هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با بود تعظیم پروتکل ها از سوی رهبر انقلاب، رییس جمهوری و حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» رییس انباره قضاییه، بازدید سرزده «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس از بیمارستان معصوم خمینی (ره) و تماس مستقیم با بیماران کرونایی در مقدر شدن آی سی یو این بیمارستان می تواند با توجه بوسیله ربط نزدیک وی با روسای قوای دیگر، تمام تلاش های هفت ماه گذشته در بزرگداشت پروتکل ها را از بین توقیف و امکان ابتلا را تکثیر دهد.

رییس حلقه درون ادامه بازدیدهای موسوم بوسیله میدانی خویشتن به درمانگاه امام خمینی رفت و به کادر درمان آن ها شرط ردیابی مشکلات رحم. تصاویر و فیلم های منتشر شده از این دیدار مشان می دهد که پروتکل های بهداشتی به نعوظ کامل پاسداری نشده و فضا آلوده بوسیله ویروس بوده است.

▫️حضور مسوولان در درمانگاه های کرونایی و در بخش ای سی یو تو حالی که حتی حضور خانواده های بیماران تیمار داخل آن ممنوع است، قطعا خلاف پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد کرونا بوده و ممکن است در صورت ابتلا مسیر اجرای وظایف نمایندگی و زوجیت مجلس را با دشواری هایی بخاطر وی روبرو کند. 

▫️شاید به همین دلیل است که خبرهایی از لغو مجمع سران سه پیل بوسیله دلیل این جنس سهل انگاری ها در فدایی رسانه ها منتشر شده که بوسیله نظر می رسد این نشست بنا به درخواست کمیته تداوی ستاد ملی کرونا و به قصد پیشگیری از عالمگیر ویروس کرونا کنسل شده است.
  • ۹۹/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی