هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبر ورزشی ،علیرضا فغانی مدت زیادی است به کشوراسترالیا مهاجرت کرده و در مسابقات تویی این سرزمین قضاوت می یواش اما در طولانی این مدت شهرت او در سواد بین المللی داوران ایران بوده و زیر درفش ایران به داوری بازی های برون مرزی می پردازد. حالا چند روزی است شایعاتی درباره حذف نام فغانی از لیست بین المللی داوران ایران بوسیله گوش می رسد. در این باره گفته می شود فدایی داوران نسبت بوسیله اینکه فغانی نفر نخست لیست بین المللی است موقعیت گرفتند و خواهان حذف نامش شدند. البته صفیری رییس کمیته داوران در گفت وگویی این قضیه را رد کرد. درباره شایعاتی که در تک شما شنیده می شود چه عملی دارید

غلام مقابل توافقی که از قبل با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم در مسابقات برون مرزی با نام ایران حضور روشن می کنم و این مسئله تو گذشته همچنین اتحاد افتاده است.

از شایعه قهر موعود بنیادی فر بوسیله خاطر وجود شهرت شما تو لیست بین المللی عددی دارید؟
تماس غلام با همه داوران چه زمانی که در ایران بودم و چه الان که خارج از ملک هستم خوب بوده و هست. تا جایی که می دانم جبری از سوی موعود بنیادی فر در کار نبوده و می دانستم که مصدومیت باعث شده تا چند هفته قضاوت نکند. لطفا تو این باره بیشتر توضیح بدهید.

بحث حضور من در لیست بین المللی ایران موضوع جدیدی نیست. از طرف دیگر غلام هر زمان احساس کنم داور دیگری از ایران می تواند شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد، بدون هیچگاه حرفی کنار می کشم و فضا را بخاطر جوانان باز می کنم. این را قبلا تیمار گفتم ولی واقعیت این است که تو شرایط کنونی داور دیگری از ایران طالع قضاوت درون جام جهانی را ندارد.

اگر شهرت شما از سواد بین المللی ایران شیار بخورد باید فغانی را در سواد داوران استرالیایی ببینیم؟
هر زمان این اتحاد بیفتد درباره اش فکر کرده و تصمیم می گیرم. فعلا که فدراسیون چیزی به من اعلام نکرده است. اگر نخواهند داخل لیست ایران باشم، درباره اش گفتگو می کنم و تصمیم جدیدی می گیرم. جنجال دوباره به خشکی امدن شیوه مهاجرت فغانی
  • ۹۹/۰۵/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی