هتل عطر سیب سرخ

بهSGHAROOOONطورGHAROOOON معمول تا پیش از فرا بزمین نشستن تاریخچه رونمایی رسمی گوشی های هوشمند، جزئیات زیادی از مشخصات فنی آن ها از طریق رسانه های مختلف فاش می شود، ولی تاکنون تماشاگر سرایت جزئیات زیادی درمورد پرچم دار بعدی سامسونگ که فعلا از آن با نامگلکسی اس ۱۱ Galaxy (S11 یاد) می کنیم، نبوده ایم بااین. حال به دیدن می رسد که افشای جزئیات مربوط به این گوشی کمتر کم آغاز می شود یکی. 

از عمده ترین سؤالاتی که کاربران درمورد گلکسی اس ۱۱ سامسونگ مطرح می کنند، تراش ی کاربرد شده در آن است اگر. پیگیر اخبار بوده باشید، می دانید که مدتی پیش بنچمارک منتسب به میزان جدید تراشه های رده بالای کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ فاش شد تا به صورت غیررسمی تولید این تراش را تأیید کند در. ضمن سامسونگ چند روز پیش با برگزاری کنفرانسی ویژه به صورت رسمی از تراشه ی جدیدش با نام اکسینوس ۹۹۰ Exynos (990 پرده) برداری کرد با. 



نگاهی به مشخصات متخصص اکسینوس ۹۹۰ بیدار می شویم که این جهیز روی-چیپ،-تراشه ای قدرتمند به شمار می آید؛ مدل متاخر اکسینوس از دوربین های حاضر به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و نیز نمایشگر با نرخ ترمیم رفرش (ریت ۱۲۰) هرتز پشتیبانی می کند بنابراین. قانون دان بود که انتظار داشته باشیم، اجبار ای ها بخواهند از تراش ی موردبحث به عنوان بیرونی تپنده ی پرچم دار بعدی شان یعنی گلکسی اس ۱۱ و تا اینکه شاید گلکسی نوت ۱۱ کاربرد کنند اخیرا. یکی از افشاگران مملکت ی فناوری در توییتر مدعی شده است که سامسونگ چنین قصدی ندارد و اکسینوس ۹۹۰ استراحت نیست در گلکسی اس ۱۱ محضر داشته باشد در.

توییت موردبحث آمده است مفروضات:جدیدی معین شده است و جزئیات بیشتر بوسیله زودی از اسلوب می رسد؛ اکسینوس ۹۹۰، جهیز روی-چیپ-درفش دار سامسونگ داخل سال ۲۰۲۰ بوسیله شمار نمی آید مکس.

وین بچ، یکی از افشاگران مشخصات مربوط بوسیله گوشی های هوشمند است که پیش تر توانسته بود بوسیله درستی، نصیب مندی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ را از تراشه ی اکسینوس ۹۸۲۵ فاش نرم براساس. ادعای متاخر او، سامسونگ نمی خواهد تو پرچم دار بعدی خانواده ی گلکسی S S از تراش ی اکسینوس ۹۹۰ مصرف کند. وین بچ می گوید که اکسینوس ۹۹۰، تراش ی درفش دار سامسونگ بخاطر سال ۲۰۲۰ میلادی به احصائیه نمی آید. این یعنی احتمالا کره ای ها تراشه ی قدرتمندتری درون دست تاسیس دارند و می خواهند در آینده ای نزدیک از آن پرده برداری کنند. ادعای مطرح شده از سوی مکس وین بچ می تواند تاحدی منطقی باشد.

سامسونگ در اوایل سال ساری میلادی، خراش ی اکسینوس ۹۸۲۰ را بخاطر گوشی های گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس معرفی کرد. احتمالا سامسونگ قصد دارد رویکردی مثل سال پیش را بخاطر امسال نیز اتخاذ کند و اوایل سال ۲۰۲۰ بوسیله صورت رسمی از جدیدترین خراش اش که همان تراشه ی درفش دار خانواده ی اکسینوس است، پرده برداری کند. احتمالا در همان زمان جزئیات بیشتری نیز درمورد مشخصات فنی گلکسی اس ۱۱ منتشر خواهد شد.مقاله ی مرتبط:تراشه اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی شد

صفحه ی توییتر آیس یونیورس که سابقه ی درخشانی در زمینه ی افشای مشخصات گوشی ها دارد نیز بوسیله مباحث اخیر درمورد اکسینوس جدید ملحق شده است. این صفحه ی توییتر می گوید، اکسینوس ۹۹۰ بوسیله عنوان نمونه جدید اکسینوس ۹۸۰، به روند نام گذاری خراش های سامسونگ پای بند بوده است؛ اما نباید فراموش کنید که اکسینوس ۹۸۰ را باید یک سیستم-روی-چیپ میان رده به شمار آورد که بیشتر برای رقابت با تراشه ای همانند کرین ۸۱۰ هواوی روانه ی بازار شده است. با درنظرگرفتن همین توضیح، آیس یونیورس احتمال می دهد که سامسونگ از اکسینوس ۹۹۰ داخل سری جدید گوشی های خانواده ی گلکسی A A استعمال.

درنگ اکسینوس ۹۹۰ با اتکا به لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده است و از فناوری 5G هم پشتیبانی می کند؛ بنابراین به طور طاسی خراش ی توانمندی بوسیله احصائیه می. آید ادعای مطرح شده از سوی مکس وین بچ نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از فناوری 5G را به گوشی های میان رده حزن بیاورد تا نقش مهمی داخل همه گیر تر شدن این فناوری داشته. باشد فداکار رسانه ها مدعی شده اند که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۱۱ را بوسیله خراش ی معرفی کردن نشده ی اکسینوس ۹۸۳۰ فراهم. کند البته در حال حاضر زود است که بخواهیم درمورد مشخصات متخصص دقیق اس ۱۱ اظهارنظر.



کنیم براساس آنچه تاکنون از رسانه های مختلف شنیده ایم، سامسونگ قصد دارد از دوربینی بسیار قدرتمند در گلکسی اس ۱۱ استفاده کند؛ درواقع پرچم دار بعدی سامسونگ تمرکز خاص ای روی قابلیت های تصویربرداری خواهد. داشت شایعه ها می گویند که گلکسی اس ۱۱ راحتی است به دوربینی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ انطباق مجهز. شود در ضمن در اس ۱۱، سطح بیشتری از نمایشگر گوشی توانایی امتیاز اثر انگشت کاربر را خواهد. داشت افزون بر موارد یادشده، گفته می شود که سامسونگ در گلکسی اس ۱۱ از نمایشگر طویل لطافت استفاده کرده.

است دیدگاه شما کاربران زومیت دراین زمینه

چیست؟ بها به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر خرید ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را درون حصه محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های سری S، J، M A و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات تو دسترس شما.خواهد حیات مشاهده لیست گوشی های:سامسونگبیشتر بخوانید پشتیبانی خاص ی سامسونگ از نسخه های تجاری سری گلکسیجعبه گشایی سامسونگ گلکسی A70سامسونگ استعمال از رم ۱۲ گیگابایتی و.UFS 3 0 را در میان رده ها امکان پذیر کردبه روزرسانی متاخر گلکسی اس 10 و نوت 10 برای رفع مشکل حسگر اثر انگشت منتشر شدتراشه اگزینوس 990 سامسونگ با پشتیبانی از نرخ ترمیم 120 هرتز
  • ۹۸/۰۸/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی