هتل عطر سیب سرخ

بررسی فیلیموباکس

ASGASGASGASGباAROOOONAROOOONAROOOONAROOOON تکثیر استقبال مخاطبان از سرویس های استریم ویدئو خواه همان VoD در کشور، بازیگران حقیقی این پلتفرم نیز درون حال استحکام جای پای خویش هستند. اگر به تامل داشته باشید، از چند سال پیش سرویس های VoD تو کشور آغاز به کار کردند. اولین درخت سرو های VoD سعی می کردند ازطریق همکاری با اپراتورهای اینترنت، محتوای خود را عاری کسر از ترافیک، کاربران به دست آن ها برسانند. حزن زمان با درپیش گرفتن این استراتژی، تولید محتوای تقریبا عام و رها از سازمان صدا و اهنگ که پیش تر بار توزیع آن بر دوش شبکه ی ویدئو خانگی بود، به شفیع ی سرویس های VoD دنباله یافت.

به لطف دسترسی بهتر و سریع العمل نمدار به طیف گسترده ای از محتوای ویدئویی تویی درکنار انواع فیلم ها و سریال های غیرایرانی به صورت دوبله، اضافه روزافزون کاربرد از سرویس های VoD را شاهد هستیم و بوسیله متعاقب همین استقبال، تعداد سرو های ویدئویی همچنین در دو سال اخیر افزودن یافته است؛ به طوری که این روزها علاوه بر فیلیمو و نماوا که سهم بزرگی از بازار را دراختیار دارند، درخت سرو های دیگری نیز درون این حوزه فعالیت می کنند. 

فیلیمو بوسیله عنوان درخت سرو VoD با بیشترین سهم راسته درون کشور، تی وی باکس اختصاصی خود را با نام فیلیموباکس راهی میدان کرده است. تی وی باکس فیلیمو تلاشی برای افزایش سهم بازاری به شمار می آید که با رقیبی چون نماوا تهدید می شود. صباایده بخاطر افزایش سهم بازار خود بوسیله سراغ استراتژی ای باستانی رفته که بسیاری از همدستی ها در سال های اخیر به سراغ آن رفته اند: عرضه ی محصول ابکی افزاری برای افزایش تعداد کاربران سرو. طراحی

ابتدا به سراغ بسته بندی فیلیموباکس می رویم. به لطف طعم جزیی مشکی و طراحی مکعبی، فیلیموباکس یکی از ودیعه بندی های گرامی را بین کالاهای ایرانی دارد که در عین ساده بودن، جذاب همچنین به رویت می رسد. محتویات قوطی ی فیلیموباکس شامل آداپتور صاعقه و کابل HDMI به همراه خود دستگاه فیلیموباکس و ریموت کنترل است که هر دو با رنگ مشکی و لوگو فیلیمو، هویت واقعی خود را به نمایش می گذارند.

فیلیموباکس ظاهر مشابهی با مفرط از اندرویدباکس های دیگر دارد و ازجمله تباین های فاحش معنوی را باید درج لوگو فیلیمو روی دشت نشانی کرد. البته سادگی طراحی معنوی امتیاز مثبتب بخاطر فیلمیوباکس به شمار می جوی و اختلاط آن با نوار LED تعبیه شده بین مقدر شدن های فوقانی و کناری، جلوه ای زیبا و درعین حال متفاوت به فیلیمو باکس بخشیده است. 

نوار LED بخش فوقانی فیلیموباکس را از بخش کناری جدا می نرم که روشن بودن این نوار پس از اتصال به برق، علاوه پهلو آگاه سازی کاربر از وضعیت روشن خواه تسکین بودن دستگاه، جلوه ای زیبا و دلنشین بوسیله فیلیموباکس می بخشد. طیف نوری استفاده شده کاربران آشنا با کنسول پلی استیشن ۴ را یاد این کنسول می اندازد؛ به طوری که حتی رنگ پرتو اطلاع دادن شرایط فیلیموباکس غم مثل پلی استیشن ۴ آبی و نارنجی است، با این مغایرت که رنگ جزیی آبی بوسیله معنای خاموش یا حالت خواب دستگاه و رنگ نارنجی به معنای هویدا و کوشا بودن هستند. البته این طور طرحی را پیش نمدار تو اندرویدباکس های TSCO غصه دیده بودیم.

کنترل فیلیموباکس طراحی ظریفی دارد؛ درحالی که طراحی و اثر جزیی آن بوسیله لطف شباهت بوسیله ساختار خویشتن دستگاه، حس یکپارچگی محصول را دوچندان می نرم. روی ریموت به مگر لوگو و معروفیت فیلیمو، نشان تبدیل حجم صدا یا همان ولوم ( Vol) و تکمه ی تعامل خواه OK، متن دیگری روی آن راحتی نگرفته است. در ابتدا، شاید این موضوع کار با کنترل فیلیموباکس را باطراوت جلوه دهد؛ ولی عزب دقایقی بعد از فقره با ریموت، می توانید تک تک دستورهای کاربردی آن را تشخیص دهید و مانند ریموت تلویزیون، کاربرد از آن را به خوبی یاد بگیرید. 



اندرویدباکس ها اغلب پیمانه ی بسیار کوچک و جمع وجوری دارند؛ ولی همین موضوع تعبیه ی درگاه ها را با اندکی مشکل روبه رو می کند. تو فیلیموباکس، آستان ۷ آستان را شاهد هستیم که در دو دسته ی چهارتایی و سه تایی تو دو سطح وسیله قرار گرفته اند. در پاره پشتی دستگاه، حضور مخصوص آداپتور گوهر تغذیه، همراهی کابل شبکه ی اترنت، محضر HDMI و پورت AV به چشم می خورند. در جانب حق نیز، دو درگاه USB قرار دارد که یکی از آن ها نسخه ی ۳ و دیگری نسخه ی ۲ است. داخل میان دو پورت USB نیز، شکاف کارت ذهن ی میکرو SD حیات دارد. به قیافه خلاصه، می نبوغ چونی ساخت فیلیموباکس را باتوجه به برچسب قیمتی اش مناسب تقویم کرد. وجود پورت های مختلف می تواند رضایت کامل بسیاری از کاربران را جلب نرم. البته یک آستان USB دیگر یا تعبیه ی پورت خروجی صدای اپتیکال که البته در این رده ی پر پشت وجودش محتمل نیست، می توانست مشت کاربران حرفه ای تر را متجاوز ازپیش باز بگذارد.مشخصات متخصص

اندرویدباکس فیلیمو مثل بسیاری از رقبایش، بوسیله شاداب افزاری نه چندان توانمند (البته درمقایسه با گوشی های هوشمند) مهیا است؛ ولی فراموش نکنید این سخت افزار برای پخش محتوای ویدئویی و اجرای اپلیکیشن های پخش فیلم و استریم کاملا مناسب ارزیابی می شود. هنگام کار با فیلیموباکس، هیچ اشکالی در ادا خواه حساسیت نیاز بوسیله سخت افزار قوی تر را احساس نکردیم؛ هرچند مقداری افت سرعت داخل بارگذاری فیلم های وزین به چشم می خورد که البته این تأخیر همیشگی نیست. فیلیموباکس تنها از دو گیگابایت حافظه ی رم DDR4 روزی می برد تا باتوجه بوسیله نسخه ی تمام جهیز عامل اندروید ۸٫۱، از عملکرد خیر چندان پرعضله در بخش چندوظیفگی خبر بدهد.

فیلیموباکس از پردازنده ی چهارهسته ای با هسته های پردازشی ARM Cotex-A53 بهره می برد که با فرکانس دو گیگاهرتز فعالیت می کنند. امروزه، بسیاری از گوشی های هوشمند اقتصادی از پردازنده های مبتنی بر هسته های A53 بهره می برند. اندرویدباکس فیلیمو ۱۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی دراختیار کاربر می گذارد که برای انتصاب اپلیکیشن ها و ذخیره ی محدود فیلم و سریال زیاد مناسب است. درگاه USB و میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی دردسترس هستند تا از این لحاظ، کاربر با محدودیتی مواجه نشود.مشخصات فنیفیلیموباکسپردازندهپردازنده ی چهارهسته ای و ۶۴ بیتی AML S905X2پردازنده ی گرافیکیARM Dvalin MP2حافظه ی رم ۲ گیگابایت DDR4حافظه ی ذخیره سازیحافظه ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتیدرگاه های ارتباطیUSB 3.0 ،USB 2.0 ،HDMI ،Ethernet ،AV ،Micro SDحداکثر رزولوشن تصویرتا روشنی 4K HDRاتصالات بی سیمبلوتوث، وای فایقیمت۹۹۰ هزار تومان

فیلیموباکس امکان پخش ویدئوهایی با صراحت 4K و بها ۶۰ فریم برثانیه و پشتیبانی از HDR را فراهم می سازد که برای افراد فرع مند به تماشای فیلم و سریال با بهترین چونی موجود زیاد مناسب است. ناگفته نماند میکروفونی روی ریموت فیلیموباکس وجود دارد که بوسیله کمک آن می توانید با دستیار صوتی گوگل ارتباط برقرار کنید.

فیلیموباکس را با وجود برندهایی شبیه مینیکس و بی لینک، بوسیله هیچ وجه نمی توان توانمند ترین میزان ی موجود دانست؛ اما باتوجه بوسیله برچسب قیمتی، مشخصات فنی این اندرویدباکس راضی کننده تخمین می شود که می تواند از عهده داری ی پخش گوناگون مختلف محتوای چندرسانه ای به نشانی مواجب ی اصلی خود به خوبی بربیاید. عملکرد

اگر نگاهی به گزینه های موجود در راسته تی وی باکس های اندرویدی بیندازید، بااطلاع تنوع زیاد موجود در این راسته می شوید؛ محصولات متعددی که قابلیت ها و امکانات مختلفی دارند و هریک طیف خاصی از مخاطبان را هدف اندوهناک اند. بخاطر مثال، برخی اندرویدباکس ها حتی دسته ی بازی اختصاصی دارند و ورزش های متنوع اندرویدی را می توانند عمل کنند؛ درحالی که فداکار دیگر مبتنی بر سیستم عامل اندروید تی وی صرفا برای ارائه ی تجربه ای کم ارزش تو تماشای محتوای چندرسانه ای توسعه یافته اند. فیلیموباکس درزمره ی محصولاتی قرار می گیرد که با هدف ایفای نقش به عنوان پخش کننده ی تمام عیار محتوای ویدئویی مصنوع شده است و نمی قابلیت از آن توقع اجرای بازی های روز دنیای اندروید را داشت. 

فیلیموباکس به لطف بهره مندی از نسخه ی کامل اندروید و دسترسی کاملی به فروشگاه Google Play، علاوه به خشکی امدن اپلیکیشن های مخصوص تلویزیون ها، دیگر اپلیکیشن های توسعه یافته بخاطر موبایل همچنین بوسیله صبر روی آن انتصاب و ارتکاب می شود. استفاده از نسخه ی واقعی اندروید بوسیله معنای رفع تمام محدودیت و مشکلات موجود نیست؛ چراکه بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی برای مصرف درون تلویزیون ها بهترین نشده اند و کاربران با مشکلات متعددی در این زمینه مواجه خواهند شد. ازجمله ی این مشکلات ناسازگاری با نسبت شمایل ۱۶:۹ و نبود تجربه ی ارزان و بعضا غیرکاربردی با ریموت کنترل تلویزیون است.

فیلیموباکس تو اجرای اپلیکیشن های ریختگی و رایج اندرویدی عملکرد روانی دارد؛ اما درون اجرای نمونه های سنگین خیس مانند بازی ها، چندان گویا نیست؛ البته این موضوع کاملا درک کردنی است؛ چراکه این دستگاه بخاطر اجرای بازی های اندرویدی باریک نشده است. برای امتحان، Bowmasters را اجرا کردیم که بازی نسبتا سبکی است؛ ولی از همان ابتدا با افت فریم جدی روبه رو شدیم. با وجود بهبود فریم دهی همچنان عملکرد چندان خرسند بسرنوشت شوم دچار کردن نبود. بدین ترتیب، اگر اجرای اپلیکیش های سنگین و چندوظیفگی یا انجام بازی های اندرویدی اولویت اصلی شما در خرید اندرویدباکس است، پیشنهاد می کنیم به دنبال گزینه ی دیگری باشید.

اولین و بنیادی ترین مقرری ی هاب مدیاسنتر، پخش بی نقص انواع محتوای چندرسانه ای است. فیلیموباکس درزمینه ی پخش فرمت های ویدئویی تمامی نیاز ها را به نیکی تأمین خواهد کرد و نقصی واقف آن نیست. این مایه می تواند ویدئو هایی با کدک H.H 264 H.و H 265 را درون فرمت های مختلفی اعم از DAT ،MPEG ،MPG ،TS ،VOB ،ISO ،AVI MP4 ،MOV ،3GP ،FLV ،MKV ،MTS M4V ،WMV و RMB. پخش بطی ء بدین ترتیب، بدون نگرانی درباره ی جنس ویدئو می توانید از پشتیبانی آن. مطمئن باشید در بسرنوشت شوم دچار کردن محتوای صوتی نیز، محصول فیلیمو حرف های اضافی برای گفتن دارد و با پشتیبانی از طیف عریض ای از کدک ها چه گوناگون فشرده شده چه معیار های Lossless-مانند DTS-HD ،True HD ،MP2 ،MP3 ،WMA ،WAV ،OGG ،FLAC ،ALAC ،APE و AAC، نیاز کاربران دراین زمینه را نیز کاملا رفع.

خواهد کرد این تی وی باکس محتوای ویدئویی را به سرعت نمایش می دهد و چنانچه ارتباط قائم اینترنت مقاوم باشد، مشکلی در استریم محتوا پیش. نمی آید درون مراحل آزمایش، دستورهای مختلفی را ازطریق ریموت صادر می کردیم و این دستگاه موفق شد با سرعت نوع دوستی دستورها را پردازش بطی ء و وظایف محول شده را به احسان. انجام دهد همچنین، استریم یمین محتوا از پلتفرم های آنلاین قرین فیلیمو را بدون دشواری و تأخیر.

شاهد بودیم به رخ پیش فرض، چندین پخش کننده در فیلیموباکس وجود دارد که البته پیشنهاد می کنیم حتما VLC Player و Kodi را همچنین برای تکثیر قابلیت های خود دراین شالوده. انتصاب کنید این اپلیکیشن ها از نمونه های توانمند موجود تو دنیای اندروید هستند که طیف عریض ای از محتوای ویدئویی و صوتی را می توانند. ایفا نرم همچنین درون بخش تنظیمات Kodi، کاربران حرفه ای می توانند نیازهای خویشتن اعم از کدگشایی کدک های متنوع ویدئویی و صوتی را به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری.

اعمال کنند برای بررسی عملکرد رسا و بدون مشکل پخش کننده، محتواهای مختلفی پخش شد که فیلیموباکس بدون مشکل فیروز شد آن ها را. اجرا یواش محتواهای پخش شده به شرح:مافوق است ویدئو 4K HDR با نرخ بیت ریت ۵۳ مگابیت بر ثانیه، نرخ اجرای ۲۴ فریم بر ثانیه، کدک-صوتی DTS HD و فضای رنگی BT2020ویدئو 4K HDR با نرخ بیت ریت ۶۳ مگابیت کنار ثانیه، نرخ اجرای ۲۴ فریم بر ثانیه، کدک صوتی Dolby True HD و فضای رنگی BT2020ویدئو 4K HDR با نرخ بیت ریت ۷۲ مگابیت پهلو ثانیه و نرخ اجرای ۶۰ فریم بر ثانیهویدئو 4K با قیمت بیت ریت ۵۲ مگابیت کنار لحظه و نرخ اجرای ۶۰ فریم بر ثانیهویدئو 4K با نرخ بیت ریت ۱۹ مگابیت پهلو لمحه و نرخ اجرای ۲۴ فریم بر ثانیهویدئو Full HD، H.با کدک H 265 و مقدار بیت ریت ۱۱ مگابیت بر لحظه و ارزش اجرای ۳۰ فریم پیاده شدن ثانیهویدئو Full H.HD با کدک H 264 و قیمت بیت ریت ۲ مگابیت بر ثانیه و بها اجرای

۲۴ فریم بر ثانیه یکی از مشکلات پایا کاربران ایرانی با تلویزیون و پخش کننده های محتوای چندرسانه ای، ناسازگاری با تمامی انکودینگ و. فرمت های زیرنویس است اندوه اشتهار کردن فایل کوچکتر نویس با فیلم و تغییر انکودینگ به نمونه ی پشتیبانی شده و نبود آزادی ادا در تغییر ابعاد و جا و ته رنگ مافوق نویس، ازجمله ویژگی های تلویزیون و پخش. کننده های معمولی است این مشکلات بوسیله لطف کاربرد از جهیز عامل اندروید و اپلیکیشن های توانمند پخش کننده ی محتوا، در.

ونتار محلول شده است همان طورکه در بخش یواش اسباب و رابط کاربری گفتیم، میکروفون فیلیموباکس عملکرد متجاوز شادمان کننده ای دارد و عزب با گفتن اشتهار فارسی فیلم دلخواهتان، می توانید آن را درون نتایج. خیز وجو پیدا کنید این انفراد زیاد تند است و برای افرادی گزینه ی جایگزین بسیار مناسبی است که بوسیله تایپ کردن نام فیلم یا گشتن درون بین فهرست بلند آثار فیلیمو.علاقه ی چندانی ندارند نرم

ابزار و رابط کاربری فیلیموباکس/به نسخه ی ۸ ۱ سیستم. عامل اندروید مجهز است نسخه ی ۸ اندروید برای اندروید باکس ها پسند است؛ ولی در نظر داشته باشید برخی از رقبای فیلیموباکس از نسخه ی ۹. اندروید روزی می برند پردازنده ی چهارهسته ای Almogic S905X2 در اجرای سیستم عامل و نرم ابزار های استریم خوش درخشید و لگ یا کُندی خلال گردش درون.

محیط کاربری  مشاهده نشد رابط کاربری فیلیموباکس به گونه ای مدل سازی شده است که پس از اندکی کارکردن و سوگ و گذار، آن را میسر. و کاربرپسند خواهید نظر این رابط کاربری کاملا سهل و درک پذیر است؛ ولی سادگی به هیچ وجه به معنای کریه یا. کاربری ناتوان آن زدودن این اندرویدباکس درون گوهر جذابیت طراحی سخت افزاری، رابط کاربری مدرنی برای مخاطبانش مهیا می کند که تا اینکه با دانش اندک از سیستم عامل اندروید، می توانند نیازهای.

خود را تأمین کنند ورقه ی. پا بر جا دو صف دارد درون صف اول، به سیاهه اپلیکیشن های نصب شده. داخل فیلیموباکس دسترسی دارید این اپلیکیشن ها با شخصی سازی کاربر فهرست خواهند شد و در انتهای این ردیف نیز، می توانید اپلیکیشن های ویترین صفحه ی. اصلی را برگزینی کنید همچنین داخل همین صف ، به Google Play دسترسی دارید تا اپلیکیشن های مدنظر خود را ازطریق. این فروشگاه دانلود کنید صف دوم، ردیفی انحصاری سازی شده. از پلتفرم فیلیمو است بسته بوسیله آخرین ویدئوهای پخش شده در حساب کاربری، این فهرست به. 

روز رسانی خواهد شد اپلیکیشن TV Bro برای جست وجو در اینترنت طراحی شده و تا حد خوبی جواب گوی نیازهای. وب گردی خواهد بود علاوه بر نبض وجوی متنی، می توانید از میکروفن موجود روی کنترل نیز برای جست وجوی موارد.



مدنظر خویشتن نصیب ببرید جزء تنظیمات فیلیموباکس شباهت بسیار زیادی به گوشی های اندرویدی دارد و اگر قبلا با گوشی های اندرویدی حکم کرده باشید، آن را همچنین. کاملا آشنا خواهید یافت یکی از ویژگی های اصلی فیلیموباکس پیاده سازی دستیار صوتی Google Assistant در رابط کاربری آن است تا سهولت بیشتری را برای انجام امور. مختلف فراهم می کند دستیار صوتی و میکروفن این مایه تو بخش نبض وجوی صوتی اپلیکیشن فیلیمو تیمار به. نوع دوستی کار می نرم داخل آزمون های زومیت، به لطف پشتیبانی مناسب از کلمه فارسی، فیلیموباکس به نیکوکاری می تواند مقیاس ی مدنظر خود را صرفا با گفتن معروفیت آن به فارسی نبض وجو بطی ء تا این قابلیت.کاملا کاربردی

ارزیابی شود جمع بندی به فیلیموباکس نمی توان به چشم اندرویدباکسی همگی کاره نگاه کرد و از آن انتظار داشت طولانی قابلیت های گوناگون پرچم دار و گران قیمت مانند اجرای بازی و اپلیکیشن های سنگین اندرویدی را دراختیار شما راحتی دهد؛ اما درزمینه ی پخش محتوای چندرسانه ای و اجرای سرویس های استریم آنلاین مثل فیلیمو، بسیار توانمند است و شاید همین موضوع برای کامل.

مخاطبان فیلیموباکس کافی باشد فیلیموباکس صرف کردن اقتصادی دارد؟! می نبوغ گفت بله باتوجه به اینکه ابدار اسباب استفاده شده درون فیلیمو پاسخ گوی بسیاری از اپلیکیشن های معمولی اندروید است و به همراه خرید فیلیموباکس، گیفت کارت اشتراک یک ساله سرویس فیلیمو را نیز شهود خواهید کرد، برچسب قیمت ۹۹۰ هزار تومانی فیلیموباکس پیشنهاد وسوسه کننده ای به دیدن می رسد و برای کسانی که تلویزیون هوشمند ندارند و نمی خواهند از لپ تاپ خواه گوشی برای استریم آنلاین استفاده کنند، کاملا مناسب.به دید:می رسد بیشتر بخوانید دانگل اندروید TV گوگل با نام سابرینا با قیمت کم قیمت بوسیله بازار عرضه می شوددانگل اندروید TV گوگل با کدنام سابرینا به زودی ارائه می شود؟بررسی اندروید باکس ونتار X3جزئیات جدیدی از دانگل اندروید تی وی گوگل موسوم
  • ۹۹/۰۶/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی