هتل عطر سیب سرخ

اگر در حالی دارید این مطلب را می خوانید که در بناء اید، چراکه شریک شدن شما با هدف مهار مسری ویروس کرونا، شما را مقید به انجام حکم از طرز دور کرده است، بدانید که انزوا شما بخاطر زمین خوب است: انتشارات گازی درحال مهیا در سرتاسر جهان درحال کاهش است. براساس تجزیه و تحلیلی از مرکز استیناف های انرژی و هوای پاک، فقط تو ناحیه چین، کندی اقتصادی، ۲۰۰ مگاتن کربن دی اکسید را از جو بیرون کرده است که برابر ۲۵ درصد کاهش در میزان انتشارات گازی این کشور است. با ماندن کارگران درون خانه، از فعالیت صنایع کم شده است و از تنگ کردن وارده به خشکی امدن شبکه ی برق کاسته شده است. درون سطح بین المللی نیز آدم درحال اجتناب از پرواز هستند.

شاید در این شرایط یک فرید خوشبین بگوید که مسری ویروس کرونا، جهان را از تغییرات اقلیمی استقلال می دهد ولی دانشمندان دانش اقلیم شناسی این طور چیزی را تصویب ندارند و می گویند، این کاهش موقتی است. درواقع کشورهایی مانند چین، برای جبران پول از دست رفته، فعالیت های صنعتی خویشتن را افزایش خواهند داد. اقتصادهای مدرن به خاطر هیچ بیماری، حداقل در تمام مدت، ایستا نشده اند. زیکه هوسفازر، دانشمند بصیرت اقلیم شناسی می گوید با احیای اقتصاد چین و تلاش این کشور برای جبران کاهش تولید، وضعیت معکوس می شود و ما گواه افزایش کوتاه مدتی در انتشارات گازی خواهیم بود. نرخ این انتشارات با بررسی عواملی شبیه مقدار زغال سنگی که گره در نیروگاه های خویشتن می سوزاند و با پیگیری ماهواره ای میزان انتشارات گاز نیتروس اکسید که شاخصی از فعالیت صنعتی است، تعیین می شود (مطالعه کربن دی اکسید روش سودمندی نیست بجهت این سرگین نوک تیز نم با خط سیر ممزوج می شود و سیگنال را مبهم می کند).



بخاطر رجوع به سابقه ی این نوع احیای اقتصادی به افت مالی سال ۲۰۰۸ آمریکا نگاه کنید. این کار جهت کاهش ۳ درصدی تو میزان انتشار گازهای گلخانه ای جهانی شد اما شرایط با احیای اقتصادی، طی چند سال به حالت اول برگشت. درواقع، انتشارات جهانی، هر سال رو به افزایش خواهد بود. هوسفازر می گوید:به طورکلی، در چند دهه ی گذشته، عزب زمان های پا بر جا که ما داخل آن شاهد کاهش برازنده توجه انتشارات جهانی بودیم، درجریان کسادی های اقتصادی مهم بوده است. اما تا اینکه پس آن ها همچنین اثرات غالبا از آنچه خیال می کنید، کوچک خیس هستند. این وضعیت به طورکلی منجر به هیچ نوع تغییر سیستماتیکی نمی شود.

جهت اصلی، ارزانی و فراوانی سوخت های فسیلی است. برای اینکه کشوری بتواند ازنظر انرژی سبز باشد، لازم است نوبت مشوق های مالی را برای ترویج و گسترش انرژی های تجدیدپذیر درنظر بگیرد. جاناتان فولی، از فعالان مبارزه با تغییرات اقلیمی می گوید:همگی گیری یک بلای ناگهانی یا انتظار برای رکورد اقتصادی بزرگ، بوسیله هیچگاه عنوان راه حل کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نیست؛ اما تاریخ به ما نشان داده است که گاهی پس از یک شوک اقتصادی، سازماندهی مجدد اقتصادی عارض می دهد.

برای مثال پس از سقوط اقتصادی سال ۲۰۰۸، اوباما طریق گشایش و سرمایه گذاری دوباره را امضا کرد که در آن ۳۰ میلیارد دلار برای استیناف و پروژه های مرتبط با انرژی های سبز درنظر گرفته شد. احتمال وقوع چنین سناریویی تحت نوبت ترامپ که زمانی مدعی حیات چین برای خارج کردن آمریکا از رقابت اقتصادی، تغییرات اقلیمی را مصنوع است، کمتر است.



در دنیای ایده آل، طرفدارانی مشابه هوسفازر محاجه می کنند که ما به نشانی یک جامعه پول اضافی را به سوی پروژه هایی مانند روش آهن پرسرعت و بازسازی شبکه ی انرژی برای ذخیره انرژی های تجدیدپذیری متشابه انرژی خورشیدی هدایت می کنیم. این پیشرفت برای تمام تمدن ها و مخصوصا مشت اندرکاران این فعالیت ها، مفید است و محرکی است که تیمار به اقتصاد رونق می دهد و از فضا زیست محافظت می کند. یکی از مولفه های واقعی برنامه ی گرین نیو دیل که در سال ۲۰۱۹ درون مجلس آمریکا پیشنهاد شد، تضمین مشاغل پردرآمد داخل بسرنوشت شوم دچار کردن های انرژی سبز است. البته اصل پروگرام ی مذکور بوسیله دوران فرانکلین روزولت برمی گردد که از آن بخاطر برگرداندن آمریکایی ها بوسیله حکم در مسئله رکورد بزرگ اقتصادی استعمال کرد. کارگران مشغول ساخت مدارس، جاده ها و زیرساخت های دیگر شدند، گرچه تو این حالت فداکار از کارها به ضرر فضا زیست بود.

فدایی می گویند تلاطم ویروس کرونا باید به نشانی فرصتی برای آماده شدن آمریکا برای جهان پس از نفت استفاده شود. پس از کمبود نفت در اوایل دهه ی ۱۹۷۰، در قلمرو آمریکا تقاضا برای موتور هایی که ازنظر سوخت بازده بالاتری داشته باشد، افزایش یافت و تولیدکنندگان همچنین این طور اتومبیل هایی را تحویل مردم دادند. شاید با این بحران، شریک هایی بیشتری مسبوق شوند که کار کردن از وضع دور نیز میسر است. آرپاد هوروات که به بررسی ی اثرات زیست محیطی دورکاری مبتلا است، می گوید:مقاله های مرتبط:ویروس کرونا ممکن است به رکود اقتصادی مشابه جنگ مالی سال ۲۰۰۸ منجر شودآلودگی هوا: دنیاگیری فرونشانی که از هر ویروسی خطرناک تر استآگاهی از این که دورکاری موجب کاهش انتشارات می شود، اطمینان بخش است. ولی ما بخاطر تایید این موضوع، داده های معتبری نداریم. درواقع، دورکاری ممکن است باعث سناریوهای ناخواسته ای شود.

برای شهید امکان پذیر است لازم باشد برای محل حکم خود در منزل از افزار گرمایشی و سرمایشی بیشتری استفاده کنید. این درحالی که است که امکان پذیر است همزمان درون دکه محل امر شما نیز حتی عاری حضور شما، چین وسایلی درحال کار باشند. بااین حال، درون سرزمین آمریکا حمل و نقل ۲۹ درصد از کل انتشارات را شامل می شود. رفت و آمد چنان درون این ارقام نقش دارد که دانشمندان پروژه ی هِستیا از دانشگاه آریزونای شمالی می توانند شهری قرین لس آنجلس را درنظر گرفته و نحوه ی افزایش و کاهش داخل انتشارات ناشی از رفت وآمدهای آن را داخل طول روز نشان دهند. آن ها از داده هایی قرین جریان ترافیک و نمونه استفاده از کارمایه در ساختمان ها برای علامت دادن این موضوع استفاده می کنند که بخش مهم ی انتشارات در ساعات مفید مربوط به مناطق صنعتی است و سپس وقتی آدم به بناء های خود می روند، نقش مناطق مسکونی در انتشارات گازی بیشتر می شود. پژوهشگران دریافتند که فقط ۱۰ درصد از جاده های شهر، مسئول ۶۰ درصد از انتشارات هستند. دورکاری در جهانی که غصه ازنظر اقتصادی و حزن ازنظر اقلیمی مستعد آشفتگی و بی نظمی است، یک لزوم است. فولی می گوید:در آینده علف هرزه های اقتصادی کمتری نخواهیم داشت بلکه احتمالا بیشتر خواهد حیات. هرچه ارتباطات ما با هم بیشتر شود، چیزی که مثلا در بازارهای فروش حیوانات گره رخ می دهد، می تواند به نعوظ ناگهانی آغازگر بحرانی اقتصادی داخل سرتاسر گیتی باشد. رویدادهای قطعی آب و آسمانی متشابه آتش سوزی های جدی استرالیا، آتش سوزی های کالیفرنیا خواه خشکسالی های شدیدی که سرتاسر جهان را فرا گرفته است، نیز صرفه جویی را به لرزه درمی آورند. ما به سمتی می رویم که تغییرات بیشتری داخل الگوهای آب و هوایی جهانی خواهیم نظر و رویدادهای اقلیمی متروک گرتری داخل امید ما خواهد حیات.

البته خاصیت این طور اتفاقاتی آن است که موجب می شود ما به گیتی بهتری تفکر کنیم. هوسفازر می گوید:از آن جایی که آلودگی هوا ترساندن بزرگی است، شاید درون انتها بوسیله این نتیجه گیری برسیم که احصائیه افرادی که درون معلول کاهش آلودگی هوا در روند شیوع ویروس کرونا جان سالم بوسیله داخل بردند، بسیار از قربانیان ویروس کرونا باشد. هنوز کسی با اطمینان نمی تواند تو این باره سخن بگوید، حداقل بوسیله این خاطر که هنوز چند ماه است که داخل این روانی کاهشی قرار گرفته ایم و برای درک اثرات صلح و صفا ناشی از تحول در کیفیت هوا به زمان بیشتری نیاز است. اما این مساله، بیرون از ناحیه امکان نیست.

 بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: اینترنت خانگی تا عاقبت سال رایگان شد [تکذیب شد]ویروس کرونا سینماهای آمریکایی را وادار به کاهش بلیت فروشی کردتشکیل دبیرخانه نزاع از لفظ دایره نظام صنفی رایانه ای بخاطر تجمیع مشکلات کسب وکارهامراکز تعویض پلاک ملک تا اطلاع ثانوی تعطیل هستندمناطق پرتردد و پرتراکم در اطلس نشان شاخص می شوند
  • ۹۸/۱۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی