هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، احمد نادری بدنه کانون آموزش و تحقیقات کمیسیون شورای اسلامی درباره این مناظره که اکثریت اعضای محفل برابر برگزاری آزمون کنکور سراسری در شرایط فعلی هستند، اشعار داشت: من به نشانی جثه کمیسیون آموزش مجلس این طور چیزی را تکذیب می کنم. اتفاقاً تعداد مخالفین برگزاری آزمون کنکور داخل نشست عصر امروز این کمیسیون که وزرای بهداشت، ورزش، علوم و رئیس سازمان سنجش حضور داشتند بیشتر بودند.

وی افزود: تعداد مخالفین برگزاری کنکور تو موعد مقرر بیشتر از موافقین بودند.

هیکل جماعت آموزش مجلس تصریح کرد: نتیجه جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش با موضوع آزمون سراسری کنکور آن بود که نشست دیگری داخل آینده نزدیک که ممکن است فردا خواه پس فردا باشد برگزار شود که درون این جلسه وزرای بهداشت و علوم مجهز شده و از کمیسیون آموزش کمیسیون من و تعداد دیگری از همکارانم حضور خواهند داشت و مباحثه را بوسیله عارض مفصل تازگی پیگیری کنیم.

نادری خاطرنشان کرد: در میتینگ عصر امروز محفل آموزش آنچه واضح بود اختلاف نظر قطعی وزیر بهداشت با وزیر علوم درباره برگزاری کنکور بود. چرا که وزیر علوم و رئیس موسسه عبرت پافشاری شدیدی بر برگزاری آزمون کنکور در موعد مقرر داشتند ولی وزیر بهداشت تغار خویشتن را به روشنی در این باره مطرح کرد و گفت من حجت شرعی و قطعی در این باره ندارم چرا که برای برگزاری آزمون کنکور داخل موعد مقرر باید بررسی های بیشتری قیافه گیرد و روشن شود وزارت علوم اصلاً توانایی برگزاری آزمون کنکور که بیش از یک میلیون داوخواه با تکریم پروتکل های بهداشتی را دارد؟

وی گفت: بنده امروز اسناد و مواردی را تو پنج سد تو کمیسیون آموزش مجلس مبنی پهلو اینکه در آزمون دکتری پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است را مطرح کردم.

عضو مجلس آموزش مجلس اشعار داشت: وزیر بهداشت در این نشست به صراحت منتظر راستی آزمایی اقدامات وزارت علوم و راه اندازی سنجش داخل مورد بزرگداشت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری آزمون کنکور شد. چرا که وی متقی است ابلاغ بخشنامه رعایت پروتکل های بهداشتی با اجرای این پروتکل ها متفاوت است و به دیدن می رسد تباین نظری بین وزرای بهداشت و علوم درباره برگزاری کنکور وجود دارد.

نادری گفت: بوسیله نظر می رسد خطی که رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا قفا می کند مبنی براینکه آزمون کنکور سراسری باید برگزار شود و آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور هم آن را به وضع دیگری که باید کنکور برگزار شود فشاری است که کنار وزارت بهداشت و علوم ملتفت می شود ولی آقای نمکی در حال مقابله با این فشار هستند.

وی بر همین شالوده تأکید کرد: این شیار باید در مجتمع شورای اسلامی پیگیری شود و در نهایت نیکوترین تصمیم مبنی براینکه جان داوطلبین و شهروندان و فرزندان این ملک باید حفظ شود را بگیریم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تقریر داشت: در نشست عصر امروز این کمیسیون تأکید کردم خط قرمز غلام و مخالفین برگزاری کنکور در موعد مقرر حفظ کردن جان شهروندان و موکلانم است و از حق آنها کوتاه نخواهیم آمد و به صراحت خطاب به وزرای بهداشت و علوم گفتم حتی یک دانش آموز یا دانشجو تیمار به ویروس کرونا مبتلا شود شرعاً مسئولیت آن بر گردن آنها است ضمن اینکه باید داخل این دنیا هم پاسخگو باشند.

پلیس تهران درون حلقه موضع قالیباف درباره برگزاری کنکور اینگونه تشریح کرد که این موضع از مقام و جایگاه ریاست محفل پیش روی شده که باید بررسی جامعی در حلقه های آموزش و بهداشت صورت گیرد؛ مهتر کمیسیون بهداشت بوسیله روشنی اعلام کرد مخالف برگزاری آزمون کنکور سراسری داخل موعد مقرر است و تا اینکه نامه ای را بوسیله رئیس جمهور نوشته است.

وی درباره دید رئیس باشگاه آموزش تیمار گفت: نظر اعضای این مجتمع درباره برگزاری کنکور تو موعد مقرر متفاوت است و فعلاً جمع بندی مشخصی در این کمیسیون حیات ندارد.  ولی طبق نظر رئیس مجلس باید بررسی جامعی درون این باره صورت گیرد و جماعت های تخصصی کمیسیون باید از ابعاد مختلف و تخصصی نسبت به کنکور جمع بندی نهایی شان را اخبار کنند.

اندام باشگاه آموزش جماعت تصریح کرد: نظر بازپسین مهتر کمیسیون به خشکی امدن نظر کمیسیون های تخصصی ارجحیت دارد.
  • ۹۹/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی