هتل عطر سیب سرخ

به گزارش هلث دی نیوز این استیناف نشان می دهد هرچه دوران شیردهی مادر طولانی تر باشد، خطر مصیبت قلبی در او کاهش بیشتری برملا می بطی ء.

پژوهشگران در این معاینه سلامت قلب و عروق گروهی از زنان یائسه شده را همراه سابقه شیردهی از پستان بوسیله نوزادانشان را بررسی کردند.

این پژوهشگران پس از درون نظر قبض عوامل دیگر مؤثر بر سلامت قلب مثل وزن، سن، نمونه کلسترولو سیگار کشیدن، به این نتیجه رسیدند که زنانی که بوسیله نوزادانشان شیر داده اند، به طور عمده ای ناچیز از داخل معرض مصیبت قلبی و عوامل خطرساز برای مصیبت قلبی هستند.

بر بنیاد نتایج این بررسی که در اجلاس سالانه جامعه متخصصان غدد داخلی اروپا در لیون فرانسه ارائه شد، بیشترین کاهش خطر بیماری قلبی در زنانی مشاهده شد که برای مدت طولانی تری به نوزادانشان شیر داده بودند.

ایرنه لامبرینوداکی، لله دانشگاه آتن داخل یونان و سرپرست این وارسی گفت: «این یافته ها مدال می دهد که شیردهی به نوزادان خطر بیماری قلبی را داخل نسوان کاهش می دهد. البته این بررسی فقط یک وحدت و خیر رابطه سببی را مدلل می درنگ. تو وعده بعد ما می خواهیم عوامل زمینه ساز این اثر محافظتی را بررسی کنیم. »

لامبرینوداکی افزود: «چنانچه بتوانیم رابطه سببی بین شیردهی از پستان و کاهش خطر بیماری قلبی را مدلل کنیم، یک دلیل دیگر کنار سودمندی کوتاه مدت و درازمدت شیردهی از پستان برای مادران و نیز کودکانشان به دست می آید. »

پژوهش های پیشین نشان داده اند که شیردهی به نوزاد خطر افسردگی پس از زایمان و خطر برخی از عطارد ها را در زنان کاهش می دهد و می تواند به مادران کمک کند تا اندازه سالم داشته باشند و قند خونشان را تنظیم کنند.

بوسیله گفته این پژوهشگران این سودمندی های بهداشتی احتمالاً مربوط به معیار های والاتر هورمون پرولاکتیندر بدن زنانی که بوسیله نوزادانشان شیر می دهند.

بررسی های اخیر نشان می دهند که پرولاکتین مخاطره دیابترا که عامل خطرساز بنیانی ای برای بیماری قلبی و یک علت اصلی مرگ زنان داخل سراسر جهان است، کاهش می دهد.

این پژوهشگران اکنون داخل حال بررسی سازوکارهای مولکولی چگونگی تأثیر پرولاکتین پیاده شدن قند خون هستند. شیردهی از عطارد پستان پیشگیری می یواش ۶ ماه شیردهی بوسیله نوزاد خطر جگر چرب را کاهش می دهد
  • ۹۸/۰۳/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی