هتل عطر سیب سرخ

آشنایی با معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد آشنایی با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

بوسیله گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، محمد خدادی تو دیدار با جمعی از اعضای شورای عالی تشکل های مطبوعاتی ملک که درون سالن نشست های اداره فرهنگی- مطبوعاتی نشرآوران برگزار شد، وضعیت  پیچیده و مشکلات جاری بر فعالیت های رسانه ای کشور را اساسی ترین دلیل خود برای پسند این مسئولیت عنوان کرد و افزود: اعتقادم بر این است که باید فعالان صنف رسانه داخل این مسئولیت نوکری گذاری کنند.

معاون مطبوعاتی با تاکید بر اینکه رسانه ها تو برهه های مختلف بوسیله مدد قلمرو شتافته اند، از آنها به عنوان شیار مقدم حضور تو همگی عرصه های سخت برای  مبارزه با مشکلات، بحران ها و درک ها در مقاطع مختلف یاد کرد و گفت: رسانه ها، شریان های حرکت و تبدیل تو کشور را حی نگه داشته اند؛ در دفاع و ایستادگی و دیگر بزنگاه های بین المللی و ملی و تو عرصه های متنوع سیاسی- اجتماعی- اقتصادی و... همواره مهم ترین نقش را ایفا کرده اند.

خدادی با پیش روی اینکه مشکلات حاکم به خشکی امدن فعالیت های رسانه ای عزب از سر فعالیت روزآمد و کارآمد صنف سزاوار سرزنش رفع است، گفت: مساله این است که ما رسانه نگاران مواجب خدمت رسانی بوسیله تمام صنوف را به نیکوکاری ارتکاب می دهیم غیر از خود حرفه رسانه!

وی در دنباله با رمز به اینکه هم حالا کبیر کنار ۱۰ هزار نفر دارای مجوز رسانه، مدعی تخصص درون این حرفه هستند و این درحالی است که غالب افراد هزینه کثرت از کالاها را غیر از علیه رسانه ای صیقل می کنند، افزود: متاسفانه حرفه ما بوسیله جای مهارت بوسیله شغلی تعمیم تحول شده و هویت از آن پژمرده شده است.

خدادی توجه به «هویت حرفه ای و صنفی، اقتصاد رسانه و تولید محتوای تخصصی و اثرگذار» را از جمله راهبردهای پا بر جا خود نشانی کرد و درون تشریح مشکلات اقتصادی رسانه ها، با اشاره به اینکه مشکل رسانه های ملک بی توجهی تاریخی به نقش و اثر اقتصاد رسانه در استمرار حرکت رسانه بوده است، گفت: بنگاه های اقتصادی کشور باید به سهم و نقش رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند چراکه آن ها در بدترین شرایط، زیادترین احتیاج را به رسانه ها دارند.

وی افزود: رسانه بستر انتقال مفروضات بخاطر ایجاد ارتباط منجر به اثرگذاری و انبازی سازی است بنابراین باید برای اقناع و اثرگذاری تو مخاطبان به رسانه ها سهم و نقش بیشتری داده شود.

کمک مطبوعاتی نیز داخل توضیح راهبرد دیگر تک تاکید خود به تخصصی شدن رسانه ها به نشانی یکی از رویه کارهای لازم تو توسعه اقتصادی رسانه ها رمز کرد و گفت: داخل سیاست گذاری ها بوسیله گسترش رسانه ها در حوزه های تخصصی توجه اختصاص ای خواهد شد. او داخل سرانجام ضمن تاکید بر ابداع ارتباط مستمر و منظم با اهالی رسانه، به خشکی امدن تیمار افزایی فکری اصحاب رسانه و تشکل های رسانه ای بخاطر محلول مسائل فرمانده پهلو فعالیت های رسانه ای تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار، مدیران برخی رسانه ها و هیئت قانونگذاری های صنفی به پیش روی دغدغه ها و موضوعات مدنظر از جمله مشکل کاغذ مطبوعات، طرح ترافیک خبرنگاران، نحوه تخصیص یارانه های حمایتی، مسائل حقوقی و قضایی و توزیع مطبوعات پرداختند.

مدیران و نمایندگان انجمن صنفی مدیران رسانه، اتحادیه مدیران رسانه های غیر دولتی، اتحادیه صنفی نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور و اتحادیه صنفی مدیران نشریات ایران، از جمله حاضرین تو این نشست بودند.
  • ۹۸/۰۳/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی