هتل عطر سیب سرخ

AHPGHAROOOON و مایکروسافت از جدیدترین هدست واقعیت مجازی از قوم ی Reverb رونمایی کردند که خراج همکاری آن ها در حوزه های واقعیت ترکیبی است. هدست واقعیت مجازی Reverb G2 با مقدار ۵۹۹ دلار به بازار ارائه خواهد شد و شرکت های سازنده، آن را مجهز به بالاترین رزولوشن در بازار می دانند. مشتریان در ایالات متحده حالا می توانند این هدست را پیش بیع کنند. این هدست ازلحاظ میدان دیدن و رزولوشن تفاوتی با نسل سابق ندارد، ولی دوربین های ردگیری بیشتر، کنترلر جدید، لنزهای جدید و اسپیکرهایی از انبازی پیش گام صنعت واقعیت رمزی یعنی Valve داخل آن به فرمان رفته است.

رزولوشن هدست واقعیت مجازی Reverb G2 هنوز به نشانی ارشد ترین مزیت رقابتی آن شناخته می شود. این هدست برای هریک از چشمان کاربر، رزولوشن ۲۱۶۰*۲۱۶۰ دارد که زیاد بیشتر از نزدیک ترین رقیب یعنی Valve Index است. هدست رقیب، عزب توانایی نمایش ی رزولوشن ۱۴۴۰*۱۶۰۰ دارد. سراب اول هدست Reverb از شاق مات شدن جلوه های بصری رنج می برد. البته HP تقاضا می کند که مشکلات مذکور درپنل ها و لنزهای اولاد متاخر رفع شده اند. هدست G2 از سیستم ردگیری Windows Mixed Reality استفاده می کند، اما شرکت سازنده دو دوربین داخل دو طرف آن تعبیه کرده است تا سیستم ردگیری با دقت بالاتری کند. چنین طراحی، مثل به پیکربندی رقبایی همچون Oculus Rift S S یا Oculus Quest به نظر می.



رسد مایکروسافت و HP، هدست G2 را در همکاری با یکدیگر و نیز مشاوره و پیوند Valve تولید. کردند البته هدست متاخر آن ها شباهتی با علیه خود Valve یعنی Index. ندارد Reverb G2 لنزهای متفاوتی دارد و باوجود عرضه ی رزولوشن بالاتر برای هر چشم، نرخ نوسازی آن کمتر از ایندکس گزارش می (شود ۹۰ هرتز در برابر ۱۲۰). هرتز به علاوه، میدان دید Reverb G2 همچنین کمتر از رقیب (است ۱۱۴ درجه در طبق ۱۳۰). درجه HP البته در طراحی علیه جدید از اندکی از قابلیت های مفید ایندکس مصرف کرد که از مهم ترین آن ها می استعداد اسپیکرهای مخصوص ایندکس را نام.

برد بهینه سازی طراحی کنترلرها، مقدر شدن مهمی از بهبودهای نسل دوم Reverb محسوب می

شود از رادیکال ترین و جذاب ترین تغییرهای Reverb G2 می توان به بازطراحی کنترلر رمز. کرد مایکروسافت در سال های متمادی تو تولید هدست های مبتنی پیاده شدن Windows Mixed Reality رویکرد شایان دفاعی نداشت و همدستی آن ها با شرکت هایی همچون سامسونگ و ایسر و HP عموما بوسیله تولید کنترلرهای غیر میزان ختم می. شد کنترلر جدید G2، نقشه کشی شبیه به استاندارد متاخر Oculus Touch. دارد در جزء مخصوص هر دست داخل کنترلر، دو دکمه دیده می شود و زین پد نه چندان مناسب نیز از طراحی حذف شده.

است HP رونمایی هدست جدید را در ترکیب با رونمایی از ورزش-Half: Life Alyx انجام قسط تا علامت دهد که Reverb G2 برخلاف رویکرد اولیه ی Reverb، متمرکز پیاده شدن کاربرد کننده نیز خواهد. بود جان لودویگ، مدیر ارشد دشت HP درباره ی هدست جدید می: «گوید مرام اولیه ی این محصول، ارائه ی عمیق ترین تجربه ی بازی. بود به هرحال نیاز کاربران تجاری اصلی شما با نیاز گیمرها نفاق زیادی». ندارد صحبت های مدیر محصول HP علامت می دهد که نسخه ای مخصوص کاربران حرفه ای عرضه نخواهد. شد البته برخی گزینه ها و قابلیت های اضافی با Reverb G2 دردسترس خواهد بود که گروه های گوناگونی از مشتریان را کمال مطلوب قرار می.

دهد مقاله های:مرتبط هدست واقعیت مجازی Reverb انبازی HP رقیبی سرسخت بخاطر Vive Proاچ پی به کمک ولو و مایکروسافت هدست واقعیت رمزی می

سازد هدست واقعیت مجازی HP باز هم مشتریان واقعی و حرفه ای یعنی سازمان ها و شریک شدن ها را در نقطه ی تمرکز عرضه راحتی می دهد، ولی درحال حاضر آن ها ظاهرا به دنبال جذب مخاطبانی هستند که به هدست های واقعیت رمزی علاقه دارند، ولی به فکر کمبود عرضه، نمی توانند آن ها را بوسیله راحتی خریداری. کنند لودویگ می گوید برنامه ی پیش خرید هم بوسیله همین دلیل اجرا شد تا تولید شرکت متمرکز بر نیاز باشد و مشکلی با تأمین نداشته.

باشند هدست جدید Reverb تا پایان سال ساری به بازار عرضه می. شود تا آن زمان نمی نبوغ پیش بینی های دقیقی از راحتی کاربرد و تجربه ی کاربری با ان. داشت بوسیله هرحال خانواده ی محصولات مبتنی به خشکی امدن Windows Mixed Reality داخل چند وقت گذشته گواه عرضه ی محصولات مهمی نبوده اند و شاید هدست متاخر HP جان نو ای به آن ها.بدهد بیشتر:بخوانید اپلیکیشن مایکروسافت Trove معرفی شدایکس باکس سری ایکس مقدار فریم ورزش های قدیمی را به 120fps ارتقاء می دهدگزارش مالی HP نشان از افزایش درآمد و نرخ سهام بیش از پیش دماغ ها داردبا مرورگر مایکروسافت اج داخل مسکن موج سواری کنیدمانیتورهای جدید اچ پی رونمایی
  • ۹۹/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی