هتل عطر سیب سرخ

المپوس بوسیله لطافت از دوربینOM-D E-M5 Mark III رونمایی کرده است که ادامه دهنده ی اسلوب E-M5 Mark II به احصائیه می رود. این دوربین المپوس عاری آینه ی کامپکت، بسیاری از فردی های پیشرفته ی ثمر رده بالای OM-D E-M1 Mark II را به ارث برده است که تاریخچه معرفی کردن آن بوسیله حدود سه سال قبل برمی گردد. هدف پا بر جا المپوس از ساخت E-M5 Mark III، قرار دادن قابلیت های کاربردی و تجهیزات پیشرفته در بدنه ای فوق فشرده بوده است. سازنده ادعا دارد که ابعاد محصول جدید آن، تنها ۵۵ درصد از حجم میانگین دوربین های بدون آینه فول فریم موجود در راسته را دارد. البته حسگر میکرو چهارسوم به کار رفته تو دوربین مذکور بیش کوچک تر از نمونه های موجود در دوربین های فول فریم است.

بسیاری از قطعات به کار رفته درون E-M5 Mark III کوچک سازی شده است تا بتوانند درون راستای کاهش اندازه ی قد ی دستگاه قرار گیرند. المپوس اذعان دارد که بهبودهای چشمگیر در مبنا ی بهترین سازی مصرف انرژی موجب شده است تا بتواند از باتری کوچک مرطوب BLS-50 بخاطر محصول متاخر خود استعمال کند که علاوه به خشکی امدن کاهش اندازه، موجب استیل برنده شدن مایه نیز شده است. همچنین المپوس از ابعاد کوچک این دوربین را مزیت متجاوز عظمت برای محیط هایی می داند که امکان استفاده از سه پایه در آن ها وجود ندارد. 

مقاله های مرتبط:دوربین های میکرو چهارسوم چیست و چگونه صنعت عکاسی را متحول کرد؟نگاهی به ده سال کتاب دوربین های میکرو چهار سومبا بهترین لنز های جهیز میکرو چهارسوم آشنا شوید

داخل قلب دوربین جدید المپوس، یک حسگر ۲۰.۴ مگاپیکسلی Live MOS میکرو چهارسوم وجود دارد که نسبت بوسیله مدل ی ۱۶ مگاپیکسلی به فرمان رفته در E-M5 Mark II، ترفیع مناسبی محسوب می شود. طیف ایزوی تذکر شده برای آن نیز تو محدوده ی ۲۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قرار دارد. پردازنده ی تصویر TruePic VIII نیز وظیفه ی پردازش عکس های ثبت شده را برعهده دارد. این دوربین می تواند اقدام به تصویربرداری پیوسته با نرخ ۱۰ فریمبرثانیه کند که البته این مقدار هنگام قفل بودن فوکوس به نرخ ۳۰ فریم بر دم افزایش پیدا می کند. منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و ۲.۳۶ میلیون عمه در تقدیر پشتی دستگاه دیده می شود که درون دون آن پنل ۳ اینچی لمسی قرار دارد.

نسل جدید E-M5 می تواند رفتار بوسیله پرونده ویدئو های 4K با بها ۲۴ فریم درون ثانیه و FHD با نرخ ۳۰ فریم تو ثانیه بطی ء. سیستم فوکوس خودکار دوربین نیز از ۱۲۱ نقطه برای عبرت فوکوس استفاده می یواش که در ۶ حالت خودکار به رخ تکی، ۵ نقطه ای، ۹ نقطه ای، ۲۵ نقطه ای، ۱۲۱ نقطه ای و حالت کوچک قابل مصرف است. این سیستم تا اینکه تو هنگام کاربرد از لنزهای کندرو می تواند سرعت و دقت خود را حفظ کند. فناوری دنبال کردن سوژه همچنین می تواند براساس اطلاعات دریافت شده از Live View و تصاویر ثبت شده، حرکات سوژه را تحت نظر بگیرد و پیش بینی بطی ء.



از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به ارتعاش گیر تویی ۵ پایه اشاره کرد که داخل هر دو مقدر شدن عکاسی و فیلم برداری، کاربران را همراهی می کند. عضو ی مایه نسبت به تغییرات آب و هوایی مقاوم است تا کاربران در وضعیت مختلف رود بدون نگرانی از ورود گرد و غبار یا قطرات بارش بوسیله فرمان خود امتداد دهند. باتری دستگاه نیز قادر است با هربار شارژ، اقدام به ثبت ۳۱۰ تصویر کند. حالت های نرم افزاری مختلفی همچنین مانند تصویربرداری با رزولوشن بالای ۵۰ مگاپیکسلی روی سه پایه و ۱۶ فیلتر هنری همچنین برای میوه در دید پژمرده شده است. درون نهایت نیز باید یکدلی وای - فای و بلوتوث نیز برای به ابونمان گذاری معلومات و شارژ دوربین از عادت USB اشاره کرد. 

المپوس OM-D E-M5 Mark III تو دو رنگ مشکی و نقره ای از ماه آینده ی میلادی با برچسب قیمت۱۲۰۰ دلار بخاطر نسخه ی بدون لنز و ۱۵۰۰ دلار برای نسخه ی دارای لنز M.Zuiko DIgital ED با فاصله ی کانونی ۱۴-۱۵۰ میلی متر و ضریب گشودگی ۴.۰ تا ۵.۶، به بازار ارائه می شود.بیشتر بخوانید:GoPro دوربین نمونه Hero8 Black را رونمایی کردپتنت جدید کانن جزئیات فناوری آینده واحد IBIS دوربین های این شرکت را نشان می دهدطهران تا تهران از دریچه پاناسونیک GH5Sفوجی فیلم دوربین X-A7 را با ارج ۷۰۰ دلار معرفی کردن کردسیگما تولید لنزهای مانت K مخصوص دوربین های پنتاکس را متوقف می نرم
  • ۹۸/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی