هتل عطر سیب سرخ

تابستان فصل رونمایی از صغیر هایی است که تا قبل از تعطیلی مدارس شیطنت هایشان بی شمار برای بابا و مادرها قابل دید نبود و با رسیدن این عزل بوسیله منصه نمود می رسد! برای اینکه این شیطنت ها را کنترل کنید و بتوانید برایشان سرگرمی جور کنید، این مقاله را از دست ندهید؛ از راه های ساده و ارزان محزون تا تفریح های اختصاص تر داخل خواهش کشف شدن توسط شماست. نمایشگاه نقاشی و کاردستی شوهردار

یکی از فعالیت هایی که متعدد از مادرها از آن استقبال می کنند، جمع شدن داخل به خشکی امدن سایر مادرها و فرزندانشان به همراه انجام اعطا کردن یک فعالیت مشترک است. بهترین روش برای ساختن قدری از یک تابستان ناراحتی انگیز دور هم جمع کردن بچه ها و وسوسه آن ها بوسیله خلاقیت در انجام کارهای هنری است. از صغیر ها بخواهید نقاشی بکشند، کلاژ ثابت قدم کنند، کاردستی بسازند خواه ماکت عادت حزن کنند. بوسیله آن ها بگویید قشنگترین کارهایشان داخل نمایشگاهی که قصد دارید آن را برپا کنید، بخاطر اقوام و سایر دوستان بوسیله ارائه در می آید و از طرف شما غصه نمدار مدال زرین خواهند شد. *در جلسات نقاشی همراه با سایر مادرها مبتلا گپ و گفت شوید و به ساخت مدال های طلایی بپردازید. اگر احساس می کنید فرزندانتان به معلم نقاشی نیاز دارند، می توانید از یک معلم بخواهید به عارض شقه گروهی و با نفقه کمتر جزء هنری مغز فرزندتان را کوشا کند.
رمان خوانی برای بچه ها

میتینگ های داستان خوانی صرفا بخاطر بزرگسالان و تجسس رمان های ممتاز جهان مفت نیست؛ چون اگر نوزاد ها از طفولیت با دنیای افسانه ها آشنا نشوند، بزرگسالی متفاوتی را هم تجربه نخواهند کرد. بوسیله همین دلیل دست بوسیله امر شوید و هر هفته یک جلسه داستان خوانی برای فرزندتان و دوستانش راه بیندازید. می توانید با مادرهای دیگر هماهنگ کنید و این جلسات را هر هفته در منزل یک نفر برگزار کنید. کتاب های جلسات را با دقت و تحقیق انتخاب کنید و مجاهدت کنید دسته اهل سنت نوزاد ها به حزن نزدیک باشد تا دغدغه هایی شبیه به هم داشته باشند و بتوانند همه با هم از محتوای کتاب ها کیف ببرند. بخاطر صغیر هایی که عرشه هستند، خیساندن قصه و عرضه عروسکی با استفاده از اسباب بازی های پاپت و بند انگشتی جذابیت بیشتری ابداع خواهد کرد.
ورزش هایی بخاطر تنبل نشدن حافظه داخل تابستان



تمام مجاهدت ما تا اینجای مقاله درون این حیات که عادت بچه ها را دنیای گوشی و ورزش دربیاوریم و آن ها را به جمع وارد کنیم؛ اما قرار نیست بازی های تکنولوژیک را هم کاملا تحریم کنید؛ در برابر هر روز تابستان طولانی است، نفس زیاد است و دسترسی به دوستان بچه ها و ترتیب دادن فعالیت های گروهی قدیم آسان نیست. به همین دلیل اگر بودجه ای بخاطر خرید تحفه برای فرزندتان در رویت خمود اید؛ خوب است خرید کنسول جای پا اس فور (Ps4) و اکس باکس را گوشه ای از برنامه هایتان راحتی دهید. تفویض بازی های فکری، معمایی و حتی بازی هایی که به لول نیاز دارند، مهارت های متنوع فرزندتان را تحکیم خواهد کرد و ضمن سرگرم کردنش کمک می کند تا ذهنش در طول تابستان برای فراگیری آمادگی اش را حفظ یواش.
تمرین تئاتر برای اجرای پایان تابستان

نویسنده های زیادی هستند که برای کودکان درام می نویسند؛ خیلی از قصه ها غم هستند که یک مادر یا پدر خوش ذوق می تواند آن ها را تحول به یک نمایشنامه یا حتی فیلمنامه کند. کافی است این قصه ها را پیدا کنید و بوسیله انزوا خواه با همکاری سایرین بخاطر هر کدام از بچه ها نقش بنویسید. هر هفته دسته را چند ساعتی دور اندوه جمع کنید و اول به تمرین کنید. حفظ کردن نقش ها حافظه صغیر ها را تقویت می کند و بازی کردن درون برابر غم غلبه ابراز احساساتشان را به چالش می کشد؛ دو مهارتی که تا پایان عمر بوسیله آن نیاز دارند. به کودک ها بگویید که بخاطر یک اجرای تابستانه آماده می شوید و صبر است درون آخر شهریور این امر را جلوی پاپا و پدرهایی که با آن ها خودی هستید انجام دهید. اگر احساس کردید طفل ها با اجرای حی میانه ای ندارند، می تواند از آن ها فیلم بگیرید و با استعمال از نرم افزارهای میسر ادیت، نسخه بازپسین زیبایی از فیلمی به کارگردانی والدین و با ورزش صغیر ها را برایشان به یادگار بگذارید.
از فطرت غافل نشوید



حتما و حتما بخشی از تعدادی روزهای هفته را به ساعت خلقت اختصاص دهید و بگذارید فرزندتان درون هوا سرسبز و مسرور استراحت بگیرد. به او یاد دهید که چطور از فطرت حراست کند و بوسیله آن احترام بگذارد و تو عین حال در آن بازی درنگ و مسرور باشد. اگر سن و سالش ناچیز است کمک کنید کارمایه اش را با مصرف از ابزار بازی موجود تو فضاهای سبز یا پارک ها خالی کند. به اندیشه داشته باشید آدم هزاران سال در دل نهاد عمر کرده و تازه چند قرن سال است که چشمش به در و دیوارهای سیمانی و آهنی می افتد؛ بنابراین خلقت بخشی از وجود ماست که باید آن را درون خودمان و فرزندانمان حی نگه داریم.
تیپ شخصیتی فرزندتان را کشف کنید

به خاطر داشته باشید یکی از مهم ترین قدم هایی که باید برای انتخاب سرگرمی کم ارزش فرزندتان بردارید، کشف تیپ شخصیتی اوست. خردسال های تبعه شیطنت معمولا داخل قسمت قسمت کردن صغیر های برون گرا فراغت می گیرند؛ این بچه ها علاقه زیادی به جمع دوستانشان دارند، هر جا بروند سر و نوا سیاق می اندازند و مشتاق بازی های گروه جمعی هستند. درست به خشکی امدن خلاف کودک های درون گرا که علاقه چندانی بوسیله جمع نشان نمی دهند، معمولا انزوا ورزش می کنند و ابتیاع ورزش های ps4 و xbox one و کامپیوتر و بازی درون دنیای مجازی را بوسیله رفت و آمدهای حقیقی تقدم می دهند . نمی توان گفت تیپ شخصیتی تو گرا بهتر است یا برون گرا؛ نکته مهم این است که حالت افراطی هر کدام از این تیپ های شخصیتی می تواند به ضرر آینده فرزندتان تمام شود و شما به عنوان والدین باید تقلا کنید فرزندتان را بوسیله مسیر تعادل برگردانید و بخشی از این فقره را می توانید با تفویض تفریح های امین ایفا دهید. یکی از راهکارهایی که پیش رو دارید، خیساندن فعالیت های دسته جمعی و فردی با هم است. برای مثال ممکن است فرزند درون گرای شما تقدم بدهد مداد رنگی رنگی هایش را بردارد و وقت زیادی از روز را در اتاقش نقاشی بکشد. برگزار کردن نمایشگاه نقاشی خانگی این فرصت را بخاطر فرزندتان فراهم می کند تا با سایر طفل ها درون ارتباط بیشتری قرار بگیرد و از لاک خودش بوسیله دنیای بیرون سرک بکشد.
  • ۹۸/۰۳/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی