هتل عطر سیب سرخ

کشور سوئیس با مناظر طبیعی و بکرش همچون بهشتی قشنگ در اروپا می درخشد. آب و هوای دلپذیر، هتل های زیبا، کوهستان آلپ با ورزش های زمستانه اش، روستاهای بکر و جهیز حمل و نقل مدرن و مرده آن که همچون ساعت های سوئیسی امر می کند، آن را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری مبدل ساخته است. تور سوئیس سال هاست در تمام جهان و خیر فقط داخل ایران سفری لاکچری به اروپا قلمداد می شود اما می استعداد با هزینه ای حد سفرهای دیگر نیز به این ملک سیر تکاملی کرد. انبازی گردشگری ژیوار با کاهش نفقه های سفر به واسطه ۱۴ سال سابقه در اجرای تور اروپا این امکان را مهیا کرده است. تور سوئیس داخل کنار تور مجارستان را می توان از گزینش های محبوب ایرانیان در سال های اخیر دانست.
ویزای سوئیس که مگر ویزای شنگن محسوب می شود از معتبرترین ویزاهای جهان نیز محسوب می شود که برای گرفتن ویزای کانادا امتیاز بالایی داراست. زوریخ بزرگترین و ثروتمندترین قصبه سوئیس

زمانی که به سوئیس تصعید می کنید نیکوترین نقطه برای نخست سفرتان قصبه زوریخ است. خیر تنها یکی از بهترین و زیباترین فرودگاه ها را دارد، بلکه شهریست مدرن با آثار و بناهایی از قرون وسطی. خیابانهای سنگفرش، رودخانه، دریاچه و چشم انداز مسحورکننده. کوه های پوشیده از برف آلپ باعث شده تا زوریخ یکی از مقاصد بنیادی گردشگری محسوب شود. در این بخانه برگشتن فرهنگی بیش از ۵۰ ارسی و ۱۰۰ گالری هنری وجود دارد که هر کدام روایتگر داستانی شنیدنی است و مهمترین آنها موزه ملی زوریخ و ارسی ریتبرگ است که حتما باید از آنها دید کرد.

رله قطار زوریخ، قلب حروف سیاق آهن اروپاست و شما از این قریه می توانید به سرتاسر اروپا سفر کنید. یک روزگار با قایق تفریحی کروز درون حوض درست کردن لوسرن

بسیاری بر این باورند که لوسرن از محاسبه زیبایی شناختی، جوهره قریه سوئیس است. در اینجا خبری از ماشین محو و شما می توانید درون خیابانهای قدیمی آن با آرامش قدم بزنید و و نظاره گر ساختمانی های قدیمی تزیین شده با نقاشی های دیواری آن باشید.

دریاچه لوسرن با پل چوبی پاندول کاپل بروک، که قدیمی ترین پل سرپوشیده ی اروپاست، داخل مرکز بطرف خانه و تصویری از لفافه کوه آلپ درون آن فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید به همراه عزیزانتان سوار بر یک کروز عظیم در میان آبها به تماشای غروب زیبای خورشید بنشینید.

علاوه بر دریاچه، حصار آب و پل Chapel‏ که مربوط به قرن ۱۴ است یکی از پربازدیدترین و همچنین یکی از سوژه های عکاسی در این قصبه است.

دریاچه لوسرون در سوئیس اسکی درکوه های ماترهورن در بخانه برگشتن زرمات

ماترهورن یکی از زیباترین قله های دنیاست که رکورد زیادترین عکس را بوسیله خود اختصاص داده. ماترهورن همیشه سرد و پوشیده از برف است و خموشی ترتیب سراسر آن را فرا محزون و پیچ و خمها و غارهای برفی میان کوهستان، داستان کوهنوردانی را که طی سالیان به اینجا سیر کرده اند را روایت می کنند. اگر طرفدار تپش هستید توصیه می کنیم حتما پیست اسکی ۳۶۰ کیلومتری ماترهورن داخل ارتفاع ۳۸۸۳ متری امتحان کنید و زمانی که این خوش نویسی طولانی و لبالب خم و پیچ را خلال می کنید از مناظر ملیح در زیر پاهایتان لذت ببرید.

اگر تا به حال اسکی نکرده اید اصلا نگران نباشید، بجهت مربیان ماهری آماده اند تا بوسیله شما آموزش دهند، البته برای اسکی در ارتفاعات بالای ماترهورن باید حرفه ای باشید. در وابستگی با برگ اسکی باید گفت که در آن دوروبر مغازه های بسیاری هستند که هر آنچه نیاز دارید را به شما اجاره می دهند.

اسکی در کوه های ماترهورن داخل زرمات اینترلاکن، بهترین منطقه تفریحی سوئیس

یکی از خوش آب و هواترین تفرجگاه های سوئیس دهات اینترلاکن است که با مناظر بی نظیر و اقامت گاه های شیک ساحلی خواهش شما را می کشد. اگر به این منطقه سیر تکاملی کردین می توانید با قایق اتومبیل کنار روی دریاچه برینز و یا با قطار و گذر از دل شهر و تپه ها و نیستان ها از زیبایی های بی همانند این شهر کیف ببرید. از جمله تفریحات تو این منطقه می توان به ورزش هایی بسان ماهیگیری، موج سواری، پاراسل، اسب سواری یاد کرد. رودخانه ژنو، بزرگترین رود اروپا

این رودخانه ضخیم یکی از بزرگترین و دیدنی ترین رودخانه های اروپاست که مابین سوئیس و فرانسه جریان دارد. ژنو شهری زیبا با تپه های سرسبز است که با گلها پوشیده شده است و چنانچه بر فراز آنها بروید صدای زنگوله گاوها را می شنوید و لحظاتی آرام را تو این پایتخت صلح جهانی امتحان می کنید. از آن فراز می توانید بوسیله تماشای دریاچه بنشینید و نسیم معتدل را استنشاق کنید. آدم ژنو به زبان همسایه خویشتن یعنی فرانسوی صحبت می کنند. از نقاط دیدنی این شهر میتوان به کلیسای جامع گوتیگ، کافه های دنج و قشنگ فواره ی Jet d’Eau که در رفعت ۱۵۰ متری پهلو رود ژنو واقع شده اشاره کرد. تشریفات موریتز و رودخانه ای به رژه آینه تو سوئیس

یکی از مقاصد گردشگری پرطفدار کوهستانی گیتی تشریفات موریتز است با جنگل های آلپی، یخچال‍های طبیعی و رودخانه ای زلال و شفاف که در به خشکی امدن آن می توانید لحظاتی ساکت را سپری کنید. این دهات شامل دو قسمت است، یکی منطقه ی سنت موریتز دورف که به سمت رودخانه سنت موریتز صبر محزون و دیگری هم تشریفات موریتز باد است. اگر بوسیله تعاقب هتلی مقرون بوسیله صرفه هستید ما منطقه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر تو خلع تابستان به این منطقه سفر کنید می توانید از تفریحاتی همچون پیاده روی، دوچرخه سواری و گوناگون ورزش های آبی نصیب ببرید.

Jungfraujoch یا همان بالای اروپا

یکی دیگر از تفریحات ماجراجویانه در ناحیه سوئیس روبیدن بوسیله بالای اروپاست. این نام بوسیله این پندار پیاده شدن آن نهاده شده که شما به خشکی امدن فراز بالا ۳۴۵۴ متری کوهستان می توانید کچل اروپا را در یک نگاه ببینید که چشم انداز بی نظیری خواهد وجود.
این منطقه درون روستایگریندلوالد قرار دارد که یکی از قدیمی ترین اقامتهای سوئیس است و جایی بکر و استثنایی بخاطر عاشقان طبیعت و ماجراجویی.
برای عدول کردن به بالای اروپا فقط کافیست سوار پهلو قطار شوید و پس طی مناظر دیدنی بوسیله تراس زیبای آن بروید. کلیساهای سوئیسی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سوئیس کلیساهای با قدمت آن است که داخل دل هر کدام داستانهایی از گذشته نهان است که کتاب مذهبی این سرزمین را روایت می کند. معماری خاص از قرون وسطی تا قرن حاضر و نقاشی های لطیف بر روی دیوارها و سقف آنها واقعا ارزش رویت را دارد. کلیسای سن پیتر، گروس مونستر از عهد تقابل کاتولیک و پروتستان و کلیسای فرومونستر نامی بوسیله کلیسای زنان که برای بانوان اشراف زاده اروپایی مصنوع شده وجود از عموم کلیساهای مشهور سوئیس می باشند. معروف ترین موزه های سوئیس

کشور تاریخی و فرهنگی سوئیس پر از آثار ارزشمندی است که جزء تنخواه های ملی اروپا محسوب می شود و چنانچه مایلید تا با حال و هوای قرون وسطی و معماری آن آشنا شوید حتما سری بوسیله کفش ملی زوریخ بزنید.
ارسی ریتبرگ نیز از دیگر موزه های سوئیس است که با ادخال بوسیله آن همگی نوع آثاری مشاهده می کنید به جز آثار اروپایی! خیابان های مشهور و پر رفت و آمد سوئیس

حتما ممکن است سپس از عزاداری و گذار در خلقت و اسکی در کوهستان، بخواهید از پاساژها و مغازه های لوکس سوئیس تیمار دیدن کنید و همچون شهروندی سوئیسی با آرامش خاطر معامله کنید!
خیابان بانهوف بوسیله عنوان یکی از گرانبها ترین خیابانهای خرید جهان در روستا زوریخ قرار دارد و مملو از مغازه های لوکس و پر زرق و صاعقه است که بسته به میزان ارزی که همراه خود دارید می توانید ابتیاع کنید و خواه فقط در آن قدم بزنید و سلفی های به یادماندنی بگیرید.
چنانچه می خواهید دریافتن کوچه های باستانی سوئیس را درک کنید سری به خیابان لیماتگه در زوریخ بزنید. رستوران های زیادی در این محله وجود دارد که شما می توانید بعد از خرید و پیاده روی قدری تو آنها استراحت کنید.
خیابان رن وگ خیابانی قرون وسطی ای که به اصطلاح آلمانی به معنی خیابانی بوده است که اسب ها در آن لول می کردند و خیابان مونستر برو که شامل بخشی به صورت پیاده رو و یک پل روی لیمات است از دیگر نقاط دیدنی این ناحیه بوسیله حساب می آیند.

اگر نیت سفر به سوئیس تو تابستان ۹۸ را دارید با مشاوران ژیوار وابستگی بگیرید و با هزینه ای مناسب پر حرارت به این قلمرو قشنگ سفر کنید.
  • ۹۸/۰۳/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی