هتل عطر سیب سرخ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از دایره هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده سخنگوی دایره هواپیمایی کشوری اظهارداشت: با توجه به وضعیت به حیات آمده پس از سرایت ویروس کرونا و عدم پذیرش اتباع ایرانی توسط چندی از کشورها و تعلیق بلافاصله برخی پروازها اداره هواپیمایی کشوری بخشنامه استرداد بلیت هواپیما عاری دریافت جریمه را به همکاری های هواپیمایی داخلی و شعبه های کل معامله شریک شدن های هواپیمایی خارجی ابلاغ کرد.

وی افزود: با توجه بوسیله وضعیت غیرقابل اجتناب خلق شده اتخاذ تدابیر و هماهنگی های لازم به منظور بازگشت مسافران ایرانی که از سوی شرکت ها به مقاصد پروازی که در تک پذیرش اتباع ایرانی محدودیت قائل شده اند، ضروری است و ایفا هماهنگی های لازم تو راستای استرداد اسکناس بلیت، بدون اعمال هرگونه جریمه بلیت مسافران که از این رهگذر پروازهای آنها تو رفت و یا بازگشت مختل شده است، صورت گیرد.

جعفرزاده تصریح کرد: از نمایش، صدور و ایجاد هرگونه تعهد داخل مسیرهای خارجی مورد نظر از تاریخ ابلاغ این نامه جدا خودداری شود. این در حالی است که با توجه به تذکرات مکرر تماشاچی ابتیاع و عرضه بلیت و ابداع تعهد در برخی از سایت های فروش یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی داخل قالب تبر مسافرتی داخل مسیرهای غیرقابل انتقال برای مشارکت های هواپیمایی هستیم.

سخنگوی دایره هواپیمایی کشوری امتداد عدل: بدیهی است متخلفان عاری هرگونه اغماض به مراجع ذی ربط ارجاع و مسئولیت هرگونه ساختن تعهد به عهده داری صادرکننده بلیت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه صادره این اداره مسافرانی که تاکنون در مسیرهای داخلی و خارجی نسبت بوسیله ابتیاع بلیت سیر اقدام کرده اند و درخواست کنسلی آن را به دلایل وضعیت کنونی (پاشیدن ویروس کرونا) دارند، لازم است بدون هرگونه اعمال جریمه عملیات عودت بلیت آنان در دست خط رفت و برگشت تا معارفه ثانوی صورت پذیرد.
  • ۹۸/۱۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی