هتل عطر سیب سرخ

اینتل رسما اعلام کرد که با استودیو ورزش سازی کریستال داینامیکس شریک اسکوئر انیکس همکاری کرده است تا جلوه های گرافیکی ورزش موردانتظار Avengers را بهینه سازی کند؛ البته به طور اختصاص بخاطر کسانی که می خواهند ورزش را روی پلتفرم رایانه های شخصی اجرا کنند. این جنس انبازی های تجاری موضوع جدیدی در صنعت بازی نیستند و پیش تر مقیاس ی آن ها را مشاهده کرده ایم. البته این جنس شریک شدن ها عموما برای شریک شدن هایی بسان AMD و انویدیا اتفاق می ا فتد که به صورت تخصصی در مرزوبوم ی کارت گرافیک مشغول بوسیله فعالیت هستند.

اینتل قصد ندارد رقم دقیق قرارداد امضاشده با کریستال داینامیکس را اطلاع دادن بطی ء و فقط می گوید پیمان نامه یادشده ارشد ترین قرارداد گیمینگ کتاب به شمار می آید. به موجب این قرارداد اینتل به دو سال پشتیبانی مداوم از بازی Avengers کفالت دار شده است. 

اینتل شرکت بزرگی است که بوسیله نعوظ اختصاص روی پردازنده های مرکزی (CPU) متمرکز است، خیر پردازنده های گرافیکی (GPU). در نگاه اول، امکان پذیر است تصمیم کریستال داینامیکس بخاطر عقد قرارداد با اینتل بوسیله منظور بهینه سازی گرافیکی نسخه ی PC ورزش Avengers چندان منطقی به رویت نرسد. بااین همه، گفته می شود بهینه سازی های گرافیکی اعمال شده روی بازی Avengers پردازنده ی مرکزی را نیز بنده می درنگ. این یعنی وظایفی که بیشتر مناسب پردازش های تکیه بر CPU هستند، به شکل خاص نیکوترین سازی می شوند؛ ازجمله موتور فیزیک بازی. این رویکرد در بهینه سازی ورزش درنهایت باعث می شود GPU سیستم حجم بیشتری برای دیگر وظایف داشته باشد.

بهینه سازی های نقشه کشی شده ی اینتل را می توان در سه گروه ی مختلف جای عدالت. دسته ی اول، استحکام غلبه تخریب است که باعث می شود جلوه های بصری بازی هنگام آسیب کوفتن به دشمنان جذاب تر به دیدن برسد. به لطف سیستم جدیدی که داخل بازی عمل شده، مواردی شبیه لقمه الماس ها و صفحات فلزی و ویرانه هایی که کاربران امکان پذیر است داخل چیز پهن های مبارزه ورزش ایجاد کنند، بوسیله عنوان اشیاء فیزیکی تولید خواهند شد. این موضوع باعث می شود اشیاء یادشده موقع مبارزه ها در محیط بازی بوسیله شکلی واقع گرایانه پخش شوند و امکان تعامل گیمر و دشمنان با آن ها وجود داشته باشد.



اینتل و کریستال داینامیکس می گویند ویرانه هایی که در ورزش Avengers ابداع می شوند، واقع گرایانه هستند و همین ویرانه های واقع گرایانه راحتی است درون رایانه هایی با سخت افزار بیش قوی بخاطر مدت بیشتری در هوا باقی بمانند. در همین زمینه، آسیب هایی تقویت می شوند که کاربر ازطریق حملات Heroic در تو بازی اعمال می کند. این موضوع جهت انهدام بیشتر انفجارهای ایجاد شده می شود. این انفجارها و امواج خاربن که جزو قابلیت های شخصیت های ورزش هستند، با ویران های پیش تر ایجادشده همچنین تلاقی می کنند.

اینتل می گوید با مشارکت کریستال داینامیکس توانسته است آب را درون داخل بازی دقیقا شبیه سازی کند. بدین ترتیب، درون محیط بازی Avengers آب عملکردی شبیه بوسیله دنیای واقعی خواهد داشت و بوسیله اشیای محتلفی که درون آن می افتند، نفوذ نشان خواهد عدل. براساس گفته های کریستال داینامیکس، همین بهبودها تو ورزش هستند که باعث می شوند بهینه سازی ورزش ها بخاطر پردازنده های مرکزی نیز اهمیت زیادی داشته باشد.

کریستال داینامیکس می گوید با اتکا بر تجهیزات و دانش مهندسانش تلاش کرده ورزش را تاحدممکن برای پردازنده های گرافیکی نیکوترین سازی کند و جلوه های بصری اضافی درون آن بگنجاند؛ بااین حال، افزایش کردن جلوه هایی دیگر نظیر شبیه سازی آب بوسیله درون دنیای بازی درنهایت می توانست جنبه های دیگر ورزش را محدود درنگ که خوشبختانه با بهینه سازی ویژه ی Avengers برای پردازنده ی مرکزی، این مشکل برطرف شده است. 

نیکوترین سازی های اینتل برای دستگاه های مجهز به CPU چهار یا هشت یا دَه هسته ی پردازشی اعمال و انواع تنظیمات گرافیکی یعنی Low و Medium و High را شامل می شوند. هریک از این حالت های گرافیکی بخاطر گوناگون یادشده از پردازنده ها بهینه سازی شده اند. این موضوع بدین ذهنی است که حتی اگر رایانه ای میان رده داشته باشید، بهینه سازی های مذکور برای شما اعمال می شود. این بهینه سازی ها را اینتل طراحی کرده است؛ اما تمامی کاربران رایانه های انحصاری امکان بهره مندی از آن ها را دارند و این موضوع صرفا بوسیله دارندگان پردازنده های اینتل محدود نمی شو د. 

همکاری تجاری بین اینتل و کریستال داینامیکس بعد از انتشار رسمی بازی هم دنباله می یابد و اینتل وعده داده است تا دو سال آینده از بازی Avengers پشتیبانی کند. کریستال داینامیکس می گوید بهینه سازی های خاص ی اینتل را به موتور ورزش سازی Foundation Engine اماله کرده است؛ بنابراین، گمان دارد در آینده ورزش های دیگری با بهترین سازی های اینتل نظیر شبیه سازی آب را شاهد باشیم.

قرارداد بین اینتل و کریستال داینامیکس در حالی امضا شده که اینتل سرود دارد به زودی خراش های سری تایگر لیک را با پردازنده ی گرافیکی کمیسیون جدید Xe LP رونمایی کنند. اینتل اراده دارد جدی تیز در صنعت پردازنده های گرافیکی فعالیت یواش. تو همین زمینه، آویشن آبی قصد دارد سال آینده کارت گرافیک مجزایی با نام Xe-HPG عرضه نرم که از رهگیری نور و حافظه ی GDDR6 پشتیبانی می بطی ء. بیشتر بخوانید:نبوغ Backwards Compatibility پلی استیشن 5 از بازی های پلی استیشن 1، 2 و 3 پشتیبانی نمی کندنسخه PC ورزش فورتنایت به قابلیت رهگیری پرتو مجهز می شوداحتمال انتشار خدای فساد و چند ورزش انحصاری دیگر PS4 بخاطر کامپیوترسونی پلتفرم پلی استیشن VR را پیشرفته تیز می کندجزئیات فیچر لول ۲ـ۱۲ دایرکت ایکس مایکروسافت اعلام شد
  • ۹۹/۰۶/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی