هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، این جت جنگنده اف۱۵ از بزرگ ترین گیرایی فلکی آمریکا در خاک انگلستان برای یک تمرین نظامی به هوا برخاسته بود که روزگار ۹:۴۰ بوسیله وقت محلی به دلایل نامعلوم در آب های ساحلی نزدیک یورکشایر سقوط کرد. نیروهای امداد ساحلی و بالگردها بلافاصله لفظ محل کاستی رفتند و موفق شدند چند ساعت سپس جنازه خلبان را بیابند.

فرماندهی نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد هویت خلبان جنگنده اف۱۵ تا پیش از مسبوق شدن خانواده او منتشر نمی شود. پایگاه هوایی لیکن هیث که از ۱۹۶۰ در انگلیس فعال است، بیش از ۴۵۰۰ اندام نظامی دارد و خلبان کشته شده از اعضای اسکادران جنگنده ۴۹۳ بود. هواپیمایی که سقوط کرد، از نوع بویینگ دو موتوری تک سرنشین بود؛ جنگنده هایی که از ۱۹۷۹ درون نیروی هوایی آمریکا حضور فعال دارند.

این سومین کاستی جنگنده های آمریکایی درون شش سال اخیر درون شان هوایی لیکن هیث انگلیس بود. درون اکتبر ۲۰۱۴ یک فروند جت جنگنده اف۱۵ در زمین های محدوده لینکلن شایر سقوط کرد و خلبان توانست پیش از تلاقی جت با زمین خارج بپرد. سفت یک سال پس ازآن در اکتبر ۲۰۱۵ خلبان ۳۴ ساله هواپیما هورنت در هبوط در مزرعه ای نزدیک لیکن هیث جان خویشتن را از مشت داد.
  • ۹۹/۰۳/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی