هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمد سفینه آرای در تک آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در چند روز اخیر شاهد لرز شدید قیمت ارز بودیم، بوسیله طوری که داخل مدت ۱۰ روز، مقدار ارز ۱۰ درصد افزودن یافته است. البته به همین میزان نیز به خشکی امدن قیمت سکه و طلا افزوده شده است. باید توجه داشت که نرخ انس جهانی بی آرامی بر این نما تاثیرگذار بوده است اما دلیل اصلی رشد نرخ ها افزایش بی سابقه نرخ ارز است که مقدار ها را به ارقام بی سابقه ای رسانده که تصور آن تو ماه های اخیر مشکل بود.

وی افزود: داخل حال حاضر به دلیل افزایش قیمت، نمایش و تقاضا متعادل است. یعنی بین خریداران و فروشندگان تعادل ایجاد شده و این باعث شده حباب قیمت به زیر ۲۰۰ هزاره تومان برسد.

این کارشناس رسمی بازار با اشاره به آخرین ارزش انواع مسکوک و طلا گفت: در حال مجهز قیمت هر قطعه سکه طرح متاخر ۸ میلیون و ۶۵۰ هزاره تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۵۰ هزار تومانی داشته است. نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۰۰ هزاره تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، یک چهارم مسکوک یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

بوسیله گفته وی هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۶۵۵ هزاره تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۴۳ هزار تومان می باشد. رکوردهای بی سابقه سکه و دلار | دلار بوسیله ۲۰ هزار تومان نزدیک شد | سکه ۸ میلیون تومان را رد کرد | فهرست جدیدترین قیمت ها
  • ۹۹/۰۴/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی