هتل عطر سیب سرخ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با رمز به تشکیل کنفرانس این کانون با حضوربیژن زنگنه وزیر نفت گفت: دستور پا بر جا این جلسه بررسی معامله نفت باجناق از امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه بود. کمیسیون برنامه و بودجه از مقدمه با این موضوع به شدت مخالف بود و روز گذشته بوسیله وزیران محترم نفت و صرفه جویی و دارایی اخبار شد که باید متوقف شود و داخل جلسه غیر نمایان هم دلائل غیر قانونی بودن آن بیان شد و  در این نشست نیز نمایندگان تغار شدید خود را اخبار کردند.

وی افزود: با این رویکرد فروش نفت باجناق تا بررسی و ارائه اسناد و مبانی قانونی آن راکد شد و مجلس روز سه شنبه ساعت ۸ صبح با جناب مسئولین دولتی و نظارتی تشکیل نشست خواهد داد.

پاسبان مردم همدان در حلقه با بیان اینکه براساس ضابطه بودجه ۱۳۹۹ دولت نمی تواند، نفت را به قیافه سلف به فروش برساند، گفت: اعلام فروش ۵۰۰ هزار بشکه نفت از سوی قضا و قدر مغایر با قوانین است. نامه ۱۵۹ نماینده بوسیله قالیباف درباره ساز و فرمان شورای عالی اقتصادی اوراق باجناق نفتی چه تاثیری کنار شاخص بورس دارد؟
  • ۹۹/۰۵/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی