هتل عطر سیب سرخ

پس از مدت ها انتظار، گوگل سرانجام به کاربرانش امکان داده است پروفایلشان را بوسیله صورت مستقیم ازطریق اپلیکیشن موبایلی گوگل مپس مدیریت کنند. تا پیش از گستردن نسخه ی جدید گوگل مپس، امکان انجام این کار برای کاربران فراهم نبود. اگر از دستگاهی اندرویدی استفاده می کنید، می توانید بی قراری اکنون با گمارش نسخه ی جدید اپلیکیشن مپس، نام خود و تصویر پروفایلتان را مبادله یا به آن بیوگرافی خود را افزایش کنید. درضمن، می توانید ازطریق این اپلیکیشن درون حصه تنظیمات امنیتی و تنظیمات مربوط بوسیله حریم مخصوص تغییراتی دهید.

براساس گزارش رسانه ی اندرویدپلیس، در نسخه های پیشین گوگل مپس، کاربران فقط می توانستند موارد خاصی همانند راهنماهای محلی (Local Guides)  را مشاهده کنند؛ ازاین رو، درخواست کرده بودند گوگل امکان ویرایش پروفایل را ازطریق اپلیکیشن مپس برای آن ها مهیا کند. ظاهرا اهالی مانتین ویو سرانجام به دست افزار کاربران گوش فراداده اند. 

ازطریق نسخه ی متاخر مپس می توانید بخش هایی از پروفایلتان را از حالت اشتراکی خارج و آن ها را پنهان کنید. برای این کار، به منو اصلی، پروفایل، More و Profile Settings بروید و گزینه ی مرتبط را غیرفعال کنید. البته مواردی مثل نام و عکس پروفایل و شرح حال را نمی قابلیت پنهان کرد و این ها همچنان بوسیله صورت اشتراکی دیده خواهند شد.  نبوغ رادیکال دیگر امکان مخفی کردن پروفایل برای کسب و کارها است. 

ناگفته نماند به روزرسانی جدید گوگل مپس وابسته به سرورها است و ازطریق آن ها دردسترس قرار می گیرد؛ بنابراین برای شهود این نسخه، باید قرار کنید تا گوگل آن را به رخساره رسمی منتشر کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی نبوغ های جدید گوگل مپس چیست؟ بیشتر بخوانید:خریدهای رقیق افزاری گوگل چه سرنوشتی داشتند؟گوگل Cardboard را کاملا متن باز کردکامپیوتر کوانتومی فوتونی رکورد جدیدی ثبت کردقابلیت عکاسی نجومی پیکسل 4 به پیکسل های قدیمی تر می آیدقابلیت مخفی پیکسل 4 فروغ نمایشگر آن را به بیشترین حد امکان پذیر می رساند
  • ۹۸/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی