هتل عطر سیب سرخ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهدی خواجه وند درباره پایان مهلت مجلس پرسپولیس بخاطر پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و احتمال محرومیت این باشگاه از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی اقرار داشت: درباره این وقوف تا حدی اغراق شده است. ملت دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این جنگ پاسخ داده و به  دادگاه CAS تعرض کردیم. این محکمه سیلان شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می کنی، باید ضمائم خود را بی قراری ارسال کنید.

وی افزود: پس از انجام شدن این سیلان فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این شرایط باشگاه با خطری مواجه نیست و حالا درون زمانی که آقایان می گویند نیستیم که با اتمام فرصت محروم شویم.  

معاون حقوقی جماعت پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت مجلس دنبال مباحثه و مصالحه با برانکو است و صرف نظر از حاصل دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS  هم مدیریت می شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و نیکوترین لباس انجام می شود.

خواجه وند درباره دلیل نشر چنین خبرهایی گفت: باید عاری تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش های نیمه موثق من و کانون را تحت فشار قرار می دهد، خود ضبط تحت فشارم نمی گذارد. باور کنید اینگونه اخبار وضعیت را برای ما سخت و تصمیم گیری را بغرنج می بطی ء. فداکار ها هم می گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.

وی افزود: بارها گفته ام باشگاه پرسپولیس ۶ ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را بی قراری نداشت ولی اینک امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به نیکوترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه اغتشاش و اینکه رای ثمر ما صادر شود مناظره دیگری است. من شرایط مدیریت مجتمع را هم در نظر می گیرم ولی اگر امر به اینجا نمی رسید، ۶ ماه قبل پرسپولیس با بینوایی مواجه می شد.

معاون حقوقی محفل پرسپولیس درباره زمان خریدن پرسپولیس بخاطر پرداخت پول برانکو تشریح داد: این موضوع یک مناقشه است. موضوع مورد مطالبه برانکو درون شروع یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو بود اما اکنون با دفاعیات قیافه گرفته یک میلیون و ۵۰ هزار یورو است.  

خواجه وند افزود: حتما جریان هایی که موجب نشر اینگونه اطلاع دادن هستند رصد می شود. بارها به شوخی گفته ام خود وکیل طرف دعوای من  به دفاعی که دوستان ما داخل داخل ایران انجام می دهند نمی رسد. یعنی وقتی دوستان ضبط گشوده را باریک بینی کرده و آن را طرح می کنند، خودم می مانم و وکیل طرف دعوای من از همین محاجه ها محصول حلقه استفاده می کند.

وی امتداد قسط: این نگاه به دعواهای مطروحه دشت تیم های ایرانی، ملی و صنف ای نیست. همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران خلق نگرانی و استرس می کند. اعتراض ضایع پرسپولیس است و فیفا اندوه پس از طرح اعتراض می گوید کپی فلان سند را هم بفرست. جوابیه وکیل برانکو بوسیله ادعای رسول کنف | محرومیت قطعی در گرایش پرسپولیس
  • ۹۹/۰۴/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی