هتل عطر سیب سرخ

این انبازی امیدوار است که بتواند این خدمات را درون آینده در سراسر آمریکا ارائه دهد.

به گزارش یورونیوز، مسافران می توانند با اپلیکیشن، هلیکوپتر یک سفره را با نرخ ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اجاره کنند و هشت دقیقه ای به فرودگاه جان اف کندی بروند.

اوبر برای پنج روز هفته (بوسیله سوا دو روز آخر هفته) تعداد هشت تا ۱۰ عروج با هلیکوپتر را پیش بینی کرده است. این سفرها تنها عصرها انجام می شود.

مسافران می توانند فوری سوار هلیکوپتر شوند یا حداکثر پنج روز قبل از سیر خویشتن اقدام بوسیله رزرو هلی کوپتر کنند.

مسافران در «اوبر کوپتر» که ظرفیت آن پنج نفر است می توانند یک کیف دستی و یک چمدان کوچک مخصوص کابین را با خود حمل کنند. نگرانی شهردار نیویورک

بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک با توجه بوسیله سقوط مرگبار یک هلیکوپتر درون ماه ژوئن نسبت به خدمات این سرویس ابراز نگرانی کرده است.

یک هلیکوپتر تو تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) با گردون خراشی در نیویورک برخورد کرد که منجر به کاستی آن و کشته شدن خلبان هلیکوپتر شد. این سانحه باعث شد تا پرسش هایی از سوی مسئولان شهر نیویورک درباره ایمنی حمل و نقل فلکی این شهر مطرح شود.

شهردار نیویورک در زمان سقوط هلیکوپتر گفته بود: «فکر می کنم بوسیله یک ممنوعیت سراسری برای پرواز هر نوع هلیکوپتری بر فراز منهتن نیاز داریم. »
  • ۹۸/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی