هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، همه چیز از اسفندماه سال ۹۸ با یک سیر به ایران و پس از آن به کرمان آغاز شد و همان گونه که روزی ویروس کرونا با مسافرت گردشگران از کشوری بوسیله کشوری منتقل می شد و در نهایت جهان را فراگرفت، از حزن اکنون باید با درخانه ماندن و ممانعت از سفرهای جاهل ضرور از مسری متجاوز از پیش این ویروس پیشگیری کرد.

تعطیلات مهمانی نوروز محکی برای مردم ایران بود که بنا کنار اخبار موسسه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان کاهش تردد جاده ای را تا ۸۰ درصد شاهد بودیم ولی برخلاف عید نوروز که ستاد مقابله با کرونا به صورت اجباری مردم کرمان را خانه نشین کرد، پس از چشم پوشی ۲ ماه از سال این بار علاوه بر پند بوسیله تو خانه ماندن، رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای جاده ای استان کرمان بوسیله صورت دوباره به انسان و مسافران داخل تعطیلات عید فطر گوشزد می شود که باید موکد گرفته شود.

به باور کارشناسان، جلوگیری از سفرها داخل نوروز ۹۹ از وجود یک فاجعه در زنجیره واگذاری ویروس کروناجلوگیری کرد لذا مسئولان و متولیان مقابله با کرونای ناحیه و استان پهناور کرمان همچنان بر فسخ سفرها و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی تاکید دارند و ترجیح فعالیت ها را اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بخاطر حفظ سلامت عمومی جامعه و معادل زنجیره انتقال تا نابودی تمام این ویروس می دانند.

توصیه موکد به پرهیز از سفر درون تعطیلات جشنواره فطر 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان کرمان گفت: هیچگاه محدودیتی برای تردد بین مناطق مختلف استان کرمان در تعطیلات عید فطر وجود ندارد اما توصیه جدی بر این است که آدم همچنان در خانه بمانند و بی خیال سفر کردن مافوق سایه کرونا شوند، ویروسی که تعداد زیادی از ساکنان استان کرمان را مبتلا کرده و افرادی را هم به هوی مرگ کشیده است.

مهدی شفیعی با اشاره به قدم دوم مقابله با اپیدمی کرونا افزود: براساس یافته های علمی ویژگی های ترافیکی را به شکل عریض اعمال نمی کنیم و محدودیتی در ترددها راحتی رخساره نمی دهد مگر اینکه در یک منطقه خاصی اتفاقی قیافه بدهد که نیاز به تشدید اقدامات باشد.

وی عنوان کرد: فراغت زدودن به شکل مصوبه و ابلاغیه محدودیتی اعمال شود ولی به عنوان توصیه، مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و اگر مشیت شدید برای سفر دارند به مکان های تامین بروند، استفاده از هتل ها هم منعی ندارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابرام کرد: به مردم وعظ می شود که سیر خویشتن را به تاخیر بیاندازند و چنانچه نمی توانند بوسیله استان های با شیوع کمتر بروند و جهانگردی های تمام مدت را که احتیاج به جابه جایی بین مکان های مختلف دارد، را ایفا ندهند.

وی گفت: ترجیحا بوسیله آدم توصیه می شود که تعطیلات پیش رو را در فضای باز و مکان هایی که تجمع پری نیست و در دون طبیعت، گشت کنند.

شفیعی بیان کرد: هنوز زمان مناسبی بخاطر آغاز سفرها ازاله و همچنان، ساختمانی امن ترین مکان درون برابر کرونا است.

نظارت پیاده شدن حمل و نقل عمومی کرمان در عید فطر تشدید می شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره بوسیله فرارسیدن ایام تعطیلات عید سعید فطر، و ظن افزایش سفرهای جاده ای به وسیله ناوگان عمومی حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس و اتومبیل دربست بین شهری به ویژه در مبادی و مقاصد در استانی گفت: به منظور پیشگیری از عالمگیر کرونا، نظارت پهلو شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی و کنترل متخصص تشدید خواهد شد.

مهدی صیفوری افزود: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی نیز بازرسی بر عملکرد مشارکت های محموله ونقل و رانندگان تشدید خواهد شد و اگر از طرف رانندگان یا شرکت ها تخلفی انجام شود، متخلفان بوسیله کمیسیون های فوق العاده ماده ۱۲ و۱۱ معرفی کردن خواهند شد.

وی اعتراف کرد: برنامه ریزی درون زمینه تشدید بازرسی کنار عملکرد مدیران متخصص شرکت ها و موسسات مسافربری با هماهنگی دفاتر بازرسی پایانه مسافر اجرا می شود و شرکت ها موظفند تمامی ناوگان خود را قبل از لول مورد بازدید فنی قرار داده و علاوه بر این تجهیز تمامی اتوبوس ها و اتومبیل کرایه های بین شهری به متاع بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده الزامی است.

صیفوری تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماری کرونا درون روزهای اخیر تاکید بر این است که مردم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری پارسایی کنند.

تکریم پروتکل های بهداشتی در سفرهای جاده ای کرمان

صیفوری با اصرار بر ضرورت تعظیم پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: تمامی شریک شدن های حمل و نقل مسافر استان موظفند به صورت شب هنگام روز مانیتورینگ جهیز سپهتن خویشتن راکنترل کنند و مسافران همچنین باید تو فضا داخل اتوبوس از ماسک و دستکش مصرف کنند.

کمک محموله و نقل سازمان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: توزیع غذای گرم در طول سیر تکاملی ممنوع شده است و تغذیه بایستی به صورت خشک و بسته بندی همراه با ماسک، دستکش یکبار مصرف و دستمال برنده میان مسافران توزیع شود.

وی یادآور شد: بهتر است مسافران اقلام بهداشتی حفاظت انحصاری بوسیله همراه داشته باشند و چنانچه قصور یا کوتاهی از لفظ رانندگان و شرکت های حمل و نقل مشاهده شد، می توانند مراتب را از ضابطه سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ بوسیله این دایره کل اطلاع داده خواه به دفتر نظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای استان درون طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه کرمان رجوع کنند.
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی