هتل عطر سیب سرخ

به گزارش ایسنا، دولت از دو سال پیش، طرح کارت های ملی هوشمند را در اجازه فرمان قرار عدالت و بر این بن پایان ناموس کارت های ملی باستانی تا اختتام سال ۱۳۹۷ تعیین شد، ولی این درون حالی است که به برهان تأخیر تو فرآیند صدور این کارت ها، بسیاری از افراد هنوز مظفر بوسیله ستاندن کارت ملی خویشتن نشده اند.

سخنگوی دایره ثبت احوال ناحیه از لیس اعتبار کارت های ملی باستانی از اول فروردین ۱۳۹۸ خبر داد و اعلام کرد کسانی که هنوز نسبت بوسیله ثبت معروفیت و گرفتن کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند تا پایان سال جاری فرصت دارند در این بن اقدام کنند.

به گفته ابوترابی، با توجه به برخی از تست های موردنظر و آماده نشدن مراحل تولید، متأسفانه فرایند صدور اینگونه کارت ها با بخشی تأخیر مشخص شده که سعی می شود این بازه زمانی در آینده جبران شود. حرمت کارت های ملی باستانی سال گذشته کامل شد

برابر آنچه سازمان ثبت احوال اعلام کرده زمان کاربرد از کارت های قدیمی به هیچ عنوان تسلسل نخواهد شد و این کارت ها تا سرانجام سال ۱۳۹۷ قدر دارند و از مبدا فروردین امسال فاقد اعتبار خواهند بود و در هیچ یک از ادارتت مورد پسند نیست؛ لذا افرادی که برای کارت ملی هوشمند ثبت صیت کرده اند اما هنوز کارت خود را قبض نکرده اند، سراسیمه نباشند چرا که مشخصات آنها در سامانه بوسیله نشانی افراد دارنده کارت جدید ثبت شده و به محض اینکه تولید کارت های متاخر آغاز شود، کارت های آنها همچنین صادر می شود.

این در حالی است که از صبح امروز (۲۷ خرداد) فداکار از شعب بانکی از انجام خدمات بخاطر مشتریانی که کارت ملی قدیمی دارند و کارت جدید ندارند، خودداری می کنند. بسرنوشت شوم دچار کردن روزنامه بانک مرکزی بخاطر استفاده از کارت های ملی هوشمند

گفته می شود این اقدام داخل پی بخش نامه بانک مرکزی مبنی پهلو نپذیرفتن کارت های ملی قدیمی انجام شده و این درون حالی است که تعداد زیادی از آدم بوسیله برهان تأخیر تو صدور کارت های ملی هوشمند، موفق به دریافت این کارت نشده اند.

این شعب بانکی از ارتکاب فعالیت های بانکی حتی با بود کارت ملی قدیمی، شناسنامه و سایر مدارک شناسایی معتبر خودداری می کنند و تنها کارت های ملی هوشمند یا رسید ستاندن شده توسط مشتری زمان ثبت نام کارت ملی را می پذیرند.

این اقدام شعب بانکی درون حالی اجرا می شود که اطلاع رسانی دقیقی از نپذیرفتن کارت های ملی قدیمی انجام نشده و طبیعتاً بسیاری از مشتریان، رسید کارت ملی هوشمند خویشتن را همراه ندارند.

از سوی دیگر، تأخیر تو فرآیند صدور کارت های ملی هوشمند، موضوعی است که مربوط به دولت بوده و افرادی هستند که با وجود بخشیدن حدود شش ماه از زمان ثبت نام، هنوز کارت ملی هوشمند خود را گرفتن نکرده اند. مردم رسید کارت هوشمند خود را همراه داشته باشند

به این ترتیب، خودداری از ارتکاب عملیات بانکی توسط برخی شعب درون حالی انجام می شود که مشتریان، تقصیری درخصوص نداشتن کارت های ملی هوشمند ندارند و ممکن است این موضوع مشکلاتی را بخاطر افرادی که نیاز فوری به سرویس های بانکی داشته اند، خلق کرده باشد.

با این حال، لازم است مشتریان بانکی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خویشتن نشده اند، برای انجام خدمات بانکی، کارت ملی باستانی به همراه رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند خویشتن را همراه داشته باشند.
  • ۹۸/۰۳/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی