هتل عطر سیب سرخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از How can u، در امتداد وصیت ها و مواردی را که بر بنیاد علم شیمی و مواد در وفاق با خواص بنزین و همچنین نکاتی را که کارکنان پمپ بنزین خلال مدت کار و امتحان ارائه کرده اند، می خوانید.

۱- صبح ها سوخت بزنید

بهتر است صبح زود زمانی که هوا همچنان خنک است بنزینبزنید؛ در مدت همان طور که می دانید مخازن تمامی پمپ بنزین ها ذیل زمین قرار دارد و هر چقدر هوا خنک خیس باشد، بنزین پس انداز شده در مخازن دون زمین هم متراکم تر می شوند. این در حالی است که در دمای والاتر بنزین این چگالی و تراکم را از دست می دهد و اندکی از مخزنی که زیر زمین قرار دارد گاز و تبخیر بنزین تشکیل می دهد. پس اگر درون گرما بنزین بزنید، آن مقداری که پمپ نشان می دهد و عدد می اندازد و البته باک شما لبالب می شود، بنزین محو و قسمتی از آن عزب دود و هواست که شما باید نفقه آن محیط و مدفوع را هم بوسیله بهای بنزین بپردازید. بوسیله همین انگیزه بسیاری از کسانی که راننده مخازن و تانکرهای موادی از این مشت از جمله سوخت های بنزین و گازوئیل هستند بوسیله این نکته توجه می کنند.

۲- هنگام تخلیه تانکر بنزین نزنید

بسیاری از مواقع زمانی که به پمپ بنزین می روید، تانکرها و ماشین هایی در حال دفع بنزین هستند. هر جایگاه سوخت به یک تانکر بزرگ و مخزن پس انداز بنزین درون مافوق زمین هموار است که هر چند ثانیه یک بار این مخزن ها به وسیله خودروهای دارای تانکر پر می شوند و شما از آنها مصرف می کنید.

اندرز کارکنان شاغل تو پمپ بنزین و البته کارشناسان این است که در این خلال بنزین نزنید. زمانی که این تانکرها در حال تخلیه بنزین جدید هستند بنزین با فشار به جانب مخازن پمپ بنزین ها سرازیر می شود و درون این حالت کنار معلول فشار بنزین ورودی بنزین های درون حال دفع و بنزین تو ته مخزن مانده، ممزوج و بسیاری از آلودگی ها و ذراتی که درون آخر خرمن ته نشین شده بودند به سطح آمده و زمانی که شما سوخت می زنید به حتم این ذرات و آلودگی ها را به باک خودروی خود منتقل می کنید و خود می دانید چه دردسرهایی می توانند این ذرات باعث شوند.

۳- زمانی که باک نصفه است بنزین بزنید

این کارشناسان همچنین وعظ می کنند که رخصت ندهید بنزین شما بوسیله پایان برسد و بعد بنزین بزنید و باید زمانی که هراس حدودا نیمه خواه یک سومین است برای بنزین زدن به پمپ سوخت رجوع کنید. بنزین بوسیله سرعت بخار و بوسیله سرگین تغییر می شود، پس هرچقدر فضای داخل باک بیشتر خالی باشد، هوای بیشتری هم موجود است و درون حاصل بنزین بیشتری هم در در هراس مخصوصا در دمای گرم خیس به بخار تحول شده و به راحتی از دست می رود عاری این که شما از آن استفاده کرده باشید. حتما هنگام باز کردن درِ باک برخی زمان ها مخصوصا در تابستان با این بخار یا بنزین بخار شده مواجه شده اید. خود مخازن بنزین دارای قطعات یا شناورهایی هستند که در داخل مخزن از این هدررفت دامن زمین جلوگیری می کنند ولی خودرو یا بهتر است بگوییم هراس خودروی شما به این تجهیزات حاضر نیست. پس فضای کمتر درون وحشت به معنی هدررفت اندک است.

۴-  دستگیره را تا انتها فشار ندهید

اگر به نازل ها و دستگیره آنها داخل پمپ سوخت دقت کرده باشید. متوجه می شوید که معمولا در بسیاری از نازل های مقیاس ۳ منصب آرام، متوسط و نوک تیز حیات دارد که اشاره به جریان سوخت دانا شده بوسیله هراس دارد. جدیت کنید این سرعت را کم کنید، چراکه همه و اکثر شیلنگ های پمپ های سوخت فراهم به سیستم برگرداندن بخارند و زمانی که سریع سوخت می زنید یا دستگیره را تا انتها فشار می دهید، اندکی از بنزین مکرر بخار شده و با سیستم یاد شده بازگشت، این بخار مکیده شده و مکرر وارد و برگردانده می شود و بخشی از عده هایی که پمپ مدال می دهد بنزین نیست بلکه بخار بنزین است که برای شما شماره می اندازد و می بایست نفقه کنید.

۵- بوسیله فلش روی آمپر بنزین دقت کنید

چه بسیار مواقعی که داخل یک خودروی جدید نشسته اید یا بنا بر هر دلیلی نمی دانید باک سوخت در کدام سمت است که جایگاه کم ارزش طی بنزین زدن را برگزینی کنید. با یک نگاه چند ثانیه ای به آمپر سوخت و فلشی که روی نشان دهنده مشاهده می کنید می توانید بااطلاع شوید باک در کدام سمت است. داخل واقع این فلش روی آمپر بنزین شما جهت باک را بوسیله شما نمایش می دهد.
  • ۹۸/۰۸/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی