هتل عطر سیب سرخ

همانSGHASGHASGHASGHطورOOOONOOOONOOOONOOOON که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند رایگان،: پولی و مجانی با پرداخت تو دستور کار ای حتما. برایتان پیش آمده است که با نظر اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و اراده داشته باشید که آن را گمارش کنید؛ اما سرزده وارد پولی بودن آن شوید همگی. ما این تجربه را داشته ایم در. این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم البته. نسخه بلدرچین شده اندوه داستان های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب موکد بوسیله گوشی شما وارد کند مقاله.ی مرتبطرفع شاق گوگل پلی درون ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت اما

گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزایش به فهرست اپ های خود، در آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم درواقع،. توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان نمایش می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما افزودن شوند بعدا. می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استفاده کنید با.

زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم اپلیکیشن.

Augustro Music Player اپلیکیشن



پخش موسیقی با طراحی جذاب و رابط کاربری متنوع که استعداد های یدکی همچنین نمایش می بطی ء ازجمله. قابلیت های این اپلیکیشن می توان به ویجت شناور، ویجت صفحه اصلی با اندازه های متنوع، اکولایزر ۵ باندی با ۱۰ الگوی ازپیش تنظیم شده، طبقه بندی مختلف برای آهنگ ها و اشاره... داشت اپلیکیشن.

Cleaner by Augustro یکی



از مسائلی که داخل مایه های هوشمند کاربران با آن روبه رو هستند، فداکار داده های موقت است که باعنوان کش شناخته می شوند این. داده ها هرازگاهی روی هم انباشته می شوندو باعث می شود علاوه بر اشغال حجم، سرعت خاصیت مایه و پردازش ها پایین بیاید بنابراین،. استفاده از اپلیکیشن هایی که فایل های غیر ضروری را پاکسازی می کنند جلال ویژه ای پیدا کرده است این. برنامه علاوه بر امکان پاکسازی دستی، امکان برنامه ریزی همچنین بوسیله کاربر می دهد تا بتواند به رخ خودکار درزمانی که حجم فایل ها به معیار خاصی رسید، آن ها را حذف کند اپلیکیشن.

Ancient Brotherhood 3D LWP تصاویر



پس مبنا ی حی ازجمله ابزاری هستند که امکان ابداع تنوع درون رابط کاربری را حاضر می کنند این. تصاویر که به صورت سه بعدی و سریع الحرکه نقشه کشی می شوند غالبا امکان تبدیل زاویه ی دوربین، تغییر سو روز و شب مطابق با ساعات شبانه روز در موقعیت مکانی کاربر و فداکار شخصی سازی های دیگر را فراهم می کنند مجموعه.

آیکون Annabelle UI مجموعه



ای با متجاوز از ۳۵۰۰ آیکون متنوع که با وضوح ۱۹۲ ۱۹۲×طراحی شدند و جلوه ی بی نظیری تا اینکه تو گوشی هایی که نمایشگر ارشد دارند خلق خواهند کرد این. اپلیکیشن همچنین دسترسی به تصاویر پس ماخذ ی با کیفیت QHD را حاضر می کند برای. استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher مجموعه.

آیکون Color Gloss این



کلکسیون آیکون با الهام از طرح های رنگ روی شیشه طراحی شده است و به بیش از ۲۴۵۰ آیکون مختلف دسترسی می دهد که با وضوح ۱۹۲ ۱۹۲×مدل سازی شدند و جلوه ی بی نظیری حتی در گوشی هایی با نمایشگر بزرگ، خلق خواهند کرد این. اپلیکیشن همچنین دسترسی به تصاویر پس زمینه ی با کیفیت QHD را فراهم می کند برای. استعمال از این مجموعه آیکون باید از لانچری استعمال کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ متشابه Nova Launcher کلکسیون.

آیکون Amons کلکسیون



آیکونی با بیش از ۲۵۰۰ آیکون مختلف که با استفاده از دو رنگ و صراحت ۱۹۲ ۱۹۲×طراحی شدند و جلوه ی بی نظیری حتی در گوشی هایی با نمایشگر بزرگ، ساختن خواهند کرد این. اپلیکیشن همچنین دسترسی بوسیله تصاویر پس شالوده ی با کیفیت QHD را مهیا می درنگ بخاطر. مصرف از این کلکسیون آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher اپلیکیشن.

Manual Camera DSLR: Camera - Professional دوربین



گوشی های هوشمند غالبا فرایند عکاسی را با معاون ادراک مصنوعی موجود در پردازنده نیکوترین سازی می کنند و تنها کار کننده که کاربر باید ادا دهد، گزینش نگرش فوکوس و تغییر نمونه نوردهی است البته. فدایی گوشی های هوشمند در اپلیکیشن دوربین علاوه پهلو امکان عکاسی به قیافه خودکار، امکان انتظام دستی را نیز فراهم می کنند؛ ولی شاید بازهم فداکار ویژگی ها دور از دسترس کاربر صبر گیرند اپلیکیشن. پیش رو با ۵۰۰ هزار کاربر فعال دسترسی کاملی بوسیله کنترل ISO، سرعت شاتر، نوردهی، فوکوس دستی و سایر انفراد های دوربین های عکاسی صنف ای را برای کاربر فراهم می کند نکته. ی جالب توجه درباره ی این اپلیکیشن قدرتمند، حجم متجاوز پایین آن است ازجمله. سایر محدودیت های آن می استعداد به پس انداز ی عکس با فرمت RAW، بایگانی ویدئوهای 4K، اسلوموشن، تایم لپس و اشاره... داشت اپلیکیشن.

Snipback Smart - Voice Recorder Pro HD یک



اپلیکیشن با ابزاری هوشمند برای بایگانی صدا که چندین هزار کاربر فعال دارد این. اپلیکیشن هوشمند بایگانی صوت به شما کمک خواهد کرد در هر زمان که بخواهید، صدای اطراف خویشتن را بایگانی کنید بدین. ترتیب باید اپلیکیشن را در حالت Listening Mode بگذارید و درون زمانی که تمایل داشتید و با لمس گزینه ی Retrieve Audio، اپلیکیشن Snipbacl آخرین صداهایی که شنیده است در قالب یک فایل ذخیره خواهد کرد از. دیگر محدودیت های این دستور کار می استعداد به امکان پرونده مخفیانه ی صدا اشاره داشت که در این حالت با نمایشگر خاموش این فرایند را اجرا می دهد؛ البته توصیه می کنیم پیش از انجام این فرمان حتما از قوانین و هنجار ضبط مخفیانه ی صدا آگاه شوید تا شما را دچار مشکلات قضایی نکند اپلیکیشن.

English for all Pro! یک



اپلیکیشن آموزش کلمه انگلیسی است که می تواند برای آموزش کودکان و بزرگسالان کم قیمت باشد؛ زیرا تو این پروگرام آموزش لغات انگلیسی به وسیله ی تصویر اجرا می شود و کاربر فقط با برگردان آموزش نمی بیند لغات. انگلیسی در این اپلیکیشن به خشکی امدن اساس موضوع های مختلف مرتبه بندی شده اند تا علاوه پهلو آموزش موضوعی، به یاد سپاری و فراخوانی معنی نیز برای کاربر آسان شود و کدگذاری ذهنی نیکوترین زیرفون صورت بگیرد تا. درصورتی که کاربر در موضع های مختلف قرار می گیرد، بتواند اصطلاح ها را به آسانی به خاطر بیاورد از. سویی دیگر، در این اپلیکیشن فدایی آموزش ها بخاطر ایجاد جذابیت به وسیله ی بازی و لغز انجام می شوند؛ بدین تزیین عکسی نمایش داده می شود و کاربر تعبیر ی مربوط بوسیله عکس را با مرتب کردن حروف نامرتب، حدس می زند کلکسیون.

آیکون Flat Pixel Black مجموعه



آیکونی با بیش از ۵۹۰۰ آیکون مختلف است که با وضوح ۱۹۲ ۱۹۲×و تم مشکی بازطراحی شده اند در. این اپلیکیشن نیز دسترسی به زیاد از ۵۰۰ تصویر پس شالوده ی باکیفیت مجهز شده است و کاربر می تواند درصورت نیاز آن ها را دانلود یواش برای. کاربرد از این کلکسیون آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مثل Nova Launcher کلکسیون.

آیکون Flat Pixel White مجموعه



آیکونی دارای زیاد از ۵۹۰۰ آیکون متنوع که با وضوح ۱۹۲ ۱۹۲×و تم سفید بازطراحی شده اند در. این اپلیکیشن همچنین دسترسی بوسیله متجاوز از ۵۰۰ تصویر پس زمینه ی باکیفیت فراهم شده است و کاربر می تواند درصورت حاجت آن ها را دانلود کند بخاطر. استفاده از این کلکسیون آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher اپلیکیشن.

Cartoon Farm 3D Live Wallpaper تصاویر



پس شالوده ی زنده ازجمله ابزاری هستند که امکان ایجاد تنوع در رابط کاربری را فراهم می کنند این. تصاویر که بوسیله رخ سه گانه بعد اینده و متحرک مدل سازی می شوند غالبا امکان تبدیل زاویه ی دوربین، دگرگونی روشنایی روز و شب مطابق با ساعات شب هنگام روز تو موقعیت مکانی کاربر و برخی شخصی سازی های دیگر را فراهم می کنند ورزش.

Loothbox RPG این



بازی جذاب با گرافیک ۸ بیتی، حساسیت نوستالژیک را به کاربر منتقل می کند کاربر. باید کارکتر بازی را هدایت بطی ء و با جمع آوری گنج های مدفون شده در سیاه چاله ها و افزار دعوایی پنهان شده به پدرش کمک کند تا در مقابل دشمنان به پیروزی دست علنی کند و قلمروی خود را حفظ کردن درنگ ازجمله. ویژگی های بازی می توان به ساخت سیاه چاله های پیچ درپیچ خودکار، ترقی ی اقتدار های کارکتر ورزش تا ۴۰ سطح متنوع و رمز ... داشت اپلیکیشن.

Speed View GPS Pro Speed



View GPS Pro یک اپلیکیشن برای پیمانه گیری سرعت، مسافت، زمان و موقعیت مکانی است دیگر. ویژگی رادیکال این اپلیکیشن مجهز کردن امکان بررسی زمان آغاز مسیر، زمان سپری شده، میانگین سرعت و حداکثر سرعت است این. برنامه به خصوص برای افرادی که روزانه بوسیله بازی های هوازی قرین دوچرخه سواری می پردازند، استعمال دارد؛ البته این بدین معنا نیست که درصورت طی مسافت با خودرو یا وسایل نقلیه ی دیگر، توان اندازه گیری سرعت را نداشته باشد کاربر. با اجرای این برنامه تا اینکه اگر مسیری را عاری مایه ی نقلیه طی نرم می تواند تمام اطلاعات مربوط به سرعت و مسافت را داخل این برنامه تجسس کند بازی.

Spelling Pro Premium! این



 اپلیکیشن یک بازی روحی و آموزشی با محوریت املای لغات انگلیسی است طریق. بازی بدین تزیین انجام می شود که لغتی به عرضه درخواهد آمد و کاربر باید آن را به فکر کردن بسپارد و زمانی که آمادگی داشت با کوفتن ضربه روی نمایشگر اطلاع دادن آمادگی یواش تا بلافاصله اسم خاص مکنون شود و ۳ پرسش درباره ی اسم خاص علامت داده شوند کاربر. باید بخاطر کسب تشخیص طولانی پاسخ های صحیح را برای پرسش ها انتخاب کند قضیه. ی زمان نیز تو این بازی اثرگذار است و کاربر می تواند بازی را تو دو حالت انجام دهد حالت. اول متشکل از ۸ جنین با ۱۸۰ دم زمان است و امتیازدهی براساس زمان پاسخگویی برآورد می شود داخل. حالت دوم به نعوظ کلی ۱۲۰ وقت دراختیار کاربر صبر داده می شود و کاربر می تواند هرچند وعده را رد کند تعداد. مراحل وفاق به سرعت عمل او دارد اپلیکیشن.

LoveNeuro Student: Led-Neuroscience App این



 اپلیکیشن آموزشی فرصتی برای دانشجویان ورید شناسی و علوم اعصاب که مفروضات جامع و کاملی از سیستم عصبی انسان فراهم کرده است بخاطر. یکروز مندی طولانی از این اپلیکیشن باید بوسیله زبان انگلیسی مسلط باشید و مفروضات گردآوری شده درون این دستور کار را مطالعه کنید اپلیکیشن.

Password Manager مدیریت



پسوردها امروزه مشکلاتی اضافی برای کاربران به وجود آورده است؛ به خصوص درطی چند سال اخیر که هر کاربری داخل حوزه ی فناوری چندین احصائیه کاربری مختلف در پلتفرم های مختلف دارد از. این رو کاربران خواه باید حافظه ی زورمند داشته باشند و با اتکا به حافظه ی خود و حفظ کردن امنیت اطلاعاتی حساب ها چندین نام کاربری و رمز گذر را بوسیله فکر کردن بسپارند خواه باید بخاطر چندین حساب کاربری از یک نام کاربری و رمز عبور استفاده کنند درهرصورت،. به طور معادل نمی توان گفت که رمزهای عبور فراموش نشوند یا اینکه بتوان از یک فرمت نوشتاری برای تمام پلتفرم ها مصرف کرد بنابراین. مصرف از یواش افزارها و اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور اهمیت رک خواهند کرد این.

اپلیکیشن با ذخیره و رمزنگاری اطلاعات ورودی ازطریق AES 256-از رمزهای شما حراست خواهد کرد نکته. ی اساسی درباره ی این اپلیکیشن عدم اتصال به اینترنت است؛ بنابراین مطمئن باشید که معلومات واردشده در گوشی پس انداز می شوند و در فضای اینترنتی راحتی نخواهند گرفت بازی.

Spelling Gaps PRO دیگر



بازی فکری و آموزشی با تمرکز پهلو املای لغات انگلیسی است که می تواند برای کاربران فارسی زبان جنبه ی آموزشی نیز داشته باشد این. بازی میزان مشقت متفاوتی دارد و کاربر می تواند به ترتیب از مراحل آسان به سخت برود روش. بازی این رویه است که لغتی بوسیله نمایش درخواهد آمد و پس ازآن همان اسم خاص با فدایی مسیر حذف شده مکرر ظاهر می شود و کاربر باید با زمان بندی مناسب، حروف افتاده را اتمام بطی ء تا امتیاز دریافت درنگ اپلیکیشن.

Fem Menstrual Calendar اپلیکیشنی



خصوصی بانوان که کمک می درنگ دوره ی قاعدگی خود را محاسبه کنند و تاحدی روزهایی که احتمال بارداری زیاد یا ناچیز است پیش دماغ کنند همچنین. با معلومات باریک بین تر درباره ی بارداری می نبوغ به راحتی زمان تولد نوزاد را محاسبه کرد مجموعه.

آیکون iLOOK مجموعه



آیکونی با بیش از ۵۰۰۰ آیکون که با وحی از آیکون های پلتفرم اپل طراحی شده اند این. مجموعه همچنان به روزرسانی دریافت می نرم و برتعدادشان افزوده می شود برای. استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher مجموعه.

آیکون Hexaring مجموعه



آیکونی با نقشه کشی شش ضلعی که بسیار از ۵۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می دهد همچنین. ازطریق این دستور کار کاربر به ۳۶ شمایل پس زمینه ی با کیفیت نیز دسترس خواهد داشت بخاطر. استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مثل Nova Launcher مجموعه.

آیکون Fledermaus اپلیکیشن



Fledermaus یک دستور کار بخاطر تغییر در ظاهر گوشی هوشمند است که با ارائه ی گوناگون آیکون ها جلوه ی متنوعی به رابط کاربری گوشی خواهد داد این. برنامه روی لانچرهایی ازجمله Nova، Evie و عمل... می شود بعداز. گمارش اپلیکیشن، زمانی که آن را باز کنید، فهرستی از لانچرها نمایش داده می شود، بعد از بین آن ها لانچر نصب شده روی گوشی خویشتن را گزینش کنید تا آیکون ها روی آن اعمال شوند درصورتی. که در برنامه لانچر مدنظر خود را پیدا نکردید، باید آیکون ها را ازطریق منوی لانچر ایفا کنید این. برنامه بسیار از پنج هزاره آیکون مختلف درخود جای داده است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و تجربه ی جدیدی از کاربری را برای خویشتن رقم بزنید اپلیکیشن.

Signils Manage™ Bluetooth Detect | Card Skimmers اپلیکیشنی



که بوسیله مایه ی آن می قابلیت دستگاه های اسکیمر کارت های اعتباری دستگا (هایی که اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره می کنند را) شناسایی کرد همچنین،. به وسیله ی این اپلیکیشن می توان دستگاه هایی که ازطریق بلوتوث به گوشی همواره شدند را مدیریت کرد یکی. دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن کنترل سرویس های استریم موسیقی نظیر Amazon Music، Google Play، Deezer و است... بدین. نظام که کاربر آهنگ را از سرویس استریم پخش می نرم و می تواند به مایه ی این اپلیکیشن آن را کنترل نرم بازی.

Magnet Balls Match: Three-Physics Puzzle یک



ورزش فکری سرگرم کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ های هم رنگ را هدف فراغت دهد تا آن ها را منفجر کند قاعده. ورزش این است که توپ شلیک شده باید با حداقل دو توپ تیمار رنگ خود برخورد بطی ء تا خرابکاری صورت بگیرد بخاطر. کسب امتیاز بیشتر باید مجاهدت کنید با یک هدف، توپ های بیشتری را مرام فراغت دهید از. فردی های این بازی می قابلیت به پاداش های روزانه، استعمال از شتاب دهنده، سه گانه حالت ورزش مختلف، توپ های خاص با قابلیات های ویژه و رمز… کرد اندوه. اکنون می توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید اپلیکیشن.



Pro Finder Find - My Bluetooth یکی



از مشکلات اساسی مصرف از هندزفری های بی سیم به خصوص ایرپاد اپل، ریسک گم شدن آن ها است این. اپلیکیشن به کاربر امکان می دهد خیر عزب ایرپاد، هدفون و سایر هندزفری های بی سیم؛ بلکه هر گجتی که ازطریق بلوتوث به سایر دستگاه ها متصل می شود را معلوم کند اپلیکیشن. را نصب و انجام کنید، سپس گزینه ی اسکن را بزنید تا دستگاه های اطراف را خیز وجو کند وقتی. داخل بازه ی ۱٫۵ متری استراحت داشته باشید می توانید به راحتی دستگاه بلوتوثی خود را جلوه گر کنید ورزش.

AR AR Gun - AR AR Gun Game



 Library ورزش های واقعیت افزوده هرروز برتعدادشان افزوده می. شود این ورزش با امتزاج دنیای مجازی ورزش و دنیای واقعی تجربه ی جدیدی بخاطر کاربران به همراه خواهد. داشت یک بازی اکشن که در آن باید با متخاصم مبارزه کنید تا جان خود را نجات.

دهید اپلیکیشن Safety Photo



Video این برنامه یک افزار مراقبت از مفروضات شخصی است که امکان مخفی سازی و مدح رمزعبور بخاطر دسترسی به برخی عکس ها و ویدئوها را برای کاربر حاضر می بطی ء تا کاربران بتوانند اطلاعات مخصوص خویشتن را از دسترس سایر افراد بیرون. کنند با استفاده از این دستور کار می توان فایل های عکس و فیلم را مرتبه بندی کرد؛ همچنین اطلاعات موقعیت مکانی و زمانی فایل ها را همچنین برای کاربر نشان داده می شود و کاربر می تواند به دستگاه ی آن اطلاعات، فایل ها را اشکوب بندی. بطی ء سایر ویژگی های این اپلیکیشن، شامل تعریف رمزعبور عددی، اثرانگشت و الگو، نمایش مجاهدت های ناموفق ورود با کمک عکس برداری هنگام واقف کردن رمزعبور اشتباه... و می.

شود اپلیکیشن QR BarCode



Scanner اپلیکیشن QR BarCode Scanner یک برنامه ی تاسیس و اسکن کد های QR. است با معاون این اپلیکیشن می توانید کد های QR شخصی سازی شده با رنگ و تم مدنظر خویشتن. بسازید این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می. نرم برای شهید می قابلیت به UPCE یا Code39 یا EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره. کرد همچنین با کوشا سازی قابلیت مدیریت برخی داده های روشن مثل لینک ها، ایمیل ها، محصولات، آدرس ها، شماره تلفن ها... و قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده. کند به خاطر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ساختن یا اسکن می شوند در تاریخ ی برنامه بوسیله صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می تواند از این ضابطه به آن ها دسترسی داشته.

باشد بازی Sabertooth Multuplayer Survival



Simulator اگر به حیوانات پیش از تاریخ که چندین هزار سال قبل زندگی می کردند تعلق دارید این بازی می تواند بخاطر شما جذاب. باشد این بازی اکشن نگرش مبارزه ی انواع حیوانات وحشی منقرض شده برای بقا. است یکی از ویژگی های مهم ورزش امکان اجرای آن به صورت مولتی پلیر با دوستان است که بر دلربایی بازی خواهد. افزود گرافیک بازی شاید آنچنان که باید مورد توجه صبر نگرفته باشد؛ بنابراین اندکی از جذابیت بازی می. کاهد ازسویی دیگر اما، نکته ی جالب توجه این است که می قابلیت این بازی را روی دستگاه های دارای آیفون با آی او اس ۷ به اوج ارتکاب.

کرد اپلیکیشن: SavingsApp



Checkbook محاسبه ی درآمد و هزینه های روزمره یکی از فعالیت های مهمی است که هرفردی باید برای خویشتن انجام. دهد با پیشرفت فناوری و وجود گوشی های هوشمند، اینک می استعداد با استفاده از اپلیکیشن های تمامیت این فرایند را بوسیله نظام هرچه تمام پر حرارت انجام انصاف و در پایاین ماه گزارش کاملی از درآمد و هزینه ها گرفتن. کرد این اپلیکیشن متجاوز سهل است و با نصب آن می توانید طولانی ریز جزئیات احصائیه های مختلف خود را زیرنظر داشته. باشید قابلیت های این دستور کار شامل تنظیم تبلیغ بخاطر اقساط یا شهود ها، دریافت نمودارهای مختلف و امکان همگام سازی داده ها ازطریق آیکلود... و می.

شود بازی - Trigono Geometric Brain Boiling



Adventure بازی Trigono یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که کاربر تو آن با اشکال مختلف هندسی سروکار دارد و عزب کارگر که باید بکند این است؛ از هر قامت یا خط قرمزی که می بیند دور. شود درواقع، اسم این بازی به سه پهلو رمز دارد که کاربر آن را والا کنترل. دارد متد ورزش زیاد ساده است و در مقدماتی اجرای ورزش به کاربر آموزش داده خواهد. شد این ورزش یک بازی فکری با طراحی مینیمال است که برای هرسلیقه ای می تواند سرگرم کننده.

باشد بازی – Chuggington We are the



Chuggineers ورزش محبوب و سرگرم کننده ای که باید در آن قطارها را در مسیرهای مختلف کنترل و از موانع عبور کنید؛ البته مراقب باشید که امتیازهایی را که در دست خط قرار دارند، ازدست. ندهید این بازی بوسیله رخساره داستانی پیش می رود و می تواند بخاطر کودکان، بیش سرگرم کننده و درعین حال تعاملی. باشد درواقع، در این بازی به چهار حالت مختلف بازی با گرافیک دوست داشتنی سه گانه اتیه دسترسی خواهید. داشت این بازی ۷ فایل ویدئویی نیز درون خود دارد که بخش هایی از انیمیشن تلویزیونی ورزش را عرضه می. دهد برای نصب این بازی، طولانی گوشی های آیفونی که درحال حاضر حیات دارند مشکلی نخواهند داشت؛ در مقابل iOS 8 برای اجرای ورزش بسنده می کند؛ بنابراین تمام کاربران قادر به گمارش آن. هستند ناگفته نماند این بازی همچنان بخش هایی را با پرداخت در برنامه ای دردسترس کاربر صبر می.

دهد ورزش Tile



Rider بازی تک نفره که درون آن یک اتومبیل کوچک مجهز بوسیله تفنگ و گجت آهنربایی را کنترل می. کنید این بازی فکری داخل هر مرحله چندین پازل بوسیله ارائه درمی آورد که باید آن ها را محلول. کنید این بازی شامل ۳۵ جنین ی داستانی است و با بهره مندی از درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی جذابیت خاصی را القا می.

کند اپلیکیشن Photo Power



 Tools یک پروگرام ی طولانی تصحیح عکس با فیلترهای متاخر و دوست داشتنی که بوسیله گفته ی ترقی دهنده عکس های ویرایش شده توسط این برنامه بسیار متفاوت تر از سایر پروگرام های ویرایش عکسی است که تاکنون مصرف کرده. اید ازجمله فردی های شاخص این اپلیکیشن می توان بوسیله بهینه ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ جزیی ها که امتحان ی جدیدی از تصحیح عکس را بخاطر شما بوسیله همراه خواهد.

داشت بازی Night Rider



3D یک بازی اتومبیل رانی داخل محیطی با ریختگی سایبرپانک. است گرافیک بازی با رنگ جزیی های نئونی و موسیقی دهه ۸۰ میلادی اتمسفر جالبی را ایجاد می کند؛ بنابراین برای کیف بیشتر از این بازی بهتر است آن را با هدفون انجام کنید تا از صدای موسیقی های تو بازی لذت. ببرید این بازی تو دو حالت مرحله ای و امتیازی به رخ نامحدود دراختیار کاربر قرار می. گیرد البته ناگفته نماند همچنان قدری از امکانات بازی ازطریق صیقل درون دستور کار ای دردسترس راحتی خواهند.

گرفت اپلیکیشن Convert, Grams, oz, cups



spoons اپلیکیشنی برای دگرگونی وزن های مختلف است که البته، فقط محدود بوسیله مقادیر آشپزی شده. است با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می تواند مقادیر فنجان، قاشق غذاخوری... و را بوسیله گرم یا بالعکس دگرگونی.

یواش اپلیکیشن Watch Notes by



FlickType اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت ها ازطریق اپل واچ. است برای بهره مندی از این اپلیکیشن باید گزینه ی Sync نوت ها درون iCloud را فعال کنید تا نوت های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار. بگیرند علاوه پیاده شدن خلق پیغام جدید یا بهسازی متن مطلب های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه ی روی زمانه هوشمند، امکان انتخاب فام برای نوت ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین طعم جزیی ها گزینش کنید و براساس اولویت کارهای روزانه ی خویشتن را طبقه بندی.

کنید AR اپلیکیشن



AR AR Measure اپلیکیشن AR Measure همان طورکه از عنوانش می نبوغ گمان زد یک دستور کار برای اندازه گیری با استفاده از گوشی و قابلیت. واقعیت افزوده است فقط باید با دوربین گوشی یک بور A بین نقطه ی A و خال ی B مشخص کنید تا این اپلیکیشن، فاصله ی آن را برای. شما اندازه گیری بطی ء می توانید اندازه گیری های ارتکاب شده را ذخیره کنید تا بعدا نیز به آن. ها دسترسی داشته باشید حتی می توان با کمک این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS، از چند آیتم در یک عکس حد گیری و هرکدام.

را جداگانه ذخیره کرد



اپلیکیشن Sticky Notes Widget یک اپلیکیشن کاربردی بخاطر نوشتن یادداشت های روزانه و سیاهه کارهای ضروری است که دسترسی بوسیله ویجت درزمان قفل بودن گوشی آیفون را. نیز مهیا می کند با استعمال از این اپلیکیشن می استعداد سیاهه کارهای یومیه ی خویشتن را روی صفحه ی اصلی فراغت دهید و درزمان قفل بودن گوشی همچنین به. آن دسترسی داشته باشید یکی از عمده ترین فردی های این برنامه امکان بهسازی یادداشت ها تو زمان قفل. بودن صفحه ارائه است برگزینی رنگ، نوع فونت و استایل نوشته ها نیز از دیگر استعداد های این برنامه.

به شمار می



رود بازی Gradient Game یک بازی آرامش مدخل است که در آن کاربر باید با استعمال از سه گانه رنگ واقعی و ترکیب مقادیر کافی از آن ها با یکدیگر، گرادینت رنگ به نمایش درآمده درون کادر بالای. نمایشگر را بازسازی کند کاربر می تواند در دوحالت ترکیب RGB یا HSB این. ورزش را ادا کند محدودیت زمانی در این بازی حیات ندارد تا ماهیت آرامش بخش بودن آن حفظ شود و کاربر با خاطری آسوده و براساس نیاز خود. بازی را ارتکاب دهد علاوه براین، این ورزش می تواند زیاد مناسب طراحان و نقاش های باشد تا به مایه ی آن در.

ترکیب اثر جزیی خبره - شوند اپلیکیشن



Superb IQ Brain Test اپلیکیشنی برای اندازه گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون های علمی و اصولی IQ کاربر را. پیمانه گیری می درنگ آزمون در این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵. دقیقه زمان لازم دارد پس ازآن از تکمیل آزمون رتبه ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی.

به عرضه درخواهد



آمد اپلیکیشن ACDSee Pro اپلیکیشنی همگی لم هماورد برای ثبت. و ویرایش عکس است ازطریق این برنامه کاربر می تواند بوسیله تنظیمات حرفه ای دسترسی داشته باشد و عکس های حرفه ای براساس سلیقه ی خویشتن و عاری دخالت. شعور ساختگی ثبت نرم برای مثال، کاربر به تنظیمات نوردهی،... فوکوس، پرتو. سفید و دسترسی دارد در بخش ویرایش عکس همچنین این اپلیکیشن امکانات زیادی را دراختیار کاربر قرار می دهد تا باتوجه به حساسیت وحال عکس، تأکید پیاده شدن جزئیات آن.

دچار تغییرات قرار بگیرد



بازی Patrol Road Battle بازی هیجانی و فکری که درون آن کاربر باید با کنترل موتور عزا زنی، خلافکارهایی را که تو خیابان های شهر. تردد دارند نابود کند اتومبیل گشت زنی دارای سلاح، نیتروژن و سایر قدرت ها است تا. درمقابل خلافکارها فاتح شود درون این بازی سامان های گشت زنی مختلفی بود دارد که هرکدام غل های خاصی دارند و کاربر می تواند با کسب تشخیص از آن.

ها بهره: مند
  • ۹۹/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی