هتل عطر سیب سرخ

گزارش های جدید مدال می دهد سرعت رشد تعداد مخاطبان آمازون موزیک از اسپاتیفای و اپل، پیشتازان بازار استریم موسیقی، بیشتر است. البته، اسپاتیفای همچنان از دو رقیب خود تعداد کاربران به مراتب بیشتری دارد؛ اما سرویس آمازون موزیک درصورت حفظ همین روانی رشد، می تواند اپل موزیک را تعاقب سر بگذارد.درخت سرو آمازون موزیک در یک سال گذشته رشد زیاد چشمگیری کرده است

روزنامه ی فایننشیال تایمز نتایج تحقیقی را منتشر کرده است که نشان می دهد تعداد کاربران سرویس نامحدود آمازون موزیک در یک سال گذشته، ۷۰ درصد تکثیر یافته است. این رشد تعداد کاربران این سرویس را به ۳۲ میلیون نفر رسانده و آمازون موزیک را به ثالث پلتفرم محبوب استریم موسقی در گیتی دگرگونی کرده است. برای مقایسه، می تواند به آمار رشد ۲۵ درصدی مخاطبان اسپاتیفای اشاره کرد که تعداد کاربران این سرویس را به ۱۰۰ میلیون نفر رسانده است. برازنده ذکر است اپل موزیک حدود ۵۰ میلیون کاربر دارد.

پیش از این، کارشاسان پیش بینی کرده بودند درخت سرو آمازون موزیک داخل سرانجام سال جاری میلادی به تعداد ۳۵ میلیون نفر کاربر برسد. مارک مولیگان، کارشناس مؤسسه ی تحقیقاتی Midia Research است که نتایج تحقیقش را داخل مجله ی فایننشال تایمز منتشر کرده است. وی داخل این باره می گوید:داخل این رقابت، اغلب آمازون را دست کم می گیرند. مردم متشابه سرویس های دیگر به این سرویس توجه نمی کنند؛ اما این سرویس به شدت مؤثر است.

این مؤسسه ی تحقیقاتی دلیل توفیق اخیر آمازون را دردسترس بودن سرویس آن و البته تکنولوژی اسپیکرهای هوشمند Alexa/Echo اطلاع دادن کرده است. این تکنولوژی یکی از فن شناسی های محبوب کاربران آمازون موزیک بوسیله شمار می رود.





محسوس مقایسه ای تعداد کاربران سه گانه پتلفرم استریم موسیقی ارشد 

سرویس استعمال ی نامحدود آمازون موزیک که از اشتراک خانوداگی هم پشتیبانی می کند، تو مقایسه با رقبایش ارزان تر است. آمازون این سرویس را با ۱۰ دلار داخل ماه نمایش می کند؛ در حالی که رقبایش سرو استفاده ی خانوادگی را با ۱۵ دلار در ماه ارائه می کنند. این رقم روی پلتفرم آمازون بخاطر اعضای آمازون پرایم، ۸ دلار است. همچنین، آمازون بخاطر کسانی که می خواهند فقط ازطریق اسپیکر هوشمند Echo موسیقی شنوایی کنند، سرویسی بسیار مفت به قیمت ۴ دلار تو ماه ارائه کرده است.مقاله های مرتبط:آمازون با سرو رایگان استریم موسیقی خود با اپل موزیک و اسپاتیفای رقابت می کندآمازون با سرویس استریم موسیقی جدید خود به ظهر کیفیتی مسحور کننده است

گروه سنی کاربران آمازون موزیک غم از رقبایش اعلی است. درواقع، جوان ترین گروه مخاطبان متعلق به اسپاتیفای است و اپل و آمازون بوسیله ترتیب در رده های مربوط باینده راحتی می گیرند.

استیو بوم، عضو هیئت مدیره ی آمازون و قائم مقام بخش موسیقی این شرکت، با تأیید این پیغام می گوید:ما بخاطر جذب مشتریان رقبایمان نمی جنگیم. برای اینکه صنعت به بیشترین حد بهره وری خود برسد، نمی توانید فقط دنبال کاربران ۱۵ تا ۲۲ ساله باشید.بیشتر بخوانید:آمازون فرایند ترقی ربات الکسا را سرعت می بخشدتصمیم آمازون برای تنخواه گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری با هدف بازآموزی کارکنانشنود مکالمات داخل کمک صوتی گوگل اسیستنتصنعت استریم سلیقه موسیقایی بدنه جامعه را دگرگونی می دهدنسخه ناچیز حجم اسپاتیفای بخاطر اندروید منتشر شد
  • ۹۸/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی