هتل عطر سیب سرخ

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی از راه اندازی سایتی بوسیله نام نت سنج پلاس (netsanjplus.ir) برای اولین بار داخل گیتی شناسایی داد که از سر آن می قابلیت وضعیت پوشش، چونی و شکایات مردم را مشاهده کرد. وزیر ارتباطات همچنین وعده داده است که روزانه به ۵۰ نفر از شریک کنندگانی که نظر خویشتن را در سامانه ثبت کنند یک سال اینترنت رایگان کادو داده خواهد شد. او درون توییت خویشتن نوشت:اولین مرحله در دنیا

بخاطر اینکه اپراتورها کیفیت اینترنت بهتری بهتون بدهند، سایت نت سنج پلاس رو راه اندازی کردیم. می تونید وضعیت پوشش و چونی و شکایات مردم رو ببینید به همراه روزمره کادو ی یک سال اینترنت رایگان بوسیله ۵۰ نفر از شریک شدن کنندگان درون نظارت به خشکی امدن سامانه و شبکه!

از امکانات سایت می توان به تست کیفیت و دسترسی اینترنت همراه، اینترنت پرسرعت (ADSL) و اینترنت بی سیم (TD-LTE) درون سراسر سرزمین اشاره کرد. نیز به منظور نمایش ی خدمات مطلوب تر، تمامی داده ها مربوط به چونی شبکه ی اپراتورهای ثابت و سیار، در این سامانه به صورت مداوم پایش می شود. در ورق ی نخست سایت نیز نوشته شده است ۸۷ درصد از انباشتگی ۸۰ میلیون نفری کشور بوسیله اینترنت پهن باند دسترسی دارند و ضریب واکنش تلفن همراه از سرحد ۱۳۹ درصد گذر کرده است. این آمار، گستردگی و پوشش سراسری ارتباطات در سراسر ایران را نوید می دهد.



وزیر ارتباطات پیش مرطوب نیز اطلاع دادن کرده وجود اقداماتی بخاطر بهبود کیفیت اینترنت انجام داده است. او ساعاتی پیش از اعلام این اطلاع نیز کود دیگر این موضوع را اعلام کرد و گفت:امشب تلاش ۲ساله ی همکارانم بخاطر بهبود کیفیت اینترنت رونمایی می شود. همگی تلاش کردیم تا ۳۰۰هزار ایرانی همواره به اینترنت موبایل را به ۷۰میلیون برسانیم؛ داخل حدود ۴سال. بخاطر رشد تصرف وکار و برای مردم. رشدی بی بسان در دنیا. بوسیله کیفیت اهتمام داشتیم اما از اکنون یک جنبش بزرگ را آغاز می کنیم.

با مراجعه به وب سایت نت سنج پلاس و پس از بی پرده کردن موقعیت مکانی، می استعداد وضعیت اینترنت آن منطقه را در اپراتور های متنوع بوسیله صورت تقریبی مشاهده کرد که می تواند اطلاعاتی را برای افرادی که تو پی معامله اینترنت هستند، ارائه بطی ء.

وزیر ارتباطات با پاشیدن توییت دیگری یک مقیاس خروجی از این سامانه را ارائه داد:این یک خروجی تاکنون از «نت سنج پلاس» تو محدوده ی سیدخندان در تهران است. همه ی خیابان ها و کوچه ها و جاده ها و روستاها رو دامنه بوسیله گام اومدیم، کبد هزاره سنجه ی اندازه گیری کیفیت -آنلاین- گذاشتیم؛ شکایات و نظرات شما رو بی قراری منعکس کردیم تا دیگه کیفیت یک جعبه سیاه نباشه.

به روزرسانی: وزیر ارتباطات در صحبت های خود داخل لایو اینستاگرامی داخل خصوص معرفی سامانه نت سنج پلاس افزود، سرعت اینترنت شوهردار در برخی استان ها به برهان مشکلات عرضه ی خدمات پایین است اما تو دستور کار داریم که تا اختتام خردادماه سال ۹۹ سرویس VDSL را جایگزین سرو ADSL برای ۲۵ درصد مشترکان کنیم که این سرویس، سرعت اینترنت را تا چهار برابر افزایش می دهد. بی قراری اکنون بسرنوشت شوم دچار کردن زیادی از بطرف خانه دزفول بوسیله این فناوری مجهز شده و در قم نیز این درخت سرو درون حال راه اندازی است. جهرمی گفت:سامانه ی «نت سنج» حاصل دو سال کار مجموعه ی رگولاتوری است. در چند سال اخیر تکاپو زیادی شد تا کلکسیون دسترسی ارتباطات آدم به اینترنت را توسعه دهیم. درون ابتدای اقبال یازدهم مجموع مشترکان اینترنت موبایل در کشور زیاد از ۳۰۰ هزار نبود و فقط یک اپراتور خدمات 3G عرضه می داد اما بی آرامی زمان حال هر سه اپراتور در بکلی کشور این خدمات را عرضه می دهند. امروز بیش از ۷۰ میلیون ایرانی تو ۱۲۴۲ بطرف خانه و درون بسیار از ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به خدمات پهن باند موبایل دسترسی دارند.

آذری جهرمی کیفیت و قیمت اینترنت را تقاضا ی مهم کاربران دانست و گفت:کاربران بسیاری از چونی خدمات اینترنت شکایت دارند و این شکایات را داخل سامانه ی ۱۹۵ و فضای شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. براین شالوده بهترین راه مدیریت این التماس ها و نیازمندی های کاربران، نظارت باریک بین و ارزیابی از سه اپراتور موبایل، ۱۷ شریک شدن خدمات دهنده ی اینترنت و مخابرات ایران است. طی ۲ سال گذشته، بیش از ۱۲۴۲ شهر و همگی ی روستاها و تمام جاده های کشور را از دیدن کیفیت ارتباطات پایش و اندازه گیری کردیم و ۶ هزاره حسگر آنلاین که کیفیت ارتباطات را تک رصد قرار می دهند، گمارش کرده ایم که این اطلاعات و تمامی شکایات در سامانه ی نت سنج ثبت شده است. هم اکنون هر کاربر ایرانی با مراجعه به سایت «نت سنج پلاس» در هر مکان می تواند ببیند چه شرکت هایی چه خدماتی عرضه می دهند و چونی پوشش آن ها چگونه است. تو همین حال، معیار سرعتی که کاربر دریافت می کند و استاندارد شکایت و اندازه گیری چونی شبکه قابل مشاهده است و کاربر می تواند مشاهده کند که کدام اپراتور با چه کیفیتی درخت سرو می دهد.

وی در پایان اضافه کرد، تاکنون هیچ کدام از رگولاتورهای دنیا چنین سامانه ای نداشته اند و ما این طرح را در سندیکا ی جهانی مخابراتبه عنوان اولین کشور ثبت می کنیم. این موضوع باعث شفافیت کیفیت ارتباطات می شود و حقوق مشترکان اینترنت بوسیله رسمیت شناخته خواهد شد. تعرض کاربران به فعالیت اپراتورها به عارض آنلاین عرضه داده می شود. جهرمی گفت:سرعت ارتباطات تویی و اینترنت از طریق سامانه ی نت سنج پلاس برای هر کاربر قابل اندازه گیری در هر منطقه ای است و سایر کاربران نیز که در آن منطقه حضور دارند می توانند نتایج ارزیابی کاربر را مشاهده کنند. حاصل ی این اقدام یک مکانیزم ارزان برای افزایش کیفیت ارتباطات است و در این سامانه فرقی میان مناطق محروم و شهری حیات ندارد.بیشتر بخوانید:کاهش تراکنش های بانکی درون پی اجباری شدن اشاره دوم پویاپایان فقره ال جی و سامسونگ در بازار ایران صحت نداردسامانه ملی املاک سال ۹۹ راه اندازی می شودفراخوان نظرخواهی تخصصی نقشه نحو 5G منتشر شدحمله سایبری به زیرساخت ارتباطی کشور ایستا شد [به روزرسانی: جزئیات حمله سایبری اخیر]
  • ۹۸/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی