچنین بوسیله سیستمی فراهم است که در قیافه برخورد خودروی دیگر به EQC 400 در طی شارژ، فورا فرایند شارژ را متوقف می یواش.بیشتر بخوانید:ام جی ZS الکتریکی واقف بازار اروپا شدخودروهای برقی و هیبریدی از پرداخت حقوق ورودی معاف می شوندمدل مفهومی رنو EZ-Pod مجهز به فناوری خودران معرفی شدمشخصات متخصص فولکس واگن گلف با جهیز برق ۴۸ ولت اعلام شدفروش نسخه کمیاب مرسدس بنز E60 AMG مدل ۱۹۹۵
گرافیک: پدرام آقایی | ذات داده ها: موسسه ثبت احوال
شاید شنیده باشید که شکر انگیزه ابتلابه سرطان می شود یا پیشرفت آن را سریع تر می کند. از چندی شمارش این گفته منطقی است. در دنباله به این مسئله می پردازیم که مصرف شکر چه تأثیری روی ابتلابه سرطان و پیشرفت آن دارد و باید چه نکاتی را درون رژیم غذایی خود درون نظر داشته باشیم. حتما بخوانید:پیشگیری از سرطان با مصرف ۱۳ خوراکی سالمفولیک اسید؛ ۱۷ ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان و نقص قد نوزادراههای پیشگیری از سرطان چیست؟

هریک از سلول های بدن برای تولید انرژی از قندخون (گلوکز) استفاده می کنند. ولی سلول های سرطانی حدود ۲۰۰ مقابل بیشتر از سلول های طبیعی و سالم گلوکز استفاده می کنند. گلوکز مصرفی در تومورهایی که در سلول های کم پهنا و ضخیم (پولکی شکل) ریه ها لباس می گیرند، حتی از این نمونه نیز بیشتر است. این سلول ها به مقادیر بسیار زیادی از قند نیاز دارند تا بتواند سوخت لازم برای رشد خود را تأمین کنند.

قند موردنیاز سلول های بدن فقط از دسرهای خوشمزه خواه نوشیدنی های شکلاتی و شهد که مصرف می کنید، تأمین نمی شود و غذاهایی که روزمره کاربرد می کنید نیز دارای قند هستند. قند در موادغذایی زیر همچنین بود دارد: میوه ها (فروکتوز) سبزیجات (گلوکز) محصولات لبنی (لاکتوز) کربوهیدرات ها مانند نان، پاستا و برنج

با متوقف کردن مصرف این موادغذایی چه اتقافی می افتد؟ آیا موجب یواش شدن روند صعود سرطان می شود یا اصلا رخصت نمی دهد که به سرطان مبتلا شوید؟

تاکنون شواهد چندانی به دست نیامده است که نشان بدهد رژیم غذایی کمتر قند یا اندک کربوهیدرات، ظن ابتلابه سرطان را کاهش می دهد. البته یک استثناء وجود دارد و آن همچنین سرطان مری است. مری مجرایی است که گلو را به معده متصل می کند. اخیرا مطالعه ای نشان داده است که مصرف سپاسگزاری و نوشیدنی های شیرین شده می تواند احتمال ابتلابه سرطان مری را تا ۷۰٪ یا بیشتر افزایش دهد. آیا عامل اصلی، چاقی است؟



بسیاری از متخصصان و مؤسسه ها از جمله انجمن سرطان آمریکا (American Cancer Society) و مؤسسه ملی سرطان (National Cancer Institute) گمان نمی کنند که تشکر موجب ابتلابه عطارد می شود. به گفتهٔ آنها بغرنج اصلی، چاقی است. سلول های چربی، پروتئین های التهابی را آزاد می کنند که آدیپوکین (adipokine) نام دارند. این پروتئین ها می توانند به DNA آسیب برسانند و در نهایت سبب خلق غده شوند. هرچه سلول های چربی بیشتری داشته باشید، استاندارد این پروتئین ها نیز در بدن شما بیشتر خواهد بود. اضافه وزن یا چاقی، شما را در معرض ابتلابه دست کم ۱۳ نوع سرطان، از جمله سرطان سینه، سرطان ریه و عطارد روده ارشد استراحت می دهد. آیا عاصی اصلی، شکر است؟

بعضی از متخصصان عقیده دارند که خود شکر موجب ابتلابه سرطان می شود، نه چاقی ناشی از آن. یکی از این متخصصان، پژوهشگر برجسته در زمینهٔ سرطان، دکتر لوئیس کنتلی (Lewis Cantley)، مدیر مرکز سرطان Meyer درون پزشکی وایل کرنل (Weill Cornell Medicine، واحد تحقیقات پزشکی و مدرسهٔ پزشکی دانشگاه کرنل) در نیویورک است.

کنتلی اعتقاد دارد که بعضی از سرطان ها بوسیله دلیل سطوح بالای انسولین ابداع می شوند. انسولین هورمونی است که معیار قند خون را کنترل می کند. او می گوید که استیناف او مدال می دهد «بالا وجود داشتن سطح انسولین می تواند علت سرطان شود و آنچه سطح انسولین را فراز می برد، شکر است.» دکتر کنتلی بوسیله هیچ وجه شکر کاربرد نمی کند، بمنظور اعتقاد دارد که رابطهٔ میان سپاس و سرطان، واضح و علنی است. چه موادغذایی ای مصرف کنیم؟

حتی اگر فکر می کنید که شکر نمی تواند موجب سرطان شود، باز هم بهتر است که تشکر کمتری کاربرد کنید. پژوهش ها نشان می دهد که حداکثر میزان مصرف روزانهٔ سپاسگزاری درون زنان ۶ قاشق چای خوری و تو مردان نیز ۹ ملاقه چای خوری است. البته بیشتر انسان درون امریکا حدود ۲۲ ملاقه چای خوری در روز شکر مصرف می کنند؛ یعنی کاربرد سپاس آنها درون کشش سال حدود ۵۹ کیلوگرم است. کنتلی می گوید این یعنی بسیاری از انسان آمریکا همیشه سطح انسولین بالایی دارند و این قضیه ریسک ابتلابه عطارد در آنها را بالا می برد.

دکتر Peiying Yang، پژوهشگر عطارد و استادیار در مرکز سرطان ام.دی. اندرسون (M.D. Anderson) در هیوستون تگزاس نیز با این نظر موافق است. او می گوید: «به نظر غلام متجاوز عجیب است که کاهش استفاده شکر سبب کاهش کار بزرگ ابتلابه سرطان نشود. کاملا قانون دان است که مصرف قندهای افزوده شده ای قرین شربت ذرتِ (corn syrup) دارای فروکتوز اوج در نوشیدنی های بدون الکل، چای های شیرین شده، نوشیدنی های ورزشی و موادغذایی فرآوری شده و همچنین شکلات ها، بیسکویت ها، بستنی و غلات صبحانهٔ شیرین شده را محدود کنیم.»

دکتر یانگ در پاسخ به این سئوال که آیا مصرف ثمر ها اشکالی ندارد (برای اینکه بسیاری از علیه ها فروکتوز بالایی دارند) می گوید: «کاربرد میوه ها به عنوان بخشی از رژیم غذایی طبیعی اشکالی ندارد. ولی معیار استفاده ثمر ها باید کمتر از سبزیجات باشد. چنانچه نمونه مصرف وعظ شدهٔ میوه و سبزیجات، ۵ وعده در روز باشد، دست کمتر باید ۳ وعدهٔ آن دربرگیرنده سبزیجات باشد.» مراقب چه مواردی باشیم؟



کنترل و پیگیری طولانی قندی که مصرف می کنید، بسیار دشوار است. در مدت قند در خوراکی هایی بود دارد که هرگز انتظارش را ندارید، خوراکی هایی مانند سوپ، سس سالاد، اکراه بادام زمینی، ماست، سس کچاپ، سوپ جو دوسر فوری، شیر مغزها (مانند شیر بادام) و هات داگ. در بیشتر موارد روی برچسب این خوراکی ها حتی نامی از سپاس (ساکاروز) نیز آورده نمی شود.

بیش از ۶۰ اشتهار برای تشکر و قند افزوده شده وجود دارد. چندی از این نام ها مانند مالتوز، دکستروز و گلوکز به «اوز» ختم می شوند. به طور طاسی باید مراقب موارد تحت همچنین باشید: شهد میوه شربت خواه شیرینی ذرت، برنج و درخت افرا انگبین ملاس (Molasses، عصاره ای غلیظ، تیره و چسبناک و محصولی جانبی داخل سیلان تهیهٔ شکر از چغندرقند یا نیشکر) عصاره یا شهد آگاوه (Agave)

ممکن است که این شیرینی ها سالم تر از ساکاروز بوسیله دیدن برسند، اما همهٔ آنها بخاطر سلول های بدن صرفا سپاس هستند. در دنباله بخوانید: راههای پیشگیری از سرطان چیست؟

مقالات صوتی مجموعه صوتی رژیم و تناسب تنه با نکات ورزشی و تغذیه ای این مجموعه، اندامی متناسب و دوست داشتنی داشته باشید.

17000تومان 14000تومان مشاهده میوه
استعداد اطمینان و استهلاک پایین، یکی از مهم‌ترین عامل‌هایی است که تقریبا تمام افراد، حداقل داخل سودا خودروی خانوادگی درنظر می‌گیرند. نیازی به توضیح و توضیح مشروح نیست؛ اینکه خودرو هنگفت زود ازکارافتاده نشود، یکی از ویژگی‌های ارشد و مثبت درنظر هر خریدار و تولیدکننده خواهد حیات. بسیاری از شرکت‌های اجنبی در مدل‌های جدید خود، کفالت کامل تا سه سال را عرضه می‌کنند؛ ولی باوجود خدمات پس از فروش مناسب، باز هم مراجعه به تعمیرگاه برای مشکلات مهم خودرو درون سال‌های اول مالکیت، تجربه‌ی خوشایندی حلق.

خوشبختانه موضوع استهلاک پایین و اطمینان به عمر بالای خودرو، بیشتر از گذشته در نگاه تولیدکننده مهم شمرده می‌شود. براساس پژوهش‌های دایره JD Power آمریکا، خودروهای مقیاس ۲۰۱۹ در مقایسه با سال گذشته تا ۴ درصد استهلاک پایین‌تری نشان می‌دهند. سال ۲۰۱۸ هم قابلیت اطمینان خودروها نسبت‌به سال ۲۰۱۷ تا ۹ درصد گشایش یافته بود؛ بنابراین با روند صعودی امیدوارکننده‌ای رو‌به‌رو هستیم. کارشناس‌های راه اندازی JD Power در سال‌های اخیر، پژوهش‌های گسترده‌ای درمورد استهلاک و قابلیت اطمینان خودروها انجام داده‌اند. این مرکز معتبر از ۳۲٬۹۵۲ نفر مالک خودروهای استاندارد ۲۰۱۶ در تک مشکل‌های خودرو نظرسنجی کرده است. نظرسنجی JD Power دربرگیرنده ۱۷۷ سؤال درمورد خودرو طی ۱۲ ماه می‌شود؛ پاسخ‌ها جمع‌آوری می‌شود تا اطلاعات مشخصی از استعداد اطمینان و استهلاک خودرو داخل بخش‌های متخصص و پیشرانه، قامت و اتاقک درکنار برگ رفاهی و فناوری‌ها به‌دست بیاید.

مقاله‌ی مرتبط:زیبنده اعتمادترین خودروها درون بازار جهانی

اگر مدل‌های مونتاژ درون را پیاده شدن بگذاریم، بدون شک از دوران استهلاک بالای خودروها عبور کرده‌ایم؛ بعید است که مثلا پس از مغازه گردی کردن یک نمونه جدید خارجی و هنگام رانندگی برای اولین‌بار، خودرو شاق فنی پیدا نرم و حتی بوسیله تعمیرگاه هم نرسد. اما قابلیت اطمینان و استهلاک خودروهای مدرن، در جزئیات معنی روشن می‌کند. خودروهای امروز درون مقایسه با مدل‌های چند دهه پیش استهلاک بسیار پایینی دارند، اما تولیدکننده هنوز غصه با ارائه‌ی بهینه امتحان از فناوری‌هایی شبیه فرامین صوتی و امتیاز صدا، تعویض دنده‌های کند و برق‌رسانی باتری بور دارد.



درون این مقاله، بزرگ‌ترین و پرتقاضاترین کلاس از خودروها را در نظر می‌گیریم و کم‌استهلاک‌ترین مدل‌هایش را شناساندن می‌کنیم. تمام خودروهای شاسی‌بلندو کراس‌اوراین فهرست که براساس داده‌های JD Power از مدل‌های ۲۰۱۶ طبقه‌بندی شده‌اند، در بسرنوشت شوم دچار کردن قابلیت اطمینان و استهلاک پایین، بین ۹ تا ۱۰ امتیاز ( بالاترین امتیاز ۱۰) دریافت کرده‌اند. کارشناس‌های JD Power رمز می‌کنند که خودروهای با استهلاک پایین، با قیمت بهتری غصه در میدان مشت دوم خرید و فروش می‌شوند. پیش از معرفی کم‌‌استهلاک‌ترین خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور ۲۰۱۹، پناد بهترین برندها را آورده‌ایم. JD Power نزدیک به ۳۰ سال است رتبه‌بندی خودروها و تولیدکننده‌ها در نبوغ اطمینان و استهلاک پایین را انجام می‌دهد. رتبه‌بندی برندها براساس تشخیص کلی مدل‌های ۲۰۱۶ هر انبازی انجام شده است.نیکوترین برندهای ۲۰۱۹ در استهلاک پایین خودروهابرندامتیاز بخش فنی و پیشرانهامتیاز جزء اندام و کابینامتیاز بسرنوشت شوم دچار کردن فناوری و گجت‌هاامتیاز کلیلکسوس۱۰۱۰۸۱۰تویوتا۱۰۹۱۰۱۰پورشه۹۱۰۱۰۱۰آئودی۹۱۰۸۹بی‌ام‌و۱۰۹۸۹بیوک۹۹۹۹شورولت۸۱۰۱۰۹هیوندای۸۹۱۰۹اینفینیتی۹۸۹۹کیا۸۹۹۹مرسدس بنز۹۹۷۹مینی۱۰۸۹۹سوبارو۹۸۸۹فولکس واگن۸۹۹۹کرایسلر۷۷۱۰۸فورد۸۸۹۸هوندا۹۸۷۸لینکلن۸۸۸۸مزدا۱۰۶۷۸میتسوبیشی۸۶۹۸نیسان۹۷۹۸آکورا۷۹۶۷کادیلاک۶۹۷۷دوج۶۷۸۷جی ام سی۷۸۸۷جگوار۹۸۵۷جیپ۶۷۹۷رم۷۷۸۷فیات۵۵۶۵لندرور۶۶۵۵ولوو۷۷۵۵آکورا RDX

قیمت محور مقیاس ۲۰۱۶: حدود ۳۷,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۳۹,۰۰۰ دلار

با دگرگونی جدید درون MDX، میزان RDX ابتدایی کراس‌اور کوچک آکورا است. به‌تازگی سراب ثالث RDX با پیشرانه‌ی ۴ ستون توربوشارژ رونمایی شده؛ ولی مدلی که استهلاک و کیفیتش سنجیده شد، از سلاله دوم و فیس‌لیفت ۲۰۱۶ است. مدل ۲۰۱۶ آکورا RDX با پلتفرم قرین هوندا سیویک و CR-V تولید شده است و از پیشرانه‌ی ۶ ستون V شکل ۳.۵ لیتری استفاده می‌کند. این مدل که داخل کلاس کراس‌اورهای لوکس قرار می‌گیرد، با نمره ۹ از JD Power، یکی از کم‌استهلاک‌ترین خودروهای بازار است. آکورا RDX درون پاره ایمنی هم جزو بهترین‌ها طبقه‌بندی می‌شود.بی‌ام‌و X3

ارزش پایه مدل ۲۰۱۶: حدود ۴۰,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۴۲,۰۰۰ دلار

X3 با شعار کراس‌اور لوکس برای طرفداران رانندگی اسپرت بی‌ام‌وتولید شده است. نسل سوم X3 در سال ۲۰۱۸ تولید شد، بنابراین مدل ۲۰۱۶ از نسل دوم X3 است که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ تولید شد. JD Power به کراس‌اور لوکس باواریا ۹ امتیاز داده است؛ ازطرفی، نسل ثالث و نمونه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و X3 هم در بخش بازرسی اولیه‌ی چونی این مرکز، امتیازهای بالایی کسب کرده است. احتمالا درون سال‌های بعد، نسل سوم X3 داخل سیاهه JD Power مشاهده شود.بیوک آنکور

نرخ پایه استاندارد ۲۰۱۶: حدود ۲۵,۰۰۰ دلارقیمت پایه نمونه ۲۰۱۹: حدود ۲۵,۰۰۰ دلار

مدل آمریکایی بیوکآنکور (Encore) درون بین کوچک‌ترین کراس‌اورهای بازار صبر می‌گیرد اما یکی از جادارترین کابین‌ها را در اختیار دارد. مقیاس ۲۰۱۶ بیوک آنکور با ۹ امتیاز JD Power درون مقدر شدن کیفیت پیدایش و استهلاک پایین، در نسل اول فراغت می‌گیرد. اولاد نخست بیوک آنکور درون سال ۲۰۱۲ و نسل دوم داخل سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. میزان ۲۰۱۹ بیوک آنکور عزب درون چین تولید می‌شود.شورولت اکوئیناکس

نرخ پایه مدل ۲۰۱۶: حدود ۲۴,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۵,۰۰۰ دلار

با ۱۰ امتیاز کامل از JD Power، شورولتاکوئیناکس (Equinox) یکی از کراس‌اورهای خوانوادگی با کیفیت ساخت بالا است. معیار ۲۰۱۶ به خاندان دوم شورولت اکوئیناکس میوه سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ مربوط می‌شود. قبیله سوم این کراس‌اور آمریکایی که از سال ۲۰۱۷ تا امروز نمایش شده، در کیفیت‌سنجی اولیه‌ی JD Power، تشخیص ۹ را تصرف کرده است؛ باید دید که در نظرسنجی سال‌های بعد، اکوئیناکس چه امتیازی می‌گیرد.شورولت تراورس

بها پایه معیار ۲۰۱۶: حدود ۳۳,۰۰۰ دلارقیمت پایه استاندارد ۲۰۱۹: حدود ۳۱,۰۰۰ دلار

کراس‌اور ارشد با سه گانه ردیف صندلی شورولت تراورس (Traverse)، یکی از جادارترین و مجهزترین خودروهای بازار جهانی است. امتیاز ۹ استعداد اطمینان این کراس‌اور، بوسیله سلاله اول برمی‎گردد که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ تولید شد. نسل دوم شورولت تراورس از سال ۲۰۱۸ با پیشرانه‌‌های ۴ سیلندر خطی توربوشارژ و V6 ارائه می‌شود.فورد اسکیپ

قیمت محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۲۴,۰۰۰ دلارقیمت محور مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۶,۰۰۰ دلار

کراس‌اور کوچک اسکیپ (Escape) به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای فورد، ۹ امتیاز از JD Power دریافت کرده است. معیار ۲۰۱۶ فورد اسکیپ به دوده سوم تولید سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ برمی‌گردد. سلاله چهارم این کراس‌اور پرفروش به‌تازگی رونمایی شد و قرار است داخل سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ عرضه شود.جی ام سی تِرِین

مقدار پایه نمونه ۲۰۱۶: حدود ۲۵,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۷,۰۰۰ دلار

جی ام سی ترین (GMC Trrain) برقرار متشابه برادر دوقلویش شورولت اکوئیناکس، امتیاز کامل ۱۰ را از JD Power دریافت کرده است. میزان ۲۰۱۶ جی ام سی ترین علیه تبار نخست از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ است که در نسخه‌ی قدرتمند با پیشرانه‌ی ۶ ستون V شکل بی قراری عرضه شد. نسل دوم این کراس‌اور از سال ۲۰۱۸ عزب با پیشرانه‌های ۴ سیلندر توربوشارژ فروخته می‌شود.هوندا CR-V

نرخ محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۲۵,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۶,۰۰۰ دلار

هوندا CR-V یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات خودروساز ژاپنی درون آمریکا است. سرمایه‌گذاری هوندا روی یک کراس‌اور تمام‌عیار مولود داده؛ به‌طوری‌که ۹ امتیاز قابلیت اطمینان JD Power، ادامه‌دهنده‌ی صیت ژاپنی‌ها تو ساخت خودروی همه‌فن‌حریف است. CR-V تا امروز درون پنج اولاد مختلف عرضه شده و مقیاس ۲۰۱۶، دشت نسل چهارم است. نسل پنجم داخل سال ۲۰۱۷ به بازار رسید، بنابراین سال آینده در پژوهش JD Power بررسی خواهد شد.هیوندای سانتافه

نرخ محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۲۵,۰۰۰ دلارقیمت محور نمونه ۲۰۱۹: حدود ۲۶,۰۰۰ دلار

نسخه‌ی بزرگ‌تر هیوندایسانتافه با سه صف صندلی که داخل خاندان چهارم با کد XL همراه شده،‌ ۹ تشخیص از JD Power کیش محزون است. قبیله سوم سانتافه ثمر سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ با پیشرانه‌های ۴ سیلندر و ۶ سیلندر V لباس است؛ داخل قبیله پنجم خبری از پیشرانه‌ی V6 نیست.اینفینیتی QX50

ارج محور نمونه ۲۰۱۶: حدود ۳۶,۰۰۰ دلارقیمت محور مدل ۲۰۱۹: حدود ۳۸,۰۰۰ دلار

نسل اول کراس‌اور کوچک لوکس اینفینیتیQX50 از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ تولید شد. مدل ۲۰۱۶ که در آستانه‌ی رونمایی نسل دوم عرضه شد، از دایره JD Power نمره ۹ را گرفتن کرده است. QX50 با اینکه درون کلاس کراس‌اور جادار قرار نمی‌گیرد، اما تمام مدل‌هایش همیشه به بهترین کیفیت در بخش قوای متخصص و پیشرانه ۶ سیلندر V شکل همراه بوده‌اند. نسل دوم QX50 به‌تازگی با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ عرضه شده است.لکسوس GX و تویوتا لندکروزر پرادو

ارج پایه مدل ۲۰۱۶: حدود ۴۷,۰۰۰ دلار (لکسوس)، حدود ۲۸,۰۰۰ دلار (تویوتا)ارج پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۴۸,۰۰۰ دلار (لکسوس)، حدود ۳۶,۰۰۰ دلار (تویوتا)

یکی از قدیمی‌ترین خودروهای این فهرست، شاسی‌بلند لکسوسGX است که از سال ۲۰۰۹ تا امروز تو سلاله دومش فروخته می‌شود. لکسوس GX که استهلاک کمینه تویوتا را با ویژگی‌های لوکس اختلاط کرده است، با دو پیشرانه‌ی ۶ و ۸ ستون V شکل انتخابی ارزشمند شمرده می‌شود. این مدل ۱۰ نمره طولانی JD Power را به‌خود خاص داده؛ البته GX همان تویوتا پرادو است که درون راسته کشورهای آمریکا و کانادا، با مدال لکسوس عرضه می‌شود. لکسوس GX یا تویوتالندکروزر پرادو، کم‌استهلاک‌ترین و مطمئن‌ترین شاسی‌بلند سایز متوسط بازار است.لکسوس NX

ارزش پایه نمونه ۲۰۱۶: حدود ۳۶,۰۰۰ دلارقیمت محور استاندارد ۲۰۱۹: حدود ۳۷,۰۰۰ دلار

NX کوچک‌ترین کراس‌اور در سبد محصولات باکیفیت لکسوس است که از سال ۲۰۱۵ تا امروز تولید می‌شود. لکسوس NX دقیقا از پلتفرم تویوتا RAV4 اما تو بدنه‌ای با طراحی کاملا متفاوت مصرف می‌کند. JD Power به این مدل ۹ نمره داده است اما در بخش استعداد اطمینان و استهلاک کمینه قوای فنی، نمره تمام ۱۰ به لکسوس NX می‌رسد. پیشرانه‌های بنزینی و هیبرید ۴ سیلندر تویوتا، نقش مهمی در معامله بالای کراس‌اور کوچک لکسوس دارند.لکسوس RX

قیمت محور نمونه ۲۰۱۶: حدود ۴۳,۰۰۰ دلارقیمت محور استاندارد ۲۰۱۹: حدود ۴۵,۰۰۰ دلار

لکسوس به‌عنوان بهترین برند سال ۲۰۱۹ درون استعداد اطمینان، در این فهرست سه گانه نماینده دارد. دودمان چهارم RX اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار رسید و حالا پس از عمر سه‌ساله، نظر مثبت مالکان را جلب کرده است. با ۹ نمره از JD Power، لکسوس RX که در نسخه‌های بنزینی، هیبرید و سه صف صندلی تولید می‌شود، برای سلسله پنجم و سال‌های بعد، آینده‌ی روشنی دارد.کیا اسپورتیج

قیمت محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۱۸,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۵,۰۰۰ دلار

کیادومین و آخرین خودروساز جبر جنوبی در این سیاهه است؛ معیار اسپورتیج با ۹ تشخیص از JD Power، نظر کارشناس‌ها و مالکان را جلب کرده است. مدل بررسی‌شده سلاله چهارم و محصول سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود؛ درواقع قبیله چهارم اسپورتیج، سال ۲۰۱۶ عرضه شد اما تو آمریکا داخل قالب مدل ۲۰۱۷ به میدان رسید. باید دید که نسل جدید کیا اسپورتیج با مدل سازی به‌روزرسانی‌شده و برگ رفاهی بهتر تو این فهرست خواهد بود خواه نه. البته در بررسی اولیه‌ی JD Power، نمره کامل ۱۰ برای این کراس‌اور کوچک برآورده شده است.مرسدس بنز GLE

مقدار محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۵۱,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۵۷,۰۰۰ دلار

کد GLE سال ۲۰۱۵ برای فیس‌لیفت مرسدس بنزM کلاس تفویض شد؛ بنابراین، مرسدس بنز GLE را باید سراب سوم M کلاس قدیمی درنظر بگیریم. GLE که در نسخه‌های کوپه و AMG با پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر  V شکل توربوشارژ عرضه می‌شود، ازنظر مالکان و استیناف JD Power درون مقدر شدن استهلاک پایین ۹ تشخیص می‌گیرد. تبار چهارم این کراس‌اور لوکس آلمانی سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و به‌تازگی به راسته جهانی گویا است.پورشه کاین

مقدار پایه نمونه ۲۰۱۶: حدود ۶۰,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۶۶,۰۰۰ دلار

پورشهبا دو کراس‌اور قدرتمندش تو این سیاهه حضور دارد که شاید برای بسیاری از افراد، تعجب‌برانگیز باشد. تبار دوم کاین، ثمر سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ بوده و در انواع مدل‌های بنزینی و پلاگین هیبرید با جهیز طولانی چرخ محرک عرضه شده است. کاین که یکی از پرفروش‌ترین محصولات پورشه داخل جهان است، از JD Power امتیاز ۹ را می‌گیرد. اولاد سومین پورشه کاین سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، بنابراین برای بررسی این مقیاس درون JD Power باید دو سال دیگر هواخواه ماند.پورشه ماکان

ارج پایه مدل ۲۰۱۶: حدود ۵۴,۰۰۰ دلارقیمت پایه نمونه ۲۰۱۹: حدود ۶۰,۰۰۰ دلار

دومین ثمر پورشه در این فهرست، برادر کوچک‌تر کاین است. ماکان به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروی پورشه، ۹ امتیاز از JD Power گرفتن کرده است. پورشه ماکان از سال ۲۰۱۴ تا امروز داخل یک سلاله و چند به‌روزرسانی با پیشرانه‌های ۴ استوانه و ۶ سیلندر توربوشارژ تولید می‌شود. میدان چین با تقاضای متجاوز از ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه، از مشتری‌های نخست پورشه ماکان است.سوبارو فورستر

مقدار پایه مدل ۲۰۱۶: حدود ۲۴,۰۰۰ دلارقیمت پایه معیار ۲۰۱۹: حدود ۲۶,۰۰۰ دلار

سوباروفورستر با ۹ امتیاز JD Power و داشتن سیستم تمام چرخ محرک به‌صورت استاندارد، یکی از ارزشمندترین کراس‌اور‌های کوچک بازار جهانی محسوب می‌شود. امتیاز داده‌شده به طایفه چهارم محصول سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ مربوط می‌شود؛ سراب پنجم سوبارو فورستر در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۹ رونمایی شد. فورستر با پیشرانه‌ی ۴ ستون خوش ذات سوبارو و قابلیت‌های رانندگی آف‌رود، همچنان نظر مثبت مالکان را جلب می‌کند.تویوتا RAV4

قیمت پایه معیار ۲۰۱۶: حدود ۲۵,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۲۶,۰۰۰ دلار

اصلا جای تعجب حلق که سوم خودروی پرفرش‌ترین جهان در سال ۲۰۱۸ و پرفروش‌ترین خودروی تویوتا تو آمریکا، درون فهرست کم‌استهلاک‌ترین مدل‌ها باشد. JD Power درمجموع امتیاز ۹ و دربخش قوای فنی تشخیص ۱۰ را به تویوتا RAV4 تقدیم کرده است. مدل بررسی‌شده از سلسله چهارم و دشت سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر است. اولاد پنجم RAV4 که به‌تازگی با تراکم از فناوری‌های پناه شبیه ترمز اضطراری خودکار به‌صورت استاندارد عرضه شده است، احتمالا بی آرامی تو فهرست JD Power و هم پرفروش‌ترین‌ خودروهای سال‌های آینده حضور داشته باشد.نیسان فرانتیر

مقدار محور مدل ۲۰۱۶: حدود ۱۸,۰۰۰ دلارقیمت پایه مدل ۲۰۱۹: حدود ۱۹,۰۰۰ دلار

به‌عنوان پایان‌بخش فهرست، یک مدل از بین پیکاپ‌ها اندوه شناساندن می‌کنیم. برخلاف فروش بالای پیکاپ‌های سری F فورد درطول چند دهه‌ی گذشته، اندک استهلاک‌ترین مدل این کلاس با امتیاز ۹، نیسانفرانتیر است. سراب ثالث فرانیتر از سال ۲۰۱۴ تولید می‌شود ولی این مدل داخل بازار آمریکا عرضه نمی‌شود. مدلی که JD Power معاینه کرده، نسل دوم و ثمر سال ۲۰۰۴ تا امروز است. نیسان فرانتیر که قدیمی‌ترین خودروی این فهرست محسوب می‌شود، داخل تمام بخش‌ها به‌خصوص قوای متخصص خوش‌ساخت است؛ البته مالکان آمریکایی در مقدر شدن بدنه و اتاقک مشکلات بیشتری تجربه کرده‌اند و JD Power تشخیص ۶ را به فرانتیر داده‌ که باتوجه به زندگی بالای این پیکاپ ژاپنی و تولید از سال ۲۰۰۴، درک‌کردنی است.بیشتر بخوانید:مدل سفارشی و تیونینگ بی ام و 2002 با پیشرانه V10 معرفی شدعملکرد حیرت‌انگیز جهیز تعلیق E-Active در مرسدس بنز GLSتویوتا؛ خلاق‌ترین خودروساز جهان داخل سال ۲۰۱۸نگاهی بوسیله شاسی بلند مرسدس بنز G500 با غلبه ۸۵۰ اسب‌بخاربی ام و 3.0 CS؛ نمایانگر عهد باشکوه طراحی خودرو
اگرچه سرویس‌های عمومی بخش مبصر و درحال‌رشدی از کسب‌وکار موسیقیرا به‌خود اختصاص داده‌اند، اما براساس گزارش وال استریت ژورنال و بلومبرینگ، سرویس‌های اشتراکی موسیقی گوگل با چنین سرعتی رشد نمی‌کنند.مقاله‌های مرتبط:اسپاتیفای پیشنهاد پادکست بر موسیقی را آزمایش می‌کنداسپاتیفای از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر با صیقل راست اشتراک گذشت

آماروارقام اتحادیه صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا (RIAA) در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که تعداد کاربران سرویس‌های اشتراکی موسیقی در ماه بیش از یک میلیون نفر اضافه می‌یابد؛ این درحالی است براساس گزارش وال استریت ژورنال، منابع مختلف ادعا می‌کنند که آمار کاربران یوتیوبموزیک (YouTube Music) و گوگل‌پلیموزیک (Google Play Music) هنگام چهار ماه اخیر مدلل باقی مانده است. درحالی‌ که اسپاتیفای(Spotify) بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که سرویس‌هایاستریم موسیقی گوگل تنها ۱۵ تا ۱۶ میلیون کاربر دارند.



گوگل به رسانه‌ها گفته است که آمار مشترکان و گزارش‌های مربوط‌به عدم رشد تعداد آن‌ها نادرست هستند. گوگلهمچنین توقع کرده است که از ماه مارس به‌بعد، تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موزیک درمقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ درصد اضافه یافته است. به‌هرحال آمار منتشر شده از لفظ منابع متنوع بازهم شمایل جالبی را ترسیم می‌کنند؛ چرا که گوگل به آرامی درحال تغییر مسیر از گوگل‌پلی موزیک به جانب یوتیوب موزیک است. یک سال پس از مقدمه به‌کار سرویس یوتیوب موزیک، گوگل تنها قابلیت‌هایی متشابه پخش موسیقی از ذهن محلی را به این سرویس تکثیر کرده است و ویژگی cloud locker گوگل‌پلی موزیک را برای فایل‌های موسیقی کابران، در آن قرار نداده است.

درهرصورت، یوتیوب هنوز به‌عنوان راهی است تا افراد یدکی به‌لطف تبلیغات گوگل، به‌صورت رایگان به موسیقی‌ها و موزیک ویدئو‌ها دسترسی داشته باشند. اگرچه یوتیوب تمایل دارد این قسمت قسمت کردن از افراد پول بپردازند ولی همین موضوع نشان می‌دهد که سرویس‌ تعهد پرداخت موسیقی گوگل حتی با تعداد مشترکان کمتر، ظرفیت متفاوت‌تری درمقایسه با سرویس‌های استریم موسیقی اپل، اسپاتیفای و آمازوندارد.بیشتر بخوانید:گوگل و کوالکام کیت توسعه هدفون‌های مهیا بوسیله دستیار صوتی اسیستنت را معرفی کردندجدیدترین آمار نسخه‌های اندروید منتشر شد: تسهیم ۱۰ درصدی اندروید پایمقایسه پیکسل 3a و 3a ایکس ال با رقباهرآنچه گوگل داخل کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۹ خود معرفی کردگوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال با پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال چه تفاوت‌هایی دارند
این شاهراه که بوسیله نعوظ آزمایشی تو استان هسن آلمانگشایش یافت قرار است به زودی داخل سرتاسر این کشور بوسیله بهره‌برداری برسد. شماری از رانندگان کامیون از این روز در یک مسافت ایالت کیلومتری درون بزرگراه A5 آلمان رانندگی در این مسیر را مسابقه می‌کنند.

کامیون‌ها و تریلرهایی که تو این بزرگراه حرکت می‌کنند مجهز به بازوهایی روی سقف هستند که هنگام استفاده پشته آمده به سیم‌های برق بالای جاده وصل می‌شوند. این سیستم درست مانند اتوبوس‌های برقی و تراموا اجرا در بخانه برگشتن می‌کند اما این بدوی بار است که برای خودروهای سنگین بین شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجری این پروژه جاده‌ای که «الیزا» نام دارد باهم اتحاد کردن زیمنس آلمان است. وزارت محیط زیست آلمان همچنین مبلغ ۱۵ میلیون یورو از نگرش بودجه اشتراکی به این طرح ویژه داده است