هتل عطر سیب سرخ

تویوتا در کشور استرالیا اقدام به ثبت شهرت تجاری GR هایلوکس کرد. این خودروساز ژاپنی در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹ اقدام بوسیله ثبت این معروفیت کرده بود و اینک عملیات ثبت شدن این نام برای تویوتا تأیید شده است. تویوتا اولین مدل هایلوکس با نشان GR را درون سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده وجود. این خودرو با معروفیت هایلوکس GR Sport به قیافه ویژه برای بازار ناحیه برزیل ساخته شد. 

حالا با ثبت این نام داخل کشور استرالیا به دیدن می رسد تویوتا برنامه هایی برای عرضه ی این خودرو تو بازار استرالیا و دیگر کشورها دارد. به حدس بسیار قوی هایلوکس GR با فورد رنجر رپتور به رقابت خواهد صیقلی. البته تویوتا هنوز تولید هایلوکس GR را تأیید نکرده است به طوری که اعلام کرده این کار عزب یک فرایند ی مدل برای ثبت کردن صیت هایی است که خودروساز ممکن است در آینده از آن ها استعمال کند. تویوتا این فقره را در تمامی بازارهای کلیدی خود ادا می دهد. 



براساس اعلام تویوتا فعلا هیچگاه برنامه ای برای رونمایی از مقیاس GR هایلوکس وجود ندارد اما داخل آینده ممکن است این وضعیت تغییر نرم از طرف تقاضای زیاد فوقانی برای وانت های اسپرت و خاص بوسیله خصوص تو استرالیا وجود دارد.

تویوتا هایلوکس GR اسپرت از پیشرانه ی ۴ لیتری V6 تنفس طبیعی استعمال می درنگ که ۲۳۵ اسب دود قدرت و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاور دارد. GR هایلوکس می تواند با قدرتی در حدود ۲۵۰ اسب بخار بیدار بازار شود. بیشتر بخوانید:برابوس 800 ادونچر؛ جدیدترین هیولای برابوسفورد F150 ونوم، وانت ۷۷۵ اسبی هنسی رونمایی شدقیمت و مشخصات متخصص تویوتا کمری AWD نمونه ۲۰۲۰ اطلاع دادن شدوانت پژو لندترک ۲۰۲۰ رونمایی شدتویوتا سوپرا ۲۰۲۱ با افزایش قدرت و کاهش وزن معرفی شد
  • ۹۸/۱۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی