هتل عطر سیب سرخ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجید صفری در ثالث مجمع شورای اداری شهرستان دماوند، استان تهران که با درگاه مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد با اشاره به ناآرامی های اخیر که بوسیله برهان دگرگونی نرخ بنزین رخ گرفت اظهار داشت: همه ما به خاص کسبه مسئولیت مستقیم تو حفظ کردن و نگهداری اموال و مکان و... دارند.

وی گفت: آرامش، ایمنی و اعتماد بوسیله دولت و نظام از اهمیت خاصی برخوردار بوده که ممکن است که با گستردن مطالب خلاف واقع موجب تپش اذهان عمومی شود.

صفری گفت: گرچه اغتشاشات در دماوند با مجاهدت اعضای شورای تأمین، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی باتدبیر و بدون کمترین هزینه خاتمه یافت ولی باید در خصوص فدایی از موضوعات حس بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان این که باید همیشه به تفکر پیشگیری باشیم، بیان داشت: امروزه دوره اطلاعات و سرعت انتشار اطلاع دادن است و همه از وضعیت تحریم و دیگر شرایط همچون اقتصادی، دیپلماتیک و مدنی و تجرید های مختلف آن آگاه هستیم اما این اتفاقات علنی کرد که درزمینهٔ پیشگیری از حوادث آن نحو که باید وضع خوبی نداریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ادارات، بانک ها حتی کسبه و فروشگاه ها برای حفاظت از خویشتن برنامه ای ندارند، اما باید در زمان بروز بحران و موضوعات عمومیت دانا میدان شوند و تمهیدات لازم را در دیدن داشته باشند.

صفری دنباله داد: درون حوادث اخیر کشور کامل مسئولان ادارات شهرستان ملتفت بودند اما هیچ کدام از روسای ادارات و سایر نشریه ها حتی با فرمانداری مناسبت نگرفتند، این در حالی است که وقتی بحران و اتفاقی فراگیر روی می دهد همه باید بخاطر کنترل آن درون میدان باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند درون امتداد با رمز بوسیله در پیش وجود داشتن انتخابات، ضمن تقویت مرزوبوم روابط عمومی های سطح ادارات برای اطلاع رسانی بهتر، از خبرنگاران اشتیاق درباره حواشی فقط به شنیده ها توجه نکنند.

وی درون ادامه با اشاره بوسیله اینکه وسیله ها برای برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند آماده باشند، گفت: ملاک ما تو برگزاری انتخابات، قانون است و تاکنون همه اقدامات صورت گرفته درون راستای قانون بوده است؛ قانون بوسیله عنوان فصل الخطاب درون برگزاری انتخابات است و ملاک ارتکاب ما قرار دارد.

پاسداری ارباب رجوع موردتوجه مسئولان صبر گیرد

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، معصوم جمعه دماوند گفت: در وضعیت فعلی ملک غبطه می رود تکریم ارباب رجوع بیش ازپیش موردتوجه قرار گیرد و اگر آدم با مسئولان برخورد خشونت داشتند نباید رفتار متقابل با آن ها داشت.

وی افزود: ملاقات بشریت از بزرگی بالایی برخوردار است و باید در فضاهای مختلف اعم از ادارات و مساجد و غیره برای شنیدن حرف مردم لحظه صرف کرد.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: باید یادگیری های این روز را تبیین و تبلیغ کرد و خصوصیات این قیام در سال ۸۸ را بیان نمود و نیاز است در ادارات برنامه ای داخل این رابطه عمل شود.

این مقام مسئول با رمز به برگزاری همایش مشترک و ازدحام شهرستانی در شام ۹ دی درون کلیسا جامع دماوند اشاره کرد و ادامه داد: مصلی نماز جمعه نیاز بوسیله توسعه دارد، در این شهرستان بوسیله جز کلیسا تمامیت مصلایی ساخته نشده است که لازم است این اساسی موردتوجه راحتی گیرد.

امام جمعه دماوند گفت: ادارات و ارگان ها و شهرداری ها برای طرح ترقی کنیسه جامع معاون کنند؛ مزار ۵ مثال گمنام نیز نیاز به بازسازی و زیباسازی دارد، نیز شبستان مسجد جامع که قدمتی هزارساله دارد به تعمیرات تخصصی و بازگشایی و توجه مسئولان نیاز دارد.

روح اله عرب، فرمانده ارتش پاسداران شهرستان دماوند در ادامه به مجهز شدن ادارات به دوربین های مداربسته بوسیله ویژه درون فروشگاه ها، بازارها و بازارچه ها تأکید کرد و گفت: دشمن در راستای اتفاقات آتی برنامه ریزی کرده است و در شبکه های مجازی و ماهواره ای روزهای ۵، ۶ و ۷ دی از ظرفیت ها کاربرد می کند تا مردم را بوسیله خیابان ها بکشاند.

حاکم سپاه شهرستان دماوند گفت: هشیاری بیش ازپیش همه دستگاه ها و اقدامات بصیرت افزایی بین مردم و شرکت دستگاه های مبتلابه از ضروریات است.

وی افزود: متخاصم درصدد این است که در ایام خاص صدمات و لطمات زیادی را بوسیله وسیله ها باخبر بطی ء بنابراین ضرورت دارد توجه لازم صورت گیرد.

عرب بیان کرد: هرکدام از مایه ها بر اساس وظیفه ذاتی خویشتن باید حفاظت و صیانت از دستگاه ذی بستگی را بر عهده داری بگیرد و اگر سازمان ای مورد اعتراض فراغت گیرد، بدوی شخصی که مورد عتاب صبر می گیرد رئیس همان دایره خواهد حیات در برابر از ظرفیت ها برای ایجاد کنف استفاده نکرده است.
  • ۹۸/۱۰/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی