هتل عطر سیب سرخ

آنر جشنواره نوروزی خویشتن را با انبازی اسنپ، آغاز کرده و طی این عید که تا سرانجام سال ۹۸ ادامه دارد، به خریداران موبایل های آنر، ۱۰۰ هزار تومان کدتخفیف اسنپ و یک پاوربانک را به عنوان عیدی و عاری قرعه کشی، اعطا می بطی ء. آنر اعلام کرده که هنگام سال گذشته ی میلادی موفق شده تا بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به ابتیاع برساند. این برند تو در ناحیه نیز از محبوبیت فوقانی برخودار است.

پرویز آریا ، مدیر بزرگ بازاریابی آنر درون ایران با بروز تپش تیم دکه آنر درباره این عید جدید می گوید:ما پیش از این درون قالب کمپین هایی همچون رونمایی از آنر ۹ لایت و آنر ۹ ایکس نشان دادیم که خودمان را تو تعامل با میدان کشور متعهد می دانیم. همکاری با کسب وکارهای رو بوسیله نمو حوزه تجارت الکترونیک بخشی از این شرط ما به خلق ارزش تبعه برای کاربرانمان است.

سرشناس ترین ثمر آنر درون این جشنواره، میزان متاخر و لبالب سروصدای 9X است. این وسیله با برخورداری از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ، نمایشگری طولانی ورق را درون برابر چشمان کاربر راحتی می دهد و با بهره گیری از دوربین ۳گانه ۴۸ مگاپیکسلی، نیکوترین همراه برای ثبت خاطرات بوسیله شمار می رود. نبوغ های دیگری همچون پردازنده گرافیکی توربو، رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۴ هزاره میلی آمپری، Honor 9X را داخل لیست فروش بسیاری از کاربران صبر داده است.

آرش سلیمانی، مدیر روابط اشتراکی آنر هم در این باره ابراز امیدواری کرد که زمینه برای همکاری هایی از این دست با استارتاپ های ایرانی بیش ازپیش حاضر شود و گفت:موبایل های آنر دریچه ای برای ورود به دنیای دیجیتال هستند که به واسطه پیاده سازی به روزترین قابلیت های دنیای تکنولوژی، امتحان ای دلچسب را برای کاربران بوسیله عنوان شهروندان دیجیتال رقم می زنند. ما بوسیله دنبال آن هستیم تا با خلق همکاری مشترک با استارتاپ های بزرگ و باکیفیت ایران، این تجربه از هر زمان دیگر غنی تر کنیم.

یکی دیگر از محبوب ترین محصولات آنر که در این جشنواره به معامله می رسد، آنر ۱۰ لایت است. این دستگاه بوسیله میانجی مدل سازی ظاهری متفاوت و شیرهدار افزار قدرتمند، در داخل و خارج خود جاذبه های بسیاری برای ارائه به کاربران دارد. پردازنده ۸ هسته ای، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی، و پردازنده گرافیکی توربو از جمله دیگر توان های HONOR 10 Lite به احصائیه می روند. زیبنده ذکر است که این دشت در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در بازار ایران عرضه می شود.



 در کنار این دو محصول، معیار های 8C، 8A ، 8Sو 7Sنیز در عید نوروزی آنر عرضه می شوند که کاربران با بیع این مدل ها، ۵۰ هزاره تومان کد تخفیف اسنپ را به نشانی عیدی دریافت می کنند. 

کاربران بخاطر دریافت عیدی های خود کافی است پس از انجام خرید، به نگرش های مخصوصی که آنر بخاطر این عزم درون رویت گرفته است، مراجعه کنند. برای دریافت نشانی این نقاط می توانید معلومات لازم را از فروشنده دریافت یا بوسیله وب سایت آنر فارسی: نوروز 139X رجوع کنید. فقط دقت داشته باشید که برای اخذ عیدی ها باید فیش پرداخت، فاکتور مهربانی شده، کارت ملی و مجری گوشی را با خویشتن به همراه داشته باشید. 

در نهایت علاوه بر عیدی های نوروز 139X که با خرید گوشی به کاربر تقدیم می شود، امکان شرکت در قرعه کشی سالیانه یک دستگاه آنر 9X و ۳ دستگاه آنر بند ۵ نیز وجود دارد. هر هفته تو هریک از مناطق معرفی شده توسط آنر از بین خریداران به قید قرعه به ۳ نفر ۳ مایه آنر بند ۵ پیشکش داده می شود. از سوی دیگر، هر هفته بین همه خریداران گوشی های آنر در سرزمین قرعه کشی آنلاینی درون صفحه اینستاگرام آنر (Honorir@) ارتکاب می شود و برنده خوش طالع صاحب یک دستگاه گوشی آنر ۹ایکس می شود.بیشتر بخوانید:معاینه ویدیویی آنر 9Xمقایسه گوشی های قوم آنر در بازارآنر نسخه محدودی از مجیک واچ 2 را با طراحی های چشم نواز معرفی کرددوربین گوشی های هوشمند Honor تو سال ۲۰۲۰ رزولوشن بیشتری نخواهد داشتبررسی آنر 9X
  • ۹۸/۱۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی