هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، پلیس اخبار کرده ضبط یافتن دلایل اجل پارک وون-سون باز شده ولی احتمال قتل شهردار سئول منتفی است. درون نامه ای که شهردار سئول پیش از بیرون رفتن از بناء (به ترانه خودکشی) نوشته چنین آمده است: «از همگی بهانه می خواهم و از تمام کسانی که در زندگی با من بودند سپاسگزارم. از خانواده ام شرمنده ام که فقط پهلو رنج آنها افزودم. مرا بسوزانید و خاکسترم را روی خاک بابا و مادرم بپاشید. همگی خداحافظ.»

جنازه شهردار ۶۴ ساله سئول هفت ساعت پس از آن نمودار شد که دخترش ماجرای گم شدن او را به نماینده خبر داده بود. آقای پارک ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه به وقت محلی از ساختمان خارج شد و کنار زمینه آنچه در پیغام او پیداست، با مرام کشتن خودش بیرون رفته وجود. جنازه شهردار پایتخت به درمانگاه دانشگاه ملی سئول منتقل شد و صدها سیاستمدار تا عصر روز جمعه تو رسوم او شرکت کردند. مرگ آقای پارک دو روز پس از آن رخ داد که یکی از راقم هایش در شهرداری سئول نزد پلیس رفت و از ماجرای آزار جنسی در سه سال اخیر پرده برداشت. شهردار سئول در آخرین مجله خود از همه خواسته است او را ببخشند

پلیس خانواده پارک از مردم خواست تا عادی شدن وضعیت به سررشته ها دامن نزنند. خبرهای مربوط به آزار جنسی زنان در حالی فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی شهر ۱۰ میلیون نفری سئول را درنوردیده که آقای پارک خودش از حامیان جنبش حقوق زنان وجود اما خودکشی او درون آستانه پخش تلویزیونی گزارش اعتراف زنان آزاردیده باعث می شود تردیدها درباره مصونیت اخلاقی شهردار فقید افزایش یابد. بسیاری از مردم سئول با بهت و ناباوری مسئله های خبری را دنبال می کنند و از خودکشی شهردار خود سرخورده شده اند.

با کشته شدن شهردار، جانشین او تا آوریل ۲۰۲۱ زمام امور را داخل مشت خواهد گرفت و شهرداری سئول دستور کار تجلیل او را در یک عادات پنج روزه گرفتن برگزار خواهد کرد؛ دو روز تمام زیرفون از هر مراسم قرین دیگر. پاسبان اعلام کرده است تمام زنانی که نسبت بوسیله شهردار پیشین سئول شکایت دارند و او را مستنطق می دانند، تحت حفاظت استراحت می گیرند و دسته های فمینیستی گفته اند حتی اجل غصه باعث نمی شود از پیگیری پرونده جنگ اخلاقی آقای پارک تا روشن شدن واقعیت دست بردارند.
  • ۹۹/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی